Mrekullitë e fjalës apo Fatmir Terziu ndryshe!!!!



GRYKËS


Romani i Fatmir Terziut flet me një gjuhë të pacekur më parë. Trajton një temë që i përket njeriut, atij njeriu që transformon dhe transformohet, duke sfiduar çdo gjë në ecjen dhe ngecjen e tij. Është një njeri që i prek të gjitha strukturat, por duke qenë në lëvizje tipike dhe metafizike.


GRYKËS


Price:$16.83



KRITIKA NDRYSHE: -Vëzhgim në brendësi të prozës e poezisë shqiptare- Pjesa e Dytë



KRITIKA  NDRYSHE: -Vëzhgim në brendësi të prozës e poezisë shqiptare- Pjesa e Dytë

Price:$48.08



Duke përdorur me profesionalizëm lentet e strukturave konceptuale më të përpunuara mbi modernizmin dhe pasmodernizmin, Terziu zbulon edhe lidhjet e qenësishme të arritjeve më të vyera të tregimtarisë shqiptare të ditëve tona jo vetëm me rrjedhat përkatëse të modernitetit, por edhe me nektarin e papërsëritshëm të gurrës rrëfimtare të krijimtarisë folklorike të shqiptarëve. I çliruar nga ankthet e paragjykimeve ideologjike dhe si një “gjeolog” i sprovuar Fatmir Terziu gjurmon mineralin e vërtetë artistik, jo vetëm në dritën e diellit e në regëtimet e hënës, por edhe në terrin e natës. Si të thuash, ai është i pajisur me busullën teorike që e orienton drejt mineralit artistik të çdo kohe dhe kudo që të ndodhet. (Prof. Dr. Zyhdi DERVISHI)


POEZIA, ‘HARAÇI’ TJETËR PËR KOHËRAT


POEZIA, ‘HARAÇI’ TJETËR PËR KOHËRAT



$8.41

Iliriana s’ndjek asnjë modë: në vitet e shumta të krijimtarisë së saj poetike mbeti gjithnjë vetvetja. Mund të perifrazoj këtu një nga poezitë e saj: ”Jam e mbetem Ofeli”, domethënë një qenie fine dhe e ndjeshme. Iliriana s’e përkuli poezinë e vet ndaj rregullave të hekurta të “realizmit socialist”, nuk iu tremb shprehjes së sinqertë të ndjenjave të veta, të kontrolluara rreptësisht në atmosferën e diktaturës.
Klara Kodra


Një sy pas në letërsinë për fëmijë


Një sy pas në letërsinë për fëmijë

$32.87



Në krijimtarinë letrare shqipe të letërsisë për fëmijë, mund të thuhet se vitet 1978-1979-të kanë qenë vite ku kjo risi e krijimtarisë aktivizoi një numër të konsiderueshëm autorësh. Vetëm nga Shtëpia Botuese “Naim Frashëri” në vitin 1978 në letërsinë artistike shqipe, u përfshinë autorë si L. Arapi me “Pse Petriti mbeti prapa?”, B. Bajraktari me “Një përrrallë për motrën e vogël të Mikenit”, M. Bala me “Boçëzat e bardha”, B. Balliçi me “Moj e vogla, moj e mira”, A. Bishqemi me “Drugdhendësi i vogël” dhe “Fidani i dardhës”, P. Bjedi me “Kantieri në festë”, G. Bushaka me “Çufoja dhe bubi kaçurrel”, Xh. Bushati me “Hyni në çadrën time”, F. Cakaj me “Jam bir i poppullit tim”, H. Ceka me “Gëzim i motrave”, F. Çakërri me “Ç’u bë bora”, S. Çakshiri me “Në pyll buzë rrjedhës”, M. Çullhaj me “Fitorja e milingonave”, B. Dedja me “Republikën Popullore Socialiste mbrojmë”, V. Dilo me “Bekçiu i fshatit” dhe O. Grillo me “Ai që mundi perandorin”.

Eagles' Voices



$20.42

Eagles' Voices



A WINDOW INTO ALBANIAN POETRY The point has previously been made in many academic studies that media and poetry are recognised as the salient aspect of culture and, of course, the culture is a significant aspect of identity. From my point of view and from my long experience in Albanian media I found that identity could also be seen to be constructed through social interactions and political and cultural interests (and therefore is classless and shifting), rather than being a fixed entity. For example, in considering the involvers within media and poetry, the following questions need to be addressed: 1. Who are they? 2. How do they see themselves? 3. How do they see each other? 4. Are there any discrepancies between how they perceive themselves and how they are perceived by another party or other parties in the interaction? With these authors I have tried to identify the importance of knowledge as the window for Albanian poetry.


THE SCRIPT: THE SIMPLE AND COMPLICATED


THE SCRIPT: THE SIMPLE AND COMPLICATED


$42.21


The scriptwriting and script-composition are the two most important aspects that you have to bear in mind before you start thinking about producing a film or documentary.


DJALLI I ARGADASIT


DJALLI I ARGADASIT

$4.01

ESHTE KOHA QE KUJTOHET, POR ESHTE EDHE KOHA QE DUHET HARRUAR. TREGIMI EDHE PSE IMAGJINAR RREKET MES KETIJ ITINERARI KOHE.


KROKAMAT



KROKAMAT

$16.59

"Krokamat” është akoma më ndryshe. I shkruar rjedhshëm, me gjuhë të pasur, i saktë në sintaksë, i kompozuar mjeshtërisht dhe rrëmbyes deri në rrjeshtin e fundit, aq sa kur e mbarova kisha dëshirë t’a lexoj sërish. Unë mendoj se pikërisht këtë duhet të ket arti: kur dëgjon një këngë, të kesh më shumë dëshirë për ta dëgjuar sërish kur ajo mbaron; kur lexon një libër, të kesh një dëshirë të fortë për t'iu rikthyer sapo ke mbaruar faqen e fundit, rreshtin e fundit. Jo shume tregime e arrijnë këtë, jo shumë libra. Aq më tepër tani që unë jam në një moshë të tillë, kur kam lexuar aq shumë, dhe habia nga një tekst letrar sa vjen e bëhet më e rrallë. U gëzova aq shumë që lexova një tregim kaq befasues e tronditës." Lazer Stani, Prill 2007


MOS HESHT


MOS HESHT

$2.00


HESHTJA TE MERR KOHEN THOTE VOLTERI, POR A DUHET HESHTUR? ZBULO ME TE FSHEHTEN E FJALES POETIKE.


KADARE DHE KULTURA E KUJTESES


KADARE DHE KULTURA E KUJTESES

$57.64


Në fillim duhet të sqarohet së paku shkurtimisht se çfarë përcakton një njeri të quhet disident, apo kush mund të jetë një i tillë. Sipas përcaktimit filozofik të këtij termi fjala “Disident” mer kuptime të ndryshme në sisteme të ndryshme shoqërore dhe politike.


ECJE NE QELQ


ECJE NE QELQ
$2.00


PERFYTYRIMI MAGJIK I DUKURISE DHE MENTALITETI FIZIK I GJERAVE NE ECJEN IMAGJINARE. VARGU TEJKOMPENSON KETE IMAGJINATE. ZBULOJE!


TEARING UP THE PAST


TEARING UP THE PAST
$25,30

My childhood memories sometimes are like a flash. It is like a dream when inspiration comes around and around without thinking and concentration.


WRITING THE DOCUMENTARY WITH STUDENT'S EXPERIENCE

WRITING THE DOCUMENTARY WITH STUDENT'S EXPERIENCE

$26.59




Parametric Narration in Norman Wisdom's Films


Parametric Narration in Norman Wisdom's Films

$79.33


The greater part of documentary-writing and documentary-making, whether for public view, television or films, is technique. It is a craft and lends itself to the apprenticeship system of teaching, where the apprentice works with the journeyman and acquires over the months or even the years the skills of his trade. In this writing, I throwing open my workshop to writers and others interested in the craft and giving them an opportunity of working with me through one particular job; the development and writing of a 15-20 minute documentary.

This study presents a parametric narration in Norman Wisdom’s films, which are very much in keeping with the Wisdom tradition. They are the physical comedies of his variety training ground, with the excellent narration. Wisdom's films were some of the most profitable in the Rank roster and were “commercially successful” (Murphy; 1997:247). Their success “lay in incorporating acrobatic physical comedy within a plausible narrative framework” (Dacre; 1997:204). The films are not known for the producer or director, they are not known for the studio where they were made, but they are known all over the world for being Wisdom’s films. According to Landy, Wisdom’s films are “built around his persona” (Landy; 1991: 361).

RREFENJAT E XHA AVRAMIT


RREFENJAT E XHA AVRAMIT


$31.36



Xha Avrami, nuk ishte aq i vjetër në moshë sa të quhej "xhaxha". Por në fakt i madh e i vogël në atë qytet e quante të tillë, xhaxha Avramin, dhe siç thoshin shpesh për të, ata e thonin me gjithë zemër këtë "titull pleqërie", se kishin respekt për të dhe për më tepër sepse fjala e tij ishte e mençur. Atij i dëgjohej dhe i pëlqehej fjala gjithmonë, ndaj ai u bë tregimtari më popullor më pas, jo vetëm në atë qytet, por edhe në tërë vendin. Madje i kaloi edhe kufijtë. Shpeshherë tregimet dhe thëniet e tij i ngatërronin me ato të Nastradinit, por në fakt gjuha dhe logjika e xha Avramit ishte ndonjëherë e tillë, saqë jo më kot quhej "si thikë me dy presa". Kështu rrëfenjat e tij ishin ndryshe.



KRITIKA LETRARE DHE "SFIDAT": MEDIA E RE DHE KRIJIMTARIA SHQIPTARE


KRITIKA LETRARE DHE

$105.85

... Një vizitë mendore në kompleksin linguistik të Archerit nuk mjafton të krekoset në hapjen dhe mbylljen e kapakut të fundit. Natyrshëm një libër i tillë, duhet hapur me kujdes disa herë në një veprim estetik që nis me kapakun e tij të parë dhe me një veprim po aq estetik që natyrshëm kupton atë që ky libër duhet ‘përkëdhelur’ e mbajtur miqësisht, ndoshta aq sa “Lufta dhe Paqja”, (War and Peace) “I zoti i Unazave” (The Lord of the Rings) apo edhe dhjetë librat e tjerë që figurojnë si më të lexuarit dhe më të vlerësuarit në skenën letrare botërore...

KOHËBOTA

KOHEBOTA
$12.40


TERZIU, POET I KOHËS MODERNE, NJË LORKA I VËRTETË Në kufijtë e tyre operohen fjalët e tepërta. Largimi në kohë për të lexuar veprën tënde, është i nevojshëm. Më mirë pak e saktë. Parfumi më i mirë ndodhet në shishe të vogla. Në çdo krijim, sidomos në poezi, njeriu i bën pyetjen vetes: ç’gjë të re, të pathënë i lashë këtu njeriut, poetit të kohës moderne! E tepërta në art hiqet lehtë e pa dhimbje, si prerja e thonjve. Po nuk je me mendimin tim të çiltër, merr vetëm sinqeritetin e njeriut që të do të mirën e artit të gjatë. Agim Shehu

Përgatiti:Flori Bruqi

Comments

Popular posts from this blog

AKADEMIK PROF. DR HAKIFBAJRAMI PH.D : GRUSHTSHTETI IDYTËNDAJKOSOVËS( PAS 23 MARSIT 1989) MË 25 MARS 2020

Legjenda e Mujit dhe Halilit