Agjencioni floripress.blogspot.com

2024/02/27

Rreth Carmen Mola

 


Trilogjia Carmen Mola

Trilogjia e Carmen Mola

Karmen Mola është pseudonimi me të cilin njihen shkrimtarët Jorge Díaz, Agustín Martínez dhe Antonio Mercero kur punojnë së bashku. Që nga ardhja e tyre në rafte në vitin 2018, librat e Carmen Mola kanë bërë bujë, si në lexues ashtu edhe në kritikë.

Megjithatë, Nuk ishte deri në vitin 2021 - kur ai mori çmimin Planeta atë vit - që njerëzit nuk njihnin nga afër një shkrimtar, por tre autorë, të cilët u ngritën për të marrë njohjen e tyre të merituar. Pavarësisht ndikimit fillestar në lidhje me identitetin e saj, njerëzit kanë qenë në gjendje ta pranojnë Carmen Mola për atë që është: një projekt nga dhe për argëtim.

Jorge Diaz Cortes

Ky autor dhe skenarist spanjoll ka lindur në vitin 1962, në Alicante. Ai mori një diplomë në gazetari nga Universiteti Complutense i Madridit. Karriera e tij është zhvilluar mbi të gjitha në televizion, ku ka marrë pjesë në krijimin e skenarëve për programe si p.sh. Nata e ndaluarSpitali Qendror o Dhurata e Albës.

Agustin Martinez

Nga ana e tij, Agustín Martínez ka lindur në Lorca, Murcia, Spanjë. Ai përfundoi një diplomë në Imazhe dhe Tingull nga Universiteti Complutense i Madridit. Në vitet e para ka punuar në fushën e reklamës, ka punuar edhe si skenarist në radio dhe televizion dhe ka bashkëpunuar në programe të njohura si p.sh. Pa gjinj nuk ka parajsë y Krematorium.

Antonio Mercero

Antonio Mercero Santos ka lindur në vitin 1969, në Madrid, Spanjë. Ka kryer studimet për Gazetari në Fakultetin e Shkencave të Informacionit. Gjatë gjithë karrierës së tij, ai ka krijuar skenarë për seriale të famshme televizive, duke përfshirë një nga më të vjetrat dhe më të njohurit në vendin Iberik: Spitali Qendror. Përveç kësaj, ai ka punuar për disa revista, si dhe për filma.

Libra të tjerë nga Carmen Mola

Seria e Inspektores Elena Blanco

  • Nusja cigane (2018);
  • Rrjeta e purpurt/Nusja cigane II (2019);
  • Vajza/Nusja Cigane III (2020);
  • Nënat/Nusja Cigane IV (2022).

Romanet e pavarura

  • Bisha (2021).

Gjuaj, unë jam tashmë i vdekur: Julia Navarro

 Zjarr, unë tashmë kam vdekur

Zjarr, unë tashmë kam vdekur është një roman historik i shkruar nga gazetarja dhe autorja spanjolle e vlerësuar me çmime Julia Navarro. Vepra u botua në vitin 2013, nga labeli botues Plaza & Janés. Përveç zhanrit të tij kryesor, titulli ndërthur suspensën, dramën dhe konfliktet e armatosura, duke krijuar një kontekst të dendur dhe kompleks, të kalibrit të shkrimtarëve si Tolstoi apo Dostojevski.

Ky roman nga Julia Navarro mund të prekë fibra të ndjeshme e shumë lexuesve, sepse trajton çështjet kryesore në zhvillimin historik e dy prej kulturave më emblematike orientale: hebraike dhe arabe. Problemi që ekziston midis këtyre dy botëve prej disa shekujsh ka shkaktuar lloj-lloj opinionesh. Në këtë kuptim, Julia Navarro zhvillon një histori po aq të polarizuar.

Nga Flori Bruqi

Përmbledhje e Zjarr, unë tashmë kam vdekur

Nga Jeruzalemi për lajmin e madh

Mary Miller është një gazetare që punon për një organizatë joqeveritare, e cila i kërkon asaj të shkruajë një raport mbi politikën e vendbanimeve hebreje. Për atë, Ata kërkojnë që ai të intervistojë Aaron Zucker, udhëheqësin ushtarak që lidhet me atë legjislacion në popullin e Izraelit. Për fat të mirë për korrespondentin, burri ndodhet në Shtetet e Bashkuara, duke marrë pjesë në një konferencë në Universitetin e Kolumbias.

Një nga bazat e raportit të Millerit është intervistimi i hebrenjve dhe palestinezëve, në mënyrë që të arrihet një vizion më i gjerë dhe më i paanshëm i konfliktit midis dy popullsive. Me këtë në mendje, ai përgatitet të bëjë takimin me militantin.

Kur flisni me moderatorin, ai e përmend atë dikush si ajo - që jeton nga vullneti i mirë i njerëzve - Nuk mund të prisni asgjë më shumë nga të intervistuarit tuaj., të cilët ekzistojnë në zonat e luftës.

Lufta është paqe, liria është skllavëri, injoranca është forcë

 

Flori Bruqi

Winston Smith është një burrë 39-vjeçar i cili punon për Ministrinë e së Vërtetës —ose Miniver, në Newspeak—, një nga katër ministritë që qeveria arrin të ruajë regjencën e saj. Funksioni të personazhit kryesor dhe, në tërësi, të atij të zonës së tij, po rishkruan historinë të përkojë me ngjarjet që ndodhin në të tashmen. Një ditë, pas vitesh pune për Miniver, Winston kupton se diçka nuk shkon.

Ndërsa ngjit shkallët që të çojnë në banesën e tij, duke parë gjithmonë shenjat që tregojnë Big Brother, Winston pi një gllënjkë xhin dhe fshihet nga kamerat e Policisë së Mendimit për të shkruar në ditarin e tij. Fakti i thjeshtë i përdorimit të gjuhës “të lashtë” mund ta dënojë me vdekje protagonistin., por, në këtë pikë, duket se nuk ju intereson.

Shtrëngimi dhe represioni

E emocionuar dhe e fshehur, Burri filloi të tregonte ngjarjet që i kishin ndodhur atë mëngjes. Ai ishte në Ministrinë e së Vërtetës, duke u përgatitur për dy minutat e urrejtjes që ndodhin një herë në ditë. Menjëherë pas kësaj, u shfaqën dy anëtarë partie, një burrë i madh dhe një grua e errët dhe tërheqëse që i përkisnin Ministrisë së Romaneve.

Dy minutat e urrejtjes konsistojnë në riprodhimin e fytyrës së Emmanuel goldstein, thirrja "armik i popullit". Ky ka qenë pjesë e Partisë. Megjithatë, ai e kishte tradhtuar qeverinë. Pas largimit, formoi Vëllazërinë, një celulë rebele e popullit të Euroazisë. Fjalimi i këtij burri bëri që të pranishmit, si burri i madh ashtu edhe gruaja e errët, të nisin të bërtasin, jashtë mendjes.

Një rebel në hije

Më vonë në ekran u shfaq fytyra e Big Brother dhe kjo i qetësoi pothuajse të gjithë në dhomë, përveç Winston, i cili donte të zbulohej, edhe pse e pamundur. Kështu që, Protagonisti filloi të mendojë për Vëllazërinë, dhe nëse ajo ekzistonte vërtet. Në të njëjtën kohë që po shkruante kujtimet dhe dëshirat e tij të pavetëdijshme, burri nuk e kishte kuptuar se po shkruante "Poshtë Big Brother".

Të thuash çdo gjë negative në lidhje me Partinë Beqare dhe mënyrën e jetesës oqeaniane është një krim që paguhet me avullim.. Kjo do të thotë: me vdekje dhe zhdukje të mëvonshme. Kur është gati të pushojë, takohet me fëmijët e tij, të cilët ruajnë një karakter vërtet të dhunshëm. Më pas, personazhi kryesor shkon për të fjetur dhe fillon të ëndërrojë për prindërit e tij, motrën e tij dhe spastrimin e parë. Thellësia e gjumit gjithashtu e bën atë të ëndërrojë gruan e errët.

Dashuria dhe dëshira janë të ndaluara

1984 Ajo është vendosur në një shoqëri represive, totalitare pa asnjë ndjeshmëri për qeniet njerëzore dhe të drejtat e tyre.. Përveç të gjitha sa më sipër, kjo mund të konfirmohet falë një tjetër prej personazheve: filozofit të specializuar në Newspeak. Funksioni kryesor i këtij njeriu ishte të shkatërronte mendjen, duke hequr qafe gjuhën më të ndërlikuar të shkruar dhe të folur dhe duke e shkëmbyer atë me gjysmë fjalë. E gjithë kjo, nga ana tjetër, ka për qëllim përgjumjen e burrave.

1984(Komploti i romanit zhvillohet në vitin 1984, në një Londër futuriste. )

Nga Flori Bruqi

1984 - i njohur fillimisht në anglisht si Nëntëmbëdhjetë Tetëdhjetë e Katër— është një roman fiksion distopian dhe politik i shkruar nga kritiku, eseisti, romancieri dhe gazetari britanik Eric Arthur Blair, i njohur më mirë me pseudonimin e tij: George Orwell. Vepra u botua për herë të parë në vitin 1949. Ky libër i famshëm i Orwell solli me vete popullarizimin e koncepteve si Big Brother, Newspeak dhe Thought Police.

Romani i parë vërtet distopian ishte ne (1924), nga Zamyatin. Megjithatë, 1984 erdhi në treg si një fenomen i madh shitjesh, edhe në kohën e tij, gjë që e bëri atë kryeveprën e zhanrit. Po kështu, libri i Orwell është një nga më përfaqësuesit e shekullit të kaluar, duke qenë pjesë e 100 librave të shekullit sipas Le Monde.

Përmbledhje e 1984, nga George Orwell

Përshkrim i shkurtër i shoqërisë Orwelliane

Komploti i romanit zhvillohet në vitin 1984, në një Londër futuriste. (për kohën kur u shkrua libri, sigurisht). Ish shteti britanik tani është pjesë e një rajoni të njohur si Brezi Ajror 1. Ky shtet, nga ana tjetër, është integruar në shtetin e madh të Oqeanisë. Në të njëjtën kohë, Shoqëria e këtij qyteti është e ndarë në tre grupe.

Këto të fundit janë: anëtarë të jashtëm të Partisë së vetme, ata që i përkasin rrethi i brendshëm i partisë, Dhe proles (zvogëlimi i proletariatit). Ata që përmendëm më lart janë një grup njerëzish të paraqitur si masa të zbrazëta. Këta njerëz jetojnë të argëtuar dhe të varfër dhe qeveria i mban të tillë që asnjëri prej tyre të mos rebelohet kundër ligjeve të tyre totalitare.

Cikël poetikë nga Flori Bruqi

 

1.Sonet

Duke pirë pranverën e ëmbël
pasditja buzë lumit më befasoi
dhe mund të mendoja me dëshirën time
idili i ujit dhe i palmës.

U pëllumba lakuriq në rezervuarin e peshkut
duke kërkuar një zemër si e imja,
dhe nuk gjeta far apo anije
për të më dhënë sinjale flamuri.

Nata po hidhej përgjatë bregut
dhe veshi kokën time të çrregullt
buza jeshile-blu e tehut të saj.

Por kur pasuria ime po mbytej,
era donte të dërgonte lëvizjen time
shpëtimtari i bardhë i hënës.

2.I vdekur nga dashuria

Nuk e di krahu im, as këmba ime,
as fija e zërit tim, as beli im,
As hëna që është brenda nuk e di
në kopshtin tim të dashurisë dhe ngrohtësisë.

Dhe unë kam vdekur, po, si një tender
trëndafil, ose një gazelë në fushë,
si uji i rrumbullakët në sternë
ose një qen me dhëmbë të verdhë.

Dhe sot është Corpus Christi, Zot, unë kam ecur
kufoma ime, e dashurisë së ndriçuar,
si një dordolec i keq.

Njerëzit, pa habi, më kanë parë
dhe askush nuk e ka hequr kapelen
të më lutesh një trishtim Ati ynë.

3.Sentinel i dashurisë

Të vendosa pas murit përballë meje
për t'ju mbajtur më mirë,
dhe unë të kujdesa për ty, oh, dashuri çdo ditë
me bajonetë dhe përkrenare ushtari.

Të kam dashur aq shumë, aq shumë, sa njerëz
Ai më drejtoi me gisht si një person i goditur nga murtaja;
por sa i lumtur isha në urë
e dashurisë sate, o lumi im i tejmbushur.

Një ditë më the: – Nuk të dua…-;
dhe muri im prej qelqi dhe çeliku
Me zërin tënd ai ra në tokë në një copë rrënoje.

Pështyma në gojën time u shndërrua në dëborë,
dhe vdiqa si një zymbyl i shkurtër
duke u mbështetur në trëndafilin në shpatullën tuaj.

4.Dyshim

Pse keni rrathë të zinj poshtë syve këtë pasdite?
Ku ishe, dashuri, në mëngjes herët,
kur kërkova zbehjen tënde frikacake
në borë pa diell në jastëk?

Ju keni një vijë të ftohtë të buzëve,
ftohtë nga ndonjë puthje e paguar keq;
puthje që nuk e di kush do ta jepte,
por jam i sigurt që ju kanë dhënë.

Çfarë kadifeje të zezë të bën të dashurosh
profili i syve të tu të grurit të mirë?
Çfarë damari apo hartë blu të dënon

tek kamxhiku mjaltë i dënimit tim?
Dhe pse ma shkaktove këtë dhimbje?
Nëse e dini, oh dashuri! se jam shoku yt?

5.Unë kam nevojë për ju, praninë tuaj

Unë kam nevojë për ju, praninë tuaj,
nga çmenduria jote e lumtur në dashuri.
Nuk e duroj dot që ta pushtojë shtëpinë time
zymtësinë pa buzë të mungesës sate.

Unë kam nevojë për ju, mëshira juaj,
nga furia e dritës së shikimit tënd;
ajo flakë e kuqe dhe e jashtëzakonshme
që më imponon, dashuri, pendim.

Unë kam nevojë për frerët e mendjes suaj
dhe megjithëse ndonjëherë krenaria jote më torturon
Unë nuk jap dorëheqjen nga pozicioni im i dashnorit.

Kam nevojë për mjaltin e butësisë sate,
metali i zërit tuaj, ethet tuaja.
Unë kam nevojë për ty, kam nevojë për ty.

6.Takimi

Unë u përplasa me ju në pranverë,
një pasdite me diell, e hollë dhe e bukur,
dhe ti ishe një kacavjerrës në shpinë time,
dhe në belin tim, fjongo dhe gjarpër.

Ti më ke dhënë butësinë e dyllit tënd,
dhe unë të dhashë kripën e kripës sime.
Dhe ne lundrojmë së bashku, pa flamur,
nëpër detin e trëndafilit dhe të gjembave.

Dhe pastaj, për të vdekur, për të qenë dy lumenj
pa oleandra, të errët dhe bosh,
për gojët e ngathët të njerëzve….

Dhe pas, dy hëna, dy shpata,
dy bel, dy gojë të lidhura
dhe dy harqe dashurie të së njëjtës urë.

Prishtinë, 27.02.2024.

I

Duke thënë "Të dua" me një zë të mbuluar
dhe puth ëmbëlsisht buzët e tjera,
Nuk është të kesh qenie, është gjetja e burimit
që na jep gojën në dashuri.

Një puthje e tillë nuk do të thotë asgjë,
Është hiri i dashurisë, jo llavë e valë,
se në dashuri duhet të jesh gjithmonë prezent,
mëngjes, pasdite, natë dhe agim.

Çfarë i dashur është më kërriç se qengji,
më shumë gjemb se lule, diell, jo yll,
qen në zemër, qiri i gjallë…

E jona nuk është kështu, pse të gënjejmë veten?
Gjëja jonë është të lundrojmë pa u takuar me njëri-tjetrin,
rrëshqitje, dashuri, arrogancë.

Kush do të jetë viktima e radhës?

 FLORI BRUQI

Sikur të mos mjaftonte ajo që ndodhi, disa ditë më vonë ata gjejnë një trup tjetër. Kësaj radhe viktima është María Vives, shoqja e ngushtë e Nina Vidal, e cila i përket edhe vendlindjes më të lartë të Spanjës. Vdekja e saj ishte po aq tragjike sa ajo e gruas së mëparshme, vetëm Ata e ekzekutuan Marinë në të njëjtën mënyrë si Hypatia e Aleksandrisë: duke e hequr lëkurën me guaska deti.

“A ka mundësi që ky krim të jetë thjesht një imitim i të parit?” është diçka që përgjegjësit e hetimit pyesin veten gjatë gjithë kohës. Por, Sa gjasa ka që dikush të përpiqet të simulojë një lajthitje si ai që u desh të pësonin ato gra të gjora? Për më tepër, pse u vranë në mënyra kaq joortodokse dhe arkaike?

Kush do të jetë viktima e radhës?

Nën sulme të tilla ndaj elitës, Civilët, shtypi dhe forcat e policisë grumbullojnë trurin e tyre për të zbuluar se kush do të jetë më pas vdekjes, dhe si do të vritet. Ana Arén dhe ekipi i saj duhet të hetojnë edhe nën gurë në një garë me kohën, pa të dhëna apo dëshmitarë të dukshëm. Megjithatë, ndërsa hetimi zhvillohet, protagonistja kupton se këto vrasje e prekin drejtpërdrejt.

Ndërsa Ana gjen të dhënat e fshehura dhe sekretet më të tmerrshme dalin në dritë, ajo kupton se jeta e saj personale, në një farë mënyre, po zgjidhet ndërsa zgjidh çështjen e princeshave. Por Vdekja shqetësuese e Ninës dhe Marías nuk është e vetmja gjë që e prek protagonistin nga faqja juaj.

Për ato lidhjet e vjetra

Në faqet e para të romanit personazhi kryesor tronditet nga ngjarje që i prishin ekzistencën. Për ta bërë jetën e tij tashmë të shkatërruar më keq, Inés rishfaqet, një mike nga e kaluara që vjen për të vënë në kontroll stabilitetin e Anës.. Ata të dy takohen kur Inés lirohet nga burgu nga një juri popullore. Liria e gruas nënkupton edhe një qëndrim të ashpër ndaj protagonistes.

Inés fillon të prezantohet si gazetare në rastin e vrasjes kundër Marías dhe Ninës, e cila bëhet gjithnjë e më miqësore për median, duke e komplikuar kështu punën e policisë. Këto pengesa i shtohen edhe skandaleve që pësoi Nina Vidal për shkak të famës së saj, të cilën e kishte marrë duke regjistruar video pornografike, në stilin e Kim Kardashian.

Nuk është çështja se kush, është çështja se si dhe pse

Është evidente se që kur u zbulua vrasja e parë, njerëzit duan të dinë se kush ishte përgjegjës. Megjithatë, Gjëja më e rëndësishme duket se është arsyeja pse ai sulmon pikërisht gratë elitare., dhe, për më tepër, pse ai i torturon ata në një mënyrë kaq të poshtër. A do të jenë në gjendje Ana Arén dhe ekipi i saj të zbulojnë se çfarë fshihet pas këtij vrasësi përpara se dikush tjetër të përfundojë të vdesë?

Këto dhe pyetje të tjera mund të zgjidhen vetëm në kulmin e Mos e zhgënje babanë tëndNjë roman marramendës që lexohet shpejt dhe kjo, sipas lexuesve, ju fikson që në faqet e para si pjesa tjetër e trilogjisë.

Rreth autorit, Carme Chaparro Martínez

Carme Chaparro Martinez ka lindur më 5 shkurt 1973 në Salamanca të Spanjës. Ai u diplomua për Gazetari në Universitetin Autonom të Barcelonës në vitin 1996.. Më vonë, ai filloi një karrierë profesionale në shkrim, duke bashkëpunuar në programe I qepni ashtu siç janëBreziQytetarët, ndër të tjera. Më vonë, ajo punoi si reportere për suplementin e së dielës së La Vanguardia.

gjithashtu, Ajo ishte një redaktore për shërbimet e informacionit të Cadena Ser në Tarragona, dhe më pas u bë kryeredaktor i revistës Ana e lartë. Gjatë viteve ajo ka qenë edhe drejtuese e emisionit 39 pikë jete të BTV, drejtore e së cilës ishte edhe ajo. Që nga viti 1997 filloi të ishte pjesë e Telecinco lajmesh, si shofer.

Zhvillimi i saj si prezantuese në programe televizive, reportazhe dhe dokumentarë është parë në News Telecinco KataloniaNews Telecinco 14:30 e Telecinco Weekend News. Në te njejtën mënyrë, ka organizuar programe speciale për vdekjen e Gjon Palit II, sulmet 11-M dhe sulmet T4 de Barajas dhe Grand Prix në Montmeló Formula 1.

Kronologjia letrare e Carme Chaparro

Roman i zi

Mos e zhgënje babanë tënd

FLORI BRUQI

Mos e zhgënje babanë tënd është vëllimi i tretë dhe i fundit i trilogjisë Ana Arén, një grup romanesh pezull dhe misterioze të shkruara nga gazetarja dhe autorja spanjolle Carme Chaparro. Vepra, e paraprirë nga fituesja e çmimeve Unë nuk jam një përbindësh y Kimia e urrejtjes, u botua nga shtëpia botuese Planeta në vitin 2021, duke i dhënë këtij universi një fund të rrumbullakët për lexuesit e tij.

Prej Unë nuk jam një përbindësh fitoi çmimin Primavera Novel, sytë e kritikës u përqendruan në hapat e ardhshëm të inspektores Ana Arén. Ndërsa Carme Chaparro përparoi në këtë botë të krimit dhe traumat personale, lexuesit filluan të pyesin veten se si do të ishte kthesa e madhe përgjegjëse për mbyllni trilogjinë.

Përmbledhje e Mos e zhgënje babanë tënd

Dikush imiton ekzekutimet e së shkuarës

Pas gjithçkaje që ndodhi gjatë librave të mëparshëm, jeta e Ana Arén u ndërlikua deri në nivele stratosferike dhe nuk ishte shumë larg të vazhdonte të bëhej edhe më komplekse. Nga faqja e parë e Mos e zhgënje babanë tënd ka një konflikt personal dhe një krim për të zgjidhur. Protagonisti duhet të përballet me një rast të tmerrshëm kur Nina Vidal gjendet e vdekur.

Ajo është një grua e re e pasur dhe depresive, vajza e një prej familjeve më të fuqishme të elitës së Madridit. Kur e çojnë trupin në Institutin Anatomik Ligjor, kuptojnë se vajza është vrarë në një mënyrë sa kreative aq edhe brutale. Ajo iu nënshtrua një torture klasike të mbytjes prej ari që të kujton mënyrën se si u vra Marcus Licinius Crassus, i cili solli Julius Cezarin në pushtet.

Web faqja “Zemra shqiptare.net” është një blog antishqiptar

Web faqja “Zemra shqiptare.net” është një blog antishqiptar që editohet nga njëfarë ekstremisti dhe terroristi antishqiptar nga Shkodra, m...