2018-11-28

Nga Flori Bruqi : Milan Ivanoviq i dërgon selam Heroit Ramush Haradinajt: Po sillesh si sulltan

NATO: Millan Ivanoviq, krimineli që kontrollon veriun

Related image
Millan Ivanoviq  është i karakterit  ksenofobik, që kontrollon të gjitha karburantet në veri, kontrabandën me ilaçe dhe materiale ndërtimore, shkruan në dokumentin konfidencial të NATO-s.

Dosja e hartuar menjëherë pas përfundimit të luftës në Kosovë, e përshkruan Millan Ivanoviqin si një kriminel të vërtetë, i cili e ka nën kontroll tërë veriun e Kosovës.
Image result for milan ivanoviq dr ne mitrovice dhe mendimi i NATO-s per te
“Ai i vjelë tarifat prej njëmijë markash gjermane (atëherë ishte kjo monedhë në qarkullim) për një kamion që të kalojë nëpër veriun e Kosovës”, shkruan aty.

Ivanoviqi, në materialin konfidencial të NATO-s, për nga posti publik quhet “kryetar i Komitetit ë Mbrojtjes së Kosovës Veriore dhe Kryetar i Këshillit Nacional Serb”.


Related image


Dokumenti përshkruan edhe ngritjen politike të Millan Ivanoviqit, si një person që popullaritetin e tij në Kosovën veriore, te serbët, mundohej ta rrisë përmes intrigave ndaj të ndjerit Oliver Ivanoviqit, duke shprehur mospajtime të plota me veprimet dhe vendimet e atëhershme të të ashtuquajturit Komiteti i Mbrojtjes së Kosovës veriore.

Dokumenti flet për strategjinë e ngritjes së Millanit përballë Oliver Ivanvoviqit edhe brenda vetë Këshillit Nacional Serb.




















Gënjeshtari Millan Ivanoviq 


Drejtori i Spitalit në veri të Mitrovicës, Millan Ivanoviq ka thënë se situata në Kosovë në këto momente është komplekse.

“Shqiptarët nuk po lejojnë transportin e shisheve të oksigjenit, të cilat janë thelbësore për pacientët”, ka thënë ai.


Në një takim me presidentin amerikan, Aleksandar Vuçiq dhe përfaqësuesit e Listës Serbe, ai paralajmëroi se kjo mund të shkaktojë pasoja të rënda për pacientët

Në protestën e mbajtur nga serbët në veri të Mitrovicës ka folur edhe Milan Ivanoviq, që i ka dërguar edhe një mesazh kryeministrit të Kosovës, Ramush Haradinajt

Drejtori i Qendrës së për Shëndetësi në Mitrovicën e Veriut, Milan Ivanoviq ka thënë se i pari i Qeverisë së Kosovës po sillet si sulltan. E kjo sipas tij, është duke rrezikuar jetesën e serbëve të Kosovës.

Image result for milan ivanoviq dr ne mitrovice

“Ramush Haradinaj po sillet si sulltan. Po na vendos kushte të cilat po na rrezikojnë jetesën tonë”, ka thënë Ivanoviq.

Në veri të Mitrovicës është duke u mbajtur protestë për të kundërshtuar taksën prej 100% të vendosur ndaj produkteve serbe dhe boshnjake.

Ndryshe, sot u konfirmuan dorëheqjet e kryetarëve të Leposaviqit, Mitrovicës Veriore, Leposaviqit, Zubit Potokut dhë Zveqanit.

***
Image result for milan ivanoviq dr ne mitrovice

Siç dihet Drejtori i spitalit në veri të Mitrovicës, krimineli Millan Ivanoviq, është deklaruar lidhur me vdekjen e Liderit të Iniciativës Qytetare serbe, ‘Liri,demokraci, drejtësi’, Oliver Ivanoviq.

Sipas tij ndërhyrja për të shpëtuar atë ka zgjatë nga ora 08:30 deri në ora 09:15.
Related image
Siç tha ai, u ndërmorën të gjitha masat e nevojshme të shpëtimit, por nuk u arrit të shpëtohej dhe vdekja u konfirmua në ora 09:15.

Ai gjithashtu shtoi se Ivanoviq kishte lëndime të marra në afërsi të gjoksit, kishte pesë plagë nga një armë zjarri saktësisht në pjesën e sipërme të gjoksit.
Related image

Sipas tij ishte pikërisht dobësimi i zemrës, problemi kardiak që nuk e la atë t’i rezistojë plagëve të marra.

Ivanoviq u gjet i vrarë para zyrës së tij në Mitrovicë për të cilën vrasje avokati i tij, Nebojsha Vlajiq tha se ishte një frikë e tmerrshme në momentin kur morën vesh për vdekjen .

Kadri Kastrati: Dhjetori do ta gjejë Kosovën me ushtri



Ish komandanti i FSK-së, Kadri Kastrati, u shpreh i bindur që FSK-ja do të marrë mandatin e ri në fund të këtij viti.

Kastrati: Dhjetori do ta gjejë Kosovën me ushtri

“Java e parë e dhjetorit më së largu java e dytë besoj se Kosovën do ta gjejë me organizatë ushtarake – kam thënë edhe më parë s’është me rëndësi emri. FSK-ja do ta do ta ketë mandatin e ri, mandatin ushtarak dhe do ta ketë misioni për mbrojtjen e integritetit dhe sovranitetit të vendit”.


Kadri Kastrati in 2013.jpg

(Kadri Kastrati Gjenerallejtënant, ka lindur më 15 mars 1960 në fshatin Katunishtë ish-Velikorekë, Komuna e Podujevës. Shkollën fillore e kreu në vendlindje, ndërsa shkollën e mesme ushtarake në Split, Republika e Kroacisë, në vitin 1981. Fakultetin e Mbrojtjes së Përgjithshme Popullore e ka përfunduar në vitin 1987 në Sarajevë, Republika e Bosnjës dhe Hercegovinës. Në vitin 2012 diplomon dhe merr titullin magjistër në lëmin e sigurisë, më saktësisht në “Menaxhimin e katastrofave në Republikën e Kosovës dhe rajon”.

Gjenerallejtënant Kadri Kastrati është oficer i karrierës dhe ka punuar në detyra të ndryshme. Në vitet 1998 – 1999, gjatë luftës, ka qenë Zëvendëskomandant në Zonën Operative të Llapit (ZOLL). Në vitin 1999, emërohet Shef i Departamentit të Logjistikës në Shtabin e Përgjithshëm të Trupave Mbrojtëse të Kosovës (TMK). Këtë detyrë e kryen deri në vitin 2002, kur edhe emërohet Komandant i Zonës së IV-të në Mitrovicë. Nga 2004 e deri më 2006, ai kryen detyrën e Shefit të Departamentit të Operacioneve dhe Trajnimeve në TMK. Në dy vitet në vazhdim, më saktësisht 2006 – 2008, ka kryer detyrën e Këshilltarit Special të Koordinatorit të TMK-së. Me themelimin e Forcës së Sigurisë së Kosovës (FSK) në vitin 2009, emërohet Drejtor i Drejtorisë së Operacioneve (DO) në FSK. Ndërsa, më 22 nëntor 2011, me vendim të Presidentes së Republikës së Kosovës, është emëruar Komandant i FSK-së. Përfundimisht, më 23 janar 2012, gradohet (avancohet) në gradën Gjenerallejtënant.

Gjenerallejtënant Kadri Kastrati ka marrë pjesë në shumë seminare dhe trajnime në fushën e sigurisë dhe mbrojtjes, ndër të cilat veçojmë: trajnime me temën bosht “Globalizimi dhe siguria për të ardhmen, si dhe “Ndërtimi i institucioneve të sigurisë në vendet pas-konfliktit” në Qendrën Marshall në Republikën e Gjermanisë (Qendra Evropiane për Studime të Sigurisë). Në Akademinë Diplomatike Shqiptare, Tiranë, në fushën e “Menaxhimit të sigurisë në diplomaci”, “Aspekti ligjor në luftimin e terrorizmit”, dhe “Luftimi i terrorizimit dhe sfidat në Evropën Juglindore”. Gjithashtu, ka përfunduar Shkollimin për Integrime Evropiane në Prishtinë.

Gjenerallejtënant Kadri Kastrati në korrik të vitit 2012 merr mirënjohjen më të lartë nga shteti slloven, “Medaljen për bashkëpunim ndërkombëtar të gradës së parë”, nga Ministri i Mbrojtjes së Sllovenisë.)

Këshilltari i Haradinajt i përgjigjet Mogherinit për taksën


Këshilltari i Haradinajt i përgjigjet Mogherinit për taksën


Avni Arifi, këshilltar politik i kryeministrit Ramush Haradinaj, i është përgjigjur Përfaqësueses së Lartë të Bashkimit Europian, Federica Mogherini, në kërkesën e saj për heqjen e taksës 100% ndaj proshimeve të Serbisë dhe Bosnjës e Hercgovinës, të vendosur nga qeveria e Kosovës javën e kaluar.

“Dëshiroj që Mogherini dhe ekipi i saj të ishinmobilizuar në zbatimin e Marrëveshjes për Energjinë në të njëjtën mënyrë siç janë mobilizuar në heqjen e taksës 100% ndaj Serbisë. Jam i befasuar kur shoh kaq shumë dinamikë dhe emocione në mbrojtjen e interesave serbe. Fatkeqësisht kjo qaje çoinë dështimin total të dialogut.


Më herët gjatë ditës, Mogherini ka kërkuar nga Presidenti i Kosovës, Hashim Thaçi, që Kosova ta heqë taksën 100% ndaj prodhimeve nga Serbia dhe Bosnja e Hercegovina.

Kjo kërkesë nga Mogherini është bërë në një bisedë telefonike me Presidentin Thaçi.
Siç njofton Zyra e Mogherinit, në këtë bisedë janë shqyrtuar zhvillimet e fundit në kontekst të dialogut të ndërmjetësuar nga BE për normalizimin e marrëdhënieve mes Kosovës dhe Serbisë.

Në hasmëri me grabitësit e trojeve të mia nuk fali asgjë





SHKRUAN: PROF. DR. HAKIF BAJRAMI

Pushteti imperialist i Serbisë, më 1912, okupoi 39,000 kilometra katrorë, duke robëruar 1,290,000 banorë shqiptarë
Në hasmëri me grabitësit e trojeve të mia nuk fali asgjë

Sipas burimeve që i ka tubuar Komiteti Mbrojtja Kombëtare e Kosovës, nga dhjetori 1912 e deri në vitin 1915, në Anadolli janë deportuar 500,000 shqiptarë. Këtë fakt e vërtetojnë edhe dokumentet sekrete serbiane, e që i kam botuar disa herë. Në viset që i okupoi Serbia u sollën 22,869 serbianë Hasëm, nuk të jap besë. Botës do t` i tregoj me fakte. Ti erdhe si kriminel dhe fillove për të grabitur çdo pëllëmbë toke arbënore. Po, po, provove grabitjet sa herë, madje shumë herë prejse ke ardhur si barbar këtu. Dhe, çka është më zi që tre shekuj mban ders se "këtë dhe atë tokë e kam 'ndërtuar', dhe këtë krahinë dhe atë krahinë e kam sjellë nga Karpatet". Për këtë realitet nuk do të garantojë unë se vetëm këtu nuk po rren. Po, ia jap fjalën prof. dr. Rela Novakoviqit me publikimin e dokumentuar: "Prej kah kanë ardhur sllavenët në Ballkan", Beograd 1969. Çdo gjë u shpjegua. Në opinion është kah përkujtohet 100- vjetori i Luftës Parë Botërore. Për këtë luftë të paparë deri më atëherë në histori, shumë "dijetarë" analfabetë e nominojnë Serbinë se e "filloi luftën më kriminale në histori më 1914". Jo, nuk e filloi luftën. Serbia vetëm ia dha zjarrin botës, do të thotë ishte vetëm një shkas në atë kasaphane. Ja si rrjedh përgatitja e shkaqeve, ja cili ishte shkasi, ja cilat ishin pasojat. Pas Kongresit të Berlinit (1878) u vërejt se muskujt e Gjashtë Fuqive evropiane kishin filluar të maten. Së pari, më 1879 erdhi deri te Aleanca Gjermani- Asutro-Hungari. Më 1882 kjo aleancë u zgjerua me Marrëveshjen Gjermani-Itali. Kjo treshe u përmbyll me aleancën Austro- Hungari-Itali, më 1897. Këto shtete, sidomos Gjermania dhe Austro- Hungaria, kishin kapital, por jo koloni sa duhet për ta plasuar mallin e tyre, dhe për të shfrytëzuar lëndë të parë nëpër koloni që u mungonin. Ishin pra për një riformatim të botës, që mund të ndodhte vetëm me luftë globale. Bllokut të pakënaqur, më 1883 filloi t` i përgjigjet aleanca Francë- Rusi. Kjo aleancë u begatua me lidhjen e Marrëveshjes në vijim Francë-Angli më 1904. Kompletimi i fuqisë së kënaqur që kishte koloni madje tepër në krahasim me kapitalin që e posedonte, u bë më 1907, duke lidhur marrëveshje Anglia me Rusinë. Pas këtij polarizimi vetëm pritej kush po ia nis i pari luftës. Në vijim ishte viti 1908, kur Vjena e aneksoi Bosnjën dhe Hercegovinën, pasi e kishte okupuar (më 1875), me bekim të Berlinit, me 1878. Po në këtë vit, Perandoria Osmane do të konvertohet në Perandori Turke. Në këto grupime, shqiptarët do të përgjigjen natyrshëm, sikurse më 1878 me Lidhjen Shqiptare të Prizrenit, më Lidhjen e BesaBesës së Pejës më 1899, me Kuvendin më të madh historik shqiptar për kah numri i pjesëmarrësve në Ferizaj më 1908. GREQIA E FILLOI E PARA LUFTËN PËR LIRI DHE ÇLIRIM, KRYESISHT ME FUQINË E ARMËS SHQIPTARE Ky kuvend e nxiti për asgjë tjetër që "fëmija i lindur", ta bëjë hapin vendimtar të fillimit për të ecur dhe në fund të vitit në Manastir (1908), ku u shpall se shqiptarët i kanë hyrë punës që të krijojnë Alfabetin Kombëtar, për ta shkruar me të gjuhën më të vjetër në Evropë, PellazgoIliro-Arbanase-Shqiptare. Fëmija kështu filloi shëndetshëm të ecë hap pas hapi. Por, do të pasojë helmimi dhe Lufta Ballkanike (1912), do të zhvillohet pikërisht kundër PLISIT, kundër gjuhës shqipe, të cilën e luftonte edhe Stambolli me çdo mjet dhe forcë. Dhe, si t` i qëndrohet kësaj ndrydhje antishqiptare, të përgjakur gjatë kryengritjeve çlirimtare 1910-1912, për vdekje. I kthehemi grabitjeve të tokave të mia, pa hyrë fort larg në Mesjetë, që do të jetë një temë tjetër, por jo pa e theksuar lavdinë e Gjergj Kastriotit Skënderbeut për një çerek shekulli (1442-1468). Mos të harrojmë për fillim se Greqia e filloi e para luftën për liri dhe çlirim, kryesisht me fuqinë e armës shqiptare. Për shkak të krimeve osmane, nga Morea (Peleponezi) u shpërngulën shumë arbëresh, si në Itali ashtu edhe në Lindje, që nuk u dihet as fillimi e as fundi i tyre. Nuk jam folklorist, por tragjedinë do ta dokumentoj me këngën: Moj e bukura More, kur të lash e ma s` të pashë"! Kaq. Grabitja e tokave të mia, nuk pati fund. Më 1821-1828, lufta e shqiptarëve në anën e lindjes së një shteti që do të quhet Greqi, greku do t` ua kthejë vëllezërve të mi me vargoj gjaku, duke i vrarë dhe duke i shfarosur ngadalë dhe sistematikisht, derisa Vilajetin e Janinës e okupuan gati të tërin. Ku është Çamëria ime aty është gjaku im që nuk falet. Në fakt prezantimin dokumentar të Rasih Dinos, Mehmet Konicës dhe Filip Nogës plasuar në Konferencën e Londrës më 25 janar 1913, tekstualisht thuhet:"Sanxhaku i Çamërisë përbën popullsi 75,000 shqiptarë, nga të cilët 18,000 shqiptarë janë të greqizuar. Sanxhaku i Çamërisë ndahet në disa kaza (rrethe): Kazaja e Reshëdijës (Çamëri) me 16,000 shqiptarë; Kazaja e Margëlliçit me 26,000 shqiptarë; Kazaja e Filatit me 20,000 shqiptarë; Kazaja e Paramitthisë me 13,000 shqiptarë; Kazaja e Luros, qyteti është i tëri i banuar me shqiptarë. Në këtë kaza ndodhet edhe një popullsi endacake kucovllahësh dhe disa çifutë, por këta nuk kanë prona. Toka dhe banesat u përkasin shqiptarëve. Shtatë fshatra që përbëjnë Lakanë e Lolevnës e Luros janë krejt shqiptare. Shqiptarë janë edhe 5 fshatra që formojnë Lakanë e Sulit. Të gjitha pronat prej Luros e deri në Prevezë u përkasin shqiptarëve."(Përkthim nga anglishtja. Krahasuar me dok. Në Ark. Shqipërisë, Fondi i Qeverisë Vlorës, Dosja 19/frëngjisht-hb). NË LUFTËN "BLIC KRIG", BRENDA NJËZET DITËVE DO TË SHFAROSET I TËRË SANXHAKU I NISHIT Në këto vise greku sot nuk pranon se ka shqiptarë, sepse me metoda barbare dhe me konventë më 1923 (Konventa e Lozanës, posedohet në tri gjuhë-hb), i ka spastruar në tërësi, duke i DEPORTUAR në Anadolli, e ata që kanë mbetur më 1944, greku i ka përzënë në Shqipëri. E, Greqia shtihet se "është logu i demokracisë"?!!! Principata serbiane në anën tjetër (Shqipërinë Veriore-hb) në këtë zanat grabitjesh greke nga viti 1830 dhe 1844 do ta fillojë odisenë e saj të zgjerimit të kufijve në dëm të tokave shqiptare. Së pari, me ndihmën sekrete të Vjenës do të kemi përzënie të shqiptarëve nga Bosnja: më 1843, më 1853 dhe 1862/3. Të gjithë ata që u strehuan në Vilajetin e Kosovës nominohen sot si boshnjakë. Edhe sot mbajnë mbiemra të tillë. Në vijim pas tradhtisë së Stambollit më 1877/8, Perandoria Osmane, në saje të Marrëveshjes sekrete të Budapestit më 15 janar 1877, do të ndahen rolet. Vjena do të marrë përsipër për ta zgjeruar Serbinë në Shqipërinë Kontinentale, për ta përvetësuar për veti pastaj Shqipërinë Bregdetare (për shkak të limaneve detare). Ndërsa Petërsburgu (Rusia) do të zotohet gjithnjë në harmoni me Austrinë për ta përkrahur shtrirjen e Bullgarisë së Madhe deri në Elbasan. Lexo për këtë kapitullimin e Ushtrisë Osmane në luftën në Pleme të Vogël, ku pësuan me dhjetëra mijëra shqiptarë të mobilizuar me dhunë nga Padishahu. Serbia për shkak se e kishte humbur një luftë të nxitur nga Vjena, jo nga Petërsburgu (!) më 1876, për një kohë do të pushojë. Të themi këtu se luftën kundër Stambollit, Rusia sipas Marrëveshjes Budapestit (15 janar 1877), e filloi më 24 prill 1877. Ndërsa, Principata serbiane mbeti në pushim deri më 1 dhjetor 1877, saktësisht me kërkesë të Vjenës dhe Petërsburgut. Në luftën "blic krig", brenda njëzet ditëve, do të shfaroset i terë Sanxhaku i Nishit dhe Sanxhaku i Pirotit, me një pjesë të Sanxhakut Prishtinës dhe Kumanovës me Gjilan. Serbia në këtë luftë antishqiptare okupoi 10,792 kilometra katrorë, duke okupuar 989 fshatra shqiptare, duke okupuar qytetet shqiptare, si: Nishin me 15 xhamia të mëdha e të vogla me popullsi 52% shqiptare, Pirotin, Vrajnën, Leskofcin, Prekupën, Kushumlinë (vetëm 4% serbe) dhe Tërnin. Në këto vise u shfarosen: u vranë ose u internuan mbi 350, 000 shqiptarë, natyrisht edhe në saje të tradhtisë së Stambollit, i cili në pazare me Beogradin mori para kinse si dëmshpërblim. Sipas burimeve sekrete serbe, në viset shqiptare të Sanxhakut të Nishit u kolonizuan 5,600 malazezë (nuk kishte popullsi serbiane-hb), të cilëve në disa raste, meqë nuk kishte popull, një familjes i falej tërë ish- fshati shqiptar. Shuma e parave të paguara si dëmshpërblim ndaj shqiptarëve (dokumentet origjinal) janë në Londër. Për autorin janë në dijeni të gjitha, po kujt t`i themi sot me këta pushtetar injorant dhe grabitqar, me këto institucione "shkencore" që janë pensionistë senilë. E, Serbia po e luan lojën. VEPRIMET KRIMINALE Duhet të dihet se pushteti imperialist i Serbisë, më 1912, okupoi 39,000 kilometra katrorë, duke robëruar 1, 290, 000 banorë shqiptarë. Krejt ky zgjerim është bërë me instruksione të Gjashtë Fuqive evropiane, të cilat i dërguan 614 oficerë të lartë si instruktorë, që të ndihmojnë dhe të komandojnë në vrasjet mizore kudo, dhe ngado që dominonte plisi. Në viset e reja që u okupuan u kolonizuan 22,585 sllavë. Mos të harrojmë se në DASIPB figuron dokumenti që Serbia dhe Mali i Zi, 1912-1915, likuiduan rreth 150,000 shqiptarë. (Lexone Trockin. Farindlingun, madje edhe Arqibald Rajsin, dhëndrin e serbianëve 1912-1928 në CPB/12/28-sekrete shtetërore!). Mbretëria e Serbisë më 1912 në viset e okupuara do t'ia zaptojë këto veprime kriminale: do të fillojë dhunën sistematike, duke e ndjekur shembullin e tokës së djegur, sepse nja 36% e popullsisë së Kosovës ishin muhaxherë. Të gjithë jetonin ende në kasolle të mbuluara me kashtë dhe si të tilla shumë lehtë ishte mundësia të digjen, dhe popullsia pastaj e kishte vetëm një rrugë: të arratiset në Anadolli ose të shfaroset nëpër kampe, të cilat Serbia i themeloi si qendra grumbullimi për t` i hedhur në Anadolli. Sipas burimeve që i ka tubuar Komiteti Mbrojtja Kombëtare e Kosovës, nga dhjetori 1912 e deri në vitin 1915, në Anadolli janë deportuar 500,000 shqiptarë. Këtë fakt e vërtetojnë edhe dokumentet sekrete serbiane, e që i kam botuar disa herë. Në viset që i okupoi Serbia u sollën 22,869 serbianë (Arkivi ushtarak, pra shihen dallimet me DASIP e që janë minore!-hb), në cilësinë e pandurëve dhe kolonistëve

Botohet në Slloveni libri për 14 familjet e vjetra fisnike shqiptare

Botohet në Slloveni libri për 14 familjet e vjetra fisnike shqiptare

Në Koper u organizua ceremonia e promovimit të librit në gjuhën sllovene, "Monumenta Albanica Justinopolitana", me autor Peter Shtoka.

 Autori pas një pune kërkimore e shkencore rreth katërvjeçare ia ka arritur të sjellë për publikun e gjerë dhe jo vetëm kaq historinë e më shumë se katërmbëdhjetë familjeve të vjetra fisnike shqiptare me banim e kontribute shekuj më parë në Koper të Sllovenisë në periudhën e Venedikut. Pasioni, profesionalizmi, shfrytëzimi i burimeve të shumta, madje edhe të panjohura, paraqesin një botim shkencor, që hedh dritë jo vetëm për njohjen më të thellë të historisë shqiptare jashtë trojeve shqiptare, por ofron një kontribut të jashtëzakonshëm për studiuesit.

Libri përfaqëson një tregues të qartë edhe të marrëdhënieve e të bashkëpunimit ndërmjet popujve tanë në një periudhë jo shumë të qartë deri tani sa u përket shqiptarëve në Slloveni.

LIRIKA PËR TË VDEKUR KRYELARTË?!...




Shqipe Hasani, ”PRUSHIMË NËN VELLO”, poezi, botoi Shtëpia Botuese “MESHARI”, Prishtinë 2018, Faqe 98. ISBN: 978-9951-734-88-2


Fotografia e profilit të Shefqet Dibrani


Shkruan: Shefqet DIBRANI

Poezia e Shqipe Hasanit, sidomos kjo në vëllimin ”PRUSHIMË NËN VELLO”, sjell formën origjinale të krijimit poetik që i “prek duart e skicuara të dashurisë”, dhe “Kurorën e gruas/ ia vë muzgut krahë hapur”, për t’i ushqyer pastaj edhe “zogjtë mbi portat mitike”?!Këto vargje flasin për një poetesh të profilizuar brenda arkipelagut të poezisë së sotme shqipe që krijohet në Kosovë.
Origjinaliteti i saj krijues sa vjen duke u përsosur në njërën anë, kurse në anën tjetër me suksesi avancon aspektet estetike të poezisë, veçmas të poezisë lirike të cilën e krijon më me pasion. E kjo gjëvërehet tek poezia “DIMRI I DASHURISË”, në të cilën shprehet se “Nëse të takoj nesër/ A do të duroj për zemrën që e dua/ E të mos digjem në përqafimin tënd/ E të mos kënaqem para prushit të dashurisë”, faqe 22.Po kjo prushimë është artikuluar qysh në titullin e librit “Prushimë nën vello”, ndërsaelementet tjera metaforike dhe mënyra se si ajo e percepton lirikën e bëjnë atë dhe poezinë e saj të veçuar,sepse “dashuria ka zanafillë aq sa malli”, shprehet ajo, prandaj kritika letrare duhet të jetë më e vëmendshmekundrejt formave dhe tipareve shprehëse që janë me bollëk në këtë vëllim.Jo rrallë këto poezishprehin konotacione erotike, pornuk është e dalldisur tej mase, e pasi ka një shprehje mjaftë elokuente e bëjnë këtë poezimjaftë specifike. Vargjet janë të realizuara dhee artikulojnëmirë mendimin lirik i cili është shprehur si një “LËKURË E DASHURISË”, në të cilën ka vetëm “djersë lirike”, të shprehura pa ndrojtjepa paragjykime për të krijuar“harta e kujtime me imazhe”, që janë vetëm “shtrydhje ndjenjash”, faqe 42.


Image result for Shqipe Hasani, ”PRUSHIMË NËN VELLO”


Shikuar në një këndvështrim tjetër, përjetohen ofshamat, gjëmatdhe mundimetqë si duket janë rezultat i jetës dhe mbijetesës në një vend të ashpër dhe përplot paragjykime patriarkale, por ajo gjen elementin më pozitiv për tu shprehur se: “M’i vështronte duart t’ia shërojë plagët/ Nuk më harroi kurrë bukën/ As shpinën nuk m’a ktheu prapa/ Të shtrirë nën brymën e vetmisë, Aq shumë e desha sa njerëzit/ nga ajo kohë i njoha ma shumë”, faqe 13. Ky përjetim dramatik duket kudo nëpër lirikat poetike të Shqipe Hasanit, e cila si autore dhe intelektuale ka arritur të sfidojë mjaftë vështirësi që mund t’ia ketë sjellë jeta asaj dhe shoqërisë për të cilën ajo krijon: “Askush nuk më vërejti lotin në fytyrë/ Askush nuk m’i dëgjoi ofshamat”, faqe 15, janë elemente të poezisëqë shprehinofshamështeruese në të cilën,“Gjithmonë me sy mëshire/ Ndonjëherë me fjalë thumbash më flisnit/... /Mbi urën eluhatjes rrinin librat/ Dorëshkrimet, vjershat e dikurshme”, apo si rënkim “Vështirë të jesh e paskllavëruar/ Sall klithma zhurmuese/ Që hapnin plagë me ngjyra/ Duke mallkuar mitrën për mëkate”, faqe 15, por në mënyrë aksiomatikelirikat e saj kthehet si këngë e jehonëedhe pse aty këtu ka pikëlimeme shije erotike, si duketpër ta bërë lirikën e saj më të lexueshme dhe më të pranueshmepasi ka “fsheh thesarin plot dashuri/ Derisa t’i nxjerrë elegjitë prej gjaku/ Askush nuk ma ndjen zemrën/ Se peng i mbetem pikëllimit, emrit/ Shekullit të drithërimtë", faqe 17.
Shqipe Hasani, është poetesh e realizuar, asaj nuk i mungojnë as librat, por as motivet për të shkruar poezi ku do të shprehet:“Te kufiri i huaj/ Më le shikimin e fundit/ Si kujtim të kohës/.../Lirikën ma lagu shiu/ Tempullin e shpirtit/ M’a zunë ngushëllimet”, faqe 53. Prandaj më duket se përpjekja e poeteshës ka të bëjë me kompensimin e kohës të cilën ajo nuk e bjerr kot së koti, pasipërveç ngritjeve në fushën profesionale, ajo arrin të konsolidojedhe poezinë të cilën ka arritur ta kristalizojë poezinë qëka ndjeshmëri shpirtërore të përjetuar që kapet përmes vargut të përjetuarnë mënyrë emocionale dhe ku nuk i mungon as vlera estetikesiç vërehet te poezia “NUK VRITET LIRIKA”, në të cilën ajo thotë: “Në m’a prekësh harkun e syrit të vrarë/ Gjallë do mbetem me një pikë loti/ Njëmijë vjet le t’më gjakosen ëndrrat/ Murosja e eshtrave të fëmijërisë/ Le t’më bëhet shtrat i gurtë”, e më tej shton: “Të pijmë me gotën e mallit/ Gjallë apo vdekur deri në dehje/ Liriken e përqafojmë të zgjuar/ Derisa koha ka për t’u thinjur/ Pikturave të drunjta të natës”, faqe 59.
Vetëm këto vargje janë të mjaftueshme për të besuar sevepra paraqet një dramacitet të brendshëm sa lirik po aq poetik, e më shumë përjetojmë ndjeshmërinë e një nëne ndaj sfidave të jetës, ndërsa në një aspekt tjetër shohim një bijë që ruan kujtimin e mirë për të et, që shprehet në poezinë “PENGU I KUJTIMEVE”. Si individualitet krijues e intelektual, dihet se Shqipe Hasaniarrin të kualifikohet edhe në fushën e mjekësisë për t’i krijuar vetës predispozita më të mira qoftë në vendin e punës, po më shumë për ta dëshmuar vetën se mund të përballoj edhe vështirësi të tjera që ia sjell jeta. Për ata që nuk e njohin këtë poetesh mjafton të thuhet se fillimisht ajo ka mbaruar shkollim e lartë universitar në fushën e letërsisë shqipe, ndërsa viteve të fundit, (sigurisht për nevoja të jetës dhe punës),ajo është diplomuar edhe në mjekësi, çka do të thotë se lirikat plotësojnë mozaikune jetës reale, kurse në një plan tjetër ajo i ka krijuar vetes dy predispozita të mëdha duke u marrë me shëndetin shpirtëror,përmes poezisë dhe duke u kujdesur për shëndetin fiziktë shoqërisë, si domosdoshmëri për të jetuar. “Le të mbytem detit të paanë/ Asgjë s’dhimbka më shumë/ Se ecja ime në labirinte”, faqe 70, ndërsa në një rast tjetër ajo do të shprehet: “M’i zgjat duart sipër flokëve/ Mos hesht thuaje një fjalë/ Se mosha për të fituar nuk ikën kurrë/ Dashuria ime mprehtë se thika/ Shqyen errësira dhe rimat e grisura/ Fundja, më falë një fjalë/ Të ngushëllohem me prehjen tënde/ Me lotin e arsyes”, faqe 82.
Si duket drama jetësore e Shqipe Hasanit nuk i ka vetëm “SHTATË NETË DASHURI”, por i ka sfidat tjera që i vijnë nga bërrylat, injorimet dhe patriarkalizmat e theksuar të cilët sikur janë rrënjosur e betonuar në këto hapësira, por ajo në lirikat e saj më shumë ka hall shëndetin shpirtëror dhe estetik, andaj e ka përpunuar me kujdes strukturën artistike të vargut duke abstrahuarmbresat ngaperipecitëe jetës që s’kanë të përbashkët me artistikensi “një ofshamë shpirti që i vibron mbi zemër”, faqe 85. Vetëm nga kjometaforë mund të përfundojmë se poetesha vetën e ka gjetur më shumë në poezinë lirike e cila nuancon nga poezia erotike sa për t’i krijuar shëndetit shpirtëror optimizëm i cili del në pah nëpër shumë vargje të tjera të këtij libri, madje edhe atëherë kur ishte “...fjalë e pathënë apo lot i varur/ Kur fati zemrën asaj ia ndau në 1999 copa”, ose atëherë kur “dielli i gjëmonte kraharorit të ngrirë”, faqe 87. Në këto rrethana, një analizë më e thellë rreth mënyrës së krijimit letrar që bënë Shqipe Hasani, do të ishte nxitje e mirë edhe për gra të tjera,do të ishte një thirrje për të mos u dorëzuar,njëapel për të sakrifikuar, tamam ashtu siç ka bërë Shqipe Hasani e cila sikur po vdes për një fjalë, për një varg më të realizuar: “Një pikë ujë ia zgjat jetën/ Një ngushëllim/ Një fjalë/ Një fotografi/ Javë për javë plot dhjetëvjet”, është një refren që i shpjegon mynxyrat e jetës, faqe 88.
Natyrisht, poezia është personale sikurse edhe sukseset dhe dështimet që janë forma të personalitetit njerëzor, por detyrë e krijuesit përkatësisht e poeteshës është që këto përvoja t’i kthej në shërbim të artit dhe shoqërisë njerëzore, në shërbim të së mirës dhe asaj që i thuhet letërsi artistike, tamam “Urë që peshonte mbi shtyllat e lakmisë”, faqe 90 ose atëherë kur ”Pasqyra i është thyer në njëqind copa”, faqe 85. Nga leximi i kujdesshëm i kësaj poezie duket se jeta e ka detyruar të përdorëvarg mjaftë të kursyer, metaforë që përkon me sjelljetnjerëzore sa për të atakuar vese të shoqërisë e cila ka provokuar për të shkruar. Mënyra poetike është balsampër shëndetinpoetik, kurse ajo mbetet e lumtur nëse këto lirika do t’iu shërbejnë edhe të tjerëve, qoftë si “SHTEG I KUJTIMEVE”, apo thjeshtë vetëm sa për t’i pasionuar“netëve të dimrit pa e ngatërruar udhën sa për t’i çmallur bebëzat e syve ose deri sa të shtrihen fjollat e borës të cilat i janë varë nëpër dritare me ofshama dashurish, me rrahje zemre përballë kujtimeve duke pirë lëngun e dashurisë”, faqe 84. Gjithsesi krijimi poetik është një përpjekje për të shpalosur konceptin lirik i cili duket se është në kërkim të formave të reja, veçanërisht në kërkim të qasjeve dhe fenomeneve në raport me përditshmërinë e vrazhdët, përpjekje për ta kthyer gjithë atë vorbull ngjarjesh e përjetimesh në krijim artistik siç e ndeshim nëpër shumë poezi që shprehin ledhatim atëherë“m’i zgjat duart sipër flokëve/ mos hesht po thuaja një fjalë”, faqe 82.
Poezia e Shqipe Hasanit ka një dramacitet lirik e shoqëruar me tensione erotike të cilat përbëjnë jetën dramatike të vet poeteshës e cila poezinë e shkruan si përjetim emocional me të cilat përmbush boshllëkun e vlerës esenciale të jetës duke hyrë në një ballafaqim me vetveten dhe me të tjerët. Sidoqoftë elementi lirik e nxjerr nga grotesku, nga dëshpërimi dhe pesimizmi i cili në kohët moderne sikur është shndërruar në mani krijuese qëshpreh dëshpërim e zhgënjim“derisa rrëqethet/ ashti i saj lirik”, faqe 83. Në aspektin meditativ, kjo poezi,shprehëtë kundërtëne antivlerave dhe krijimit poetik mjaft të zbehur. Shqipe Hasani, mëton të riparoj këto degradime, andaj me guxim intelektualajo ka prekur nervin e ndijimit artistik duke iu dhënë lirikaveshije emancipuese, në kohën kur erosi i marrëzive ka prekur përditshmërinëe një shoqërie e shndërruar në mumie a në mekanizëm shpërdorues?! Në këtë plan, te poezia e Shqipe Hasanit, elementi artistik del mbi të gjithamarrëzitë, ndërsa vlera letrare e kësaj poezie duhet të shikohet përtej klisheve patriarkale, pasi lirikat moderniste e pasurojnë poezinë e sotme që është e liruar nga klishetë dhe paragjykimet, sidomos të atyre patriarkale.
Ky ballafaqim metaforikështë shembull që shkon përtej shumë vrojtimeve që i kap sall mendja e poetes. Si grua, Shqipe Hasani, duhet ta ketë përjetuar jetën si zhgënjim, rrethin shoqërore si mjaftë konzervativ, kurse elitën intelektuale tepër paragjykuese, prandaj thirrjen e saje lexojmë si një protestë poetike, si guxim intelektual e ndërthurur në këto “Prushime nën vello”të cilat mjaftë mirë artikulojnë një realitet të përjetuar i cili kamuflohet me dokrra jashtë letrare të cilat po e rëndojnë jetën kulturore dhe artistike në ambientin e sotëm krijues. Shikuar në përgjithësi këto lirika duhet të merren si guxim poetik për të shkuar përtej miklimeve pranverore e aromave që i sjellin lulet, apo cicërimat e zogjve, qofshin ata shtegtar.
Si tërësi, drama jetësore dhe realiteti dramatik është vlerë artistike që bënë thirrje për të dal nga kjo humnerë kulturore në të cilin është mbyllur një shoqëri e tërë. Pavarësisht rrethanave dhe tensioneve dramatike që sjell realiteti i përjetuar, Shqipe Hasani, përsëri do të gjen forcë për të sfiduar të gjitha dhe për ta shikuar jetën drejt e në sy, ashtu siç duhet të veproj secila poetesh, secila intelektuale, sepse sakrifica e tyre do të jetë në shërbim të tashmes po sidomos në shërbim dhe emancipim të së ardhmes që e prosperojnë breza të tërë, pavarësish cilës gjini mund t’i takojnë. Prandaj themi se kjo poezi është një artikulim për realitetin që modifikohet artistikisht madje me një nivel të kënaqshëmartistik.Poetesha Shqipe Hasanika reflektuar imazhe përjetuese, e duke i dhuruar vargut elementinartistik ajo e bënë poezinë lirike më të afërt, më përjetuese. Këto imazhe të fuqishme metaforike janë refleksion i thellë i vlerës esenciale të kësaj poezie e cila duhet të lexohet me pasion dhe përkushtim!...

St. Gallen, tetor 2018.

2018-11-27

Larg duart nga Ramush Haradinaj ....


Fotografia e Flori Bruqi

Disa “intelektual” të Parlamentit tonë si dhe lider(ucat) serb në vazhdimësi janë duke kërkuar që Heroi i Demokracisë, Gjenerali i Luftës dhe Kryeminsti i shtetit të pavarur të Kosovës, duhët dhënë dorëhqje.

Psehin vetë këta e dijnë.Kryeministri i Kosovës,zt.  Ramush Haradinaj, deri më tash nuk ka bërë asnjë të keqe Kosovës : në luftë ky dhe familja e tij e dha kontributin e tij e tash këtë po e bënë  edhe në Paqë! Ai po i  jep erë  të mirë në botë edhe bazamentit të  Shtetit tonë, i njohur ndërkombëtarisht nga 100 e kusur shtete të Botës.

Sa për njohje të Sërbisë s’kemi kurrfarë nevoje.

Çetnikët serb që janë në krye të këti shteti të përkdhelur nga Evropa Plakë duhet të kërkojnë falje  publike për gjenocidin e ushtruar para, gjatë luftës dhe pas sajë ndaj Popullit të pambrojtur shqiptar të Kosovës.

E sa për dorëheqjet e presidenteve në Komunat (tona) të Kosovës Veriore, politikanët shqiptar nuk duhet të çakerdisën dhe të mërzitën për ta , ngase këta vetë popullit të tyre ju kanë sjellë vetëm të këqija   tash e 19-të vjetë ( bojkote,vrasje,korrupcion etj).

Ndërsa sa i përket deputetit të LDK-së, në Parlamentin e Kosovës , zt.Driton Selmanaj, që e "demantojë " një intervistë të vetën ,që gjëja si ka thënë në mediet serbe ..., unë këtij burri(intelektuali)
 dhe "intelektualeve -dështakë" (kameleonë politikë) të tjerë ju preferojë shtruar : “Larg duart me kritikat e tyre  kundër Heroit të Lirisë dhe Demokracisë, Kryeministrit të Kosovës, zt. Ramush Haradinaj.”!

Kaq!

Me respekt,

Flori Bruqi

Lexoni të plotë shkrimin e botuar në gazetën serbe "Kurir" dt.23.11.2018. 00:27h:

Driton Seljmanaj: Sa Srbima rušimo Haradinaja



Për shkak të korektësisë dhe Kodit etikë (gazetaresk) Agjencioni "Floripress", boton shkrimin e zt.Driton Selmanajt, që është botuar në FCB.

Ky shkrim i Driton do të ishte mirë që  të botohet në gazetën "Kurir", por me sa duket  ai "demantiN" nuk e ka dërguar në  këtë gazetë serbe "Kurir".

Flori Bruqi Driton Selmanaj
24 Nëntor në 5:42 MD
Sa për sqarim.


Me insistimin e miqve po e shkruaj këtë status lidhur me disa shkrime të mediave fashiste të Serbise, dhe për fatin e keq edhe tē disa medieve dhe personaliteve në Kosovë që me ose pa vetedije hyn në shërbimin të tyre.

E kanë dhënë disa medie tē Serbisë kinse une kam thënë që me serbët do e rrëzojm qeverinë e Ramush Haradinajt! Fillimisht e injorova këtë sepse mendoja qe nëse do merresha me këto medie fashiste sikur po i vleresoja, por sa po e shoh shumë njerëz e kane kuptuar sikur unë paskam thënë kështu dhe kinse qenkam intervistuar nga këto medie.

E para: Kurr në jetën time nuk kam dhēnë asnjë deklarate apo intervistë për ndonjë nga mediat e shkruara apo elektronike të Serbisë.

E dyta: Mediet serbe i janë referuar disa portaleve tona “profesionale” të PAN-it, nga një interviste e imja në emisionin Dossier ne rtv Dukagjin të datës 21.11.2018.

E treta: Në këtë emision, pyetjes së gazetarit se a e do ngritni mocion mosbesimi ndaj Qeverise Haradinaj? Une i jam përgjigjur se: LDK fillimisht po bisedon me partitë politike shqiptare për ti dhënë fund keqqeverisjes. Në pyetjen tjetër se a do bisedoni edhe me listen serbe? Unë kam thënë që nëse ska dakordim mes partive politike shqiptare ne do bisedojm edhe me të tjerët përfshirë këtu edhe Listen serbe.
Po ju njoftoj se pergjigja pēr mocionin nuk ka qenë ne kontekstin e tanishem pas vendimit për taksën 100%, por si çështje që LDK dhe VV kanë në diskursin dhe angazhimin e tyre tashme që 1 vit për ta gjetë mundësinë që ta rrēzojmë këtë qeveri abuzuese.

Qasja e medieve serbe është në agjenden e tyre për ta sulmu qeverinë për vendimin e saj, e qe në fakt deklarata ime ka qene ne kontekst krejtesisht tjetër.

Në fund, për të gjithë ata që kanë mendësinë e medieve të tilla dhe që për fat të keq jetojnē mes nesh, ju them se edhe po te duam ne si opozitë LDK dhe VV ta rrezojmë qeverinë bashkë me listen serbe, kjo e fundit nuk do bêj pa lejen paraprake të Radojqiqit dhe Ramushit apo Vuqiqit dhe Thaqit sepse miqësia e tyre është e hershme.