Agjencioni floripress.blogspot.com

2025/01/29

E vërteta kohore e një të çmendurit për Dradaninë dhe shtetasit e sajë ?

 Nuk desha të merrë më të çakerdisurin  Bahtir Hamza, emigrant në Kanada i cili në vazhdimësi shkruan kundër shqiptarëve duke filluar më fyerje banale të Herojve kombëtar, shkrimtarëve, politikanëve, ushtrakëve  të Ushtrisë çlirimtare të Koosvës, Nënës Terezë dhe shumë femrave shqiptare  në Shqipëri dhe Kosovë....sepse ky njeri është i sëmurë psikik (Schisophrenia paranoides)  dhe shteti demokratik Kanadez një të tilli i jep azil politikë e që vazhdimisht shkruan zi e më zi për fytyrat e ndritura të Kosovës.


Kosova Lindore - PREMTIMI IM - Bahtir Hamza https://www ...

Ky shkarravitës interneti nuk  është larguar nga Kosova për shkak të ndonjë "kërcnimi" për likuidim fizikë,  por u  largua më sugjerim agjenturor dhe politikë të agjenturave jugosllave dhe evropiane në Kanada.

Ky njeri nuk merret më gjëra madhore politike por më gjëra të fëllqta duke vjedhë, dilerue (drogë) shkruar në internet kundër Koosvës dhe duke bastardhuar popullin e Kosovës,sharë femrën shqipatre dhe luftën liridashëse të Popullit të Kosvës kundër Serbisë  duke gënjyer në internet më shkarravinat e tij në internet.

Askush prej shtetit të Koosvës, qoftë MInistria e Punëve të Brendshme, MInistria e Drejtësisë, Ministria e Punëve të Jahstme, Qeveritë  e Kosovës, Presidenca,Partitë Politike , Prokuroria, Policia, Gjykata nuk  është marrë më të njajtin  pët të ekstraduar dhe për  të dëshmuar para Drejtësisë së sajë për të bërat e këtyre individeve" tradhëtarëve" sipas tijë ,  që ky monstrum  egjiptian i sulmon më pa të drejtë  duke e quajtur Nënën Terezë, si dhe qindra gra  shqipatre  me epitetin më bastard  "Kurva shqiptare" ,  Herojtë  e popullit të gjallë dhe vdekur t'i  quajë  udbashë (Adem Jahsarin, Jusuf Gërvallën ) etj ,etj., që vetëm një i sëmurë menderisht  dinë të shprehët kaq zi për ta.

Qeveritë shkojnë dhe vijë e askush prej Qeverive nuk kërkon ekstradimin e tij nga Shteti me demokratik sië është  Kanadaja. 


Bahtir Hamza - YouTube

Bahtir Hamza dhe e "Vërteta e Tij Kohore"për Koosvën dhe shtetasit  e sajë ?



AGJENTI JUGOSLLAVË BAHTIR HAMZA RRIHET NGA OFICERËT SHQIPTAR TË SHISH-IT


 

http://bp1.blogger.com/_ULdLRa-xyao/...0Bg/s320/7.JPG

http://bp3.blogger.com/_ULdLRa-xyao/...7vs/s320/6.JPG

http://bp2.blogger.com/_ULdLRa-xyao/..._pg/s320/5.JPG

http://bp3.blogger.com/_ULdLRa-xyao/...Nd4/s320/4.JPG

http://bp2.blogger.com/_ULdLRa-xyao/...0Rs/s320/3.JPG

http://bp3.blogger.com/_ULdLRa-xyao/...rXg/s320/2.JPG

http://bp1.blogger.com/_ULdLRa-xyao/...JVY/s320/1.JPG


 

Forumi Shqiptar


SI U ZBULUA NGA SHISH-I AGJENTI JUGOSLLAV BAHTIR HAMZA

Shkruan : Flori Bruqi

Bahtir Hamza i vetëquajturi poet dhe gazetar i ,,Rilindjës,,para disa vjetëve nga disa agjentë të Komisariatit numër dy të Policisë së SISH-it të kryeqytetit shqiptar është masakruar ngase i njajti ka kërcnuar pushtetarët e Shqipërisë dhe në çantën e tij janë gjetë dokumentacion sekret spijunazhi të MUP-it Serb si dhe një fletëlëshim neuropsikiatrik në emrin e tij më diagnose ,,Schisophrenia paranoids,,.…Gazetarit të ,,Rilindjs Demokratike,, z.Zef Lleshi i deklaron më datën 2 dhjetor 2000,,,poeti,,Bahtir Hamza sa vijon:,,Kam ardhur në Shqipëri që më 1 shtator 2000 për të botuar dy vepra një prozë lirike dhe një me ese.,,
Më datën 1 shtator 2000 Bahtir Hamza është sistematizuar si ,,ilegal,, në kampin e refugjatëve tek Pishinat në Tiranë.
Më datën 16 shtator 2000 në mënyrë perfide mashtron gazetarën e mirënjohur ,z.Kozeta Mamaqi dhe jep intervistë për Rdaio Tirana…
Musafir z.Bahtir Hamza ka qenë të Murat Hoxha që rrin së bashku më Vahid Beliqin.

 

Asylum seekers, collateral victims of politics – Fotke

Ata kanë qenë refugjat Kosovar që kanë banuar të pishinat.Më të hetuar se në konak të Hoxhajve dhe Baliqit është spijuni jugosllav më emrin Bahtir Hamza,në ora 1 të natës baraka është sulmuar më gurë nga një kosovar më inicialët F.L/emri i njohur për redaksinë/…

 



Më datën 17 nëntor 2000 rreth ores 9 e 30 minuta,personi i njajtë F.L,që ka qenë edhe komandantë i UÇK-së, që është dermuar mire z. Bahtir Hamza/ më një shufër hekuri/…Bahtiri ,e kafshon komandantin në dorë …

 

Forumi Shqiptar


Më vonë ka nderhyrë policia e SHISH-it duke e shtrirë përtokë spijunin jugosllavë më emrin Bahtir Hamza.
…Agjenti më inaicialin D.ja ka venë prangat dhe e ka rraf mire Bahtirin .

 

Forumi Shqiptar

Më vonë Bahtirin e kanë marrë agjentat sekret të Komisariatit numër 2.

 

Forumi Shqiptar


Në bisedë informative Bahtiri është marrë nga agjenti i SHISH-it Irakli Profka.

 

AVDYL GERVALLA BARDHOSH GERVALLA,BEHARE SAHITAJ,ENVER HADRI,FATON  TOPALLI,FEAREDIN TAFALLARI, HAFIZ GAGICA, HAXHI KUQI, HYSEN  GERVALLA,IBRAHIM KELMENDI,ISMAET RASHITI,JUSUF GERVALLA ... - radio ZERI i  PENES

AVDYL GERVALLA BARDHOSH GERVALLA,BEHARE SAHITAJ,ENVER HADRI,FATON TOPALLI,FEAREDIN TAFALLARI, HAFIZ GAGICA, HAXHI KUQI, HYSEN GERVALLA,IBRAHIM KELMENDI,ISMAET RASHITI,JUSUF GERVALLA ... - radio ZERI i PENES

 Ky manjak shpif kundë Jusuf Gërvallës vazhdimisht në çdo shkrim.Ka averzion familjen e tij .Mos vallë ka gisht në likuidimin e Jusufit, Bardhoshit dhe Kadri Zekës, ngase ka qenë shok i ngushtë i  krimineli të likuiduar serb në Beograd Zhelko Razhnjatoviq Arkanit....
Agjenti në fjalë e ka goditur me grushte dhe shkelma dhe shkopinj gome pasiqë Bahtiri ka filluar ta shajë çdo gjë që është shqiptare.Në çnatën e Bahtirit janë gjetur edhe shumë secrete të një agjenture serbe,që është edhe secret zyrtar i SHISH-it zyrtar…Në polici është mbajtur prej ores 10 deri në ora 15 e 30 minuta…
Lënda ka shkuar deri të prokurori Kostaq Beluri.Ekspertizen mjekësore e ka berë Dr.Bardhyl Cipi…Lënda penale sot e kësaj dite është mbetë ad acta pasiqë Bahtiri më të shpejtë ka treguar diagnozën psikiatrike ,,më të cilën është liruar nga vuajtja e denimit të vrasjës së bashkëshortës,,.

Skizofreni shkruan çka ti tekët në mediat tona pa kriter ! 

 

Politika në veprim dhe zgjidhja e problemeve në proceset politike të vetë  shqiptarëve në Kosovë - Bota Sot
Në Kosovë Bahtir Hamza ka nxjerrë 5 numra të revistës letrare ,,Pena shqiptare,, si dhe ka patur disa konkurse letrarë ,ku kanë konkuruar hjiq më pak se 500 poetë kosovarë me poezitë e tyre.
Janë shpërblyer 5-6 vetë kurse poezitë tjera Bahtir Hamza i ka përvehtësuar në librat e tij…

 

Bahtiri është marrë sa ka qenë në Kosovë më shpërndarje të narkotikëve,prostitucion si dhe më shitjen e pasoshëve jugosllavë të marra nga zyrta ndërlidhse të Serbisë në Graçanica dhe Fushë Kosovë…Jashtë vendit ka qenë striptizet mashkulli në Klube nate në Gjermani,Zvicer etj…

 

Gjithashtu në bashkëpunim më disa shqiptar që kanë punuar në zyrat ndërlidhse –ndërkombëtare,ka dhenë viza Shëngeni .

 

Mbi 30 shqiptar kanë dhenë bakshishin 2000 deri 3000 euro,por për fatin e tyre të zi ,,ujku i zi i Drenicës,,/kështu në shkrime i thotë vedit/apo siç thotë poeti i mirënjohur z.Rrustem Geci ,,më mire të themi për Bahtir Hamzën që ka qenë bashkëpunëtori më i devotshëm i kriminelit serb Zhelko Razhnjatoviq Arkanit ,,apo siç thoshte  poeti  i ndjerë kosovar Gani Xhafolli për Bahtir Hamzën se :"ka qenë shok i ngushtë i kryeshefit të SUP-it të Kosovës Selim Broshës" 


VJerhsha e këtij shkarravit1egon se kush është ky monstrum egjiptian  që ka ndrrue fe dhe atdhe....

(Në qytetin "Studenti" në Tiranë, në mur lexohet "U.Ç.K-ari", "F.U.Ç.K.")




Në mes gurëve dhe mureve të ndërtesave lexohet


dëshira e thurur krim.


E fëtyra e oborrit të pahijshme duken të ndyta e me


Plot pisllëqe.


Delet, qetë, macet, lopët dhe gomarët, qesin me bisht


e me shqelma anash.


Në mbrëmje dëgjohet zëri i thirrjes:


"Elisa, Elisa, o yll, o flori, o zemra, o piçka"


E
zëra dëshire ziejnë në dritaret e tyre.


Zë dashurie...?!


Duke numëruar mjerimin e kohës


Lavatriçet dhe banjot tregojnë dobësitë e tyre.


E koha rri me mua. ...e mbi ta rri koha.


Ç`t`i them shpirtit tim, për këtë krim?


Për zërin e tyre që del duke bekuar komunizmin.


Zot, kuptoje këtë mjerim të kohës.


Disa i shoh me zgjebe në fëtyrë.


Disa me pantallona të grisura.


Disa i shoh me fëtyrë hije në mur. Zi.


Disa thithin ajrin e zi-rrotull cigares


që ndryshon nga të tjerët.


Zot, kuptoje këtë mjerim të kohës.


Që nga lart më vjen mundimi, vjellje, gërdi!!!


E mbrëmjet i lypin njerëzit për t`u përçmuar


dashurinë...


Nga këtu fillon

revolucioni i kokës.


Që të detyron sa më shpejt të largohesh, lutje


e lutje që sa më shpesh të largohesh...


Zot, kuptoje këtë mjerim.


Emri "U.Ç.K-ari" i shkruar në mur.


Studentët kush do t`i shpëtojë?


Dashurinë, Atdheun, Lirinë...


Të zestë! "F.U.Ç.K. F.U.Ç.K. F.U.Ç.K


F.U.Ç.K-arin.


S`dijnë ta shijojnë, as Atdheun e as dashurinë.


As të bukurën, as të vërtetën, as demokracine.


Zot, shpëtona nga mendtë tona.


Nga mjerimi i shpirtit që s`di çka lyp.




Shkruar nga dora vete e Bahtir Hamzës me 5 Tetor 2000, Qyteti Studenti, Tiranë..


 

…Gjithsesi duhet cituar edhe letrën e prof.Skender Karaçicës ,ish gazetar në ,,Koha ditore,, ku thotë,,



Baki YMERI,
Bukuresht
Astrit Gashi
Stokholm


Shumë të nderuar z.Ymeri dhe Gashi,

Rastësisht i lexova disa shkrime që kishin të bënin për njeriun nga Drenica, që unë më së miri e njoh dhe e di se kush është Bahtir Hamza, dhe mu kujtuan bisedat që kisha me ju per te.

Me vjen keq dhe është më së turpi i kohës sonë,që pikërisht në vendlindjen e shkrimtarit tashmë të ndjerë Ymer Elshani(Korreticë e Poshtme,Drenicë)të flitet për njëfarë Bahtir Hamza,për gjoja na qenka ,,poet(sic!!!),i cili nuk i ka as dy vjet të shkollës së mesme dhe as që ka lexuar të paktën as dy faqe librash(sic!!!)të bëhet madje ,,poet,,modern dhe i këtij fundshekulli që mjerisht me të është marrë edhe poeti dhe kritiku ynë Abdullah Konushevci(!!!).

Familja e Bahtir Hamzës në Korreticë të Poshtme(Drenicës)askush nuk e ka konsideruar për familje dhe si fqinj.Ata,siç e dimë ne në Drenicë është familje pa taban dhe e mjerë,që siç thonë drenicasit e mi,mjerë ajo që jeton sot e këtu..!

Bahtir Hamza është askushi.Ai me kohë dhe i çmendur nëpër rrathët e varfërisë dhe gabeljetës(sic!!!)ishte përkerkushi jo vetëm në rrethin e tij por edhe me gjerë në Drenicë.Me vjen kqe që një lagje kaq e madhe njerëzish dhe,madje intelektualesh janë marrë me këtë njeri plah i Drenicës dhe askushi...!Me besoni po ky farë Bahtiri as shqip nuk di të flasë e lërë më të shkruaj ,,krijimtari poetike,,(sic!!!).Fëmijët e tij kanë qenë të trazuar dhe me shemtinë e sjelljes së prindit të tyre ata edhe sot e kësaj dite janë fëmijë pa fëmijëri dhe,herë-herë me shumë lot se sa bukë në sofër...!!!

Për sjelljet e qororditura prej gabelesh disaherë edhe vëllain e tij e rrafen në Drenicë për vdekje.Me një fjaë familje e tij dhe Bahtir Hamza në fshatin e tij nuk ka vlerë më shumë se sa një bagël lope...!Duhet që qarqet intelektuale në Kosovë dhe në mbarë gjeografinë e Atdheut në të ardhmen mos të merreni me plehun e Drenicës!

U shihet për të madhe,një grupi shkrimtaresh dhe intelektualesh nga Kosova,që kanë pranuar të jenë përballë,,librave të tij me poetikën gabelqe hiq më shumë(sic!!),ndonëse kurrë ne jetën e tij Bahtir Hamza nuk e di se ç,është arti dhe poezia dhe si i tillë të jetë ,,poet dhe shkrimtar,,ruana Zot se në çfarë shkalle kemi arritur sot.

Po të kalosh nëpër fshatin Korroticë e PoshtmeDrenicë)e të shohesh shtepinë e Bahtir Hamzës dhe të kujtosh se si ky njeri na u bë ,,poet,,pa lexuar dhe pa kryer asnjë shkollë,është për të qarë rrugëtimin dhe angazhimin e atyre që iu bënë krah këtij njeriu analfabet dhe plehu i Drenicës.Vetëm ta shikosh Bahtir Hamzën do të fitosh përshtypjen e një njeriu hiqnjeri dhe më shumë se plehu i Drenicës kreshnike.

Po ua them nga zemraur e dëgjon emrin e Bahtir Hamzës dhe kujtoi emrin e poetit dhe të shkrimtarit të dalluar për fëmijë Ymer Elshani dhe të vëllait të tij Zymber Elshani,me vjen keq se si lejuan njewrëzit përgjegjës të letrave tona shqipe në Kosovë të jetë edhe emri i Bahtir Gabelit(!!!),që po ua them me plot gojë se ai nuk ka familje,nuk ka plang shtepie,nuk ka gjak dhe as ndjesi poetike për jetën dhe tokën,ai thjeshtë është një askushi që turp të qarqet tona letrare shqipe në Kosovë të kenë punë me një njeri analfabet dhe tarabosh ne jetë dhe pa asgje...!



Me respekt,
Prof.Skënder Karaçica
Çikago,SHBA

Nërsa Hajdar Fejzullahu nga Luboveci i Drenicës martire i shkruan letër publike z.Bahtir Hamza,kun ë mes tjerash thuhet,, …Mos ma zini për të madhe ,që po të këshillojë kësisoji ta përmbyllësh gjithësesi ketë meseleshën në mënyrë të kulturume,sepse Ty Bahtir Hamza nuk te ka hije ti shashe Jusuf Gervallën ,Adem Jasharin ,familjet e general Ramush Haradinajt,..,etj...sepse ata kanë dhënë jetrat e tyre për Kosovë.Ti nuk e dije çlka ke dhënë.Nuk po flasim për librat e tu të dyshimtë,a i ke bërë ti apo dikush tjetër,sepse unë nuk jam kritik letrar dhe nuk merrem me letërsi por më grafikë,por po të them si shok i klasës se komandantit legjendar Adem Jashari,ti lesh këto shkrime sepse nuk janë të mira,sepse ti vehtën po e dëmton si ,,poet që I thue vedit,,..
Kolec Traboini shkruan
Mos e shaj buken se te shiton zana....

Tungatjeta,miremengjez a mirembrama

Besa ato poezite qe m'i ke cue, mire ke ba, sepse me kthjelluem ma mire se cfare kollosi botror eshte
autori i tyre. Ato mor zotni nuk jane poezi por agjitim ne vargje, satira, stigma politike, por poezi nuk
munden me kene sa te jete kjo bote. Se per ate zot, o Nezir Aga, nese do te ishin poezi ato satira qe
na ke dergue, atehere kot kane shkruar ne kete bote Rober Bernsi, Uollt Uitmani, Pavlo Neruda, Ricosi,
Borhes, Lermentovi, Esenini, Lorka, Kavafi, Karl Sandbergu, madje duke perfshire dhe poetin agjitator-
futurist Majakovski. Na ke mallengjye me ato dy poezi e merre me mend sikur te na i kishe dergue vellimet
do te ishim mbyt me lote... Llafi qe bie, Nezir Aga, kam lexue disa poezi te tuat ne internet dhe me jane duk
te mira, fort ma temira se keto te perposhtmet dhe te them te drejten i kam vleresue. Se mund te rrime
si te duam, edhe shtrember, por duhet te flasim te drejten, cka eshte e bukur, eshte e bukur. Diamantin mes
te plehrave ta futesh nuk i humbet cilesia e vlera. Per me tej ti ke shkruar drejt persa i perket fenomeve qe
ndodhin brenda njeriut. Frika ndaj brendesise qe ti citon ka nje te vertete por vec jo nje te vertete absolute,
sepse nuk ka te verteta statike per te gjitha hapsirat e kohrat...Ti mund te zbulosh nje te vertete sipas subjektivitetit
tend, qe nuk ka kurrfare influence tek nje tjeter ne hapsira e kushte te tjera jete. Pertej kesaj ti me ironira prek nje
te vertete( sipas teje) qe si qenka e mundur qe une shqiptar te jetoj ne rrugen Belgrade . O mor Nezir Aga,
mos e lesho veten kaq poshte se je njeri me shkolle. Une edhe sikur, jo prej nje rruge ne Boston, por edhe
prej Beogradi te shkruaja, ti nuk ke te drejte te besh
hajgare me rruget e sheshet e qytetet sepse nuk na e ka fajin guri e druri, por pislliku qe ka njeriu ne shpirt,
mizoria qe shfaq kur vjen puna per te vrare e prere e perdhunuar mizorisht tjetrin vetem per faktin se ka fe
apo komb tjeter. Une nuk kam ardhe ne token e Linkolnit as per tua ndrruar e as per tua vene emrat rrugeve
me urrejtje etnike, sepse ketu jemi ne Amerike e jo ne Ballkan, prej etheve te cilit ende nuk paske shpetuar.
E me teper dua te them mjer ai krijues qe bie skllav i urrejtjes nderetnike. Mjer ai krijues qe urren nje popull
tjeter kushdo qofte ai. Nje krijues i vertete nuk mund te jete racist e me shpirt mizor ndaj popujve te tjere
sepse thelbi i krijimit eshte humanizmi njerezor e jo urrejtja primitive me rrenje ne kanibalizmin e superlashte.
E ne fund, dua te them se nuk e kam ndie vehten servil
kurre, ndoshta e kam mbajt pa thene cka duhej thene, e kam ndryll shpirtin ne diktature, por servil kurrkush
ne bote nuk me ka njohur. Tash pa me pa, e pa me dite, po ma thua ti... Ani mire....Fol cka ta marri mendja
se kyc per mendjen ne pazar te New Yorkut nuk ka. Besa fola boll e tash ti thuaj cka ta marri mendja, nuk po
merzitena hic, se drita e uje e ngrohje ne Amerike po kena boll, lum Neziri...gjithashtu dua ta jap nje keshille
prej miku, hiqi brakeshat Nezir Aga, sic thonte Migjeni, hiqi ato epitete brumi, buka, thika, plumbi....
se shqiptari kurre nuk eshte tall me buken, ai ate e ka pas gjithmone te shejte. Buken tone te perditeshme, falna Zot!

Kol Shkodrani
Rajmonda Mojsiu
31-01-2008, 01:23pm

Z.Bahtir ..Kam kohe qe marr mesazhe me nje fjalor jashtezakonisht BANAL,jo i hijshme per ne shqiptaret
qe i themi vetes shqiptare te vertete .Ndjehem vertet e fyer ,si femer qe jam kur lexoj mesazhe te tilla ..
Do te ishte ne nderin tim dhe te familjes time qe me mesazhe me kete gjuhe jashtezakonisht banale ,fjalor
bulevardesk ,te mos me dergohen me...Sepse me vjen shume turp ,qe femijet e mij ,te lexojne mesazhe
te kesaj natyre ..Kompjuterin nuk e perdor vetem une ,por edhe pjesetaret e mij te familjes ..
Nuk dime se cfare pergjigje tu japim femijve kur na pyesin ,rreth ketyre mesazheve .
Do te ishte e mira qe te ulen gjakrat .Nuk ka hije qe shan po ofendon shqiptari shqiptarin ...
Te gjithe krijojme nga pak per pasion ,e japim ndonje mendim apo opinion , per te ndihmuar sadopak ne ceshtjen
tone kombetare ...Nuk refuzoj mesazhe qe permbajne krijimtari ,i kujtedo qofte ,apo mesazhe me teme per ceshtjen
kombetare e te Kosoves sone te dashur ,por refuzoj kategorikisht keto mesazhe banale ..Duke ju falenderuar per
mirekuptimin ,dhe ju uroj gjithcka te mire ,Raimonda Moisiu,Hartford CT USA.
Grup studentash të UP-së
Perkrahim Flori Bruqin

Flori Bruqi eshte shkenctare.Nuk duhet te merret me matrapazet e internetit siq eshte Nezir Myrta,Rrahim Sadiku apo
njefare Bahtir Hamza.
Me shume respekt per Florin,

Grup studentesh nga Prishtina:

Malsor Sadiku
Ibrahim Istrefi
Rexhep Zuka
Talat Ibrahimi
Rame Istrefaj
Kamber Demalijaj
Shkurte Shala
Bajram Gashi
Imer Aliu
Tahir Tahiraj
Vjollca Shala
Kamber Imeraj
Tafe Tafaj
Gezim Istrefaj
Murat Shabanaj
Hatmane Dobraj
Lule Ymeraj
Ilirije Hadri
Lumturije Osaj
Hana Istrefaj
Kumrije Gjevukaj
Haki Misini
Ejup Rexhepi
Osman Jefkaj
Lumni Bajrami
Burbuqe Shkodra
Tahir Jusaj
Ramadan Ibrahimi
Albert Shala
Jahja Mumxhiu
Luan Rexhaj
Jahe Tishukaj
Kamber Tahiraj
Rrustem Gashi
Shaqir Fetaj
Shaqir Shala
Hasime Tahiraj
Ganimete Sylaj
Bashkim Hakaj
Ramadan Gashi
Osman Tahiraj
Teuta Rama
Ramil Istrefi
Genc Tahiraj
Ahmet Mulhaxhaj
Bahtir Hamza ne Librin e Ginisit


Të gjithë shqiptarët kudo që janë kanë kuptuar se manjaku i internetit BAHTIR HAMZA,prej Drenice,
më vendbanim diku në USA(askush s'ia din adresën) është një i sëmurë psikik dhe një antikombëtar i
dëshmuar më letrat e tijë që po i shpërndan më fjalë fyese në internet.Po të ishte i menqëm nuk do
t'a bënte një gjë të tillë që të konfrontohët më të gjithë intelektualet dhe atdhetarët.Sidoqoftë Bahtir
Hamza është i njohur për sharje në nënat e dëshmorëve,në dëshmor,prandaj po propozojë për një
shpërblim që dikush ta fus në librin e GINISIT.Shpërblimi është për Bahtir Hamzën Kurorë e artë më
Fotografinë e tij në WC-të publike të Kosovës,pasiqë asgjë tjetër ky nuk e meriton.Pra,Bahtir Hamza
është i barabartë më WC-të publike të Kosovës!!!
Grup studentesh te Universitetit te Prishtines

Selvete Ibrahimi
Ramadan Tetaj
Ahmet Pashku
Kole Vokaj
Rukije Durmishi
Ylber Hasani
Ragip Xhemajli
Tafe Ukaj
Mahmut Iberdemaj
Kamber Tolaj
Samir Ibraj
Vjollce Shatri
Ylber Jahaj
Ramadan Fetaj
Kamber Kukalaj
Lumturije Iberdemaj
Bahtir Gashi
Samir Rushitaj
Rushit R.Ramabaja
Kastriot M.Myftari
Haki.R.Loshaj
Samir Delijaj
Pal Hasanaj
Shkumbin Demukaj
Ajvaz S.Berishaj
Miradije Seferaj
Kamber Ymeri
Bashkim Tetaj
Deli Ahmataj
Dalip Hajdini
Florentina Basha
Flora S.Durmishi
Gent Gashi
Gafurr Imeraj
Kastriot Basha
Enver Mehmetaj
Evliana Gashi
Osman Uka
Lirije Shoshi
Labinot Gashi
Laura Basha
Flora Gegaj
Burbuqe Mahmutaj
Vjollca Zyberaj
Valentina Shiroka
Vale Franaj
Imri K.Badallaj
Lirije Haskaj
Kamber Hysaj
Florent Imeraj
Hasime Shala
Hasan Maksutaj
Gafurr Tafaj
Ajdin Berisha
Kamber Osaj
Kumrije Xhevukaj
Albana Dedushaj
Alban Ferizi
Krenar Dushi
Dore Ibraj
Erika Mahmuti
Elsa Fusha

2025/01/27

Myrvete Dreshaj – Baliu: Shëmbëlltyra e Adem Jasharit dhe familjes së tij në poezinë e sotme shqipe 1,2 3.

 Myrvete Dreshaj – Baliu: Shëmbëlltyra e Adem Jasharit dhe familjes së tij në poezinë e sotme shqipe I

    

     Profesor Dr. Myrvete Dreshaj-Baliu, PHD. 


 Përmbledhje e shkurtër: Objekt i kërkimit në këtë studim është reflektimi i shëmbëlltyrës së Adem Jasharit dhe Familjes së tij në poezinë e sotme shqipe. Pas luftës së Kosovës janë shkruar shumë tekste letrare, historike, kulturore e madje filozofike mbi paradigmën e heroizmit dhe rënies së Familjes Jashari, në të vërtetë mbi mitin e rënies legjendare të saj për lirinë e Kosovës. Prej kërkimeve të gjertanishme, me pikësynim heroin Adem Jashari dhe Familjen e tij në poezinë bashkëkohore shqipe, kemi vënë re se për aktin e madhërishëm të tyre janë shkruar shumë krijime poetike nga krijues që jetojnë në hapësirën shqiptare dhe nga ata në diasporë. Kemi vënë re gjithashtu se për Familjen Jashari në përgjithësi dhe Adem Jasharin në veçanti janë shkruar poezi, poemtha dhe poema epike-historike, këngë dhe poezi lirike, nga krijues me përvoja të ndryshme letrare, të hershme dhe të vonshme, ndërsa emrat më të njohur të cilët kanë artikuluar deri me tash edhe vlera të veçanta letrare e artistike janë: Agim Vinca, Zenun Gjocaj, Adem Zejnullahu, Adem Gashi, Ilir Shaqiri, Bedri Islami, Ajet Shala etj. Përgjithësisht, pjesa më e madhe e krijimeve poetike të gjertashme me këtë temë bartin në vargje rrëfimin historik dhe artistik të ngjarjeve me figuracion e shprehshmëri të veçantë dhe mjete të arrira gjuhësore-stilistike. Pavarësisht nga këto vlera, kryevepra në krijimtarinë shqipe për heroizmin e Familjes Jashari në përgjithësi dhe shëmbëlltyrën e Adem Jasharit në veçanti ende nuk është shkruar. Fjalët kyçe: Familja Jashari, Adem Jashari, poezia, kënga, heroizmi, shpehshmëria artistike Hyrje Akti madhështor i luftës dhe flijimit të Familjes Jashari, 20 vjet pas, në artet letrare përgjithësisht dhe në artin poetik, prozaik dhe dramatik veçanërisht, kemi pritur që deri më tash të arrijë maja të realizimit letrar artistik, tradicional dhe modern njëherazi. Si asnjëherë më parë, nga Skënderbeu e këndej kuptimi i simbolit të qëndresës dhe heroizmit, identitetit kombëtar dhe Atdheut, nuk merr përmasa të tilla sa me Komandantin Legjendar Adem Jashari dhe Familjen e tij. Po të bëhet një sintezë sado skematike e historisë së letërsisë shqipe, nuk është vështirë të shihet se ajo në të vërtetë është letërsi e periudhave pak a shumë historike, e Lëvizjeve Kombëtare, e shkrimtarëve dhe e heronjve të saj. Në të vërtetë më shumë se histori e zhvillimeve gjithëpërfshirëse të Ilirisë, letërsia shqipe është biografi e personaliteteve të saj: Teutës dhe mbretërve të tjerë, që në realitet, më shumë se mbretër shfaqen si heronj tragjikë të kësaj epoke; periudha e mesjetës, më parë se sa me pamje të tjera u kurorëzua me veprën e Marin Barletit për Skënderbeun; periudha e Rilindjes Kombëtare, e cila më parë se sa me vlerat e tjera kombëtare të kohës u kurorëzua me kryeveprat e Jeronim de Radës e Naim Frashërit për Skënderbeun dhe bëmat e tij, shëmbëlltyra e të cilit rishfaqet pandërprershëm gjatë shekullit XIX – XX me një varg veprash artistike, të llojeve dhe gjinive të tjera të realizimeve estetike. Një zhvillim tipik të kësaj natyre e kanë edhe letërsitë e tjera të popujve të vegjël dhe madje edhe të popujve të mëdhenj, letërsia e popujve fqinje dhe e popujve më të largët, të cilët vështirë heqin dorë nga shenjat e përveçme, me të cilat ndërtojnë historinë e tyre apo bëjnë kthesat e mëdha historike në jetën dhe zhvillimet e tyre. Pavarësisht nga shenjat dalluese të popujve me të cilat ata shfaqen në skenën e përbotshme, bardët e kujtesës së tyre – shkrimtarët, krijojnë edhe vepra të veçanta të artit letrar, me të cilat ata identifikojnë periudha të caktuara, të mëdha a të vogla, historike dhe i shpirtëzojnë ato me plot ndjenja dhe përjetime të veçanta. Autorë dhe poezi përkushtuese Letërsia shqipe e fillimit të shekullit XXI e kishte dhe e ka një shembull brilant në jetën e saj, që të kurorëzojë një a më shumë vepra të saj, dhe madje një a më shumë gjini a lloje të shkrimit, mbështetur në bëmat e pashembullta dhe madje më tragjiket dhe vetëflijueset në historinë njerëzore: heroin sa real aq edhe mitik – Adem Jashari dhe flijimin e Familjes së tij për lirinë e Kosovës. Ç’vend zë deri më tash heroi ynë Adem Jashari në këtë raport personalitetesh letrare dhe ngjarjesh historike e artistike të vendit të tij? Cila është fizionomia interesante jetësore dhe heroike e tij në poezinë e sotme shqipe? Cila është rruga e vështirë, por e ndershme deri në flijim dhe cila është odisejada e vërtetë e kësaj rruge të mospajtimit të tij dhe të Familjes së tij me regjimin shtypës e, që reflekton dhe do të duhej të reflektonte ende në krijimtarinë letrare artistike? Sa krijimtaria e deritashme letrare për këtë temë të madhe ndikon në vetëdijen e lexuesit, në formimin e tij ideor, etik dhe estetik? Nuk ka dyshim se Adem Jashari dhe Familja e tij zë vendin më të rëndësishëm në Panteonin e vlerave të Atdheut, por a duhet arti ynë letrar t’i bëjë më të gjera këto relacione: ballkanike, evropiane dhe mbarëbotërore, sepse lufta dhe flijimi biblik i tij i ka kaluar kaherë kufijtë e atdheut! Mirëpo, që nga rënia e Familjes Jashari, krijimtaria letrare – poetike, qoftë e identifikuar me Adem Jasharin, qoftë me Familjen e tij, përgjithësisht nuk ka munguar, madje disa prej krijimeve poetike gjatë luftës janë kthyer në këngë dhe janë bërë motiv i ushtarëve ndër beteja dhe demonstruesve në sheshe qytetesh. Sot do theksuar se faqet e internetit janë të mbushura me poezi kryesisht me vlera modeste të realizimit artistik kushtuar Adem Jasharit dhe Familjes së tij, nga autorë më pak a më shumë të njohur dhe madje nga nxënës shkollash, të cilat i kanë shkruar në prag të ditës së Flamurit dhe Festave të Nëntorit e Marsit përgjithësisht. Në referimin tonë, po i identifikojmë disa prej shkrimtarëve, krijimeve të tyre poetike, përjetimeve të brendshme, përfytyrimeve për heroin dhe përgjithësisht vlerave ideore e tematike, si dhe realizimeve artistike e estetike të vargjeve tyre. Do theksuar se pjesa më e madhe e këtyre krijimeve poetike është identifikuar nga pjesëmarrësit e Konkursit ndërkombëtar letrar kushtuar Adem Jasharit dhe Familjes së tij, të organizuar më 2008, prandaj në një mënyrë a një tjetër përfaqësojnë përzgjedhjet më të mira të krijimeve të autorëve të tyre, sado që në pikëpamje të peshës artistike, siç do të shprehej studiuesi i kësaj fushe Agim Vinca kemi ‘më shumë vargime sesa poezi’ (Vinca, 1997, f. 67) a realizime artistike të llojeve të tjera shkrimore. Duke parë përgjithësisht krijimtarinë letrare të gjertanishme sipas nivelit artistik mund të konkludojmë se vepra letrare: romane, novela, tregime, drama dhe poema me karakter antologjik për Adem Jasharin dhe Familjen e tij ende nuk janë shkruar, ashtu sikur ende nuk janë shkruar vepra të gjinive dhe llojeve të kësaj natyre as për Luftën e Kosovës dhe Ushtrinë Çlirimtare të saj, prandaj ende nuk mund të priten studime mbi këtë temë, por studime mund të bëhen besoj për poezi më të realizuara dhe më të artikuluara për kah shprehja poetike, si dhe për vlera estetike të filmit, muzikës dhe artit pamor. Adem Jashari dhe Familja e tij janë ajo pasuri ndjenjore e të gjithë krijuesve që ofrojnë më shumë se një simbolikë. Ai personalisht e tejkalon, madje edhe sakrificën e njohur në mitologjinë e antikitetit për Prometheun. Sakrifica e tij dhe e familjes së tij përshkon një dimension të panjohur deri më tash madje edhe në mitologjinë dhe historinë e sakrificave të vetëdijshme kolektive, si kusht për të ndryshuar gjendjen e një populli të robëruar. Për shpëtimin e Prometheut (Ademit), nuk mjaftonte vetëm një Kiron (Colonnina, 2005, f. 304), duheshin më shumë, prandaj sakrifica e tij merr dimensione të tjera, më tragjike se ato që i njeh historia dhe madje mitologjia e kujtesës njerëzore: sakrificën kolektive nga gjyshi te nipi, sakrificën e tre brezave, njëkohësisht! Në trajtimin tonë kishim parasysh kryesisht poezinë dhe poemën e dërguar për Konkursin e lartcekur kushtuar Adem Jasharit dhe Familjes Jashari, si dhe poezi të tjera të publikuara nga krijuesit shqiptarë kudo që jetojnë: Agim Vinca, Adem Zejnullahu, Ragip Gjoshi, Riza Lahu (Tiranë), Bedri Islami (Shkodër), Ilir Shaqiri, Ajet Shala (Zvicër), Namik Selmani (Berat), Hyqmet B. Hasko (Tiranë), Myrteza Mara (Vlorë), Mevlyde Mezini Saraçi, Flori Bruqi, Ismet M. Hasani, Zymber Elshani, Nezir Myrta, Rizah Sheqiri (Suedi), Ali R. Berisha, Rrustem Geci (Zvicër), Arif Molliqi, Agim Gashi (Francë), Xhabir H. Alili (SHBA), Etlevë Durmishi (Tiranë), Halil Xani, Shefki Ollomoni (Suedi), Julia Gjika (SHBA) etj. Shaban, Adem dhe Hamzë Jashari Myrvete Dreshaj – Baliu: Shëmbëlltyra e Adem Jasharit dhe familjes së tij në poezinë e sotme shqipe II T Parë në tërësinë e tyre nuk është vështirë tëshihet synimi i autorëve që në krijimtarinë poetike të artikulojnë një mesazh krenarie kombëtare, në të vërtetë, synimin e tyre për të sjellë një biografi sa më të plotë jetëshkrimore e historike të heroit, Adem Jashari; një model pak a shumë epik i njohur më parë kryesisht në poezitë a poemat kushtuar jetës dhe bëmave të Skënderbeut; një synim autorësh që në krijimtarinë e tyre për Adem Jasharin, Familjen e tij dhe kur e kur edhe bashkëluftëtarëve të tij, të rindërtojnë historinë në njërën anë dhe kategoritë filozofike, etike dhe estetike: të madhërishmen, të bukurën, të mirën, të drejtën, e të shëmtuarën, në anën tjetër; hapësirë kjo tipike e eposit legjendar dhe epeve historike kombëtare për Skënderbeun dhe bashkëluftëtarët e tij. Pamjes epike dhe natyrës legjendare të jetës individuale të Adem Jasharit dhe Familjes së tij, madje nuk do të mund t’i ‘shpëtojë’ edhe njëri prej studiuesve dhe lirikëve më të përkushtuar në poezinë bashkëkohore shqiptare, studiuesi e poeti Agim Vinca, që në poezinë Fillim i një poeme për Familjen Jashari, veç tjerash, do të shqiptojë edhe këto vargje: Vdesin në këmbë duke kënduar. Dhe jetojnë këmbëkryq në këngë. Po këtë natyrë titulli ka edhe një poemë e shkrimtarit dhe publicistit Bedri Islami, Fillimi i një poeme për Fehmi Lladrovcin, në të cilën është bërë përpjekje për të komunikuar në mënyrë të veçantë me Adem Jasharin dhe Familjen e tij. Është një përpjekje dramatike e dialoguese, një ligjërim personal, për të sjellë imazhet e zhvillimeve të betejave në Kosovë duke i parë ato të ndërlidhura me rolin e kryekomandantit Adem Jashari dhe me të gjithë përbërësit e tjerë. Ndërmjet këngës dhe poezisë Prej këngës, përkatësisht prej simbolikës së saj, si edhe pararendësit e bashkëkohësit: Enver Gjerqeku, Din Mehmeti, Adem Gajtani, Jusuf Grëvalla etj., nuk arrin të dalë, në mos ndjehet pikërisht në vendin e duhur edhe shkrimtari tjetër i një përvoje të theksuar në lirikën shqipe, Adem Zejnullahu, i cili me Adem Jasharin komunikon me ndjeshmërinë dhe frymën e poezisë popullore: Desha një këngë më të mirën ta dhuroj, Me gjuhën e zogjve, o luftëtar! Për Ty, o trim, me zemër të këndoj, Për lojën e plagën tënde të parë. Nëse autori i parë Agim Vinca poemën e ka synim të madh letrar, ndërsa i dyti, Bedri Islami, atë e shkruan në një përmasë të saj, autori i tretë Ilir Shaqiri, në poemën e tij me titull identifikues Adem Jasharim (2018), sjell një dialog sa në përmasa kohore brenda epokës, aq edhe në kontekst të komunikimit mes brezash të lashtë kohorë. Poema e Ilir Shaqirit ndonëse në strukturën e saj të jashtme shfaqet me të gjitha përmasat e poemave të deritashme në letrat shqipe, në strukturën e saj të brendshme ajo sjell një model tjetër të sistemit poetik: së pari, me përzgjedhjen e temës së madhe të individit (Adem Jasharit) dhe kompleksitetit dramatik të saj (Familjes); së dyti, me ndërhyrjen dhe krijimin e sistemit fragmentar të tekstit, i cili bëhet me qëllim të thyerjes së ‘dialogut’ brenda tekstit; dhe së treti, me gjuhën e pasur të fjalësit, fjalëformimit dhe të shprehjeve poetike autoriale, si dhe përdorimit gjithëpërfshirës të frazeologjisë shqipe, si tërësi elementesh gjuhësore e stilistike brenda saj. Poema Adem Jashari, që në të vërtetë është poemë për gjithë Familjen Jashari, sakrificën e saj dhe Luftën Çlirimtare të Kosovës, është gjithashtu edhe një dialog sa personal me heroin aq edhe kolektiv me familjen e tij. Kjo poemë i ngjan një rrëfimi lirik, ku shprehet gjithë respekti dhe krenaria për Heroin dhe Familjen e tij, me një strukturë, përkatësisht, teknikë të jashtme dhe të brendshme të veçantë të ndërtimit të saj, si dhe për veçoritë ideo-emocionale të poetit dhe stilit narrativ, të cilin e pasuron një fjalor i ri poetik. Përjetimi i thellë autorial dhe intensiv i veprimtarive atdhetare të Heroit, sa ndjenjor dhe shpërthyes përballë tij, po aq lirik dhe i butë kur ju ofrohet filizave fëmijë, është një veçori tjetër e kësaj poeme. Brenda poemës dialogojnë kohë të ndryshme mes rrëfyesit dhe heronjve të tij, ndërthuren fragmente me karakter historik e epik: – Dëgjoni, u thoshte: /më 6 maj / në Kështjellën e Kastriotëve, / u lind Gjergji, / në ditë Shëngjergji (f. 10); – momente kujtimesh e imazhesh nga e kaluara mes autorit dhe heroit: Të pashë bacë / kur erdhe në ansamblin “Drenica” në prova (21); – situata dhe domethënie simbolike të ndërlidhura ndërmjet heroit dhe trashëgimisë materiale e shpirtërore, brenda të cilave vargjet vendosen në rrjedha të zhvillimit si një mozaik tekstesh të artit popullor: Nana-nana n’djep prej manit / Ti m’i gafsh bir, Zhuj Selmanit; – të frazeologjisë popullore: Krejt çfarë kishte të shenjtë Shqipëria / kishte rënë mbi supet e tija! (38); – për t’u përmbyllur me rindërtime tekstesh më gjuhë poetike autentike të krijuesit të saj Ilir Shaqiri, në të cilën vend qendror zënë epitetet e krahasimet me ngjyrime elegjiake të vargut: Formë filluese e dashurisë me qiellin! ( 8)… Avull i pamort shekujsh! (12) Liria është shtegtim i siziftë (26); Fusha s’i shihte, mali i fshihte! ( 29); Balli Yt / Ag mëngjesesh (89); – dhe më tej me leksikun e pasur shprehjesh e trajtash krejt të rralla në fjalësin e gjuhës shqipe: epokëbërës (5), errrëfyes (16), ballëlëruar (21), përtokazi ( 27), përzjarrtazi (28), qivurtari (33), burrëlisi (43), i nëpërmalur (49), burrëlisi i ylltë (60), jetëpanisurit (72) etj. Në të vërtetë, poema shquhet për strukturën e pasur ligjërimore, por më parë se sa për perceptimin estetik, sikur do të thoshte Profesor Qosja, për ligjërimin e Naim Frashërit në poemën Istori e Skënderbeut (Qosja, 1986, f. 252), në ligjërimin e Ilir Shaqirit në poemën Adem Jashari, bashkohen tipi i ligjërimit lirik dhe tipi i ligjërimit vlerësues. Prej përmbajtjes tematike, historike dhe artistike, si dhe prej përbërësve gjuhësorë, teoriko-letrarë, artistikë e estetikë të kësaj poeme, e cila mund të thuhet se hap mozaikun e trajtimit të shumanshëm të krenarisë kombëtare, sikur dëshiron ta shquajë autori, më shumë se sa tragjikes, të cilën e pret lexuesi, mund të themi se ajo paraqet vetëm boshtin e një poeme historike, në të cilën ka shumë hapësirë edhe për personazhet e tjera të kësaj drame të madhe të Familjes Jashari dhe drame heroike të popullit shqiptar. Nëse do të kërkonim një vepër artistike në të cilën përmblidhen gjithë përbërësit historikë, zhanrorë dhe artistikë kushtuar Adem Jasharit, kjo është poema e Zenun Gjocajt, Adem Jashari, që përfshinë kapitullin e dytë të veprës epike Krahët e shqipes (2011). Studiuesi dhe shkrimtari Zenun Gjocaj, në veprën e tij Krahët e shqipes, ka synuar të realizojë një projekt të madh antologjik për luftën e Ushtrisë Çlirimtare të Kosovës. E gjithë poema është realizuar si një tekst tipik i këngëve legjendare, por që brenda saj janë ndërlidhur me mjaft sukses episode historike nga e kaluara e lavdishme e popullit shqiptar, elemente të mitit e të legjendave, hiperbola nga eposi i kreshnikëve dhe simbole të tjera etnografike. Poema sjell një pasuri shembujsh me vlera leksikore, shprehjesh stilistike e frazeologjike. Ajo është ndarë në episode të veçanta, brenda të cilave sillen situata ekzistenciale sa individuale aq dhe kolektive të popullit shqiptar në Kosovë. Ajo bëhet hapësirë betejash, sfidash individuale, qëndresash familjare e reagimesh kolektive, deri tek momenti kur Familja Jashari bënë aktin më sublim në historinë e sakrificave të Kosovës: nga gjyshi te mbesa e nipi! Poema është konceptuar si një dramë, e cila ka aktet dhe pamjet e sistemuara me kujdes, hyrjen, zhvillimin e ngjarjeve mbështetur në pamje të njëpasnjëshme por të ndërlidhura, majën e konfliktit, zgjidhjen dhe përfundimin që kulmon me tragjedinë familjare të Jasharajve. Poema përcjell edhe mesazhin e çlirimit e të bashkimit kombëtar ndërsa si epilog i të gjitha zhvillimeve historike, sakrificën e Familjes Jashari. Shkrimtari emigrant Ajet Shala, është njëri prej krijuesve të brezit të ri, i cili ka shkruar disa poezi dhe tekste këngësh për Adem Jasharin, familjen e tij, vendlindjen e tij Prekazin dhe krahinën etnografike Drenicën. Nëse në disa nga ato, si: Në Prekaz flasin kullat!, Kam Drenicën gur kështjelle, 17 Shkurt 2008 (Kushtuar Pavarësisë së Kosovës), Këngë (Adem Jasharit) dhe Këngë (Hamzë Jasharit), ka ndërthurë kryesisht vargje rimash e përshkrime situatash sa tragjike aq edhe dramatike, në disa poezi të tjera, si: Zëri i poetit dhe Besa-besë Adem Jashari (akrostik) ka sjellë mjaft lirikë, ritëm të brendshëm dhe një lloj ‘përmbajtje autoriale’, të cilat i kanë munguar poezisë shqipe kushtuar Adem Jasharit dhe Familjes së tij: E di, edhe kulla ime mund të ishte djegur Si e Bacë Ademit Cep më cep mund të digjej muri Dhe guri i fundit i oxhakut Po s’do ma vriste kurrë fjalën Mes burrash në një log kuvendi E mençurisë në Qiellin e Shtatë Do ia vija bajrakun. Të kësaj natyre janë edhe vargjet e poetit Namik Selmani. Ai, ashtu si edhe bashkëkohësit e tij, bën përpjekje për ta funksionalizuar semantikisht komunikimin me heroin e tij: Tek SYTË e tu Fluturoj në të gjithë qiejt e shpirtit Një lirikë me përmasa të një teksti popullor, me përmbajtje që të kujtojnë poezitë përkushtuese për shumë personalitete heronjsh e krijuesish të panteonit kombëtar, sjell poeti nga Vlora Murteza Mara. Poezia e tij, si edhe ajo e shkrimtares emigrante në Amerikë Julia Gjika, mund të quhen përmbajtje ndjenjore e shpirtërore e të gjithë atyre që vizitojnë varrezat ku janë vendosur anëtarët e vrarë të Familjes Jashari: Një lis është pak, një mal po ashtu Një pyll i tërë sërish është pak Ikin kohët, ti do të mbetesh këtu Mbi krahët e lirisë dielluar me gjak. (…) Përulja është pak, nderimi është pak Për Ju o pishtarët e vërtetë të Arbërisë Jasharët do mbeten simbol në bajrak Piskamë kushtrimi në krahët e lirisë. Karakteristikë e të gjitha poezive kushtuar Adem Jasharit është përpjekja për të identifikuar Heroin me Familjen dhe sidomos me Drenicën, e për më tej me historinë e saj. Poetët Flori Bruqi, Mevlyde Mezini Saraçi, Ismet M. Hasani, Zymber Elshani, Riza Sheqiri etj., në poezitë e tyre shpalosin historinë e popullit shqiptar, ashtu si historitë e popujve të tjerë të Ballkanit, sa tragjike dhe krenare njëkohësisht, më shumë se sa dramën e brendshme shpirtërore e emocionale, në situata dhe momente prej më të veçantave historike, të Adem Jasharit dhe të Familjes së tij. Shohin përmasën e shumëfishtë të reflektimit të dyanshëm të historisë së Drenicës në krenarinë dhe tragjiken e tyre Familjare. Akti sublim i kësaj drame të madhe nuk është tjetër veç se një përmasë gjigante e kulmit të historisë së vuajtjeve shekullore të kësaj krahine dhe popullit shqiptar, flijim të cilën Adem Jashari e konsideronte si kusht të domosdoshëm për të filluar një lëvizje të re. Adem Jashari Në poezinë shqipe kushtuar Adem Jasharit dhe Familjes së tij, jashtë së cilës kur e kur nuk mbeten as bashkëkohësit e tij, për të mos thënë as Drenica dhe historia e saj, janë karakteristike rindërtimet, përkatësisht mbindërtimet tematike, që nuk janë vetëm rezultat i ndikimit të poezisë bashkëkohore të poetëve më të shquar, si: Dritëro Agollit, Din Mehmetit, Xhevahir Spahiut etj., si dhe poetëve të letërsisë botërore, si: Viktor Hygos, Janis Ricosit, Bertol Brehtit, po edhe rindërtimet mbi poezinë popullore. Një poezi, përkatësisht poemth tipik, është përkushtimi i shkrimtarit Ali R. Berisha, Kushtuar Adem Jasharit, në të cilën rindërtohet imazhi i vjetër shqiptar i vajtimit të motrës së Gjergj Elez Alisë, të cilin ai e quan “Varg nga epopeja vajtimore e shekullit të ri”. Një rindërtim të kësaj natyre, për mitin e pavdekësisë së tij, kanë për motiv edhe krijuesit: Shefki Ollomoni, Rrustem Geci, Arif Molliqi e Halil Xani, qoftë duke rikthyer pasazhe të caktuara mitike a historike, qoftë duke përshtatur a bartur motive tragjike e etnografike nga njëra periudhë në tjetrën, sikur në këto vargje të poetit Shefki Ollomoni: Në Konakun e Jasharajve Shuaj trarin e kulmit që digjet Duke ruajtur temën e madhe të flijimit individual dhe familjar të Jasharajve, poezia shqipe si edhe gjinitë e llojet e tjera letrare e estetike, do të ruajnë sintezën e madhe të rënies biblike të Jasharajve, por kjo nuk do të thotë që shkrimtarët dhe përgjithësisht krijuesit e arteve, të mos sjellin edhe tema dhe motive që lindin e rilindin në pasjetën e Jasharajve. Ne besojmë se përvjetorët e tyre, sidomos Nata e zjarreve do të bëhen drama e madhe kombëtare e kësaj historie krenare, prej së cilës do të vazhdojnë të motivohen për vepra dhe realizime brilante poetë, prozatorë e dramaturgë. Një shembull mjaft i mirë i kësaj natyre është poezia e Etlevë Durmishit, brenda së cilës janë realizuar mjaft vargje tashmë të njohura në letrat shqipe, por të reja për nga motivi: Mos kërko nga hëna dritën Zjarri natën do ta ndriçojë (…) Mos kërko zjarrin ta shuajnë Zemrën flakë përbrenda e kanë (…) Mos kërko as vetëtimë Vetëtimë zemrën e kanë Mos kërko zemërgjerësinë Zemërgjere si të parët janë (…) Mos kërko burrërinë Trima e burra si Skënderbeu janë Mos kërko as dashurinë Dashurojnë si të parët Adami e Eva Po e mbyllë vlerësimin e këtij bleni poetik për Adem Jasharin dhe Familjen e tij me një poezi të shkrimtarit, përkthyesit e pilotit nga Shkodra, Riza Lahu, jo edhe rastësisht! Shkrimtarit Riza Lahu, që duke qenë një nga përkthyesit e përkushtuar të dekadave të fundit ka njohur më mirë se shumë shkrimtarë të sotëm tragjedinë e përbotshme dhe lirikën universale, poezinë e tij e ka strukturuar mbi modelin e poezisë epike dhe historike. Duke rikonstruktuar betejën e madhe të Jasharajve, ai njëkohësisht rindërton të gjitha betejat më të njohura të luftëtarëve më të shquar në historinë kombëtare: Ali Pashajt, Azem Galicës, Çerçiz Topullit etj. (…) Dem Jashari mjekrosh Sokëllin majë më majë, “Rrnoftë Kosova” edhe shtie si të qe gjallë Ali Pashaj. (…) Mjekroshi Dem Jashari Mbi shpinë malet e Drenicës Kokën të Ali Pashait Zemrën të Azem Galicës.. (…) Dyzet orë flakë qet kalaja. Flakë qet e këngë këndon: “Prite, bre Shaban Jasharin” “Çerçiz Topulli më thonë…” Karakteristikë e gjithë poezisë së tij del insistimi i poetit për të identifikuar tipare të jashtme dhe karaktere të brendshme të Adem Jasharit, duke e parë betejën e tij si një vazhdim të betejave më të njohura të historisë kombëtare. Ajo fillon si një këngë legjendare, ku sipas ligjësive bisedore të fenomenit fonetik të aferezës përgjithësisht në gegërishte: Adem(i) Jashari bëhet Dem Jashari dhe përfundon me diskursin e këngëve labe “Çerçiz Topulli më thonë…” Përfundime Parë në tërësinë e saj, në poezinë shqipe sakrifica e Adem Jasharit dhe Familjes së tij zënë një vend të nderuar dhe parësor në kontekstin e simboleve të krijuara, por në letërsinë shqipe ende nuk e kemi poezinë përfaqësuese, pa të cilën nuk do të mund të përgatitej Antologjia e poezisë së sotme shqipe. Krijimet e gjertanishme ende nuk i kanë tejkaluar këngët e kompozuara kushtuar Adem Jasharit, si ajo e Ilir Shaqirit, me tekst të Adem Gashit, Serish vjen marsi, apo ndonjë tjetër si kjo, as në kontekst të horizontit të pritjes as në kontekst të shprehësive stilististike, vlerave artistike dhe estetike njëkohësisht. Janë këngët epike dhe lirike për Adem Jasharin ato që këndoheshin nga ushtarët e UÇK-së ashtu siç këndoheshin Epet Oseanike nga ushtarët e Napoleonit në fushë të betejave. (Thiesse, 2004, f. 63) Kishim menduar se trajtat ligjërimore të letërsisë shqipe nga eposi dhe këngët mesjetare për Skënderbeun janë tejkaluar me poemat për Skënderbeun nga Naim Frashëri e Jeronim De Rada, por sot mund të themi se këngët për Adem Jasharin dhe sidomos kryekënga e këngëve Sërish vjen marsi, mbetet kulmi i krijimeve për Adem Jasharin dhe kujtesën për bëmat e tij. Koha jonë ndërkaq kërkon jo kryekëngën po kryeveprën letrare dhe artistike për gjithë jetën dhe vdekjen e madhe të tij, pranë etërve dhe pasardhësve të tij, një vdekje biblike, një vdekje shumëdimensionale, fisnike, një vdekje tragjike si në këngë, por që ishte dhe mbeti drama e madhe e kombit tonë: drama të cilën shkrimtarët e shekullit XXI e kanë obligim ta bëjnë realitet artistik dhe estetik. Le të thuhet ndërkaq se kjo vepër e kërkuar dhe e kurorëzuar me përmasat artistike e estetike që e kanë periudhat e tjera historike dhe letrare, letërsisë sonë i mungon. I mungon madje në të gjitha përmasat e saj letrare, krahasuar me Mesjetën, Rilindjen Kombëtare dhe i mungon madje edhe në përmasa të letërsisë për Luftën e Dytë Botërore, të njohur si letërsi e Luftës Nacional Çlirimtare! Shkrimtarët shqiptarë, prozatorët, poetët dhe dramaturgët shqiptarë, ende nuk e kanë ofruar një vepër monumentale për luftën e fundit në Kosovë, sado përmasat tragjike të saj mbeten vetëm prapa përmasës tragjike të gjenocidit serb mbi popullin shqiptar gjatë Lidhjes së Prizrenit. Në të vërtetë shkrimtarët shqiptarë, prozatorët, poetët dhe dramaturgët, ende nuk e kanë ofruar një vepër përfaqësuese të kësaj epoke, sado heroi tragjik dhe artistik i letërsisë së deridjeshme Skënderbeu, Ali Pashë Tepelena, Çerçiz Topulli, Mujo Ulqinaku, Fahri Fazliu e Afrim Zhitija, në kohën tonë ka përmasa më të gjera dhe më universale: tani më nuk është vetëm individi (hero) po e gjithë familja (e heroizuar), një shembull tipik i munguar edhe ndër popuj të tjerë. A do të arrijnë shkrimtarët e kohës sonë që këtë përmasë biblike të heroizmit të Adem Jasharit dhe flijimit të Familjes së tij, t’ia dhurojnë Europës, në ato përmasa që Skënderbeun dhe bëmat e tij ia ka dhuruar Marin Barleti, Jeronim de Rada, Fan Noli, Ismail Kadare e shkrimtarë të tjerë? Literatura: Clayer, N. (2012). Në fillimet e nacionalizimit shqiptar (Lindja e një kombi me shumicë myslimane në Evropë), Tiranë. Colonnina, B. (2005). Fjalor mitologjik. Tiranë. Dreshaj-Baliu, M. (2004). Konteksti i shkrimit (studime dhe ese). Prishtinë. Dreshaj-Baliu, Myrvete (2010). Jusuf Gërvalla – jeta dhe vepra, Prishtinë. Dreshaj-Baliu, Myrvete. Baliu, Begzad. (2011). Three views of Albanian woman’s: between oral Albanian literature, Canon and the antique Greek of antique literature. Central European University, Department of Medieval Studies, Nador u. 9, H-1051, Budapest, Hungary. Geary, P. (2009). Miti i kombeve. Tiranë. Genette, G. (2014). Diskursi i ri i rrëfimit. Tiranë. Gjocaj, Z. (2011). Krahët e shqipes. Prishtinë. Qosja, R. (1986). Porosia e madhe. Prishtinë. Sahitaj, R.&Baliu, B. (red.) (2008). Prekazi dhe Familja Jasharaj në poezinë shqipe (Dorëshkrim me poezi të krijuesve shqiptarë). Prishtinë. Shaqiri, I. (2018). Adem Jashari (Poemë). Prishtinë. Thiesse, A.- M. (2004). Krijimi i identiteteve kombëtare (Europa e shekujve XVIII-XX). Pejë. Dukagjini. Vinca, A. (1997). Struktura e zhvillit të poezisë shqipe (1945 – 1980). ETMMK. Prishtinë.

Bashkimi i Shqipërisë me Kosovën më 2035 !

Flori Bruqi, enciklopedist dhe autor i përmasave letrare të kohës - Bota Sot


Shkruan :Akademik Prof.Dr.Flori Bruqi,PHD

Bashkimi i Shqipërisë me Kosovën është ideja për të bashkuar të gjithë trevat shqiptare me qëllim të krijimit të një shteti gjithëpërfshirës shqiptarë. Bashkimi kombëtar është një proces politik, i rigjallëruar vecanërisht pas shpalljes të pavarësisë së Kosovës në vitin 2008.






 Kjo ide është e lidhur me konceptin e bashkimit të trojeve shqiptare në një shtet viabël.. Rreth 95% të kosovarëve janë shqiptarë etnikë. Historia Pas pavarësisë së Shqipërisë, kufinjtë e shtetit shqiptar u caktuan nga 2 komisione ndërkombëtare, një për kufirin me Mbretërinë Jugosllave dhe një tjetër për kufirin me Mbretërinë Greke. Gjatë protestave të vitit 1981 në Kosovë Jugosllavia pati frikë nga një potencial i bashkimit të Kosovës me Shqipërinë.
 Në fillim të viteve 1990 politikanët shqiptarë patën deklarata kontradiktore në lidhje me çështjen e bashkimit.
 Aktivisti i shquar Prof.Mr.Sci. Ukshin Hoti, themelues i Partisë shqiptare të Bashkimit Kombëtar, në fund i vrarë nga policia serbe në 1999, ishte mbështetës i zëshëm i bashkimit të Kosovës me Shqipërinë. Qëndrimet në shtetet përkatëse Shqipëria Në parathënien e Kushtetutës së Shqipërisë shkuran ndër të tjerash: "[n]e, Populli i Shqipërisë, [...] me aspiratën shekullore të popullit shqiptar për identitetin dhe bashkimin kombëtar [...] vendosim këtë Kushtetutë". Parathënia sugjeron që kushtetuta është (dhe duhet parë) në funksion të bashkimit kombëtar, ndonëse togfjalëshi mbetet abstrakt dhe nuk përcaktohet më tej. Në vitin 2001, Arben Imami, një politikan shqiptar, deklaroi se bashkimi i Kosovës me Shqipërinë duhet të jetë një qëllim i Partisë Demokratike, por shpejt u kritikua nga vetë lidershipi i partisë.
Hashim Thaçi - Në Paris takova presidentin e SHBA-së,... | Facebook


 Kosova Plani i Ahtisarit, e kushtëzoi pavarësinë e Kosovës duke miratuar një Kosovë multietnike, në vend të një Kosove me identitet shqiptar.

Gjithsesi, anketat e zhvilluara nga Gallup international zbulojnë se 75% të Shqiptarëve të Kosovës do të preferonin të jetonin të bashkuar me Shqipërinë në një vend të vetëm. E njëjta përkrahje shihet në Shqipëri, ku 68% e qytetarëve të Shqipërisë preferojnë një bashkim të Shqipërisë me Kosovën. Lëvizja Vetëvendosje mbështet plotësisht bashkimin e Kosovës me Shqipërinë.

Shkruan Akademik Prof. Dr. Flori Bruqi, PHD AAAS. 

 Prishtinë , 17 maj 2023 :

Në një kohë kur teza e bashkimit kombëtar sa vjen e artikulohet në qarqet e politikës mbarëshqiptare, një hartë e detajuar e një grupit ekspertësh pranë CIA amerikane parashikon, që kjo gjë të ndodhë edhe 12 vjet (në vitin 2035). Rritja e ndikimit të shqiptarëve në politikat rajonale, si dhe mbështetja në rritje nga ana e Shteteve të Bashkuara të Amerikës, duket se do të përshpejtojë procesin e bashkimit, i cili në retorikën e politikës së sotme globaliste, duket si i pamundur. 

Spartak Ngjela një agjent i CIAs? Avokati për herë të parë SFIDOHET live


Në një kohë që në rajonin e Ballkanit kanë nisur të vlojnë çështjet e pazgjidhura historike si dhe padrejtësitë ndaj popullit shqiptar, është zbardhur një hartë e krijuar nga ana e ekspertëve të CIA-s, e cila parashikon ndryshime drastike kufijsh jo vetëm sa i takon trevave shqiptare, por edhe territoreve të tjera evropiane të cilat prej shekujsh kanë qenë objekt luftërash. Nuk dihet nëse botimi i kësaj harte lidhet me rrethanat aktuale, kur zëri i shqiptarëve për ndreqjen e padrejtësive historike sa vjen e forcohet, apo ky studim i CIA ( Central Intelligence Agency ) dhe Agjencisë Ruse GRU....

Ngjela: Ky është plani i Trump për trojet shqiptare, sllavët po humbasin -  Kosova Today

Ngjela: Ky është plani i Trump për trojet shqiptare, sllavët po humbasin - 

 Paradoksalisht, këto harta të bëra publike në mediat amerikane dhe ato ruse nuk janë vetëm studim e ekspertëve të CIA, por edhe të agjencisë rusë GRU, shtet i cili njihet për politikat e tij proserbe dhe antishqiptare. Në një kohë që çështja e rishikimit të kufijve shihet si një opsion i rrezikshëm për paqen, hartat qarkulluara në mediat amerikane dhe ruse proklamojnë një bashkim të të gjitha trevave shqiptare. 


Ngjela: Ky është plani i Trump për trojet shqiptare, sllavët po humbasin -  Kosova Today

Ngjela: Ky është plani i Trump për trojet shqiptare, sllavët po humbasin - Kosova Today




https://www.youtube.com/watch?v=h9YBpyD24hg


Ky bashkim parashikohet të ndodh në vitin 2035 dhe do të përfshijë bashkimin e Shqipërisë me Kosovën si dhe trevat në Maqedoni, Mal të Zi, Serbi si dhe Greqi. Analiza dhe studimet për hartimin e hartës bazohen në analiza dhe studime speciale të kryera nga ana e të shërbimeve më prestigjioze amerikane dhe ruse siç janë CIA dhe GRU. Po ashtu konkludimi në këtë hartë bazohet edhe tek burimet e rëndësishme të institucioneve ndërkombëtare të cilat merren me studime gjeostrategjike. Evropa Edhe pse kjo hartë e bërë publike në mediat amerikane dhe ato ruse është produkt i analizave të ekspertëve të agjencive prestigjioze të inteligjencës së dy prej shteteve më të fuqishme të botës, nuk dihet nëse politikat e këtyre vendeve do të fokusohen zyrtarisht në konkludimin praktik të kësaj ndarjeje territoriale e cila prek jo vetëm trevat shqiptare, por edhe një pjesë të mirë të Evropës. Kjo hartë zbardh fakte tronditëse në lidhje me një pjesë të mirë të territoreve në shtete evropiane të cilat kanë provokuar luftëra të shumta ndërshtetërore por edhe botërore. Po sipas studimeve të konkluduara në këtë hartë, rezulton se Bosnjë-Hercegovina do të pushojë së ekzistuari si shtet për tu ndarë midis Kroacisë dhe Serbisë. Ndryshime priten edhe në shtete e fuqishme si Britania, ku Skocia do të shpallë Pavarësinë ndërsa Irlanda do të bashkohet. Nga ana tjetër, Baskia dhe Katalonia, do të deklarojnë pavarësinë nga Spanja, duke marrë edhe pjesë nga territori francez. Ky shtet duket se do të humbasë shumë nga lavdia e tij historike pas përqendrimit të lartë të grupeve islamike do të hapet rruga për rritjen dhe krijimin e një shteti islam në jug të Francës. Krahina e luftërave historike franko-gjermane, Lorraine, mbi baza federale do të bashkohet me Gjermaninë ndërsa nga Belgjika do të ndahet Flamania, e cila do të bashkohet me Holandën. Alarmohet Greqia dhe Serbia: Shqipëria e Madhe nis me shpërbërjen e Maqedonisë, SHBA faktor nxitës Alarmohet Greqia dhe Serbia: Shqipëria e Madhe nis me shpërbërjen Shqipëria Natyrore e ka frikësuar Beogradin dhe Athinën. Serbia dhe Greqia po përpiqen të ndalojnë rritjen e rolit të shqiptarëve në rajon, fenomen i cili po mbështetet nga SHBA. Nga paniku i Shqipërisë së Madhe, Serbia dhe Greqia po përpiqen të ndalin këtë fenomen, duke kërkuar shpërbërjen e Maqedonisë. Disa ekspertë të rajonit janë shprehur për gazetën serbe “Novosti” se, Shqipëria e Madhe nuk është një projekt i parealizueshëm, praktikisht funksionon që tani. Ata madje thonë se më vonë gjithçka do të bëhet “çështje e mbyllur” dhe kjo do të ndodhë pa asnjë konflikt madhor mes shteteve të rajonit. Ndërsa politologia kroate Jadranka Poloviç, thotë se, Hillari Klinton vizitoi rajonin dimrin e kaluar ku vetëm në Maqedoni nuk vajti. Kjo sipas saj ishte “dënim me vdekje” për këtë shtet dhe “Shqipëria e Madhe” do të nisë me shpërbërjen e Maqedonisë. Analisti grek Analisti politik grek, Dimitris Panatojakis, thotë se shqiptarët presin që bashkimi i tyre në një shtet të ndodhë në vitin 2016. Sipas tij Uashingtoni dhe Brukseli kanë shpenzuar shumë për këtë qëllim. Ai thotë se ndoshta “Shqipëria e Madhe nuk do të jetë formale por legalisht dhe praktikisht ajo funksionon që tani sepse kufijtë mes Kosovës dhe Shqipërinë nuk ekzistojnë dhe mes Kosovës dhe Maqedonisë ato janë më shumë imagjinarë se sa real. Historiani dhe politologu serb, Dragan Petroviç thotë se ky projekt ka mbështetjen e SHBA-ve, Britanisë së Madhe dhe një pjesë të mirë të Gjermanisë. Por ai thotë se, nëse vendet e rajonit, si Serbia, Mali i Zi, Maqedonia dhe Greqia bashkëpunojnë atëherë faktori shqiptar nuk do të ketë shanse të realizojë këtë projekt. Vendet që sipas tij nuk e mbështesin këtë koncept janë Franca, Spanjë, Italia, Sllovakia dhe Rumania. Shqipëria Natyrore E përditshmja New York Times në një artikull, marrëveshja e nënshkruar mes Serbisë dhe Kosovës vleftëson agjendën e dhunshme nacionaliste të “Serbisë së Madhe” të promovuar nga Sllobodan Millosheviçi, i cili vdiq në burg në vitin 2006, ndërsa përballej me akuzat për krime lufte. Kjo gjithashtu, thuhet në artikull, inkurajon aspiratat për një “Shqipëri të Madhe” në mesin e shqiptarëve etnikë në Shqipëri, Kosovë, Maqedoni dhe Mal të Zi. Por, gazeta thekson se marrëveshja nuk do t’i pajtojë dy kombet ballkanike, e as nuk do t’i ndihmojë ato që të fitojnë anëtarësimin në Bashkimin Evropian. “Për t’i bërë gjërat edhe më keq, të dy shtetet thanë në këtë javë se nuk mund të pajtohen për një afat kohor për zbatimin e marrëveshjes”, shkruan David L. Phillips, drejtor i Programeve në Institutin për Studimin e të drejtave të Njeriut, në Universitetin Columbia, është edhe autor i “Çlirimi i Kosovës: Diplomacia Detyruese dhe Intervenimi i SHBA-së”. “NYT” thekson se kjo pengesë nuk është asgjë krahasuar me shkallën e masakrave të Ballkanit në vitet e ’90-ta, por përfaqëson një dështim të vazhdueshëm për ta lënë pas të kaluarën e trazuar dhe për të vazhduar drejt integrimit me pjesën tjetër të Evropës. Marrëveshja Serbi-Kosovë Marrëveshja, e nënshkruar më 19 prill, pranon se Serbia, e cila nuk e njeh pavarësinë e Kosovës të shpallur në vitin 2000, ka një rol të vazhdueshëm në mbrojtjen e interesave të serbëve në veri të Kosovës.

TRUMP ndërhyn në KOSOVË për 24 ORË? Analisti: Nuk do merret me takime, s’ka  DURIM | Breaking



 Në fakt, ajo ndan Kosovën në zonë qendrore me shqiptarët dhe me një shtojcë serbe. Shumica e 1.7 milionë banorëve të Kosovës janë shqiptarë të përkatësisë myslimane, por një pjesë e konsiderueshme e serbëve dhe të pakicave ortodokse në veri kanë mbrojtjen e NATO-s dhe janë autonomë nga qeveria kombëtare.

https://fjala.info/dokumenti-i-cia-se-central-intelligence-agency-trojet-shqiptare-bashkohen-ne-2035-ja-harta-e-shqiperise-se-madhe-nga-preveza-shkup-dhe-nish/

2025/01/26

Mijëra palestinezë ndalohen të shkojnë në shtëpitë e tyre, Izraeli: – Hamasi shkeli kushtet e armëpushimit!

Mijëra palestinezë të zhvendosur janë penguar të kthehen në shtëpitë e tyre në veri të Rripit të Gazës, pasi Izraeli bllokoi një rrugë kryesore, duke akuzuar Hamasin për shkeljen e kushteve të marrëveshjes së armëpushimit. Mosmarrëveshja erdhi pasi Hamasi liroi katër ushtarë izraelite – dhe Izraeli liroi 200 të burgosur palestinezë. Por qeveria izraelite tha se banorët e Gazës nuk do të lejohen të udhëtojnë në veri derisa të zbatohen planet për lirimin e Arbel Yehud, për të cilën Hamasi ka këmbëngulur se është gjallë dhe do të lirohet javën e ardhshme. Sipas marrëveshjes, Hamasi duhej të lironte civilët para ushtarëve. Të shtunën në mbrëmje, ndërsa turmat u mblodhën përgjatë rrugës al-Rashid në qendër të Gazës për t’u kthyer në shtëpi, thuhet se u qëlluan me armë zjarri. Agjencia e lajmeve Reuters, duke cituar ministrinë e shëndetësisë të drejtuar nga Hamasi, dhe mediat palestineze raportuan se një person ishte vrarë dhe disa të tjerë ishin plagosur.




 Forcat e Mbrojtjes të Izraelit (IDF) thanë se trupat në Gaza qendrore kishin qëlluar pasi u identifikuan disa grumbullime të dhjetëra të dyshuarve që përbënin kërcënim për forcat. “Ndryshe nga raportimet e orëve të fundit, të gjitha të shtënat në zonë janë kryer për qëllime distancimi dhe jo për dëmtim. Theksojmë se deri në këtë fazë nuk dihet të ketë pasur lëndime tek të dyshuarit si rezultat i të shtënave”, thuhet në reagim.

Web faqja “Zemra shqiptare.net” është një blog antishqiptar

Web faqja “Zemra shqiptare.net” është një blog antishqiptar që editohet nga njëfarë ekstremisti dhe terroristi antishqiptar nga Shkodra, m...