Mehmet Loci
Po e nisë vështrimin me thënien e Volterit: ” Ata të cilët mund të na nxisin mendjen që të bëjmë gjëra absurde, gjithashtu mund të na nxisin për të kryer krime.” Identitetet fetare të individëve, grupeve apo organizatave terroriste janë më të fortë dhe më të fuqishëm së të gjitha identitetet tjera, për shkak së ato lidhën për “drejtësinë” në “Zot “dhe “hirin”e tij?!
Sot, dallojmë forma të rëndësishme të terrorizmit fetar, apo terrorizmit të frymëzuar nga feja. Shembuj të tillë kemi njohur dhe praktikisht ishin të shumtë dhe të pafund gjatë kohës : Myslimanet kundër Hinduzëve ,
Krishterët kundër Hebrenjve, Katoliket kundër protestanteve të krishterë dhe Mysliman, Islamistët kundër Islamistëve e kështu me radhë. Historikisht terrorizmi është më i vjetër së feja, por çuditërisht të gjitha fetë e kanë përqafuar dhe adoptuar terrorizmin si metodë politike në drejtim të realizimeve të synimeve të caktuara te tyre.
Ndonëse të gjitha fetë tradicionale sot, në parim promovojnë paq , ndërsa brenda traditave te tyre historike dhuna shihet si diçka që ka rrëshqitur dhe si një hije paraardhëse. Për kundër faktit që simbolet e shumta dhe kuptimet fillestare fetare janë pozitive .
Sot, kemi probleme lidhur me interpretimet e ndryshme te feve , rolit të tyre në shoqëri të cilat po prodhojnë krime.
Prandaj, identitetet e tilla fetare pa dallim besimi behën të pa mëshirshëm kundër kundërshtarëve brenda apo jashtë fesë dhe besimit që u përkasin e që dallohen me ide të ngujuara dhe jo reale të cilët pa hamendësim janë të gatshëm të ndërmarrin dhe kryejnë aksione terroriste.
Prandaj, identitetin e tyre fetar, ata e shohin si të veçantë nga të tjerët, dhe i njëjtë vetëm me vet veten, me tipare dhe veçori e tyre, që u shërben kërkesave dhe cakut me të lart të tyre hyjnor, për të cilat mendojnë se vetëm atyre u takojnë tapitë e besimit të drejtë.
Zoti, për disa nga ata individ, grupe apo organizata terroriste ju shërben atyre për të gjet strehë dhe çati apo “ Azil”, pas sprovave dhe dështimeve që kanë pësuar gjatë jetës se tyre.
Nga kjo, duket se ata gjejnë arsyetimin që çdo gjë që e ndërmarrin e “ bëjnë “ me “lejen”, në “emër” dhe më “ urdhër “ të Zotit !?
Pra, ndoshta kjo mund të jetë arsyeja, pse sot është prezent dhe i përhapur terrorizmi fetar. Terrorizmi fetar , duket se po i lëshon rrënjët thellë tek individët, grupet dhe organizatat ne vende të ndryshme të botës.
Identitetet e tyre fetare, qofshin myslimane, krishtera apo çifute, ngulmojnë në mënyrën e të menduarit, të vepruarit në kuptim të një sistemi konceptesh e qëndrimesh të vjetruara e prapanike.
Në anë tjetër, ata mendojnë se kërkesat e tyre janë të arsyeshme edhe pse ato i karakterizon: ngurtësia, shabllonizmi, tekstualiteti dhesi te tillë janë përjashtues të çdo gjëje tjetër, pasi që ata veprimet e tyre terroriste i ndërmarrin dhe i bëjnë në emër të fesë apo besimit të pastër.
Nga kjo na del që shumë grupe dhe organizata botërore terroriste fetare gjejnë terrene të pëlleshme dhe ushqyese për të rekrutuar, trajnuar individ për kryerjen e akteve terroriste ne ato hapësira ky qytetarët kanë përgatitje më të ultë arsimore dhe kulturore.
Sipas qëllimit kuptimor kryerja e akteve terroriste me karakter fetar , pos që ka karakter frikësues, tmerrues, llahtar, vrastar , dhunues, barbar, bart me veti edhe karakterin propagandistik në drejtim të realizimeve të qëllimeve te tyre të ngushta dhe të drejtpërdrejta në shkatërrimin e kundërshtarëve të tyre ideologjik fetar dhe politik.
Për realizimin e këtyre synimeve të fshehta dhe të këqija , personave të rekrutuar ju ngulitet ideja e huaj, ju sigurohen pasaporta dhe dokumente me identifikim dhe emër të huaj, ju fshehët origjina e tyre dhe tjera. Shtrohet pyetja : nëse këta individ janë vetvetja, qenie njerëzore apo me absurditet mbajnë karakterin e njeriut si racë njerëzore.
Apo, ndoshta mund të themi se: individi ka humb identitetin duke ju “dorëzuar” apo gjetur “azil” të Ai i cili për dikën është Zot, tjetrin All-llah,tjetrin Hyj, e të ngjashëm.
Feja duhet të ndërtojë, edukojë, arsimojë njeriun e jo ta dërgojë at në kampe trajnimi për veprime terroriste dhe luftë kundër njeriut tjetër ne realizimin e qëllimeve të sundimtarëve.
Kjo është një politik e cila nuk ka të bëjë asgjë me fenë, pos me formën për te qeverisë vendin. Terrorizmi fetar sot po merr karakter te një force të fuqishme, apo edhe më afër, ai është bërë tashmë formë e re e shpërndarjes se pushteteve, leva e së cilës është frika.
Për fat të keçë, terrorizmi fetar si një fenomen po ka mundësi manipulimi me opinionin e pa informuar në drejtim të realizimit te qëllimeve politike. Terrorizmi fetar i cilës do fe e ne veçanti atij mysliman, për vendin tonë është i dëmshëm dhe i rrezikshëm dhe si i tillë nuk duhet lejuar të lëshojë dhe të zënë rrënjët e tija në tokën stërgjyshore të Dardanëve Ilir .
Dhe në këtë fakt, kundërshtarët e shtetit tonë demokratik qofshin të brendshëm dhe të jashtëm, duhet të kenë parasysh se pjesa shumicë e popullit në zemër e bartë kauzën e shqiptarizmit, nga se, si shqiptaret mysliman dhe etnitë tjera fetare që jetojnë në shtetin tonë janë pro evropianë.
Prandaj, ne duhet bashkërisht të punojmë për një bazë vlerash të përbashkëta të identiteteve tona fetare kundër, ekstremizmit, fundamentalizmit dhe terrorizmit në mënyrë që të gjithë së bashku të kemi një shoqëri të drejtë demokratike.
Vështrimin po e përfundojë me thënien e studiuesit të historisë islame Tomas Arnold: “ Krenaria kombëtare e shqiptareve është shumë e lartë. Kur dikush i drejtohet dhe e pyet një shqiptar ç’far është, para se të përgjigjej që është mysliman apo i krishterë, do të thotë se është shqiptar.”
( Autori është njohës i shërbimeve informative)