2013-07-17

Pukë:Udhëtimi në rrugën e grabitësve

Rrethi i Pukës shtrihet në qendër të Shqipërisë Veriore, në një mjedis ku ndërthuren malet me luginat e thella, mbulesa të dendura pyjore me siperfaqe të eroduara, lëndina e livadhe që ndërpriten nga lumenj e përrenj të shumtë, kroje me ujë të kulluar ushqyer nga dëbora e shumtë që shpesh zbardh deri në verë. Ketu jeton një popullsi vitale, e shpërndarë në gjithë territorin, me një histori të pasur, që dëshmohet nga prania e qendrave
arkeologjike, kalatë, gjurmët e mureve ilire, shpellat si dhe me një kulturë shpirtërore që shprehet në traditat e zakonet, në këngët e vallet popullore aq të bukura të kësaj treve.
Ky mozaik i mjedisit natyror e njerëzor të Pukës përbën një ofertë turistike të veçantë,mjaft të përshtatshme për shetitje, ski, alpinizëm, gjueti sportive (të peshkut, shpendëve dhe kafshëve të egra) dhe për veprimtari të tjera rekreative, çlodhëse e argëtuese. Ky është një sektor në zhvillim e që mund të sigurojë të ardhura të shumta por që deri tani nuk i është treguar interesi i duhur, ndaj kësaj zone që meriton një vëmendje të veçantë.

Puka (Shqipëria)
....Që prej ditës së dielë, qyteti i Pukës jeton me frikën dhe kujtesën e ngjarjes ku tre persona të armatosur, në përpjekje për grabitje, hapën zjarr në drejtim të një makine, duke plagosur pesë persona, mes tyre dy fëmijë.

Frika ndihet tek të gjithë banorët e qytetit verior, të cilët shprehen se shteti duhet të gjejë sa më shpejtë autorët që ngjarje të tilla të mos përsëriten më.

Rrugët e qytetit boshatisen sapo mbi qytet bie nata. Madje, edhe efektivët e policisë duken më rrallë. Situata bëhet akoma më e frikshme teksa i afrohesh vendit të ngjarjes, ku përveç pishave nuk të ndesh syri asnjë patrullë policie nga Puka e deri në Vaun e Dejës.

Pas ngjarjes së rëndë, edhe automjetet e pakta që qarkullojnë në orët e vona, nga frika nuk pranojnë të ndalojnë qoftë edhe për të treguar me saktësi se ku ndodhet vendi i ngjarjes. Ka dhe nga ata, të cilët nuk hezitojnë të ndalojnë e jashtë kamerave të tregojnë se që prej ditës së dielë, udhëtojnë të armatosur gjatë atij aksi rrugor, nga frika e rishfaqjes se grabitësve.

Por ka dhe nga ata banorë të zonës, që pavarësisht ngjarjes, vijojnë të udhëtojnë në këtë segment në orët e vona, pavarësisht frikës që shprehin, pasi sipas tyre kjo është e vetmja rrugë kalimi për ta.

Sipas banorëve të zonës, gjatë viteve 1997-1998 në këtë aks rrugor janë shënuar një sërë grabitjesh, por asnjëherë në Dushakuq, pasi vendi në fjalë është i papërshtatshëm për t’u larguar e për t’u fshehur.

Dushakuqi, vendi ku u plagosën pesë pjesëtarë të familjeve Xhaferraj dhe Kopani, ndodhet 15 kilometra nga Puka dhe po aq nga Vau i Dejës. Ndërsa, nëse udhëton përmes maleve, mbërrin dhe në fshatrat e Lezhës. E ky fakt sipas policisë, e shtrinë rrezen e kërkimit të autorëve në tre qytete.



DISA ASPEKTE HISTORIKE

Në Lashtësi Puka përfshihej brenda trevës veriore të fisit ilir pirust, i njohur si shkrirës dhe përpunues metalesh. Zhvillimi ekonomik gjatë Antikitetit dhe Mesjetës i dhanë shkas zhvillimit të jetës qytetare me qytetet a qytezat, si: Ad Picaria, Pukae, Shqeli, Delmace, Gralisht, Iballe, Crevenum (Spas), Sarda (Shurdhahu) etj.
Në shek. VI - VIII bëhet e njohur “Kultura e Komanit” në Delmace, një kulturë materiale qytetare arbërore mesjetare të një ekonomie të zhvilluar zejtare vendase në një mjedis bashkësie fshatarësie aktive. Në këtë zhvillim ekonomik dhe qendrat urbane, ndër shekuj është e lidhur edhe prania e një rrjeti institucionesh të rëndësishme të kultit të krishter e më vonë islamik., si peshkopatat në Delmace; Sarda, Dukagjin (Spas) dhe Abacia e Shën Palit në Kabash, Xhamia e Pukës, Xhamia e Dukagjinit dhe Teqja e Simonit (Spas).
Në shek.XI-XIlI krahina e Pukës përfshihet në principatën e Veriut, të Centës; kurse brenda vendit në trevën krahinore ”Pulatum”.
Më pas, Puka bëhet një nga krahinat kryesore të principatës së Dukagjinëve, por pa i humbur të gjitha lidhjet e mëparshme me trevën veriperëndimore të vendit, pra, me Pultin, gjë që shprehet: në veshën pultake, ciklin e kreshnikëve, lahutën, kuvendet, si edhe lidhjet fisnore.

Rritja e forcimi i prineipatës së Dukagjinëve mbi një trevë të gjerë, ku hynin: Puka, Mirdita, Luma, Hasi, Rrafshi i Dukagjinit, Zadrima etj, dhanë shkas për një zhvillim tëj mëtejshëm" ekonomik të përbashket dhe, mbi këtë themel, u shtuan mundësitë për një unitet më të gjerë të kulturës materiale, shoqërore dhe artistike. Ky unitet i gjithanshëm u shpreh për disa shekuj me emrin e përbashkët Dukagjin, gjithashtu, u shpreh gjerësi¬sht në të drejtën e përbashkët kanunore, të njohur me emrin “Kanuni i Lek Dukagjinit”.

Princi Lekë Dukagjini (Leka III) qe bashkëkohës i Skënderbeut dhe vazhdues i luftës mbrojtëse antiosmane, sidomos në mbrojtje të qyteteve: Krujë e Shkodër. Dhe së fundi, u kthye në Shqipëri për të marrë pjesë në drejtimin e Kryengritjes së vitit 1481. Të gjitha këto e bënë Lekë Dukagjinin (Lekën III) një personalitet historik të nderuar në kujtesën e popullit, sidomos në Trevën e Dukagjinit Mesjetar, ku ka sunduar. Prandaj çdo ngjarje historike, çdo traditë të asaj kohe malësorët e lidhin me emrin e Lekë Dukagjinit; siç shkruan edhe M. E. Durham: “Në Malësi." ligje, dokja, shprehia, të gjitha i atribuoheshin Lekës”, Po kështu edhe çdo kështjellë mesjetare në krahinën e Pukës e më gjerë mbajnë emrin e përbashkët, atë të Lekë Dukagjinit, pavarësisht se kush mund të ketë qenë sundimtari i saj; si p.sh. Kalaja Leks në Kabash, kalaja Leks në Mico, Kala Leks në Breg, Kalaja Leks në Flet, Kulla Leks në Pap (Berishë), Kalaja Leks në Dardhë, Kalaja Leks në Vaspas, Kalaja Leks në Shumri, etj. Për rrjedhojë edhe pse e drejta dokesore shqiptare, që në treva të ndryshme u atribohet personaliteteve histo¬rike, si: Skënderbeut, Lekë Dukagjinit etj. “duhet kërkuar në origjinën dhe zhvillimin e tyre shoqëror e ekonomik gjatë shumë shekujve”, që përbëjnë nënshtratin e përbashkët të së drejtës zakon ore e të kulturës juridike të kombit shqiptar.” Por, në treva e krahi¬na të ndryshme kjo e drejtë dokesore merr ngjyrim dhe element lokal duke dhënë variante kanunore nga të një karakteri më të përgjithshëm deri në ato të një karakteri më të ngusht krahinor, pamjen e të cilëve, - siç shprehet Çabej, - e jep edhe gjuha shqipe”. Në këto dallime lokale hynë edhe varianti kanunor i Pukës.


Si përfundim, emërtimi i këtij Kanuni me emrin e Lekë Dukagjinit duhet parë si një përkushtim që i bëhet këtij personaliteti, duke i dhënë emrin e tij në shenjë nderimi për ta. Por, njëkohësisht duhet parë edhe si një mbështetje tek figura historike e Lekë Dukagjinit për vazhdimësinë e së drejtës dokësore tradicionale bashkë me plotësimet e bëra nga koha në kohë përmes kuvendeve dhe sulleve, ku duhej të përdorej me qëllim “formula magjike”: “Kështu e la Leka! Kshtu pleqnoi Leka! Kshtu e ka Kanuni i Leks! Kshtu pleqnohet me Kanu t'Lek Dukagjinit në malet tona”. Prandaj përdorimi i emërit të Leke Dukagjinit në të Drejtën Dokësore të Trevës së Dukagjinit Mesjetar është mëny¬ra e hyjnizimit të Kanunit, si edhe i figurës së Lekë Dukagjinit në botën shpirtërore të malësorëve të kësaj treve që në shekuj përfunduan në një bigëzim historik të panda¬shëm. Atëhere, edhe Varianti Kanunor i Pukës nuk mund të dilte jashtë emrit tradicio¬nal të Lekë Dukagjinit. Për këtë arsye vazhdon të përdoret, por në një kuptim simbolik të veçantë.

Publikimi nëpërmjet të këtij libri i kësaj tradite të pasur juridike popullore shqipta¬re, kryesisht me shtrirje e zbatim krahinor, bëhet me qëllim të ndriçimit të asaj kulture të pasur që shërbeu si themel dhe mjeti kryesor i zbatimit të autonomisë vetqeverisëse krahinore të Pukës për shekuj me radhë deri me Shpalljen e Pavarësisë dhe formimin e Shtetit ligjor Shqiptar pas 1920-tës.
Ky Variant Kanunor pasqyron më së miri rolin e vet në forcimin e unitetit të popu¬llit dhe të drejtimit e të organizimit të tij në të gjitha fushat e jetës. Në veçanti këtu pasqyrohet forca e Kanunit për të ndaluar gjakderdhjen me gjakmarrjen nëpërmjet zbatimit të parimit themelor: “Gjak për gjak e krye për krye e la Leka! Zotni a kren, plak a i rt; në të shtrume për deke' a në bark të sams, lavertar a bari “nja per nja” do të peshohet e të çmohet»; me të ndodhur vrasja Kanuni i vente fre me: “Ndoren! Ndermjecen! Amanetin! Besën! Pajtimin! “Faljen e Gjakut”.
*****
Në kronikat hartografike është shumë e përmendur dhe studiuesit vendas përmendin sesi Ptolemeu nuk e shënon rastësisht qytetin Ad Picaria, ashtu siç nuk mund të shënonte rastësisht qytetet e njohura para tij, si Lissus dhe Skodra. Prandaj, Ad Picaria në shek. II, afro 1800 vjet më parë bëhet i njohur si qytet në brendësi të vendit. Në vazhdim, në shek III-IV, në Tabulla Peutingeriana, në Itinerarët (harta të rrugëve antike), Ad Picaria shënohet fill pas qyteteve Skodre dhe Lissum, XXX milje në verilindje të Lezhës.
Mbas shek. VI, Ad Picaria nuk gjendet e dokumentuar. Ç’ndodhi me të? Shuflai (historian kroat, studiues i historisë mesjetare shqiptare), thotë se shumë qytete të Ilirisë u dogjën dhe u shkatërruan gjatë pushtimeve të fiseve barbare. Këtë fat pati, pra, edhe Ad Pikaria. Ndërsa Puka del e dokumentuar vetëm në veprat e Prokopit të Çezaresë (historian i madh bizantin i kohës së Perandorit Justinian).

MONUMENTE KULTURE


Kur Edit Durham kaloi, më 1908-n në këtë fshat të Pukës do t’i bënte përshtypje një banesë tepër e veçantë. "Është banesa më interesante që pashë në Shqipërinë e Veriut", - do të shprehej studiuesja angleze për banesën-kullë në fshatin Kokodë të Pukës që fatkeqësisht sot përbën ekzemplarin e vetëm të këtij tipi banese në Shqipëri Në Shqipërinë e Veriut deri para disa viteve ruheshin tre banesa të quajtura kulla me
karakoll. Karakolli ishte një ndërtim një kat më i lartë se ambientet e banimit me perimetër të vogël, i pajisur me frëngji dhe shërbente vetëm për mbrojtjen e banorëve të kësaj banese. Njëra prej këtyre banesave u përmbyt nga liqeni i Fierzës në fshatin Dardhë të Pukës. Tjetra në rrethin e Hasit do të rezistonte, por pa mundur të ekzistojë deri më sot.

E vetmja "dëshmi" e këtij lloji banese është në fshatin Kokdodë të Pukës. E braktisur nga banorët e saj që prej pesë vitesh dhe e harruar nga institucionet shtetërore, banesa-kullë është në prag të shkatërrimit total edhe se çatia është tepër e dëmtuar. E ndërtuar në mesin e vitit 1800 ajo dallon tipologjikisht nga gjithë banesat-kullë të krahinës. Ndërsa interesi ndaj saj shtohet edhe nga mjeshtëria dhe mentaliteti i gdhendjeve të shenjave në gurët e qosheve të kësaj banese, të cilat ruajnë kode të lashta të jetës së banorëve të krahinës. Kode që koha në shumicën e rasteve i ka zhdukur si shpagim edhe për indiferencën e njerëzve që duhet të mbajnë përgjegjësi për "humbjen".

Dera e 1800 e kishës së Arst-Miliskaut

Në gusht të vitit 2008 u evidentua, se pranë kishës së Arst-Miliskaut në Rrethin e Pukës,ruhet një derë druri e gdhendur e viteve 1800. Dera u gjet e përmbusur në baltë e rrezikuar që nga kalbja të shkatërrohej plotësishtë. Dera ka qenë e kishës që në fillimet e viteve 1800, dhe është rivendosur edhe pas riparimeve që i janë bërë ngrehinës disa herë gjatë shekujve të fundit. Ajo paraqet mjaft interes për traditën e dekoracionit arkitektonik të faltoreve të lashta dhe të kishave në Shqipërinë e Veriut. Në vendin tonë ruhen vetëm dy dyer të objekteve fetare të kësaj periudhe. Në pjesën e sipërme, dera ka një diell me rreze, i cili haset shpesh në gdhendje me gur, qëndisje, në veshjet me endje tradicionale popullore shqiptare. Ky është një motiv shumë i vjetër në Ballkan. Ai është shumë i ngjashëm me atë të Mbretit të Maqedonisë, Filipi II.

Dera e kishës së Arst Miliskaut ruan edhe gdhendje të lehta me motive gjeometrike, të cilat janë modele të punuara tradicionalisht në gdhendjet e furkave, djepave dhe orendive të tjera në vendin tonë.

"Rikonstruksioni grafik i këtyre tre elementeve, të derës, dy shenjtorëte gdhendur në gur, si dhe të simboleve të tjera të gdhendura gjithashtu në gurë na rezulton si një 'ikonostas' me shumë interes, në të cilin paraqiten objekte përfaqësuese pagane dhe të krishterimit katolik.

Kisha e Zojës Shna Prende

Në fshatin Kryezi është kisha shumë e vjetër e Zojës Shna Prende. Popullsia e krahinës ruan një respekt dhe besim të thellë për këtë shenjtore të Krishtërimit. Është kishë me besim të fortë dhe që është bërë shpëtim për shumë njerëz dhe në shumë breza. Për këtë kishë ruhen dhe tregohen dhe gojëdhëna, që janë jehonë dhe besim i lashtësisë së saj. Të moshuarit mbajnë mend, por dhe tradita ruan kujtesën, se tek kjo kishë vinin vizitorë të shumtë në ditën që i kushtohet kësaj Zoje Shnjëtore. Disa thonë se këtu mblidheshin besimtar katolik dhe me besim mysliman dhe luteshin, kryesisht gra që kishin probleme që të lindnin dhe të ju jetonin fëmijët.

Në vitin 1967, kisha u mbyll dhe pas pak kohe ajo u rrenua, sa edhe themelet u punuan me traktor, u prenë lisat e medhenjë dhe të moçem, gurët e mureve u shpërndanë. Është fat se dikush nga besimtarët ruajti dy qoshe guri të gdhendur të derës, njëra me Kryqin dhe tjerta me shenjën e lashtë të praktikuar nga krishterimi në formën X, germë që perkon me germën e parë të mbiemrit të Jezu Krishtit (Xristo).

Në verën e vitit 2008 filloi puna për rindërtimin e kësaj kishe të vogel, por e madhe nga shenjtërimi.

Nga viti 1932 kemi një shenim nga At Gjon Karma, për këtë kishë: "Në lagje Gegaj gjindet Kisha e Shna Prendes, me nji lter të herëshem, rrethhue me lisa të naltë e të moçëm. Për Festë të kësajë Shejtneshë ndezin qira' e bajnë edhe darken për miqësi." Shenjtorët e gdhendur në gur, Shën Nikolla dhe hyjnesha shenjtore e pjellorisë Në kishën e lashtë të Arst-Miliskaut në Rrethin e Pukës ruhen dy ikona të vje tra të gdhendura në gur. Gdhendjet e hershme me subjekt fetar dolën në dritë gjatë rindërtimit të kishës, e cila sot njihet me emrin Kisha e Shëngjonit. Dy ikonat të cilat mendohet se përfaqësojnë figurën e Shën Nikollës dhe të një Shenjtoreje-Hyjneshë, janë të gdhendura në gur me modelin tradicional të punimit të drurit. Sipas studiuesit Jaho Brahaj, specialist në Qendrën e Regjistrimit të Pasurive Kulturore, ikonat paraqesin dy shenjtorë të
periudhës, kur ende nuk ishin kristalizuar rregullat e pasqyrimit të tyre me aeurolë (brerore). Ruajtja e këtyre dy figurave të lashta religjioze në gur është rast i veçantë, por kjo shpjegohet me kushtet dhe rrethanat historike dhe të pozicionit gjeografik të kishës në fjalë. Sipas Brahajt, kisha ndodhet në një fshat i cili nuk është në një pozicion të favorshëm, asnjëherë nuk arriti të marrë titullin famulli, pra asnjëherë ajo nuk pati një
prift në krye të saj. "Mbahej meshë, ceremoni fetare vetëm në ditën kur vinte pajtori ose në ndonjë rast kur kishte mundësi të vinte prifti për ceremoni varrimi. Nga dokumentacioni që njohim, kjo kishë ka ndërruar të paktën tri herë emrin. Në fillim të shekullit XVII, na rezulton me emrin Kisha e Shna Prendes, në fund të këtij shekulli me Kisha e Shën Nikollit, ndërsa sot ajo i kushtohet Shën Gjonit", tregon studiuesi.

 Figurën e Shën Nikollës dhe të një Shenjtoreje-Hyjneshë, janë të gdhendura  në gur me modelin tradicional të punimit të drurit. Sipas studiuesit Jaho Brahaj, specialist në Qendrën e Regjistrimit të Pasurive Kulturore, ikonat paraqesin dy shenjtorë të  periudhës, kur ende nuk ishin kristalizuar rregullat e pasqyrimit të tyre me aeurolë  (brerore). Ruajtja e këtyre dy figurave të lashta religjioze në gur është rast i veçantë, por  kjo shpjegohet me kushtet dhe rrethanat historike dhe të pozicionit gjeografik të kishës në  fjalë. Sipas Brahajt, kisha ndodhet në një fshat i cili nuk është në një pozicion të favorshëm, asnjëherë nuk arriti të marrë titullin famulli, pra asnjëherë ajo nuk pati një  prift në krye të saj. "Mbahej meshë, ceremoni fetare vetëm në ditën kur vinte pajtori ose  në ndonjë rast kur kishte mundësi të vinte prifti për ceremoni varrimi. Nga dokumentacioni që njohim, kjo kishë ka ndërruar të paktën tri herë emrin. Në fillim të  shekullit XVII, na rezulton me emrin Kisha e Shna Prendes, në fund të këtij shekulli me
Kisha e Shën Nikollit, ndërsa sot ajo i kushtohet Shën Gjonit", tregon studiuesi.ky fakt sipas policisë, e shtrinë rrezen e kërkimit të autorëve në tre qytete....

“Gjenerali "i gjorë Spiro Buç(t)ka-ka mbetur 50 vjet prapa,. Mëshiroje, o Zot!

Zoti autor i artikulli të mësipërm”Këlyshët e Beogradit kercenojne luftetaret e UCK “, ti je një individ dhe jo një organizatë OVL, sikundër i ke vendosur autorësinë.

Autori i saj duhet te jetë personi që quhet Spiro, dhe nuk dihet pse fshihesh pas OVL, por kushdo që e lexon këtë shkrim me kujdes, del në përfundimin se autori është një njeri jo vetem injorant nga ana ushtarake edhe pse vetshpallet Kolonel, por ai duhet te jetë i sëmurë psiqikisht. Natyrshëm që duhet shpjeguar pse themi që është i sëmurë psiqikisht:

1. Ai shkruan vet se fisi i tij knë ardhur në Perondi të beratit në vitet 190-1912,dhe se kanë ardhur nga kosturi, në Shpckë, në Voskopojë dhe pastaj, kur është shpallur pavarësia në Perondi. Gjë që tregon se kanë qenë një fis nomad dhe të tillë ishin vëllehtë ose ndryshe arumunë, dhe se në erondi njihen sit ë tillë. Por këtë e pranon edhe vete kur tregon rrugëtimin e fisit të tij nëpër vendbanime vëllehësh. Mirrëpo më pas ai e fyen dikë që i paska thënë se Spirua është Rumun! Kjo vërteton anormalitetin e tij mendor si dhe atë që është me origjinë jo shqiptare. Është shkruar nga vetë ai e zeza mbi të bardhë.

2. Ai vetë thotë që në vitin 1900 Beçkollarët erdhën në Perondi, dhe më pas, për gjyshin e tij Petro, i cili ka jetuar para vitit 1900, na thotë se e ka mbiemrin Butka! Pra, përsëri një anormalitet mendor i tij dhe, dashje pa dashje e pranon që mbiemrin e ka Buçka dhe jo Butka. Me këtë mbiemër të thonë se njihet edhe sot fisi i tij, Beçkollarët, në Perondi. Kjo tregon se ai e ka bërë mbiemrin “Butka”, për të mashtruar në Kosovë se gjoja vjen nga fisi i famshëm i Butkajve të Kolonjës (Erseka). Gjë që do të thotë se ky gjasme Kolonel vuan nga deliri i madhështisë, delir i cili zakonisht përfundon në çmenduri. Nuk ia lusim një gjë të tillë se do të turpërojë fëmijët.

3. Që ka shenja çmendurie, e vërteton edhe fakti kur thotë: “Rajmondën e përjashtuam nga OVL”, gjë që është mendësi enveriste. Ka mbetur 50 vjet prapa, i gjori. Mëshiroje, o Zot!

4. Të tërheq vëmendjen fakti kur vetë “Koloneli” Spiro tregon për CV-në e tij dhe thotë se kur mbaroi Akademinë Ushtarake e rikthyen në Gramsh me detyrën e komandantit të batalionit. Thonë ata që kanë mbaruar atë Akademi, se Akademia Ushtarake përgatiste kuadro për oficera sheafa armësh dhe shërbimesh të shtabit të Brigadës e lart, si dhe për komandantë e komisarë Brigadash e lartë, ndërsa për komandant batalioni i përgatiste Shkolla e Bashkur.

 Atëherë, ky lloj Spiro Buç(t)ka, ose ka qënë shumë i dobët në mësime, ose ata e kanë vënë re që mendërisht nuk ka qenë mirë, do të ketë dhënë shenja të tilla, e pamundur të mos ketë dhenë. Gjë që i vërteton edhe në këtë autobiografi e autolëvdatë shumë të gjatë, ndoshta unikale në historinë e të sëmurëve psiqikë. Nuk është keq që t’i rekomandohet ndonjë mjeku psiqiatër ta studjoi këtë person për të marrë ndonjë gradë shkencore, se duhet të jetë unikal i pazbuluar për mjekësinë!

 Por gjasat janë që do të ketë qenë nul në mësime dhe duhet t’ia kënë dhënë diplomën se ndoshta do të ketë qënë bërë dhëndër në ndonjë familje të mirë e shumë të mirë e me reputacion në atë periudhë. Këtë dyshim për nulitet në dijet ushtarake e përforcon edhe shprehja e tij kur thotë se isha instruktor në një njësi Taktiko-Operativë në Tiranë. Ajo njësi ka qenë Brigadë, dhe ka qënë e bazuar afër Fabrikës së Tullave, tek ura që të çon prej Tirane në Kamëz, sikundër tregojnë kolegët që kanë punuar me këtë lloj “Koloneli”.

Mirëpo, kolegët e tij që na treguan se ku ka qenë e bazuar ajo Brigadë Këmbsorie, në thonë se Brigada e Këmbsorisë nuk është quajtur kurrë njësi taktiko-operative, por njësi taktike. Njësi taktiko-operative dhe njësi operative është quajtur Divizioni i Këmmbsorisë. Kjo tregon se nga ana ushtarake është ky Vigan Gradica është nul e kaluar nulit, ndaj dhe e kanë çuar përsëri komandant batalioni.

5. Mirëpo, për të “futur minaren në thes”, sikundër thuhet për mashtruesit, ky farë “gjenerali i anekzistues”, që mos të na tregoi të vërtetën se pse është liruar nga ushtria në vitin 1979, na thotë: “lirim nga reforma”.

Së pari, në vitin 1979 jo vetëm që nuk ka patur asnjë lloj reforme në ushtri, sikundër thonë të gjithë oaficert e asaj kohe, por, në atë vit pati edhe shumë veshje ofcerë nga radhët e ushtarëve, pasi ushtria kish shumë nevojë për kuadro. Ja që afirmohet edhe si gënjeshtar, edhe si injorant. Nuk thonë më kotë se gënjeshtra i ka këmbët e shkurtëra.

 E dyta, ai e pranon vetë, që “është liruar”, dhe jo i nxjerrë në rezervë apo me pension të parakohshëm, gjë që do të thotë se ka qenë i padëshiruar për ushtrinë e shtetit shqiptar të asaj kohe,

 Por ku e ka gjetur E. Kelmendi? Nuk do të ishte keq të shpjegohet se kush është ky E. Këlmendi që e përmend Spirua dhe kush e ka rekomanduar këte E.Kelmendin tek ky njeri i padëshiruar për ushtrinë shqiptare dhe “shumë i dëshiruar për UCK-në”?!

 Por ai e tregon këtë të vërtetë nga që nuk është normal mendërisht dhe dashje, pa dashje, këtë E. Kelmendin e ngarkon me dyshime të mëdha. Nuk ke ç’t’i bësh, është i sëmurë dhe duhet mëshiruar.

6. Ky farë Spiro, edhe e pranon që detyra më e lartë e tij ka qenë instruktor stërvitjeje (jo shef stërvitjeje) nëBrigadë, gjë që grada më e lartë e atij pozicioni nuk kalonte se kapiten i parë, tregojnë specialistët e përcaktimit të gradave. Kështu që gradën “kolonel” ky person duhet ta ketë patur fiksim. Fiksime kanë vetëm të sëmurët mendorë. Edhe në këtë rast tregon etjen e tij për lavdi dhe karjerizëm, (nëse nuk është i çmendur), dhe, çuditërrisht, kësaj i thonë: “Thërret hajduti: kapni hajdutin”, kur ai kërkon të fyejë disa të tjerë se janë karjeristë! Ja që mendërisht nuk është në regull.

7. Ai thotë se Azem Syla e ka prezantuar kolonel në Helshan a në has,ku e ka prezantuar. Nëse ai në Has ka ardhur në ditët e para të qershorit 1999, mundet që Azemi ta ketë thënë këtë fjalë, pasi në 1 Qershor 1999 Shtabi Përgjithshëm në Kosovë filloi të hartonte projekt ligjin për gradat në UCK, sikunder na tregoi Sokol Dobruna, ish drejtori juridik i atij shtabi, por që nuk u zbatua.

Dhe, e dyta, Azem Syla, me cilësinë e ministrit, nuk muna t’i jepte gradën kolonel Spiro Buçkës pa e propozuar Shtabi i Përgjithshëm, i cili as që e njihte fare dhe zyra e Personelit të atij Shtabi ishte në Divjakën e maleve të Berishës, në kosovë dhe nuk ia kish dëgjuar snjëherë emërin këtij sllavo-shqiptari.

8. Dhe ajo që është edhe më interesante tek ky person, autor i këtih shkrimi, ai vetëm fyen e fyen. Të fyerit, fyejnë. Por si është e mundur që Azem Syla, Bislim Zyrapi e Fatmir Limaj, të cilët ai i përmend shpesh në këtë shkrim si shokë shumë të afërt të tij, e mbajnë kaq afër një njeri me një mani të tillë antinjerëzore?

 Del kjo pyetje nga vet fakti se ata nuk kanë reaguar fare për këto lloj fyerjesh që ai bën, duke vjellur vetëm vrer, si nuk distancohen.? Kjo është një pykëpyetje e madhe.

Redaksia Floripress





RAJMONDA MALEÇKA – SHOTA E SHEKULLIT TË RI

Shkruan: Prend Caka


Rajmonda Maleçka poetja e re dhe e talentuar edhe një herë dëshmoi prirjen e saj poetike, publicistike-artistike. Kësaj here lexuesve shqiptarë u dhuroi librin më të ri “ Nëpër ditët e dhembjes dhe të lirisë së Kosovës”. Kur zëri i kushtrimit, zëri i komandantit legjendar Adem Jasharit, jehoi trimërisht, shpirti po e qonte peshë këtë shqipe mali, këtë vajzë tiranase, këtë Shotë Galicë. Nuk duroi dallgët vrastare të katilëve të ardhur nga karpatet, nuk mundi të shikonte tek i vranin vëlla Konstandinin, bëri të pamundërën, kapërceu Ylberin, tek kishte zbritur të pinte ujë në liqenjt e Lurës dhe në anën tjetër në Drinin e bardhë, u bë një me ylberin, u bë fluturë, me ngjyrash ylberi, për t’iu çepur maleve të Kosovës martire.Rajmonda Maleçka, erdhi si një rreze dielli në radhët e ushtrisë së UÇK-së, u bashkua me qëndresën shekullore të shqiptarisë. Maleçka dhe Shota kishin shumçka të përbashkët. Malet kishin, armët dhe pendën. Për shok të jetës zgjodhi grykëhollën, ku edhe vunë kurorë, pendën dhe aparatin fotografik i kishte ushqim jete, ushqim shpirti. Kjo shqipe mali, kur shumë penda kishin heshtur, penda e saj, mbushte faqet e gazetave tiranase për heroizmin, për qëndresën, e djemëve të radhitur në radhët e Ushtrisë Çlirimtare të Kosovës. Penda e Maleçkës, përjetësonte luftën, përjetësonte heroizmin, përjetësonte qëndresën dhe krenarinë e djemëve të saj. Maleçka me guximin e dadës Shotë, dhe me dashurinë e Dorontinës, ka përjetësuar dramën, ka përjetësuar sfidën shqiptare, kundër barbarëve dhe pushtuesve, ushtrisë, policisë dhe paramilitarëve serbë, ku përballë të keqes, ishin renditur djemtë dhe vajzat më të mira të kombit, të cilët përmes luftës, përmes aktit të flijimit, mbronin: madhështinë, dinjitetin kombëtar, mbronin, më të shenjtën, idealin për liri, idealin për atdhe.

Qëllimi final i Maleçkës, në veprën: “Nëpër ditët e dhembjes dhe të krenarisë kombëtare” ka arritjen e përjetësimit të idealit kombëtar. Vepra ka pesë akte-pjesë, ku secila në vete gërthen historinë e bujshme të luftës dhe së bashku si një simbiozë, ngërthejnë bashkimin kombëtar.

Libri, identifikohet me heroizmin e luftëtarëve, me heroizmin e dëshmorëve dhe me heroizmin e popullit shqiptar, të cilët qëndruan vertikalisht, gjatë historisë, drejt realizimit të pavarësisë së Kosovës, pavarësisë së Shqipërisë.

Në objektivin kryesor në libër qëndron figura e komandatit, tek bashkon djelmërinë. Kjo është edhe ideja e Maleçkës me mesazhet që bart ky libër më vehte.

Për shqiptarët ky është edhe një vetëflijim në rrafshin e etninës shqiptare si trashigimi ideore e poetës tiranase. Akti i parë i vetflijimit, është akti i vetëdijësimit më të madh të popullit shqiptar gjatë historisë, pra vetë akti i formimit të Lidhjes Shqiptare të Prizrenit.

Lexoni:

http://floripress.blogspot.com/2013/03/mercenari-rumun-spiro-butka-me-nofka-ne.html

http://floripress.blogspot.com/2013/03/deri-kur-agjenti-vllaho-sllav-spiro.html


Asbergu i shkences dhe te letersise shqiptare...

From: Rasim Bebo <rasimbebo@att.net>
To: Flori Bruqi <floribruqi@yahoo.com>
Sent: Tuesday, 16 July 2013, 21:25
Subject: Pershendetje
Pershendetje Flori!
Te uroj suksese o Djale i dashur dhe me jete te gjate bashke me gjith familjen.
Jam i kenaqur qe jetoj afersisht 9 dekada dhe njihem nepermjet pllakes eletronike, pa pire ndonje here kafe dhe pa u pare, me  nje distance qe ne mes nesh gjendet Oqeani Pacifik. Vepra juaj letrare nuk me dahet nga dora si dikur kur lexoja Tolstoin, Hugoin, e ndonje tjeter. Te uroj me cmimin NOBEL 
Zoti me digjofte per kete bekim qe une te jap si shqiptar dhe atdhetar i rrale i kohes se sotme.
Shume te fala.

Rasim Bebo Addison  Cikago


From: Riza Laha <rizalahi@yahoo.com>
To: Flori Bruqi <floribruqi@yahoo.com>
Sent: Tuesday, 16 July 2013, 20:07
Subject: Re: Te uroj sukses o Daj dhe jete te gjate.

Pergezimet e vecanta dhe te perhereshme , sigurisht edhe nga une, miku im i mrekullueshme, Flori!
Riza Lahi


----- Forwarded Message -----
From: Halit Elshani <halitelshani44@hotmail.com>
To: "floribruqi@yahoo.com" <floribruqi@yahoo.com>
Sent: Friday, 12 July 2013, 6:35
Subject: RE: Te uroj sukses z.Flori Bruqi- jete te gjate.



Kur i lexon njeriu veprat juaja -  te 30-tat me radhe ,që kanë llojlloshmerin e tyre-  shkencore,letrare etj.,   nuk ka se si të mos  mos ndihem edhe une krenar me ju z.Flori Bruqi  .
Kete llojloshmeri te veprave tuaja-jane Asbergu  i  shkences dhe te letersise  shqiptare qe ju dhe neve na   ben te jemi  te  çmueshem dhe te çendrueshem per mendimin  qe une 
e te tjeret kane per JU.

Une mendoj,aqe sa  une kam lexuar  deri me tash se Ju z.Bruqi, duhet gjithesesi  te jeni me pa medyshje   ne librin e Genisit.

E udhes do te ishte qe dikush t' ju propozojne nga  institucionet tona,-Fakultetet e UP-se  per çmimin Nobel.Dhasht Zoti ,qe nje dite  do te lauroheni me kete çmim!

Rrespekt kombetar

Nga Halit Elshani,Prof.

Bruxel,12.07.2013.


Date: Thu, 11 Jul 2013 09:20:03 -0700
From: floribruqi@yahoo.com
Subject: Libra në internet nga Flori Bruqi
To: sterkala@yahoogroups.com

Libra  në internet nga Flori Bruqi
___________________________________________














Flori Bruqi lindi më 29 qershor të vitit 1952 në Isniq të Deçanit, Kosovë.
Studimet e Defektologjisë i kreu në Universitetin e Beogradit, ndërsa ato postdiplomike (Magjistraturë) në Universitetin e Prishtinës - në Fakultetin e Kulturës Fizike dhe Sportit (2004). Bashkëpunoi më shtypin e përditshëm e periodik të vendit dhe të jashtëm që nga viti 1974 e deri me tash (“Bota e re” - Prishtinë, ”Rilindja” - Prishtinë, “Danas” - Zagreb, ”Dello” - Lubjanë, ”Dnevnik” - Lubjanë, “Veqer” - Maribor, ”Le Mond”, ”Corriera della Sera” etj).
Është anëtar i Lidhjes së Shkrimtarëve të Kosovës (2000).
Është menaxher i kompanisë “Flomed” nga Prishtina dhe menaxher gjeneral për Kosovë në distribucion të preparateve farmaceutike të “Schulke-Mayr-”it të Gjermanisë dhe “Borer Chemie AG“ tëZvicres.
Flori Bruqi, mbrojti punimin e magjistraturës më titull ”Dallimet në disa ndryshore fiziologjike ndërmjet studentëve sportistë dhe jo sportistë, para dhe pas vrapimit 400 metra para komisionit shkencor - të Fakultetit të Kulturës Fizike dhe Sportit në Prishtinë, në përbërje - Prof. Dr. sc . Hasim Rushiti, kryetar, Prof. Dr. Hysni Daka, mentor, Prof. Dr. sc. Mustafë Aliu, anëtarë.
Magjistri i tashëm i shkencës së “Fiziologjisë kineziologjike”, Flori Bruqi ka zbatuar një metodologji të avancuar shkencore gjatë këtij hulumtimi të tij në 22 parametra morfologjikë-fiziologjikë duke përdorur kriteret e avancuara të “Programit biologjikë ndërkombëtar” të Weiner-it dhe Louri-esë ; “Praktikumin e antropologjisë biologjike” të Buzin-ës më bashkëpunëtorë ; ”Parktikumin e fiziologjisë sportive”, të Heimer-it më bashkëpunëtorë ; ”Udhëzuesit Kombëtarë të Asociacionit Shëndetësor Amerikan” etj.
Punimi i magjistraturës të Flori Bruqit, është vlerësuar lartë nga komisioni shkencorë dhe i cili ka shfrytëzuar burime më të reja të literaturës (citon 49 referenca librash më të rinj nga kjo lëmi shkencore) si dhe ka përdorur 17 web-adresa portale relevante që merren më këto hulumtime të “Fiziologjisë kineziologjike” botërore.

Vepratpublicistiko shkencore

Deri më tash ka botuar këta libra :
1.    Zjarri i diellit, poezi, Prishtinë, 1995.
2.    Ndërgjegjja, roman, Prishtinë, 1995.
3.    Vrasësit e liridonëve, roman, Prishtinë, Tiranë, 1996.
4.    Ringjallja, roman, Tiranë, Prishtinë, 1996.
5.    Gjarpërinjtë e pallatit, roman, Tiranë, Prishtinë, 1996.
6.    Dorëzeza, roman, Tiranë, Prishtinë, 1997.
7.    Tokë e djegur, roman, Shkodër, Tiranë, Prishtinë, 1998.
8.    Burri dhe gruaja, libër shkencor, Tiranë, Prishtinë, 2000.
9.    Pallati i akereonit, roman, Tiranë, Prishtinë, New York, 2000.
10. Vademecum DDD, libër shkencor, Prishtinë, 2002.
11. Struktura faktoriale e dimensioneve antropometrike dhe fiziologjike, Prishtinë, 2004.
12. Ndikimi i sportit në personalitetin e njeriut, libër shkencor, Prishtinë,2004.
13. Delinkuenca e të miturve dhe ushtrimet fizike, Prishtinë, 2004.
14. Vademecum për preparate higjenike të “Schulke – Mayr”– it, libër shkencor, Prishtinë, 2004.
15. Dallimet në disa ndryshore fiziologjike ndërmjet studentëve sportistë dhe jo sportistë para dhe pas vrapimit 400 metra (Punim magjistrature, Prishtinë 2005).
16. Antropometri-Jakov Milaj “Raca shqiptare”, recension i zgjëruar i botuar në Floart, 2005.
17. Si ta njofim internetin, Flomed, tetor-2005.
18. Sëmundjet infektive seksuale, Floart, tetor-2005.
19. Udhëzues i shkurtër i preparative dezinfektuese, Flomed, 2006.
20. Merruni me sport dhe ushtrime fizike për t’u relaksuar, Floart, janar 2006.
21. Kosova nuk është i berzë e zezë, Floart, dhjetor 2005.
22. Fshehtësitë dhe të vërtetat për virusin avian’, Flomed, 2005.
23. THE ECONOMIC ASPECTS OF SPORTS RECREATION AND HEALTH, Sport ritmi-zemrës, janar 2006, etj.
24. DETERMINANTAT SOCIO-PSIKOLOGJIKE TË USHTRIMIT FIZIK (Hulumtim socio-psiko–kineziologjikë më studentët e Universitetit të Prishtinës), Flomed, 2006.
25. Guxim shqiptar, Prishtinë, 2008.
26. Olimpi shqiptar,Prishtinë,2009
27.Polemika shqip,Prishtinë,2009
       28.Triumfi shqiptar,Prishtinë,2009
       29.Delikuenca e të miturve në Kosovë në periudhën 203-2004,Prishtinë,2012
       30.Nese kam ditur të guxoj,Prishtinë
Etj.
Ka botuar 21 fejtone publicistiko-shkëncore në gazetën “Rilindja” të Prishtinës, në përiudhën 1974-1982., si dhe mija punime në shumë web faqe interneti (2003-2013).

ELEGJI TE VARRI I NËNËS


 
 
Vullnet Mato
 
ELEGJI TE VARRI I NËNËS
      (Në përvjetorin kur mbylli sytë)
 
Kam ardhur sot të thërres: O nëna ime, moj!...  
Siç thërrisja kur ishe gjallë te pragu i portës. 
Të derdh petale malli mbi mermerin ku lotoj, 
siç lotoje, kur kthehesha nga largësitë e botës.
 
Te kjo varrezë e pikëlluar, buzë detit me valë,
ku mbylle sytë e prehesh, si në sënduk nusërie,
më vetëtiu kujtesën, ajo ditë kur kishe dalë,
më prisje te porti, të kthehesha me anije...
 
Më kish zënë deti dhe ti faqet ngjyrë vrer, 
më puthje si nizamin e kthyer nga Qabeja.
Ndonëse kishe nën pupla pesë zogj të tjerë,
të digjej shpirti për zogun e ikur nga foleja. 
 
Doje kurdoherë të na kishe të gjithë pranë,
dhe s’na lije kurrë të na rrëmbenin zënkat. 
Na thoshe,“Sa herë grindet vëllai me vëllanë,
nënës suaj i shkulen copa nga zemra”...
 
Na ushqeje urtësi dhe në pjatën e racionuar, 
me atë barazi, që s’na lije fjalë për të thënë.  
Ah, sa të ëmbla dilnin nga buzët fjalët e tua,
kur me to dhe të uritur, na bëje të ngrënë. 
 
Ti mbretëroje deri ku zienin sherret e mëhallës,
dhe me zërin tënd u vije kapakun e pajtimit. 
Më duket sikur dhe këtu afër, ku grinden dallgët,
dëgjoj zërin tënd, që u lutet të zbutin zemërimin.
 
Fjalët e tua ishin më të buta nga çdo butësi,
por me një fortësi magjike, aq të fuqishme,
sa matrapiku që thyen gurët e malit përbri,
s’do i thyente dot si ti, hallet tona të përditshme.
 
Na mëkove, si çdo nënë me qumësht perëndie, 
por dhe me oksigjeni e mirësisë që kishe në gji.
Ndjesitë na i thure me frymë dhembshurie, 
sikur ishe motra e vogël e shenjtores Mari!...
 
Oh, ajo dorë e shenjtë, kur më lëmoje kokën!
Ndjeja sikur gishtat e tu, më bëheshin flatra
dhe ëndërroja të fluturoja në të gjithë botën,
të sillja atë begati që s’të erdhi kurrë te vatra.  
   
Të ndriste dielli fytyrën, kur vija nga mërgimi,
dhe të breronte shiu, sa herë ndaheshim bashkë.  
Tek më përcillje, në çastet kur afrohej largimi, 
puthje xhamin e ftohtë të autobusit nga jashtë. 
 
Sikur të isha bërë miliarderi më i pasur i botës,
dhe paraja të kish fuqi të çonte njeriun nga varri, 
do falja të gjitha miliardat, si kokrrën e mollës,  
të ndizej prapë ai syri yt me vezullim margaritari.
 
Por meqë jeta dhurohet veç një herë për çdo njeri,
dhe unë dhuratën tënde gjer në fund po e harxhoj, 
do vij të trokas sërish, te porta e qiellit, ku je ti, 
të thërres me zërin e shpirtit: O nëna ime, moj!...    

2013-07-16

Arbana Xharra: Çmimi i popullit për Thaçin


Në të njëjtën ditë kur u publikua portreti që i kishte bërë gazeta e përditshme amerikane “The New York Times” kryeministrit të Kosovës, Hashim Thaçi, lexoja ndërkohë reportazhin për një familje skamnore nga Kosova, për nënën e dy fëmijëve që lutet të vdesë çdo natë përpara se të agojë dita. Po atë ditë lexoja edhe raportin e Transparency International Kosova për keqpërdorimin e parasë publike që bëjnë partitë politike në vend, e veçanërisht partia më e madhe në pushtet.
Për ata që nuk e dinë se çfarë po ndodh në Kosovë, nga shkrimi i NYT fitojnë përshtypjen se “Kosovën e paska shpëtuar Hashim Thaçi”, dhe se “ky shtet më i ri në Evropë duhet të mburret me këtë burrështetas”. Kur një gazetë prestigjioze si NYT shkruan se Brukseli dhe Washingtoni sot e konsiderojnë Thaçin, Gerry Adams të Ballkanit, që gjoja po e çon vendin drejt Evropës, audienca e huaj edhe mund të besojë. Por, edhe këtu pushteti dhe lakenjtë e Thaçit nuk duhet të kenë shumë iluzione: në brumin e papjekur të New York Times besojnë ata që nuk i njohin zhvillimet në Kosovë dhe nuk janë vendimmarrës.
Thaçi, i cili nuk u prit asnjëherë zyrtarisht nga krerët e shtetit më me ndikimin dhe më të madh në BE, pra Gjermania, idealizohet me këtë shkrim deri në atë masë, saqë thuhet se “Emri i Hashim Thaçit po përmendet edhe si një kandidat për Çmimin Nobel për Paqe”. Gazetari nuk i referohet asnjë burimi dhe gjithë kjo tingëllon si një anekdotë iftari që mund ta ketë dëgjuar në ndonjë kafene të Prishtinës.
Zor të besojë dikush që e njeh Kosovën se ndonjëherë mund të ndodhë kjo mrekulli për Thaçin. Imazhi që e kishte vizatuar me brushë të madhe gazetari amerikan nuk shitet në asnjë galeri serioze, edhe pse në botën e pikturave qarkullojnë shumë mashtrues.
Më së paku një vizatimit të tillë i besojnë ata qytetarë që i pamë javën e kaluar e të cilët ia kishin mësyrë Beogradit dhe prej atje synonin të vazhdonin udhën drejt vendeve perëndimore, natyrisht ilegalisht dhe përplot rreziqe. Këta janë qytetarë të cilët nga skamja më nuk po mund të mbijetojnë në shtetin që e “paska çliruar Thaçi”.
Aq më pak i besueshëm do të duket portreti i zbukuruar i Thaçit në sytë e asaj nënës nga Prekazi që lutet të vdesë nga varfëria, vajza e së cilës gjatë dimrit ka shkuar dy javë zbathur në shkollë. Familje si kjo ka me qindra e mijëra në Kosovë dhe këto familja sapo t’u jepet mundësia do të ikin nga mjerimi për të kërkuar azil nëpër Evropë. Ikin nga “parajsa” e Thaçit për të shkuar në “ferrin” e Evropës.
Duke e parë skamjen rrëqethëse të kësaj familjeje, që pasqyron realitetin e Kosovës, të vijnë në mend kapadainjtë e qeverisë dhe shumica e atyre që kanë zënë ulëset e Kuvendit të Kosovës, të cilët miratojnë çdo keqpërdorim, bëhen miratues të çdo ligji të dëmshëm dhe çdo ditë e më tepër shkatërrojnë besimin që mund të ketë ndonjë qytetar në shtet. Bile pushtetarët kanë nisur të garojnë mes vete se cili po ka shije më shumë të të jetuarit në luks. Nga stili i veshjes ku kohë pas kohe bëjnë tërheqjen e mëngëve të këmishës për t’u dukur orët e shtrenjta “Rolex” deri te reklamimi arrogant me vetura të blera me para të arkës së shtetit.
“Kam luftuar në anën e drejtë të historisë për çlirimin e popullit tim nga tirania kundër një armiku të pamëshirshëm që bënte përpjekje për kryerjen e një gjenocidi masiv”, citohet të ketë thënë Thaçi për NYT. Aq i është mbushur mendja se ky e ka çliruar Kosovën, saqë thotë “populli im”, thua se Thaçi është pronar i popullit. Athua si ndihen ata ish-luftëtarë të vërtetë të UÇK-së, kur shohin bashkëluftëtarët, “komandantët”, që sot janë bërë milionerë e të cilët abuzojnë me pushtetin që kanë në dorë? Çfarë ndjesie ngjall Thaçi te ish-luftëtarët e UÇK-së që edhe 14 vjet pas luftës mbledhin hekurishte për të mbijetuar? Si ndihen ata që luftuan për ta bërë Kosovën të pavarur me tërësinë e saj territoriale dhe jo një shtet ku kriminelët amnistohen?
Athua si do të ishte përgjigjur Thaçi sikur gazetari ta kishte pyetur prej nga u bënë milionerë vëllezërit tuaj, madje brenda natës, apo zyrtarët e tjerë të PDK-së që sot nuk ia dinë skajin pasurisë? Ndonjë gazetarë që Kosovën “e njeh” nga distanca e Parisit apo Pragës, si ky i NYT, mund të fërgojë llafe restorantesh për Çmimin Nobel dhe Thaçin, por populli i Kosovës këtij qëmoti ia ka dhënë një çmim meritor: kryepërgjegjës për plaçkitjen e Kosovës dhe varfërimin ekstrem të popullit të saj.

Grabitje në Rrugën e Kombit


Një familje nga Ulqini që kishte shkuar për të kaluar fundjavën në Kosovë është grabitur në Rrugën e Kombit nga dy persona me maska dhe të armatosur me pistoleta. 

Kryefamiljari që ndodhej me gruan dhe dy fëmijë në makinë tregon se i janë marrë të gjitha paratë nën kërcënimin e armës dhe është detyruar të kthehet mbrapsht për në Ulqin.

"Ata e kishin bllokuar rrugën me gurë. U ndalëm të shihnim c'dëm pësoi makina për shkak se hipëm mbi gurë. Ata persona qëlluan me armë dhe ne tentuam të largoheshim, por na bllokuan. Erdhën dhe na grabitën,na morën komplet cfarë kemi patur me vete, vetëm na kanë lënë rrobat. Policia nuk ka ardhur në vendin e ngjarjes", thotë kryefamiljari Enver Astradini.




Forca të shumta policore po vazhdojnë aksionin për kapjen e personave që shkaktuan plagosjen e pesë personave, mes të cileve dy femijë, në aksin rrugor Pukë-Shkodër, mëngjesin e së dielës.

Ngjarja e rënde ndodhi në vendin e quajtur kthesa e Vrithit, rreth 30 km pa hyrë në Shkodër, kur tre persona me maska dhe automatikë i kanë bërë shenjë një automjeti ku udhetonin gjashtë pasagjerë të ndalojë.

Drejtuesi i mjetit, Astrit Kopani ka tentuar t’i largohet maskave, duke i dhënë makinës me shpejtësi, por është gjendur në breshërinë e plumbave.

Zjarri i pakontrolluar i armëve të grabitesve ka lënë të plagosur pesë pasagjerët, mes të cilëve Enis Xhaferaj, 5 vjeç dhe Armando Xhaferaj, 9 vjeç, si edhe prinderit e tyre Zamir e Mirjeta Xhaferaj.

Pa ndalur makinen, Kopani i ka transportuar të plagosurit drejt Spialit Rajonal në Shkoder, ku menjëhere të demtuarit i janë nënshtruar ndërhyrjeve kirurgjikale.

Dy prej të plagosureve janë në një gjendje të rënde dhe jane duke marrë një trajtim me të specializuar në Spitalin Ushtarak të Tiranës.

Drejtuesi i mjetit rrëfen ngjarjen për “Top-Channel”, duke dhënë detajet e sulmit të grabitesve.

”Ishin tre vetë me maska, që na zunë pritë dhe kur kalova nisën të qëllojnë shumë herë mbi makinën. Të plagosurit janë dy gratë, baxhanaku dhe dy fëmijët”, deklaroi Kopani.

Situata në akset veriore të vendit po humbet sigurine. Njerëz të armatosur, në akse të ndryshme jane duke grabitur nën kërcenimin e armeve, në orët e para të mëngjesit.

Një ditë më parë, grabitës të armatosur sulmuan një familje ulqinase, duke i vjedhur gjithçka me vlerë kishin me vete në Rrugën e Kombit.

Grabitjet me maska, reagon Balla

Në lidhje me këtë ngjarje, por edhe grabitjen me maska të para një dite në “Rrugën e Kombit”, reagoi deputeti i Partisë Socialiste, Taulant Balla.

Në faqen e tij në Facebook ai thotë se Drejtori i Përgjithshëm i Policisë, Hysni Burgaj, duhet “të marrë masa për parandalimin e degradimit të mëtejshëm të rendit publik, përndryshe do të mbajë përgjegjësi së bashku me drejtuesit e tjerë të Policisë së Shtetit.

Balla thotë se në këtë situatë Policia e Shtetit është tërësisht e padukshme.

“Nga Hysni Burgaj i pari dhe të tjerët me radhë duhet ta dinë se çdo formë “dezertimi” në përballjen me krimin është vepër penale. Moskryerja e detyrës nga Policia po i lejon terren elementëve kriminalë”, thekson Balla.

Shkruan : Flori Bruqi : Vrasja e Haki Tahës dhe heshtja e turpshme e shqiptarëve

Kërko brenda në imazh                     Vrasja e Haki Tahës dhe heshtja e turpshme                                     Haki Taha, u lind n...