2020/09/08

Si te sillemi me grate, Artur Shopenhauer

 Si te sillemi me grate, Artur Shopenhauer


Me gratë natyra ka kryer një goditje mjeshtërore: ka bashkuar në një kohë të caktuar të rinisë, të gjitha bukuritë dhe yshtjet për të tërhequr fort vështrimet e përhumbura të burrave. Është natyra që krijon vashën për të cilën njerëzit mallkojnë njëri – tjetrin dhe popujt shfarosen.



“Largohu nga rruga jote” nga Mark Goulston


Shpesh, ne sillemi ne nje menyre qe na mban larg nga objektivi.

Per shembull, vendos te humbesh peshe por ndalesh ne nje Fast Food.

Vendos ta lesh alkolin por pi ndonje birre me shoket.

Mundohesh te heqesh borxhet por me pas shpenzon ne produkte te panevojshme. 

Kur nervozohesh dhe thua gjera qe me pas pendohesh.

Kur fokusohesh ne gabimet e tjereve. Pasi e kupton, thua, ” Nuk me besohet qe e thashe ate! Ose duhet ta kisha dite me mire”.

Mark Goulston shpjegon 40 zakone apo sjellje qe nuk jane ne interesin tend dhe cfare mund te besh qe ti largosh.

“Truri qe ndryshon veten” nga Norman Doidge


Me para njerezit mendonin se truri eshte nje makineri komplekse, ku cdo pjese ka nje funksion specifik. Dhe nese e demton nje pjese, e ke humbur ate funksion pergjithmone.

Por nje fushe e re e quajtur neoruplasika shpjegon se nese nje pjese nuk funksionon, pjeset e tjera do te behen me te forta per ta kompensuar humbjen.

Per shembull, nese dikush behet i verber, pjesa e trurit pergjegjese per degjimin dhe prekjen do te forcohet.

Efekti Lucifer

 

Eshte pune e 30 viteve ku Dr. Philip Zimbardo shpjegon faktoret qe krijojne ambjentin ku nje njeri i mire kthehet ne te keq.

Tregon per here te pare historine pas Eksperimentit te Burgut te Stanford.

Nje studim i kryer ne 1971, ku disa studente normal u zgjodhen rastesisht te luajne rolet e gardianeve dhe te burgosurve ne nje burg te simuluar.

Por gjerat dolen jashte kontrollit sepse gardianet u bene shume te dhunshem.

Eksperimenti perfundoi ne vetem 6 dite. (Ishte parashikuar te zgjaste 2 jave)

Libra psikonalitikë

 “Brandwashed” nga Martin Lindstrom

Martin Lindstrom eshte nje ekspert reklamimi. Ai keshillon kompani te Fortune 100 qe nga Coca-cola tek Red Bull.

Ne librin e tij, Martin ndan disa teknika interesante qe kompanite perdorin per te na bere te blejme me shume.

Disa nga ato jane:

Paniku dhe Paranoja – Si e perdorin friken per te shitur?

Frika eshte “shoku” yt i vjeter sepse te ndihmon te jesh i sigurte. Por ne kete rast, frika mund te jete duke te shtyre te blesh me shume se cke nevoje.

Presioni i shokeve -Reklamuesit e dine rregullin: “Njerezit duan ate qe te tjeret duan”

Nostalgjia – Lidhja e produktit me ndjenjen e nostalgjise eshte nje taktike shume e fuqishme.

Fundi i privatesise – Kompanite dine me shume per ty sesa ti mendon. Ata perdorin te dhena per te influencuar vendimet e tua te blerjes.

Muzika ne sfond qe degjon ne supermarkete.

 “Cfare po thote gjithkush?” nga Joe Navarro

Si te lexosh gjuhen e trupit?

Joe Navarro eshte nje ish agjent i FBI dhe ne kete liber ai shpjegon si te lexosh njerezit.

Ai gjithashtu jep shume shembuj nga karriera e tij.

Kush mund ti lexoje njerezit me mire sesa nje agjent i FBI?

 “Miti i Karizmes” nga Olivia Cabane

Shume njerez mendojne se karizma eshte nje aftesi e lindur. Epo kjo nuk eshte e vertete.

Olivia Cabane zbulon psikologjine pas karizmes. Dhe jep shume keshilla praktike qe te behesh nje person shume karizmatik.

 “Personaliteti Karizmatik” nga Len Oakes

Ka shume libra qe te mesojne karizmen por ky liber ofron nje prespektive tjeter.

Ky liber fokusohet ne femijerine e disa nga lidereve me karizmatik te historise dhe sesi femijeria e tyre ka ndikuar ne sjelljen e tyre kur u rriten.

“7 Zakonet e Njerezve Efektive” nga Stephen Covey

Stephen Covey tregon 7 zakone qe do e bejne dike te jete me efektiv si personalisht ashtu edhe profesionalisht.

7 Zakonet jane:

1. Ji Proaktiv

2. Fillo me fundin ne mendje – Do te thote te fillosh me nje ide te qarte se cili do jete destinacioni yt. Te dish ku po shkon do te ndihmoje te marresh hapat e duhur per te shkuar atje.

3. Meso sesi te menaxhosh kohen.

4. Mendo fito-fito – Ne cdo nderveprim njerezor duhet te kerkosh situata ku secili prej jush fiton dicka. Ti nuk duhet te kerkosh suksesin ne kurriz te tjereve.

5. Kupto, pastaj kerko te kuptohesh.

6. Bashko te gjithe zakonet se bashku.

7. Ruaj dhe rrit asetin me te rendesishem qe ke.

Zakoni qe me beri me shume pershtypje eshte ai i te qenit proaktiv.

Mesova qe sado e veshtire te jete situata, une kam nje zgjedhje- Ta lejoj situaten te me lendoje ose te ndryshoj pergjigjen ndaj saj. Te mos fokusohem ne ate qe skam ne dore por ne ate qe mundem.

Po ashtu u inspirova nga historia e Viktor Frank.

Dhe kjo na con ne librin tjeter…

“Predictably Irrational” nga Dan Ariely

  

Pse nje Aspirine 50 cent’she mund te beje ate qe nje aspirine 1 cent’she nuk munded?

Pse cdo gje eshte relative- Edhe kur nuk duhet?

Dan Ariely, nje ekonomist tek MIT zbulon disa experimente interesante ku njerezit bejne veprime irracionale.

Mund te mesosh per shume situata ku njerezit kujtojne se po bejne nje veprim logjik, kur ne fakt eshte e kunderta.

“Te Mendosh Shpejt dhe Ngadale” nga Daniel Hanneman


Daniel Kahneman eshte psikologu i pare qe ka fituar nje cmim Nobel ne Ekonomi (2001).

Ai shpjegon dy sistemet e mendjes:

Sistemi 1 eshte i shpejte, intuitiv, emocional, dhe operon me pak mundim.

Sistemi 2 eshte i ngadalte, me shume mundim dhe me shume logjik.

Eshte nje liber pak i veshtire per tu lexuar, por e rekomandoj nese deshiron te mesosh me shume mbi sjelljen njerezore.

Konfirmohet aktakuza ndaj Naim Murselit dhe të akuzuarve tjerë për vrasjen e Liridona Ademajt

NGA FLORI BRUQI   Gjykata Themelore në Prishtinë ka konfirmuar aktakuzën ndaj Naim Murselit, Granit Plavës dhe Kushtrim Kokallës, të cilët n...