2015-11-29

“Regjisori ndërkombëtar që duhet ta njihni: Visar Morina“, është titulli i shkrimit të revistës amerikane Variety, e cila i ka dhënë fokus të veçantë filmit kosovar “Babai”.

Filmi “Babai” i Visar Morinës me koproduksion gjermano-kosovar-maqedonas ka përfunduar xhirimet në Ohër të Maqedonisë, pas dy muaj xhirime në Kosovë, Gjermani e Maqedoni.

Filmi i Morinës flet për Norin, i cili shet cigare në rrugë bashkë me të atin Gëzimin në Kosovën e viteve të nëntëdhjeta. Babai dëshiron të gjejë një mënyrë për të emigruar në Gjermani e i biri bën çdo gjë për të mos u ndarë nga ai. Të zënë në mes të dëshirës për të qenë së bashku dhe nevojës për t’u ballafaquar me realitetin e vështirë, marrëdhënia babë-bir zhvillohet deri në pikën ku asgjë mes tyre nuk është më ashtu si ka qenë.
Në rolet kryesore janë: Val Maloku (Noli), Astrit Kabashi (Gëzimi), Enver Petrovci, Adriana Matoshi, Aurita Agushi, Alban Ukaj, Xhevdet Jashari, Armond Morina etj.
“Babai” me regji dhe skenar të Visar Morinës është projekti më i shtrenjtë i realizuar deri më tani në Kosovë, ndërsa pritet të jep premierën ndërkombëtare në fillim të vitit 2015, thuhet ë komunikatë.
Ky film është produksion i NikoFilm (Gjermani), Produksioni Krusha (Kosovë), Skopje Film Studio (Maqedoni) dhe është mbështetur nga Qendra Kinematografike e Kosovës, nga fondacionet gjermane të filmit si Film und Medien Stiftung NRW, fondacioni FFA, fondacioni Nordmedia, Fondi Maqedonas i Filmit, nga televizioni publik gjerman WDR, televizioni publik gjermano-francez ARTE, si dhe nga Televizioni Publik i Kosovës 
babai
































































[PDF]BABAI by Visar Morina





Ata sqarojnë se si ky film është i dyti me radhë i këtij shteti që ka arritur të hyjë në garën e Oscars për kategorinë e filmave me gjuhë të huaj.
Image result for Visar Morina
Visar Morina

Po ashtu vëmendje i është dhënë edhe regjisorit të këtij filmi, Visar Morina, duke treguar se si ai së bashku me familjen e tij ishin shpërngulur në Gjermani kur i kishte 15 vjet, dhe se si ai nuk dëshiron që ky film të bëhet pjesë e debatit rreth krizës së emigrantëve në Evropë.
Image result for Visar Morina
Ideja e tij fillestare për filmin ishte që të ndjellë frikën që e përshkonte Kosovën në periudhën midis rënies së komunizmit në Jugosllavi dhe shpërthimit të luftës me Serbinë.
Image result for Visar Morina
Të gjithë ishin “të frikësuar për vdekje”, ka deklaruar ai.


Image result for Visar Morina

Variety.com po ashtu i vë në pah edhe çmimet e fituara të këtij filmi, përfshirë këtu në Munich Film Festival, fitues i trefishtë në festivalin German Cinema New Talent Awards – për regji, skenar dhe aktorin më të mirë – e që këtë të fundit e kanë ndarë bashkë aktorët Astrit Kabashi dhe Val Maloku, të cilët në këtë film e luajnë rolin e babait dhe të birit .

******


International Director You Should Know: Visar Morina

http://variety.com/


First-Time Director Visar Morina Behind Kosovo's
COURTESY OF KARLOVY VARY FILM FESTIVAL
The director behind Kosovo’s second-ever entry in the foreign-language Oscar race is himself a debutant.
Germany-based, Kosovo-born writer-helmer Visar Morina’s feature bow, “Babai,” burst onto the scene at the Munich Film Festival in July, winning three times at the fest’s German Cinema New Talent Awards — for director, script and actor — the last prize shared by Astrit Kabashi and Val Maloku, who play the father and son in the film. A week later, Morina won the director prize at the Karlovy Vary Film Festival.
Image result for Visar Morina
“Babai,” which means “father,” tells the story of 10-year-old Nori, who lives in pre-war Kosovo. His father, Gezim, is the center of his world. When Gezim leaves one day without warning to look for work in Germany, Nori sets out to find him.
Image result for Visar Morina
Born in Kosovo in 1979, Morina moved to Germany with his family when he was 15. He started working on the script for “Babai” in 2007, with funding from Film und Media Stiftung NRW in Germany. Heading to Kosovo to write, he stayed almost six months. Through a former tutor, he met up with his producer, Nicole Gerhards of Berlin’s Niko Film.
The movie is Kosovo’s most expensive, at $2 million, and the first round of production funding came from the Kosovo Film Centre, with additional backing from Macedonia, France’s CNC and Germany’s FFA, among others.
Image result for Visar Morina
Though Morina was a refugee himself, he doesn’t want the film to become part of the debate around the European immigration crisis. “I don’t want to get into all that,” he says. The writer-director’s initial idea for the movie was to evoke the fear that pervaded Kosovo in the period between the fall of communism in Yugoslavia and the outbreak of war with Serbia. Everyone was “scared to death” of the police, he says.

Image result for Visar Morina
But Morina decided to show things like violence and state suppression indirectly. In one scene in “Babai,” a policeman whistles to a car to stop, but looks away while the driver waits. The driver moves off, and the policeman whistles again for him to stop. In another, a trafficker in humans throws Nori out of a boat so the coast guard is forced to rescue him, giving the trafficker time to escape. Yet the trafficker is not portrayed as evil. “It is just part of his job,” Morina says. “Like a waiter bringing you a coffee.”
Image result for Visar Morina
As Morina repeatedly rewrote the script, the focus of the story shifted onto the relationship between the son and his father, told from the boy’s point of view. “In the end, it turned out that it was much more about trust,” he says. “The boy’s conflict with the father is something everyone can relate to.”

Në rritje është dhuna e të miturve në rrjetet sociale

Kërko brenda në imazh                                      Nga Flori Bruqi Tik Tok është një aplikacion në pronësi të kompanisë kineze, Byte...