2011-06-05
Botohet Fjalori Drejtshkrimor me 75000 fjalë
Fundi i “perandorisë” së kuqe në Tiranë
Shkruan Bajrush Morina
Më 8 maj të këtij viti kam qenë dëshmitarë i një manifestimi madhështor jo vetëm politik. Më bëhej sikur gjithë tiranasit, i madh e i vogël ua kishin mësyrë kutive të votimit. Në disa prej qendrave të cilat i kemi vizituar në paraditen e 8 majit kemi parë më sy një rend të gjatë të njerëzve që pritnin për të hedhur votën e tyre. Kur disa prej miqve të mi u tregoja se shumica prej tiranasve që i kam takuar pas votimit dhe që i kam pyetur se për kë keni votuar pa asnjë hamendje më janë përgjigjur: “Për Lulin ore, për kë tjetër!” Dhe këtë përgjigje nuk e kam marrë vetëm nga votuesit që kishin votuar afër selisë së Partisë Demokratike. Përgjigje të tilla kam marrë edhe nga votues të cilët kishin votuar në qendrat e votimit që konsiderohen si “çerdhe” të Partisë Socialiste apo të “stalindgradit” socialist.
Në ditën e votimit më 8 maj në Tiranë kandidati i Partisë Demokratike Lulëzim Basha hynte e dilte shpesh prej selisë së Partisë Demokratike në Tiranë. Ai lëvizi disa herë prej selisë “blu” deri te selia e qendrës së tij elektorale. Dhe gjithmonë lëvizte pa veturë, pa përcjellje bodiguardësh. Gjatë rrugëtimit këmbë Luli (siç e quajnë me emër përkëdhelës të gjithë miqtë, familjarët dhe bashkëpunëtorët e tij) ndalej e përshëndetej dorë për dore me tiranasit të djathë apo të majtë.
Më 8 maj Mark Krasniqi erdhi në Tiranë për të përkrahur jo vetëm me votë Lulëzim Bashën. Erdhi edhe ta takonte kryetarin e ri të Bashkisë së Tiranës. Me vete mori edhe disa libra të tij të fundit të cilat i kishte dedikuar për kryeministrin Sali Berisha, për zv.minsitren Edit Harxhi. Tri libra i kishte dedikuar edhe për Lulëzim Bashën. Megjithëse dedikimi i shkruar mbante datën e 7 majit, profesor Mark Krasniqi në këto Libra kishte shkruar: Për kryetarin e Bashkisë së Tiranës Lulëzim Bashën!” Pra profesor Marku e kishte “shpallur” kryetar Bashkie Lulëzim Bashën më 7 maj, një ditë para se të mbaheshin votimet në Tiranë dhe pothuaj një muaj para se edhe Kolegji zgjedhor të merrte vendimin përfundimtar për hedhjen poshtë të ankesës së Partisë Socialiste dhe verifikimin e vendimit të KQZ-së për shpalljen e Lulëzim Bashës fitues të zgjedhjeve për Bashkinë e Tiranës.
Kryebashkiaku i ri i Trianës Luëlzim Basha pranoi me kënaqësi këto libra dhuratë nga profesor Mark Krasniqi. Me këtë rast në një deklaratë ekskluzive për gazetën “Bota sot” që e dha më 8 maj Lulëzim Basha tha; “Jam i sigurt se dot ë fitoj!”
Por Lulëzim Basha do të ishte fitues edhe pa vendimin e kolegjit zgjedhor e madje edhe pa vendimin e KQZ-së. Pse mendojmë kështu?
Lulëzim Basha arriti ta sfidojë “mitin Rama” në Tiranë i cili për 3 mandate rresht arrinte t’i fitonte zgjedhjet përballë kandidatëve të Partisë Demokratike madje me një diferencë të madhe që shkonte në mijëra vota! Në votimet e 8 majit Basha jo vetëm që përmbysi rezultatin prej mijëra votash por e ngushtoi diferencën deri në fitore prej 81 votash.
Lulëzim Basha e shembi këtë “mit”, e ndryshoi “fasadën e kuqe” të Tiranës me ngjyrë blu!
Lulëzim Basha, nga pozicioni i një ministri dhe nga posti i një anëtari të kryesisë së partisë i doli përballë një lideri të një partie të dytë politike në Shqipëri. Pra garonte një anëtar i kryesisë përballë një lideri partiak, një ministër policie përballë një kryebashkiaku me tre mandate.
Lulëzim Basha e largoi nga skena politike liderin socialist Edi Rama! E mundi me vota Edi Ramën, jo si lider partie por si një kandidat i një partie!
Kryeqyteti i Shqipërisë Tirana për gati 12 vjet ishte shndërruar në një “qerdhe” të ngjyrës së kuqe politike ku lideri socialist, në vitet më të vështira për popullin shqiptar të Kosovës, organizoi koncert për rokerin shovinist serb Goran Bregoviq të cilit ia dhuroi edhe “çelësin e Tiranës”.
Lulëzim Basha përfundimisht ia ndryshoi ngjyrën politike kryeqytetit të Shqipërisë. E shembi “perandorinë” e kuqe dhe ia ndryshoi Tiranës jo vetëm “çelësin” e portës por do t’ia rikthejë Tiranës edhe imazhin shqiptar të kryeqytetit të Shqipërisë.
Prej 3 qershorit lideri socialist Edi Rama është i papunë në Tiranë, është i humburi i Tiranës dhe i Shqipërisë. Nëse e takoni netëve të vona nëpër rrugët e Tiranës në gjendje “agonie” njoftojeni Emergjencën apo stacionin më të afërt të Policisë sepse edhe ai është qytetar i thjeshtë i Tiranës për të cilin tash e tutje do të kujdeset kryebashkiaku Lulëzim Basha.
Prej 3 qershorit kryebashkiaku i Tiranës është Lulëzim Basha.
Marjan Bunaj: Mësuesit - Shefqet Kelmendi
MËSUESIT
Kure
mësova vetëmohimin burrëror të mësues Shefqetit në gjyqin komunist u
mbusha me një krenari të pashoqe. Vuajtjet e tija në burgjet çnjerëzore e
dënimin me vdekje i përjetova me një dhimbje therëse e më bënë të
harroj përndjekjet e arrestimet që me bënin shefat e sigurimit në
ministrinë e mbrojtjes.
Nga Marjan Bunaj
Kur
kërkoj ti jap trajta mirësisë njerëzore. Ajo ka ngrohtësinë e gjoksit
të simemë e siluetën e imët të mësuesit tim Shefqet Kelmendi. E kujtoi
mësues Shefqetin si oazë ku ndalej të pushojë shpirti i trazuar i
fëmijës së ndrydhur nga pesha e mjerimit dhe e njerëzimit. E kujtoj duke
ecur, me një tufë gazetash nën sqetull e tek lexonte gazetën “Drita”. E
afronte shumë gazetën për shkak të miopisë e shkonte ngadalë nën hijen e
plepave përbri asfaltit, në rrugën që nga posta çonte drejt lagjes së
“familjareve” që ishte “qyteti” i fshatit tim. E kujtoj kur u ndreqte
fëmijëve kamishat e leckosura ne pantallonat mjerane. E kujtoj tek i
bije mandolinës e me një zë kadifeje këndonte këngën e pesë heronjve të
Vigut. E kujtoj kur tregonte parabolën e të dënuarit me vdekje që në
sajë të besës e dhembshurisë se gardianit kishte shkuar të përshëndeste
familjen një natë para ekzekutimit e që moti i keq e kishte penguar të
arrinte në kohë. Me dorën e ngritur e zërin e çjerrë vraponte drejt
trekëmbëshit të vdekjes ku në këmbë të tij, po ekzekutohej gardiani i
ndëshkuar për njerëzinë e shfaqur e besimin tek besa e shqiptarit. E
kujtoj kur na i bënte të bukura edhe himnet ozanuese të shkrimtareve
oborrtare. E kujtoj shikimin e tij ngjyrë qielli tek më jepte libra në
bibliotekën e shkollës duke më thënë që megjithëse kisha zgjedhur libra
qe duhej ti lexoja ndonjë vit me vone, un mund t′i lexoja. Kjo me jepte
krahë. E kujtoj tek priste ne heshtje tek radha e bukës e u përgjigjej
me dashamirësi përshëndetjeve pak servile të fshatarëve që ktheheshin
nga puna në fushe e prisnin me ore që të arrinte gazi i kooperativës nga
furra e Shënkollit të ripagëzuar “Ylli i Kuq”. E kujtoj kur gjatë
shpjegimit, për të na zgjuar nga përgjumja e unshme na lëshonte
zinxhirthin e çelësave nën jakat e lyrosura në zverkat tanë fëmijërore.
Kur i klithte Dardanit të pabindur të kthehej në shtëpi për të bërë
detyrat. Tek qortonte Shpëtimin gjaknxehtë që i kishte thyer hundët
ndonjë shoku i cili i kishte thënë kryemadh të njëjtën shprehje që un po
mësohesha ta duroja.
Arrestimi i tij ka qenë për mua një zgjim i trembur nga inkubi komunist. U mallëngjeva kure
pashe ne google fotografinë, mu zgjat jeta nga mbijetesa e tij. Penda e
mprehtë e gjaknxehtë e Shpëtimit, djalit të mësues Shefqetit, me ndaloi
të publikoja disa përsiatje letrare për fatin e mirë të lexuesve. Nga
zilia e duke përfituar nga distanca gjeografike që na ndanë, Shpëtimit
po i them “kryemadh, kryemadh, kryemadh …hë”
Mësues
Shefqeti nuk është mësuesi i parë që të gjithë kujtojnë me mallëngjim.
Ai është për mua njeriu i parë që kam takuar në shkretëtirën shoqërore
të realitetit socialist.
Desha
të shkruaj “të rroje sa malet mësuesi im Shefqet Kelmendi” por ky urim
është zvetënuar nga destinatari monopolist i tij, Enver Hoxha. Atëherë i
sigurte që do të më lejonte ta merrja ngrykë e ta kacarroja fort, po i
them “TË DU FORT MËSUES”
Marjan Bunaj 2011
Nga Flori Bruqi:Urime Lulzim Basha,për Kryetar Bashkie !
Kush është Lulzim Xh.Basha?
Lulzim Xhelal Basha është politikan shqiptar, Ministër i Brendshëm i Shqipërisë dhe deputet i Legjislaturës XVIII të Kuvendit të Shqipërisë.Jurist (Meester in de Rechten ekuivalenti i LLM) i specializuar në të drejtën Evropiane dhe Ndërkombëtare Publike në Universitetin e Utrechtit në Holandë. Deri ne 2007 ka punuar si ministër i MPPTT më vonë u emërua ministër i punëve të jashtme. Lulzim Basha ka lindur në Tiranë, kurse familja e tij është me prejardhje nga Drenica e Kosovës kur në vitet 40-të të shekullit të kaluar gjyshi i tij detyrohet të ikë nga Kosova pas torturave serbe.
Aktiviteti politik
shtator 2005-maj 2007 :Ministër i Punëve Publike, Transportit dhe Telekomunikacionit Shqiptar
maj 2007 - shtator 2009 :Ministër i Jashtëm Shqiptar
shtator 2009-mars 2011:Ministër i punëve të brendshme Shqiptar
Gjatë periudhës maj – korrik 2005 vepron si Zëdhënës i Fushatës Zgjedhore 2005.
Nga maji i vitit 2005 dhe në vazhdim është anëtar i Kryesisë së Partisë Demokratike të Shqipërisë.
Nga prilli i vitit 2005 dhe ne vazhdim është anëtar i Këshillit Kombëtarë të Partisë Demokratike të Shqipërisë.
Nga janari i vitit 2005 dhe ne vazhdim vepron si Koordinator i Komitetit të Orientimit të Politikave në Partinë Demokratike në Tiranë. Përgjegjës për koordinimin e punës së ekspertëve dhe komisioneve të KOP në përgatitjen, diskutimin dhe shpalljenm e 17 projekt- platformave qeverisëse nga KOP për Partinë Demokratike të Shqipërisë.
Gjatë periudhës Nëntor 2002 – Janar 2005 veproi si Këshilltar Special për Tranzicionin. Departamenti i Drejtësisë UNMIK, Prishtinë, Kosovë. Përgjegjës për përgatitjen e tranzicionit të Departamentit të Drejtësisë të UNMIK-ut drejt një Ministrie të Drejtësisë të Kosovës. Përfshinte përgjegjësitë për hartimin e plan-veprimit dhe mbikqyrjen e fazave të zbatimit të këtij plani.
Gjatë periudhës Tetor 2001 – Nëntor 2002 vepronte si Zëvendës Shef i Kabinetit të Drejtorit të Departamentit të Drejtësisë UNMIK.
Gjatë periudhës Korrik 2000 – Tetor 2001 ushtronte detyrën Këshilltar Ligjor në Departamentin e Drejtësisë të UNMIK-ut.
Gjatë periudhës Maj 1998 – Korrik 1999 ishte pjesëtar i skuadrës së hetimit të krimeve të luftës nga forcat serbe në Kosove: Tribunali Ndërkombëtar për Krimet e Luftës në ish Jugosllavi.
http://floripress.blogspot.com/2011/03/lulzim-basha-prezanton-familjen-ne.html
Paralelisht me letrën e shkrimtarit shqiptar Ismail Kadaresë, i cili kërkojë kohë më parë që Lulzim Basha të tërhiqet, kandidati demokrat për Tiranën, Lulzim Basha i është përgjigjur kohë më parë Ismail Kadaresë: "Nuk tërhiqem, sepse kjo do ishte akt anti demokratik". (Floripress)
Shkrimtari i njohur Ismail Kadare nëpërmjet një letre të hapur i ka kërkuar Lulzim Bashës tërheqjen nga kandidimi për kryetar bashkie, transmetojnë mediat shqiptare. “Nisur nga kjo, në kushtet e një fitimi ose të një humbjeje fare të paqartë, do t’ju propozoja një gjest, që, sot për sot është i rrallë, gati i përjashtuar nga jeta politike shqiptare : tërheqjen nga kandidimi për kryetar bashkie”, shkruan Kadare ne letrën drejtuar Bashës duke shprehur shqetësimin për situatën më të fundit që po përcillet nga Shqipëria, i ka shkruar Kadare Bashës. ” Shpresoj se do ta kuptoni drejt mesazhin tim, i cili nga këndvështrimi i klasës politike shqiptare mund të duket i gabuar politikisht, strategjikisht, taktikisht etj.,etj. por nga një tjetër pikëpamje, nga interesat e larta te vendit, të republikës dhe të kombit do të ishte i drejtë dhe i saktë”, shkruan mes tjerash Kadare, i cili në letër po ashtu jep shpjegimin pse ai një kërkesë të tillë ia ka drejtuar Bashës e jo kundërkandidatit të këtij të fundit Edi Ramës.
“Kjo nuk është çështje preference për ju, çështje afërsie etj. Dhe aq më pak nuk është sfidë ndaj kundërshtarit tuaj politik. Propozimi për tërheqje mund t’ia bëja secilit prej jush, por mendova se tërheqja do të ishte më e lehtë për ju që jeni në pushtet, sesa për tjetrin, që është shef i opozitës”. Paralelisht me letrën e Kadaresë, raportohet se kandidati demokrat për Tiranën, Lulzim Basha i është përgjigjur negativisht kërkesës së Kadaresë për tërheqje nga kandidimi. “Çdo tërheqje e imja në këto kushte, jo vetëm do të ishte një akt antidemokratik, por besoj se nuk do të pranohej as nga rivali im për Bashkinë e Tiranës, sepse për pasojë, edhe legjitimiteti i vijimit të kryetarit aktual të Bashkisë do të ishte i kompromentuar”, është shprehur Basha në letrën e tij të hapur për shkrimtarin.
“Nisur nga kjo, në kushtet e një fitimi ose të një humbjeje fare të paqartë, do t’ju propozoja një gjest, që, sot për sot është i rrallë, gati i përjashtuar nga jeta politike shqiptare : tërheqjen nga kandidimi për kryetar bashkie”, shkruan Kadare ne letren drejtuar Bashës, duke shprehur shqetësimin për situatën më të fundit që po përcillet nga Shqipëria.
Kadare vlerëson se Basha si politikan dhe si zyrtar është gjendur kohët e fundit, në qendër të një cikloni, i cili shprehet shkrimtari, jo vetëm mund t’ia mbyllë rrugën përparimit të kombit shqiptar, por ta kthejë atë shumë vite prapa në histori. “S’është nevoja këtu t’ju kujtoj se sa e pandreqshme dhe e pafalshme do të jetë kjo mbrapështi”.
Në letër gjithashtu shkrimtari shprehet se shpreson që mesazhi të lexohet qartë dhe jo politikisht.
“Nisur nga kjo, shpresoj se do ta kuptoni drejt mesazhin tim, i cili nga këndvështrimi i klasës politike shqiptare mund të duket i gabuar politikisht, strategjikisht, taktikisht etj.,etj. por nga një tjetër pikëpamje, nga interesat e larta te vendit, të republikës dhe të kombit do të ishte i drejtë dhe i saktë”.
Kadare thekson madje dhe pse i është adresuar pikërisht Bashës dhe jo Edi Ramës.
“Që të jem i saktë gjer në fund, do të shtoja se kjo nuk është çështje preference për ju, çështje afërsie etj. Dhe aq më pak nuk është sfidë ndaj kundërshtarit tuaj politik. Propozimi për tërheqje mund t’ia bëja secilit prej jush , por mendova se tërheqja do të ishte më e lehtë për ju që jeni në pushtet, sesa për tjetrin , që është shef i opozitës”.
Shkrimtari që prej vitesh jeton në Paris të Francës mbyll letrën me shpresën se Basha do të tërhiqet nga gara për kryetar Bashkie duke e inkurajuar këtë si gjest që do të nderonte jo vetëm Bashën, por të gjithe shqiptarët.
“Gjesti i juaj do të jetë një mesazh emancipimi dhe shprese për brezin e ri shqiptar, duke përfshirë edhe atë të politikanëve. Çdo gjest i tillë, përpara se tê nderojë një politikan, një krah apo një stinë të politikës, na nderon të gjithëve”, thuhet në letrën e Kadares.
Paralelisht
me letrën e Kadaresë, i cili kërkon që Basha të tërhiqet, kandidati
demokrat për Tiranën, Lulzim Basha i është përgjigjur Kadaresë pme një
"Nuk tërhiqem, sepse kjo do ishte akt anti demokratik".
“Nisur nga kjo, në kushtet e një fitimi ose të një humbjeje fare të paqartë, do t’ju propozoja një gjest, që, sot për sot është i rrallë, gati i përjashtuar nga jeta politike shqiptare : tërheqjen nga kandidimi për kryetar bashkie”, shkruan Kadare ne letrën drejtuar Bashës duke shprehur shqetësimin për situatën më të fundit që po përcillet nga Shqipëria, i ka shkruar Kadare Bashës.
” Shpresoj se do ta kuptoni drejt mesazhin tim, i cili nga këndvështrimi i klasës politike shqiptare mund të duket i gabuar politikisht, strategjikisht, taktikisht etj.,etj. por nga një tjetër pikëpamje, nga interesat e larta te vendit, të republikës dhe të kombit do të ishte i drejtë dhe i saktë”, shkruan mes tjerash Kadare, i cili në letër po ashtu jep shpjegimin pse ai një kërkesë të tillë ia ka drejtuar Bashës e jo kundërkandidatit të këtij të fundit Edi Ramës.
“Kjo nuk është çështje preference për ju, çështje afërsie etj. Dhe aq më pak nuk është sfidë ndaj kundërshtarit tuaj politik. Propozimi për tërheqje mund t’ia bëja secilit prej jush, por mendova se tërheqja do të ishte më e lehtë për ju që jeni në pushtet, sesa për tjetrin, që është shef i opozitës”.
Paralelisht me letrën e Kadaresë, raportohet se kandidati demokrat për Tiranën, Lulzim Basha i është përgjigjur negativisht kërkesës së Kadaresë për tërheqje nga kandidimi.
“Çdo tërheqje e imja në këto kushte, jo vetëm do të ishte një akt antidemokratik, por besoj se nuk do të pranohej as nga rivali im për Bashkinë e Tiranës, sepse për pasojë, edhe legjitimiteti i vijimit të kryetarit aktual të Bashkisë do të ishte i kompromentuar”, është shprehur Basha në letrën e tij të hapur për shkrimtarin.
Paralelisht
me letrën e Kadaresë, i cili kërkon që Basha të tërhiqet, kandidati
demokrat për Tiranën, Lulzim Basha i është përgjigjur Kadaresë pme një
"Nuk tërhiqem, sepse kjo do ishte akt anti demokratik".
“Nisur nga kjo, në kushtet e një fitimi ose të një humbjeje fare të paqartë, do t’ju propozoja një gjest, që, sot për sot është i rrallë, gati i përjashtuar nga jeta politike shqiptare : tërheqjen nga kandidimi për kryetar bashkie”, shkruan Kadare ne letrën drejtuar Bashës duke shprehur shqetësimin për situatën më të fundit që po përcillet nga Shqipëria, i ka shkruar Kadare Bashës.
” Shpresoj se do ta kuptoni drejt mesazhin tim, i cili nga këndvështrimi i klasës politike shqiptare mund të duket i gabuar politikisht, strategjikisht, taktikisht etj.,etj. por nga një tjetër pikëpamje, nga interesat e larta te vendit, të republikës dhe të kombit do të ishte i drejtë dhe i saktë”, shkruan mes tjerash Kadare, i cili në letër po ashtu jep shpjegimin pse ai një kërkesë të tillë ia ka drejtuar Bashës e jo kundërkandidatit të këtij të fundit Edi Ramës.
“Kjo nuk është çështje preference për ju, çështje afërsie etj. Dhe aq më pak nuk është sfidë ndaj kundërshtarit tuaj politik. Propozimi për tërheqje mund t’ia bëja secilit prej jush, por mendova se tërheqja do të ishte më e lehtë për ju që jeni në pushtet, sesa për tjetrin, që është shef i opozitës”.
Paralelisht me letrën e Kadaresë, raportohet se kandidati demokrat për Tiranën, Lulzim Basha i është përgjigjur negativisht kërkesës së Kadaresë për tërheqje nga kandidimi.
“Çdo tërheqje e imja në këto kushte, jo vetëm do të ishte një akt antidemokratik, por besoj se nuk do të pranohej as nga rivali im për Bashkinë e Tiranës, sepse për pasojë, edhe legjitimiteti i vijimit të kryetarit aktual të Bashkisë do të ishte i kompromentuar”, është shprehur Basha në letrën e tij të hapur për shkrimtarin.
Paralelisht
me letrën e Kadaresë, i cili kërkon që Basha të tërhiqet, kandidati
demokrat për Tiranën, Lulzim Basha i është përgjigjur Kadaresë pme një
"Nuk tërhiqem, sepse kjo do ishte akt anti demokratik".
“Nisur nga kjo, në kushtet e një fitimi ose të një humbjeje fare të paqartë, do t’ju propozoja një gjest, që, sot për sot është i rrallë, gati i përjashtuar nga jeta politike shqiptare : tërheqjen nga kandidimi për kryetar bashkie”, shkruan Kadare ne letrën drejtuar Bashës duke shprehur shqetësimin për situatën më të fundit që po përcillet nga Shqipëria, i ka shkruar Kadare Bashës.
” Shpresoj se do ta kuptoni drejt mesazhin tim, i cili nga këndvështrimi i klasës politike shqiptare mund të duket i gabuar politikisht, strategjikisht, taktikisht etj.,etj. por nga një tjetër pikëpamje, nga interesat e larta te vendit, të republikës dhe të kombit do të ishte i drejtë dhe i saktë”, shkruan mes tjerash Kadare, i cili në letër po ashtu jep shpjegimin pse ai një kërkesë të tillë ia ka drejtuar Bashës e jo kundërkandidatit të këtij të fundit Edi Ramës.
“Kjo nuk është çështje preference për ju, çështje afërsie etj. Dhe aq më pak nuk është sfidë ndaj kundërshtarit tuaj politik. Propozimi për tërheqje mund t’ia bëja secilit prej jush, por mendova se tërheqja do të ishte më e lehtë për ju që jeni në pushtet, sesa për tjetrin, që është shef i opozitës”.
Paralelisht me letrën e Kadaresë, raportohet se kandidati demokrat për Tiranën, Lulzim Basha i është përgjigjur negativisht kërkesës së Kadaresë për tërheqje nga kandidimi.
“Çdo tërheqje e imja në këto kushte, jo vetëm do të ishte një akt antidemokratik, por besoj se nuk do të pranohej as nga rivali im për Bashkinë e Tiranës, sepse për pasojë, edhe legjitimiteti i vijimit të kryetarit aktual të Bashkisë do të ishte i kompromentuar”, është shprehur Basha në letrën e tij të hapur për shkrimtarin.
Kolegji Zgjedhor rrëzon kërkesën
ankimore të Partisë Socialiste, për të shpallur të pavlefshëm vendimin e
datës 23 Maj 2011 të KQZ-së ku u vlerësuan votat e kontestuara dhe u shpall
kryebashkiak i Tiranës kandidati i mazhorancës Lulzim Basha me 81 vota
më shumë se rivali i tij Edvin Kristaq Rama. Pasi dëgjoi pretendimet e përfaqësuesve
ligjorë socialistë, dhe pasi shqyrtoi provat e padisë së PS, së bashku
tabelat përmbyllëse të rezultatit të Tiranës dhe të KZAZ, të dorëzuara
këto nga KQZ-ja vendosi të rrëzojë kërkesën e PS, duke lënë në fuqi
vendimin e KQZ-së.
Lulzim Basha- 124 786 vota
Edi Rama- 124 705 vota
Hysni Milloshi- 1394 vota
KOLEGJI RRËZON KËRKESËN E PS, LË NË FUQI VENDIMIN E KQZ-së
Seanca e Kolegjit Zgjedhor për shqyrtimin e ankimimit të Partisë Socialiste nisi sot rreth orës 17:00, ndërsa vendosi që ta rrëzojë këtë kërkesë rreth orës 21:00, pas shqyrtimit të provave të paraqitura si nga PS ashtu edhe nga KQZ-ja.
Kështu, Kolegji Zgjedhor vlerësoi si të drejtë vendimin e Komisionit Qendror të zgjedhjeve për të hapur dhe numëruar kutitë e kontestuara, për Bashkinë e Tiranës, ku rezulton të jetë fitues kandidati i mazhorancës, Lulzim Basha.
Ka qenë relatori i cështjes Tomë Ndreca që ka rrëzuar aktkërkesën. Pasi ka shqyrtuar të gjitha provat e PS ku përfshihet edhe shqyrtimi i tabelave përmbledhëse.
Gazetarja e NEWS24 Aurora Sulce deklaron se gjatë kësaj seance “Nuk kanë dhënë shpjegime se me sa vota është rrëzuar kërkesa e PS.
KOLEGJI TËRHIQET PËR TË MARRË VENDIM
Kolegji Zgjedhor menjëherë pas nisjes së seancës të parashikuar në orën 17:00 është tërhequr për të marrë vendim. Kolegji do të administrojë provat e padisë së PS e cila ka kërkuar pavlefshmërinë e vendimit që KQZ ka marrë me 23 maj, ku ka rezultuar fitues kandidati i PD Lulzim Basha me 81 vota më shumë se kandidati i majtë Edi Rama.
KQZ i dorëzoi tabelat përmbyllëse të rezultatit të Tiranës dhe të KZAZ. Përfaqësuesit i PD Ivi Kaso është shprehur se nuk është i nevojshëm administrimi i provave nga kolegji, pasi KQZ ka marë thjesht rolin e KZAZ për Tiranën.
Drejtoresha juridike e KQZ- së Dëshira Pasko deklaroi se vendimi është marrë në përpuhje të plotë dhe ka kërkuar rrëzimin e padisë së PS.
Nga ana e tij deputeti socialist Damian Gjiknuri i cili mbështet kërkesën e PS e cila kërkon si provë vendimin 167 të KQZ që sipas tyre nuk ka vepruar si KZAZ, ka theksuar faktin se Kolegji Zgjedhor i ka të gjitha provat për të marrë një vendim.
KOLEGJI I KERKON KQZ TABELAT PERMBYLLESE
Kolegji Zgjedhor i kërkoi KQZ tabelat përmbyllëse të rezultatit të KZAZ- ve të Tiranës. Gjyqtarët do të verifikojnë nëse tabelat janë përmbyllur para 18 majit, ditës kur KQZ miratoi në parim aktin normativ, në bazë të të cilit nisi numërimin e fletëve të hedhura në kutitë e gabuara. PD nuk pranoi që të merreshin si provë materiale tabelat e KZAZ, pasi u tërhoq Kolegji Zgjedhor udhëroi KQZ që të sillte tabelat dhe i dha kohë deri në orën 17:00 kur do jetë seanca e ardhshme.
PS: KQZ NUK DUHEJ TE NDRYSHONTE REZULTATIN E KZAZ
Seanca nisi me fjalën e përfaqësuesit ligjor i PS-së Arjan Salati i kërkoi trupit gjykues të Kolegjit Zgjedhor pavlefshmërinë e vendimit të KQZ nr. 711 si dhe anulim të veprimeve administrative të KQZ. Sipas Salatit “KQZ mori kompetencë për fletët në kutitë gabim, si dhe ndryshoi tabelat nga KZAZ-të e Tiranës. Sipas socialistëve KQZ duhej të bënte veprimet matematikore por jo të ndryshonte rezultatin.
Vendimi nr. 711 i KQZ-së i miratuar me votat e shumicës më 23 maj shpalli fitues për kryetar të bashkisë Tiranë, kandidatin e koalicionit “Aleanca për Qytetarin”, Lulzim Basha, i cili kryesonte me 81 vota kundrejt kandidatit të koalicionit “Aleanca për të Ardhmen”, Edi Rama.
Sipas Salatit Kolegji Zgjedhor ka kompentecat për gjykimin e kësaj cështjeje. “Vendimi i KQZ është abstarkt. Tabelat e rezultatit të përfunduara nga 10 KZAZ, KQZ i ndryshoi duke numëruar fletët gabim“- deklaroi Salati.
Ai nënvizoi se akti i KQZ i datës 23 maj është i pavlefshme pasi si akt normativ është miratuar pa pasur kuorumin, pa pasur 5 vota. Ndërkohë që akti normativ është miratuar me 4 vota pro ( votat e maxhorancës)
Ndërkohë që deputeti i Partisë Socialiste Damian Gjiknuri gjatë seancës tha se vendimi i KQZ për 11 minibashki është një akt normativ dhe për këtë arsye sipas tij kjo përbën thelbin e paligjshmërisë nga ana e KQZ. “Vendimi i KQZ për 11 minibashki është akt normative. Kemi të bëjmë me rregulla të reja dhe ky është thelbi i paligjshmërisë”,- theksoi Gjiknuri.
Sipas Gjiknurit KZAZ-të e kanë bërë detyrën e saj e cila kishte si kopetencë të nxirrte tabelën e minibashkive.
KQZ NE KOLEGJ: VENDIMI I 23 MAJIT 2011 LIGJOR
Pas 15 minutave pushim seanca në Kolegjin Zgjedhor nisi me dëgjimin e pretendimeve të palës së paditur, përfaqësuesit ligjor të KQZ. Zonja Dëshira Pasko përfaqësuese juridike e Komisionit Qendror Zgjedhor deklaroi se pretendimi I PS-së është I pabazuar në ligj.
“Vendimi i 23 majit është bazuar në ligj. Votimi i aktit u bë pa kundërshtim nga partitë. “- deklaroi Pasko duke shtuar se “Akti normativ trajtoi kërkesat e 9 KZAZ për numërimin e votave. “
PD NE KOLEGJ: NUK MUND TË NDËSHKOHET VULLNETI I ZGJEDHËSVE
Përfaqësuesi i PD Ivi Kaso argumentoi se nuk mund të ndëshkohet vullneti i zgjdhësve vetëm sepse mund të kenë hedhur fletën e tij të votimit në kutinë e gabuar. Ndërkohë që ka theksuar faktin se vendimmarja e KQZ është e bazuar në Kod.
“Nuk dëgjuam të flitej për të drejtën e votes. Fletë të vlefshme janë hedhur në kutinë e gabuar ndaj nuk mund të ndëshkohet vullneti i zgjedhësve”,- tha Kaso.
Sipas përfaqësuesit të PD se akti i paraqitur është akt i ndërmjetëm dhe jo normativ. “Forma e këtij akti është jo e njëjtë me përmbajtjen, ai është akt individual”,- tha përfaqësuesi i PD Ivi Kaso.
Nga ana tjetër drejtoresha juridike e KQZ- së Dëshira Pasko solli në vemendje të socialistëve se ky institucion i është referuar rekomandimeve të OSBE/ODIHR e cila ka theksuar faktin se duhet të rritet autoriteti i KQZ.
Ndëkohë Partia Socialiste ka replikuar duke thënë se KQZ i ka hequr një paragraf të rekomandimeve të rekomandimeve të OSBE.
Nga ky proces pritet të përcaktohet në se vendimi i KQZ-së ka qenë i drejtë ose jo. Relator i kësaj çështjeje është përcaktuar gjyqtari i Gjykatës së Kolegjit, Tom Ndreca.
http://floripress.blogspot.com/2011/05/lulzim-basha-kryetari-i-ri-i-bashkise.html
http://floripress.blogspot.com/2011/05/lulzim-basha-qytetaret-e-tiranes-kane_10.html
http://floripress.blogspot.com/2011/03/lulzim-basha-prezanton-familjen-ne.html
http://floripress.blogspot.com/2011/03/lulzim-basha-kam-mision-hapjen-e-30.html
Sevdije Rexhepi tashmë ka bërë emër si poete tek ne në Kosovë. Ajo kaherë ka dalë para lexuesve me veprat e para poetike.
Bota poetike e një femre
Tefik Selimi
Sevdije Rexhepi tashmë ka bërë emër si poete tek ne në Kosovë. Ajo kaherë ka dalë para lexuesve me veprat e para poetike.
Poetja
Sevdije Rexhepi e ka botuar veprën poetike me titull “Baladë mbi
Balad”, e cila vepër është e treta me radhë e saj. Titulli i veprës së
Sevdije Rexhepit është paksa interesantë, për faktin se poezitë e saja
dallojnë nga ato të parat, të cilat, më tepër kanë qenë krijime lirike
intime e personale. Ndërsa, veprat tjera të më vonshme janë krijime
lirike, por në fakt të tipi klasik, por si tërësi, si koncept vëllimi
poetik ngjason me një baladë fort e përjetuar nga vetë autorja, e cila
ka qëndruar një kohtë në një zonë lufte, pra në qytetin iranian që quhet
“Balad”. Dhe, kjo zontë e lufës shtrihet diku 68 km në veri të
Bagdatit. Siç e vërejmë, titulli i veprës është paksa më i përzgjedhur, i
cili të shkon mendja te baladat tona si krijime popullore, por në fakt
është fjala te qyteti Balad, në të cilin autorja ka qëndruar për disa
vite me radhë. Sidoqoftë, ajo me këto krijime poetike sikur ka treguar
talentin e saj prej një krijuese me përvojë, duke na dhënë një vepër
poetike, por më shumë metaforike e simbolike. Kjo krijuese jo vetëm që
ka bërë hapa të guximshëm të hartimit të poezive lirike, por ajo është
prezantuar edhe në disa antologji, si janë: “Mozaik të një portreti”,
Tiranë (2004), “Gjuha e dashurisë poetike”, Tiranë (2006) dhe vepra e
tretë ”Nënës”, Tiranë (2007). Ajo gjer më sot ka botuar këto vepra
letrare: “Simfonia e heshtur”, poezi, Gjilan, 2003, “Orët e mëngjezit”,
poezi, Gjilan, 2004 dhe kjo e fundit “Baladë mbi Balad”, poezi,
Prishtinë, 2010. Siç dihet, përmbledhja në fjalë do të mbetet një
dokument i regjistruar në poezinë tonë, e cila sjell idiolatrinë e
letrave nga një botë e tretë, përkatësisht nga një front i luftës në
qytetin Balad. Është pra një “dokumentar” i shënuar në formën poetike,
formë kjo e preferuar e autores në fjalë, e cila, të gjitha ato
“ngjarje” i ka shënuar dhe i ka “përfolur” si balada. Ato janë rrëfime
të përjetuara, të cilat edhe janë ilustruar me ndonjë “fakt” apo
argument të kësaj kohe të rëndë.Për lexuesin shqiptar, sidomos ata që
jetojnë në Kosovë, nuk është vështirë të kuptohet kjo jetë me “erë e
barotit”, “tym i shpërthimeve e eskplodimeve”, por edhe çfarë do të
thotë “pluhur i shkretërire” dhe “tokë shkretëtirë”, sigurisht kosovaret
e kanë përjetuar këtë “gjendje” lufte të rëndë.E, Sevdije Rexhepi e ka
përjetuar këtë jetë jo vetëm shpyrtërisht, por dhe me sy e ka parë
tymin, shpërthimet e granatimet, pluhurin e dalë nga granatat, ankthin,
gjëmat e njerëzve, njerëz me skamje etj. E, këto “ngjarje” i ka shprehur
me vargjet e saja ashtu qartë, por ato edhe kanë mesazhe lirike duke
treguar detajet e luftës me një gakftoftësi tërë këtë mizori jete të
këtij vendi të largët, Balad. Pra, autorja ka shprehur një lloj jete të
sajën, por kjo jetë e saj në këtë vend është, në esencë, një lloj ditar
jete, ku ajo shpreh revoltën kundër asaj jete, por edhe të asaj
lufte, që në fund autorja me laps lufton kundër asaj jetës. “Në një plan
tjetër, Sevdije Rexhepi ka nxjerrë në pah edhe arsyen e vënies së kokës
nënë gërshërët e rrezikkut permanent. Sa do që ky element është
kamufluar me mënyrën artistike, fenomeni “lakmi” e shpjegon më së miri
të vërtetën mbi verbin estetik dhe letrar të fenomenit “lakmi” ku njeriu
nuk vlen as pesë pare”! Si duket, këto vargje na “rrëfejnë” gjendjen e
zymtë të jetës të lufës, e cila është shqetësuese për jetën e saj. Këto
meditime poetike të Sevdidje Rexhepit janë të ndërtuara më një gjuhë
simbolike, ku vehet në pah mënyra e rrëfimit që del si një zë që duhet
të zgjojë jo vetëm kërshërinë e lexuesit, por të asaj mase, e cila artin
poetik e lexon me përkushtim për ta intrerpretuar si art letrar. Pra,
vepra poetike e Sevdije Rexhepit është mjaft joshëse, si një vepër e
nxjerr nga uni personal që nënkupton vlerën e njeriut tonë, eksiztencën e
tij, si një lloj arsyetimi jo vetëm etik, por si një arsyetim esetik
që e tejkalon vlerën letrare të poezisë. Sidoqoftë, këto poezi të
autores në fjalë, janë poezitë me vlera dhe ato qëndrojnë lart si zë i
së ardhmes së njerëzimit. Ja disa nga poezitë më të mira të saj: “Në
krahët e Atdheut”, “Nga Edeni e gjer në Dardani”, “Do të ndiej aromën e
Karadakut”, “Shqipëri e Tetovë”, “Seç m’u rriten flatrat dhe më shumë”,
Për ty Kosovë”, “Dardani – në kurorë mbuluar”/Liburna del mbi valë/
Naimi Yt ringjallë – Kosovë.../Unë larg teje atdheu im/ Ti afër me
zemër/ Do betesh ajo/ Kurrë më tjetër emër”,Mbulohem me jorgan lashtësie
/ Shrrij këmbët në Babiloni/ Se ëndrrat m’i përkund Iliri” etj. .
Sidoqoftë, ajo mori shumë nga këto “ngjarje”, të cila janë një lloj
ditari i përkryer me shprheje të bukura artistike.Nga Kostaq Mizaku:Lumi i mëhallës sime
Lumi i mëhallës sime
Tërë këtë natë të gjatë të
pagjumë
e mblodha shuk dhe e vura
në një guaskë arre
më një velëz gjetheje
e mblodha shuk dhe e vura
në një guaskë arre
më një velëz gjetheje
e nisa ku të mundë në det,
Pa xhaketë,pa portofol
ecën serbes,serbes me duart në xhepa..
Në fund të tyre dy vrima
ku luajn gishtrinjtë.
Ndër ferrat buzë Moravës
ndehur shqetësimet e tua,
si rroba të bardha, të lara
që i valvit era.
Si mund t’i mbledhë ëngjëlli yt i mirë
ka aq shumë gjemba?!
Atje në rrëzë të malit
ku shkove e ngrite shtëpinë
nuk e dije
që rrokullisen orteqet ?
U thyen tërë xhamat e shtëpisë.
Në dhomat bosh era e Ivanit
kërcet dhëmbët
ndërsa pas shpine dyert
përplasen me vrull.
Ulesh i lodhur rrëzë një plepi ,
me sytë gjysëm të mbyllur
përpiqesh të flesh pak.
Nga supet nuk e fshin një glaskë
harabeli.
Kishte kaq shumë vemje kopshti sivjet,
kaq shumë vemje,
dhe sa pak zogj !
Është koha të ikësh,
qielli u vrenjt dhe patjetër
do kemi furtuna.
Këpucët janë prapa derës,
kujdes nga gozhdët !
Kur të dalësh në rrugën e madhe
mos u huto
kape për mënge erën
është e mirë, besnike
si qeni i të verbrit !
Pa xhaketë,pa portofol
ecën serbes,serbes me duart në xhepa..
Në fund të tyre dy vrima
ku luajn gishtrinjtë.
Ndër ferrat buzë Moravës
ndehur shqetësimet e tua,
si rroba të bardha, të lara
që i valvit era.
Si mund t’i mbledhë ëngjëlli yt i mirë
ka aq shumë gjemba?!
Atje në rrëzë të malit
ku shkove e ngrite shtëpinë
nuk e dije
që rrokullisen orteqet ?
U thyen tërë xhamat e shtëpisë.
Në dhomat bosh era e Ivanit
kërcet dhëmbët
ndërsa pas shpine dyert
përplasen me vrull.
Ulesh i lodhur rrëzë një plepi ,
me sytë gjysëm të mbyllur
përpiqesh të flesh pak.
Nga supet nuk e fshin një glaskë
harabeli.
Kishte kaq shumë vemje kopshti sivjet,
kaq shumë vemje,
dhe sa pak zogj !
Është koha të ikësh,
qielli u vrenjt dhe patjetër
do kemi furtuna.
Këpucët janë prapa derës,
kujdes nga gozhdët !
Kur të dalësh në rrugën e madhe
mos u huto
kape për mënge erën
është e mirë, besnike
si qeni i të verbrit !
Kaq e përpjetë kjo rrugë
dhe kaq e përdredhur
dhe kaq e përdredhur
si mund të vraposh ?!
Rri i krrusur mbi pirgjet
me hekurishte
Ndër ndryshqet pa fund
kërkon me gishtat që të dridhen ,
bukën e ditës
me hekurishte
Ndër ndryshqet pa fund
kërkon me gishtat që të dridhen ,
bukën e ditës
Netëve kur hëna të dalë
duke të servirur varkat
si fruta në pjatë të argjendtë ,
mbaj një shami me vete ,
do të të duhet për lotët.
Nganjëherë ndodh
që është më mirë të qeshësh
se sa të qash
kur bie në gjunjë.
Kush e mati ndonjëherë
sasinë e kripës në lotët e gazit
e në lotët e vajit ?
Kush e mati ndonjëherë ?
Ajo qeramidhja në kulm të shtëpisë
prapë nis e pikon
pikë, pikë
pa rreshtur
E shikon ?
Sot telefoni
nuk trokiti fare
prandaj nuk erdhën zogjtë në ballkon
të hanë thërrimet e bukës.
Është kaq e rëndë të presësh
diçka që të ka ardhur me kohë
e s’të hiqet nga vetja,
dhe ti bën sikur se shikon
e gjoja del ta presësh
duke vënë pak aroma freskie
e duke kënduar një këngë rinore
ndërsa era t"i hedh andej , këndej
flokët tashmë të rralluar.
Nga larg kur të fryjë
era e perëndimit
dil e mblidhe në një thes të zbrazur
dhe le të të tallin
diçka në të do të mbetet.
Nga tërë fjalët e së dashurës
mbetet vetëm fjala "të pres"
Nga tërë heshtja e nënës
mbetet një gozhdëz
që lëviz e lëviz kudo
bashkë me gjakun
dhe del vetëm kur kokën mbështet
në prehrin e saj.
Ajo pema jeshile që zgjatet
deri tek dritaret e katit të dytë
mbrëmjeve kur e kur hedh nga një sy
në dhomën e gjumit
andej nga krevati.
Mbasdite , kur skuqet qielli në perëndim
dhe parku nis fërgëllohet
ti nis e mbushesh mornica .
Ke frikë mos digjet bota.
Është kaq , kaq e vogël kjo botë
sa nuk na nxe të dyve bashkë
normalisht
ndaj ngjishemi e shtypemi kaq shumë
me njëri tjetrin
sa shkrihemi e bëhemi një.
Thanë që edhe Marsi
ashtu si Hëna është ,
i shkretë , pa jetë.nuk trokiti fare
prandaj nuk erdhën zogjtë në ballkon
të hanë thërrimet e bukës.
Është kaq e rëndë të presësh
diçka që të ka ardhur me kohë
e s’të hiqet nga vetja,
dhe ti bën sikur se shikon
e gjoja del ta presësh
duke vënë pak aroma freskie
e duke kënduar një këngë rinore
ndërsa era t"i hedh andej , këndej
flokët tashmë të rralluar.
Nga larg kur të fryjë
era e perëndimit
dil e mblidhe në një thes të zbrazur
dhe le të të tallin
diçka në të do të mbetet.
Nga tërë fjalët e së dashurës
mbetet vetëm fjala "të pres"
Nga tërë heshtja e nënës
mbetet një gozhdëz
që lëviz e lëviz kudo
bashkë me gjakun
dhe del vetëm kur kokën mbështet
në prehrin e saj.
Ajo pema jeshile që zgjatet
deri tek dritaret e katit të dytë
mbrëmjeve kur e kur hedh nga një sy
në dhomën e gjumit
andej nga krevati.
Mbasdite , kur skuqet qielli në perëndim
dhe parku nis fërgëllohet
ti nis e mbushesh mornica .
Ke frikë mos digjet bota.
Është kaq , kaq e vogël kjo botë
sa nuk na nxe të dyve bashkë
normalisht
ndaj ngjishemi e shtypemi kaq shumë
me njëri tjetrin
sa shkrihemi e bëhemi një.
Thanë që edhe Marsi
ashtu si Hëna është ,
Nuk të duket pak e frikshme
me kaq komshinj të vdekur
rreth e rreth
s"të duket e frikshme?
E në u ndafshim ndonjëherë
ç’do të bëhet me këtë botë
kur të marrim me vete
dy gjysëmbotëzat tona ?
O Zot në u ndafshim ndonjëherë !
Mjeku të tha :
"Kujdes të është zmadhuar zemra"
Me kaq shqetesime sa fute në të
si mos zmadhohet?
Qeni yt që ruante shtëpinë
ngordhi një mëngjes.
E morën në rrabën e plehrave .
Në këtë botë mbushur me hajdutë
a mund t’i besosh një kyçi ?
Kur të nisesh për kthim
mos i vish këpucët
se nuk do të shkelësh në tokë
do fluturosh!
E pe sa bukur perëndoi sot dielli ?
Si fanar i ndezur u var
aty midis malesh
si mbi derën e një bujtine të dhemshur
që pret me mall
Kur të kthehesh
në atë grykë të ngushtë
mos harro të hedhësh në lumë
thesin me shqetësime
Lumi do ta marrë
mespërmes atdheut
do ta çojë në det.
Deti gjërat e shtrenjta i mbledh
në bark të molusqeve
dhe ndoshta një ditë vala i nxjerr,
ndoshta i nxjerr…
Tërë këtë natë të gjatë të pagjumë
e mblodha shuk dhe e vura
në një guaskë arre me një velëz gjetheje
e nisa ku të mundë në det.
Po deti si e gjeti lumin e mëhallës sime?
Nga tërë këta lumenj të pafund
si e gjeti pikërisht atë ?
Tek rrjedh ndanë varreve të moçme
atë guaskë e ngjiti nëpër të !
NJË LIBËR ME SHUMË VLERA I RAIMONDA MOISIUT
Nga Lirjan Visari
“Letrat shqip këtej e përtej Atlantikut”
“Letrat shqip këtej e përtej Atlantikut”
Kur mora në dorë librin më të ri të Raimonda Moisiut:“Letrat shqip këtej e përtej Atlantikut“ të
them të drejtën u tremba disi e thashë me vete: “Bobo!Kush e lexon
gjithë këtë libër!” Por qysh sa lexova faqet e fillimit pashë se isha
gabuar në përshtypjen paraprake. Një libër vërtet voluminoz me gjashtëdhjetë intervista
në pesëqindenëntëdhjetenjë faqe nuk janë pak dhe m’u deshën ditë për ta
lexuar, por as u mërzita dhe as u lodha, përkundrazi me ëndje nxirrja
dhe nënvizoja mendimet që japin shkrimtarët, poetët,publicistët dhe
persona të shquar të jetës politike, shoqërore e kulturore , të cilët në
përgjigje të pyetjeve të ndërtuara mjeshtërisht nga Raimonda tregojnë për jetën e tyre, për përpjekjet dhe punën e bërë në rrugën e mundimshme të artit, për frymëzimin dhe
normat estetikë që respektojnë, për bukurinë e jetës, për dashurinë,
për dëshirat perspektivat , problematikën e jetës shoqërore dhe zgjidhjet mundshme etj. Në këto intervista dalin në pah cilësitë vetjake dhe tiparet e personalitetit të tyre.
Libri ka shume vlera njohëse, edukative , estetike dhe hedonistike.
Ka
vlera të mëdha njohëse sepse na njeh me shumëllojshmërinë e veprave
letrare e artistike njerëz të shquar të letrave të ndodhur në Shqipëri ,
Amerikë, Kanada a gjetiu këtej e përtej Atlantikut, të cilët ndonëse në përballje me vështirësitë e shumta në emigracion nuk
reshtin së shkruari e së krijuari vepra artistike,poezi, tregime, ese,
novela e romane apo publicistikë, kontibuojnë me sa mundin për pasurimin
e visarit shpirtëror e kulturor të vendit tonë, por jo vetëm për
Shqipërinë e shqiptarët. Një pjesë e mirë e personave të intervistuar janë edhe shtetas amerikanë, kanadezë apo anglezë etj..dhe përpiqen e japin me sa mundin kontribute për shoqërinë, marrin pjesë aktive në jetën qytetare, njerëz të mirë, te ndershëm e të respektuar kudo që ndodhen. Por Raimonda nuk ka lënë pa intervistuar përveç personaliteteve
nga bota e letrave edhe politikanë, juristë ,ushtarakë etj të
interesuar për Shqipërinë dhe shqiptarët me ndihmesa të rëndësishme për
zhvillimin e jetës shoqërore e demokracisë. Nga këto intervista mund të
përmendim atë me kongresmenin amerikan Joe Dio Guardi ,me origjinë
shqiptare, i cili hyri në politikën amerikane me përpjekje për arritje të suksesshme ndaj çështjes kombëtare shqiptare e sidomos për Kosovën e pavarësinë e saj.
Të mbetet në mendje intervista që Raimonda Moisiu bën me Carrie
Hopper,e verbra pasiononte pas muzikës e gjuhëve te huaja, ku midis
nëntë gjuhëve që zotëron është dhe shqipja, e cila shprehet me
sinqeritet se do të ndajë me njerëz të tjerë pasionin e vet për
Shqipërinë , për Shqipërinë dhe dëshiron të këndojë bashkë me Inva Mulën
në skenën shqiptare.
Nuk
mund të lemë pa përmendur intervistën me shkrimtarin shqiptaro-amerikan
James Wm.Pandeli:“Albanians are dhe living museum of the world’s
culture ”(Shqiptarët janë muzeum i gjallë i kulturës botërore).
Nëpërmjet intervistave të botura në këtë libër mundësohet për
lexuesin njohja me veprimtarinë e shoqatave shoqërore, kulturore
letrare e artistike jashtë vendit veçanërisht në Shtetet e Bashkuara të
Amerikës si p.sh. shoqata e shkrimtarëve shqiptaro-amerikanë,forumi
“Bota e Gruas Shqiptare”,etj. Lexuesi njihet me veprimtarinë e këtyre
organizmave por dhe problematikën që ndeshet me vlerësimin e kësaj
veprimtarie shoqërore –kulturore e patriotike ashtu si dhe krijimtarinë
letrare e artistike në diasporë.P.sh: pyetjes që Raimonda se kush po
e vret krijimtarinë shqiptare,Fatmir Terziu një nga intelektualët më të
shquar të diasporës shqiptare, publicist, krijues, kritik letrar,
editor, si dhe regjisor i suksesshëm në kinematografinë që lëvrohet në
Britaninë e Madhe, se kush po e vret krijimtarinë shqiptare ndër të tjera thotë se kur të parët ose e ashtuquajtura “gjysma e mollës” e quajtur në mënyrë figurative tërësia e shkrimtarëve shqiptarë që krijojnë e botojnë në mjedise të tjera, pra jo shqiptare , dhe
natyrshëm vlerësohen atje, natyrshëm quhen “ambasadorë më të mirë të
kulturës dhe krijimtarisë shqiptare”, ndërsa kur vjen koha për çmime apo
edhe për një fjalë të merituar në inskenimet konkursore
shqiptare...natyrshëm nuk i ngjizet gjysmës së konkurseve dhe
trukeve, jo se nuk i ngjitet nga vlerat apo nga rëndësia. Këtu del një
problem tjetër të cilin Raimonda përpiqet ta zhbirilojë nëpërmjet
intervistave të shumta me këta njerëz të shquar të letrave : Sa njihet
krijimtaria e tyre në Shqipëri, sa vlerësohet dhe sa është futur në sistemin e edukimit apo arsimimit, a ka zënë vendin që meriton në programet mësimore, në historinë e letërsisë shqipe etj. Dhe me keqardhje ve re edhe
nga përgjigjet e të intervistuarve se akoma shumë pak është bërë dhe
bëhet në këto drejtime, dhe mjaft nga autorët e romaneve,
novelave,vëllimeve me poezi, publicistikë apo krijime të tjera artistike
me nivel të lartë në diasporë, thuajse nuk njihen fare në mjediset e
hapura të shoqërisë shqiptare brenda vendit, ndonëse një pjesë e mirë e
këtyre veprave janë vlerësuar dhe janë nderuar me çmime nga institucione
të nderuara ndërkombëtare jashtë. Prandaj mendoj se libri i Raimondas përveçse një pasqyrë e gjerë e krijimtarisë letrare artistike e shqiptarëve të diasporës në jep një sinjal të qartë për ta njohur më shumë e më mirë këtë krijimtari dhe kritika letrare të zgjohet nga gjumi letargjik e ta thotë fjalën e vet, e letërsia shqipe të ketë historinë e saj pavarësisht
se ku shkruhet, brenda apo jashtë , këtej e përtej Atlantikut sado larg
të jemi. Për kritikën letrare dhe historinë e letërsisë shqipe janë
bërë mjaft pyetje për të intervistuarit nga Raimonda sepse është një
shqetësim i natyrshëm i saj dhe jo vetëm i saj, por i gjithë atyre që
kanë krijuar
Subscribe to:
Posts (Atom)
Vdiç shkrimtari dhe avokati i njohur dardan Zeqir Berdynaj (1934-2025)
Zeqir A. Berdynaj, u lind më 6 qershor 1934, në Firzë, ish katundi i Ri i komunës së Pejës. Shkollën fillore dhe të mesmen e kreu në vendli...
-
Genci Gora NË SHKOLLË TEK SHTRIGA Shkarko falas Begzat Rrahmani VALËT E GURRËS Shkarko falas Mehmet Bislim...
-
Akademik Prof. Kujtim Mateli Pak histori derisa nisa t ë shkruaj librin “E vërteta për Dodonën dhe Epirin” (Pjesa e parë e para...
-
"Zëra nga burime të nxehta" mbetet një libër i veçantë i shkrimtarit Sabri Godo . Ai vjen për të dëshmuar se ka autorë dhe vepr...