Agjencioni floripress.blogspot.com

2013/06/16

Vrasëset me pagesë

description

Zhanri Krim dhe triler është një nga më të vështirët për t'u krijuar, e kjo mund të ketë të bëjë me faktin se për ta bërë një film të tillë duhet munduar të bëhet një kombinim ndërmjet një filmi të pavarur dhe një filmi që ka shumë aksion brenda vetes.

Vrasja e Majkëllit

'Violet and Daisy' është një film që flet për dy vajza të reja (Alexis Bledel dhe Saoirse Ronan) të cilat sigurojnë jetesën duke vrarë njerëz për para. Për të përballuar jetën në një apartament në Nju-Jork, për të pasur mundësi të blejnë rroba të mira dhe të trendëve të fundit, ato i hyjnë kësaj pune si të ishte një gjë shumë e thjeshtë dhe e parëndësishme. Për të blerë një fustan të ngjashëm me një yll muzike, ato marrin përsipër një detyrë që do t'u paguhet mjaft shumë, vrasjen ë Majkëllit (James Gandolfini). Pasi i zë gjumi aksidentalisht në apartamentin e tij derisa e presin atë të vijë, ato vendosin që ta vrasin në vend sapo i zgjon nga gjumi. Megjithatë, për befasinë e tyre ai nuk bën asgjë për t'i ndaluar, madje i nxit që ta kryejnë vrasjen. Por është biseda që vjen më pas, ajo që ua vështirësoi punën, për shkak se ai duket një person shumë i mirë. Mund të themi me bindje se Gandolfini në rolin e Majkëllit e bën këtë film të vlefshëm për t'u shikuar. Derisa lidhja e tij me Toni Sopranon mund t'i bëjë njerëzit të dyshojnë për paraqitjen e tij në një film të këtij zhanri, performansa e tij është në nivelin e duhur, e mprehtë, delikate dhe qesharake.

Ngjashmëria me filmat e viteve të '90-ta

Në fakt, duhet thënë se ky film ngjan shumë me filmat e viteve të '90-ta, sidomos kur është fjala për përdorimin e muzikës në formë të ironisë, dhe përdorimin e ndryshimit të pikëpamjes së personazheve për të ndikuar në ngjarje. Përzierja e zhanreve, personazheve dhe e aktorëve të duhur për këto personazhe, i shton pikë filmit. Regjisori Xhefri Fleçer, arrin të përçojë tek audienca ndjenjën e tmerrit dhe frikës në disa raste brenda filmit. Filmi ka filluar të shfaqet nëpër kinema që nga data 7 qershor, dhe deri më tani ka pranuar mjaft kritika pozitive.

Histori adoleshentësh

description
Ndryshe nga 'Spring Breakers' që të mbushë me entuziazëm para se të shfaqë pjesën e fundit të hierarkisë shoqërore, të ndejave të ulëta që bëjnë të rinjtë në disa vende të botës, 'The Bling Ring' është i errët, me një thjeshtësi befasuese në komunikim dhe në transmetim të mesazhit të tij. Sapo të tejkaloni atë murin e rezistencës, dmth rreth 20 minuta pas fillimit të filmit, ju do të kuptoni gjithçka, do të mësoni se vërtetë ia vlen të shihet pjesa tjetër e tij, për shkak se ndodh një transformim total. Tregimi i Sofia Kopolës për banditët e shkollës së mesme, që bazohet në një ngjarje të vërtetë, është në fakt një film mjaft i errët dhe dëshpërues. Është një film unik dhe sfidues.

Transformimi i të pasionuarve pas yjeve

Historia fillon me një histori të ngjashme si 'Metropolitan'-i i Uit Stillmanit. Marku (Israel Broussard) është një student i jashtëm i transferuar në Indiana Hills, një magnet i vërtetë për fëmijët e pasur delikuentë të zonës së Los Anxhelosit. Ai shumë shpejt dashurohet me Rebekën (Katie Chang), një përdoruese e drogës, që pëlqen të kontrollojë dyert e veturave për të parë nëse janë të hapura. Ato që kanë brenda ndonjë gjë të çmuar, e dërgojnë atë drejtë vjedhjes. Në ekipin unik të Rebekës bën pjesë Kloi, një vajzë e bandës, e cila ka një zë të vrazhdë që e bën të tingëllojë si të ishte 20 vjet më e vjetër, Niki (Emma Watson), një vajzë e shkolluar në shtëpi, e paralizuar nga statusi shoqëror dhe motra e saj e adoptuar Sem (Taissa Farmiga). Kur grupi takohet, ata janë më pak të interesuar në argëtim e më shumë janë të interesuar të krijojnë një perceptim se janë duke u argëtuar.

Në ndjekje të yjeve

Ata kujdesen të bëjnë fotografi nëpër lokale të ndryshme dhe t'i postojnë ato në 'Facebook', për t'i bërë të tjerët të mendojnë se janë duke u kënaqur. Ata janë të obsesionuar me yjet hollivudiane aq shumë, sa ata dinë edhe detajet më të vogla për ta, duke përfshirë adresat e shtëpive. Një ditë ata e kuptojnë se shumica e yjeve do të jenë larg, në udhëtime dhe duke marrë pjesë në ngjarje të ndryshme, kështu që ata vendosin të hyjnë në shtëpitë e tyre për të vjedhur. Shumë shpejt grupi bëhet profesional në këtë çështje duke shkuar edhe në shtëpitë e më të njohurave si Paris Hilton dhe Megan Foks. Ky film me të vërtetë ia vlen të shikohet, nëse jo për vjedhjen e shtëpive të të famshmëve, atëherë për adrenalinën që të jep gjatë skenave plot aksion.

“E çmendur rreth djaloshit”


Flori Bruqi

Romani i tretë i Bridget Jones, i titulluar “E çmendur rreth djaloshit”, do të publikohet më 10 tetor, ka thënë botuesi britanik i Jonathan Cape.
Dy romanet e para të Helen Fielding rreth beqares së pafat janë shndërruar në filma të njohur me aktorët Renee Zellweger, Colin Firth dhe Hugh Grant.
Ditari i Bridget Jones, i botuar në vitin 1996 dhe vazhdimi me titullin “Skaji i Arsyes” në vitin 1999, janë shitur në 15 milionë kopje në 40 vende.
Botuesi ka thënë se libri i ri paraqet një fazë krejtësisht të re në jetën e Bridget.
“Bridget është e vjetër, ajo mban ende ditar, por gjithashtu është zhytur në dërgimin e mesazheve dhe eksperimentimin në mediat sociale”, ka thënë ai.




Bridget Jones is a franchise based on the fictional character with the same name. English writer Helen Fielding started her Bridget Jones's Diary column in The Independent in 1995, while chronicling the life of Bridget Jones as a thirtysomething single woman in London as she tries to make sense of life and love with the help of a surrogate "urban family" of friends in the 1990s.


 The column lampooned the obsession of women with women's magazines such as Cosmopolitan and wider social trends in Britain at the time. Helen Fielding published the novelisation of the column in 1996, followed by a sequel in 1999 called Bridget Jones: The Edge of Reason. Both novels were adapted for the big screen in 2001 and 2004, starring Renée Zellweger as Bridget Jones, and Hugh Grant and Colin Firth as the men in her life: Daniel Cleaver and Mark Darcy. After Fielding had ceased to work for The Daily Telegraph in late 1998, the feature began again in The Independent on 4 August 2005 and finished in June 2006.

Bridget Jones graduated from Bangor University. She is a single, thirty-two-year-old woman whose life is a satirised version of the stereotypical single London thirty-something in the nineties trying to go out there and look for love. She has some bad habits - smoking and drinking too much - but she annually writes her New Year's resolutions in her diary, determined to stop smoking, drink no more than fourteen alcohol units a week, and eat more pulses and try her best to lose weight. In the two novels and screen adaptations, Bridget's mother is bored with her life as a housewife in the country and leaves Bridget's father. Bridget repeatedly flirts with her boss, Daniel Cleaver. A successful barrister named Mark Darcy also keeps popping into Bridget's life, being extremely awkward, and sometimes coming off a bit rude. After Bridget and Mark reach an understanding of each other and find a sort of happiness together, she gains some self-esteem and cuts down on her cigarette consumption. However, Bridget's obsession with self-help books plus several misunderstandings cannot keep the couple together forever.

The new Independent column was set in the then-present day of 2005 and 2006, with references being made to events such as River Thames whale,[1] and has dropped some of the motifs of the original diary, particularly the alcohol unit and calorie counts. Despite the time advance, Cleaver and Darcy were still the two men in Jones' life[2] ("I'm not sleeping with them both at once," she explains later to her friend Shaz. "I accidentally slept with each of them separately"),[3] and the plotline launched into a pregnancy. As author Helen Fielding said, "she's heading in a different direction."[4] The column is continued into 2006. In the last entry, Bridget Jones gave birth to a baby boy, fathered by Daniel Cleaver. She moved in with Daniel.[5] However, Mark was not entirely out of the picture, as he previously suggested that he would like to adopt the child.[6] The column finished with the note, "Bridget is giving every attention to the care of her newborn son – and is too busy to keep up her Diary for the time being."[5]


In the mid-nineties, Charles Leadbeater, at the time the features editor of the English newspaper The Independent, offered Helen Fielding, then a journalist on The Independent on Sunday, a weekly column about urban life in London designed to appeal to young professional women. Fielding accepted and Bridget Jones was born on 28 February 1995.[7] The instantaneous popularity of the columns led to publication of the first book, Bridget Jones's Diary, in 1996.


The column appeared regularly every Wednesday on the pages of The Independent for almost three years: the last one was published on 10 September 1997. A couple of months later, on 15 November 1997, Helen Fielding resumed her weekly diary on The Daily Telegraph.[8] Fielding ceased to work for The Daily Telegraph on 19 December 1998.

Main articles: Bridget Jones's Diary and Bridget Jones: The Edge of Reason
The column was made into a novel in 1996, Bridget Jones's Diary. The plot is loosely based on Pride and Prejudice by Jane Austen. The second book, Bridget Jones: The Edge of Reason, was published on 1998, and was based on the plot of another of Austen's novels, Persuasion.


Fielding named the character of Mark Darcy after the Pride and Prejudice character Fitzwilliam Darcy and described him exactly like Colin Firth, who played Mr Darcy in the 1995 BBC adaptation.[9] Mark Darcy was also partly modelled after a friend of Helen Fielding, Mark Muller, a barrister with chambers in Gray's Inn Square and the Kurdish revolutionary leader that Darcy defends in the movie was inspired by a real case of Muller's.[10] The character of Shazzer was reportedly based on the director of the film, Sharon Maguire, who is a friend of Helen Fielding.[11]

The feature began again in The Independent on 4 August 2005 with a "Sunday 31 July" entry. A book containing all of the original columns was given away with the paper the following Saturday. This relaunch of the column is also printed in the Irish Independent. The International Herald Tribune reviewed the new column rather favourably, commenting that Fielding's satire was in good form.[2] The Daily Mail reviewed it less favourably, saying it lacked the genuine quality of the first two novels.[12]

Helen Fielding (as Bridget Jones) wrote of her love of the 1995 BBC adaptation of Pride and Prejudice in her Bridget Jones's Diary column during the original British broadcast,[13] mentioning her "simple human need for Darcy to get off with Elizabeth" and regarding the couple as her "chosen representatives in the field of shagging, or rather courtship".[14] Fielding loosely reworked the plot of Pride And Prejudice in her 1996 novelisation of the column, naming Bridget's uptight love interest "Mark Darcy" and describing him exactly like Colin Firth.[9][13]



Following a first meeting with Firth during his filming of Fever Pitch in 1996, Fielding asked Firth to collaborate in what would become an eight-page interview between Bridget Jones and Firth in her 1999 sequel novel, Bridget Jones: The Edge of Reason.


Conducting the real interview with Firth in Rome, Fielding lapsed into Bridget Jones mode and obsessed over Darcy in his wet shirt. Firth participated in the following editing process of what critics would consider "one of the funniest sequences in the diary's sequel".[15][16] Both novels make various other references to the BBC serial.[17]


Pride and Prejudice screenwriter Andrew Davies collaborated on the screenplays for the 2001 and 2004 Bridget Jones films, which would show Crispin Bonham-Carter (Mr Bingley in Pride and Prejudice) and Lucy Robinson (Mrs Hurst) in minor roles. The self-referential in-joke between the projects intrigued Colin Firth to accept the role of Mark Darcy,[13] as it gave him an opportunity to ridicule and liberate himself from his Pride and Prejudice character.[18]


 Film critic James Berardinelli would later state that Firth "plays this part [of Mark Darcy] exactly as he played the earlier role, making it evident that the two Darcys are essentially the same".[19] The producers never found a solution to incorporate the Jones-Firth interview in the second film, but shot a spoof interview with Firth as himself and Renée Zellweger staying in-character as Bridget Jones after a day's wrap. The scene is available as a deleted scene on DVD.[20]

Main articles: Bridget Jones's Diary (film) and Bridget Jones: The Edge of Reason (film)
The first novel was turned into a movie of the same name in 2001, directed by Sharon Maguire. The movie starred Renée Zellweger as Bridget, Hugh Grant as Daniel Cleaver, and Colin Firth as Mark Darcy.




 Before the film was released, a considerable amount of controversy surrounded the casting of the American Zellweger as what some saw as a quintessentially British heroine: however, her performance is widely considered to be of a high standard, including a perfect English accent, and garnered Zellweger an Academy Award nomination. A second movie was released in 2004, directed by Beeban Kidron. There are many differences between the books and the films. The production company Working Title has confirmed that a third movie is in the early stages of production (provisionally entitled Bridget Jones's Baby) and the film is due to be released in 2014.[21]

Main article: Bridget Jones's Diary (Musical)
A musical adaptation of the franchise is currently in Workshop productions in London, featuring Sheridan Smith in the title role. The show is due to open in London's West End in 2012, although no date has been officially confirmed.



References
  1. ^ Jones, Bridget (Fielding, Helen). Bridget Jones's Diary – Monday 23 JanuaryThe Independent.
  2. a b James, Caryn (20 August 2005). "Bridget suffers through a new serial"International Herald Tribune. Retrieved 2008-06-22.
  3. ^ Jones, Bridget (Fielding, Helen). Bridget Jones's Diary – Wednesday 17 AugustThe Independent.
  4. ^ "Bridget Jones back in new diary"BBC News. 4 August 2005. Retrieved 2008-06-22.
  5. a b Jones, Bridget (Fielding, Helen). Bridget Jones's Diary – Saturday 10 JuneThe Independent.
  6. ^ Jones, Bridget (Fielding, Helen). Bridget Jones's Diary – Tuesday 21 MarchThe Independent. "[telephone call] 'Bridget, it's Mark. You know what I said the other night - about adopting the baby? I did mean it you know. It's only the wretched Cleaver element which gets in the way. Maybe we should talk.'"
  7. ^ Independent Columns 1995
  8. ^ Telegraph Columns 1997
  9. a b Pearlman, Cindy (4 May 2001). Brit Colin Firth is newest hottieChicago Sun-Times
  10. ^ Cartner-Morley, Jess (11 April 2001). "The real Mr Darcy".The Guardian. Retrieved 2008-06-19.
  11. ^ Director Sharon Maguire in the audio commentary for Bridget Jones's Diary.
  12. ^ Boshoff, Alison (1 June 2006). "Is Helen Fielding about to bump off Bridget Jones?". 'Daily Mail. Retrieved 2008-06-22.
  13. a b c Steiner, Susie (31 March 2001). "Twice Shy"The Guardian. Retrieved 2008-05-20.
  14. ^ Jones, Bridget (Fielding, Helen) (25 October 1995). Bridget Jones's DiaryThe Independent. p. 5
  15. ^ Ryan, Tom (6 March 2004). "Renaissance man"The Age. Retrieved 2008-05-25.
  16. ^ Grice, Elizabeth (3 April 2001). "He's back - without the breeches"The Daily Telegraph. Retrieved 2008-06-03.
  17. ^ Salber, Cecilia (Winter 2001). "Bridget Jones and Mark Darcy: Art Imitating Art ... Imitating Art"Jane Austen Society of North America. Retrieved 2008-06-19.
  18. ^ Faillaci, Sara (16 October 2003). Me Sexy?Vanity Fair (Italy)
  19. ^ Berardinelli, James (2001). "Bridget Jones's Diary".ReelViews. Retrieved 2008-05-21.
  20. ^ Kidron, Beeban (2004). Bridget Jones: The Edge of Reason – Deleted scenes (DVD). United International Pictures.
  21. ^ "Third Bridget Jones in pipeline"BBC News. 15 July 2009. Retrieved 2009-07-15.

Libri “Easy” Dashuria nuk është gjithmonë e lehtë

Libri “Easy” Dashuria nuk është gjithmonë e lehtë

Dashuria nuk është gjithmonë e lehtë..." titullohet romani i Tammara Webber që vjen në shqip nga Aida Musai. Nën siglën e " Botimeve Pegi", ai rrëfen hsitorinë e rigjetjes së kurajës dhe vetëbesimit nga një vajzë e braktisur dhe e sulmuar, e cila do të arrijë të udhëheqë edhe zemrën e shpëtimtarit të saj.
Romani "Easy” - Dashuria nuk është gjithmonë e lehtë" e Tammara Webber tashmë ka ardhur në shqip edhe për lexuesit shqiptarë. Përkthyesia e kësaj vepre Aida Musai e cilëson si një vepër të veçantë që përcjell mesazhe të rëndësishme si atë të dhunës kundër grave.
Gjuha e librit është e thjeshte dhe autoria ashtu si Zhaklina ne jeten e saj ka pësuar dhunim, ndaj sipas përkthyeses kjo e bën që të jetë një libër i vërtetë
Easy natyrisht mbetet një roman i lehtë, për t'u lexuar nën çadër.
Tammara Webber është autore e romanit “Easy” dhe e serisë “Betëeen the lines”, bestseller të New York Times-it dhe Amazon-it. Që në moshë të hershme ajo e dashuronte leximin dhe shumë shpejt filloi të dashuronte edhe shkrimin. Para se të bëhej shkrimtare me kohë të plotë, ajo ka qenë këshilluese karriere për studentët. Është tepër romantike dhe i adhuron romanet me funde të lumtura, sepse, sipas saj, fundet e trishtuara në jetën reale janë të tepërta.

Iliaz Bobaj :Poezitë e Kalosh Çelikut në vendin E Homerit

Poezitë e Kalosh Çelikut  në vendin E Homerit

(Kalosh Çeliku: Plaga e dhjetë me Hënën, poezi – përzgjedhje, 2013) të rikënduara në gjuhën greke nga Iliaz Bobaj).

Shkrimtari i mirënjohur shqiptar, Kalosh Çeliku, ka një cilësi të veçantë. Ai ngjan vetëm me vetveten. Në gjithshka: në pamje, në krijimtari, në urtësi, në sjellje.
Ai mban me vete tri armë: gratë, verën dhe poezinë. Këto tri armë i ka mbajtur përherë, pa pyetur për asnjë ligj. Dhe, do t’i mbajë përherë, pa marrë leje nga askush.
Ky shkrimtar i çuditshëm, ka ligjet e tij dhe nuk do t’ia dijë për ligjet e të tjerëve. Qëkurse ka vendosur selinë e vet në Bit-Pazar të Shkupit, tek Rrapi, pranë përmendores së Skënderbeut mbi kalë, ai ka ngritur aty edhe një shtatore. Edhe shtatorja e ngritur prej tij, është krejt e veçantë. Si mjeshtri që e ka ngritur. E ka titulluar: Shtatorja e Letërsisë. E ka kalëruar këtë shtatore dhe nuk do t’ia dijë për gjë tjetër.
Kalimtarët e shumtë, të cilët i shpie rruga andej, rrinë dhe e kundrojnë me kërshëri të ndezur. E adhurojnë atë shtatore të ëndërrt, e cila rrezaton në çdo anë dritëzime hënore. E së bashku me të, adhurojnë edhe kalorësin e saj mjekërgjatë e mendjendritur, që buzëqesh si një profet.
Dhe, bëjnë tutje me një buzëqeshje të ëmbël në fytyrë. Tek-tuk, ndonjë mjeran, që e shpie rruga andej, e kritikon se i varen këmbët në kalërimin e tij mbi shtatoren e ëndërrt.
Dhe, bën tutje, duke mbledhur buzët. Ndërsa, Kaloshi vazhdon të krijojë. Aty mbi shtatoren e vet. Poezi, satira, tregime, poema, novela, romane, drama…
Një pasuri e tërë, e cila shtohet dita-ditës. Si një gurrë, prej së cilës buron ujë i pastër dhe nis rrugimin e tij me këngëzim në buzë. Për vete mban kënaqësinë dhe shpresën. Të tjerat ua dhuron njerëzve. Dashamirëve të tij të shumtë. Jo vetëm aty, pranë shtatores së tij. Por edhe atyre që janë larg dhe i presin me kënaqësi të veçantë krijimet e tij letrare.
Është shumë i njohur edhe jashtë kufijve të vendit të tij shkrimtari Kalosh Çeliku. Lexuesit e veprës së tij letrare, ndjejnë gjithë kënaqësinë estetike, që të jep vepra e tij e gjerë dhe shumëplanëshe.
Në këtë vepër të mirënjohur, poezia e tij zë një vend të nderuar. Të pazëvendësueshëm. Të veçantë. I thellë në mendim, i freskët në paraqitje, i këndshëm në lexim, ai e gatuan poezinë sipas mënyrës së vet. Ka një stil, të cilin, pa asnjë mëdyshje, mund ta quajmë: stili Kaloshian. E ka krijuar dhe e përsos vetë. Ndërsa brenda këtij stili, poezia e tij vlon nga forca artistike, gjallëria, hijeshia, freskia, ndjeshmëria, ironia, sarkazma, dhimbja, profecia, dashuria, urrejtja, stresi…
Secila e vendosur me mjeshtëri në vendin e vet. Por përherë e fuqishme, hapësirore, zotëruese. E shtrydhur deri në pikën e fundit të parfumit poetik dhe e kursyer si pakkush në fjalë. Kalosh Çeliku, është poeti, i cili nuk e njeh inflacionin e fjalës.
Këtë herë poezitë e tij i nis për në vendin e Homerit. Për t’i lexuar fqinjët tanë të jugut në gjuhën e tyre të lashtë.
Jam i sigurt se ai do të pritet prej tyre ashtu siç i takon.

Aktorja Masiela Lusha tregon historinë e saj

Aktorja Masiela Lusha tregon historinë e saj

Humanizmi, krijimtaria dhe filmi të pandara në jetën e saj

Ajo njihet si aktore, shkrimtare, producente dhe humanitare. Shumë e talentuara Masiela Lusha fitoi famë në serialin televiziv “George Lopez” dhe qysh në moshë të vogël ajo u shqua për talentin e saj. Revista “Teen Magazine” do ta cilësonte atë si ndër pesë të rinjtë që do të kishte shansin e suksesit. Në fushën e letersisë, Masiela u cilësua si shkrimtarja më e re në botë, 12 vjeçare, që publikon një libër në dy gjuhë. Disa vite më pare ajo themeloi Fondacionin Fëmijët e Botës ndërsa këtë vit është bërë Ambasadore Ndërkombëtare për të Rinjtë me fondacionin Athgo që promovon sipërmarrjen botëre dhe mbështetet nga UNICEF dhe Banka Botërore. Para pak ditësj Masiela ishte e ftuar për një intervistë në Zërin e Amerikës.
Zëri i Amerikës: Kohët e fundit ju jeni bërë Ambasadore Ndërkombëtare për të Rinjtë me fondacionin Athgo. A mund të na tregoni pak për këtë organizatë dhe misionin tuaj të ri ?
Masiela Lusha: Jam shumë e kënaqur me këtë mision sepse bashkon të gjithë sipërmarrësit e rinjë nga mbarë bota. Të rinj nga e mbarë bota gjejnë zërin e tyre në këtë organizatë që ofron udhëheqje, trajnim, financime dhe lidhje. Ishte kenaqësi takimi me ekipin e kësaj organizate. Kjo organizatë bashkon ide dhe zëra të ndryshëm. Pikërisht kjo më ka frymëzuar mua.
Zëri i Amerikës: Ju keni marrë famë gjatë interpretimit të Carmen, vajzës së George Lopez në serialin me të njëjtin titull. A mund të na flisni pak rreth këtij rrugëtimi i cili ju bëri ju një veterane të televizionit në moshën 20 vjeçare.
Masiela Lusha: Aktrimi nuk ka qënë synimi im fillestar. Kur isha 7-8 apo 9 vjeçare nuk e dija se çfarë ishte aktrimi. Nuk i kuptoja kamerat apo vet makinerinë pas kësaj industrie. Ishte një agjent i cili erdhi në Detroit të shtetit Michigan në kërkim të talentëve të rinj. Mamaja ime mendoi se ishte një ide e mirë për të provuar shanset në këtë industri. Mes qindra konkuruesve ai zgjodhi tre vetë që i ftoi në qytetin Los Angeles dhe unë isha mes tyre. Kjo ishte eksperienca ime e parë dhe nuk ishte zgjedhja ime e parë në jetë por jam shumë e lumtur që e ndoqa dhe në të vërtetë ndryshoi kursin e jetes time.
Zëri i Amerikës: Keni lindur në Shqipëri dhe pastaj jeni zhvendosur në Hungari dhe pastaj në Austri dhe përfundimisht jeni vendosur në Shtetet e Bashkuara. Sa ka ndikuar në karrierën tuaj eksperienca juaj jetësore?
Masiela Lusha: Jam larguar në Shqipëria në moshën 5 vjeçare dhe vendosur në Budapest dhe më pas në Vjenë dhe përfundimisht takimi me Amerikën në Michigan për herë të parë në jetën time si dhe mësimi i anglishtes si gjuha ime e katërt, ka ndikuar shumë tek unë. Unë shkruaj ndryshe dhe ndihem se kam një stil ndryshe të të shkruarit i cili nuk matet me të shkruarit tradicional amerikan. Po ashtu jeta në disa pjesë të ndryshme të botës ka bërë që të jem e hapur për botën dhe kultura të ndryshme që ofron bota. Lidhur me aktrimin mendoj se mund ta portretizoj ashtu siç duhet vajzën shqiptare.
Zëri i Amerikës: E di që juve jeni e lidhur shumë ngushtë me mamanë tuaj. Çfarë roli ka luajtur ajo në karrierën tënde ?
Masiela Lusha: Unë jam kjo që jam pikërisht prej mamasë time. Influenca e saj ka ndikuar në karrierën time si aktore, si shkrimtare. Zëri i saj më ka frymëzuar. Nga fëmijëria dhe gjatë rritjes time ne kemi qënë të pandara. Në çdo vend të botës ne të dyja kemi qënë kudo sëbashku. Nëna ime është mikja ime më e mirë.
Zëri i Amerikës: Thatë që u larguat nga Shqipëria kur ishit 5 vjeçe. A ju kujtohet Tirana?
Masiela Lusha: Kastriot....mbaj mend vetem kur mblidhja manaferra. Dhe më kujtohet treni. Më kujtohet uturima e trenit. Dhe më kujtohet që ndihesha e vetme kur u larguam nga Shqipëria. Biles kur dëgjoj zhurmën e trenave në mbrëmje më kujtohet Shqipëria.
Zëri i Amerikës: Të kalojmë nga Tirana për në Hollywood. Në çfarë projektesh jeni duke punuar aktualisht ?
Masiela Lusha: Jemi duke i dhënë dorën e fundit nga ana vizuale dhe artistike një filmi të titulluar Orc Wars. Një film fantastiko shkencor me aksion. Orc’s janë një racë krijesash imagjinare që duken si njerëzit por jo fort të hijshëm për nga paraqitja. Në qendër të filmit është një ish marins i cili mundohet të izolohet në botën e tij por përballet me këto krijesa të etura për gjak. Në këtë film unë luaj rolin e princeshës Aleya.
Zëri i Amerikës: Juve keni disa skena me dyluftime. Sa e vështirë ishte përgatitja ?
Masiela Lusha: Unë luftoj me zemër kundër Orc’s dhe dukem mjaft e egër. Ja kaluam mirë gjatë xhirimeve.
Zëri i Amerikës: Dua të di për një aspekt tjetër të jetës tuaj atë të shkrimtares. Jeni quajtur një nga 10 poetët më të mirë në Amerikën e Veriut dhe po ashtu autorja më e re në botë që keni botuar në dy gjuhë.
Masiela Lusha: Përsëri më duhet të falenderoj nënën time sepse ajo ishte autore dhe poete. Në mos gaboj, nëna ime ka qënë ndër redaktoret e para që ka publikuar një revistë me ngjyra anglisht/shqip. Kuptohet që puna e saj më ka frymëzuar. Kur isha e vogël në vend të ninullave ajo më lexonte poezi çdo mbrëmje. Krijimtaria më erdhi natyrshëm dhe me instikt. Unë fillova të shkruaj qysh në moshën 7 vjeçare dhe botova librin e parë kur unë ishta 12 vjeçe. Që nga ajo kohë kam vazhduar në këtë drejtim.
Zëri i Amerikës: Aktualisht, a jeni duke punuar në ndonjë libër?
Masiela Lusha: Nuk mund të ndaloj së shkruari. Jam duke punuar në romanin tim të dytë, titullohet “Kujtimet e Olympia Pole”.
Zëri i Amerikës: Juve jeni modele, aktore, producente, ambasadore, humaniste...si ja arrini ti menaxhoni të gjitha këto?
Masiela Lusha: Kur punën që bën e ndien në zemër është shumë e lehtë të gjeshë kohë dhe përkushtim. Për mua është sikurse frymëmarrja, më duhet ta bëj. Në të kundërt më duket se nuk po jap kontributin tim për shoqërinë në të gjitha aspektet.
Zëri i Amerikës: Si e balanconi jetën tuaj përsonale?
Masiela Lusha: Nuk e balancoj. Gjithçka është e injektuar tek njëra-tjera në jetën e përditshme.
Zëri i Amerikës: Duam të dimë për kompaninë e produksionit “Illuminary Pictures” që ju keni themeluar para disa vitesh.
Masiela Lusha: Ideja pas kësaj kompanie ishte krijimi dhe ofrimi i projekteve për të gjitha grupet e shoqërisë. Në një film ku kisha rolin e producentes, të them të drejtën u ndjeva shumë krenare kur u shfaq në kinema emri i kompanisë time. Koncepti ishte ofrimi i zhenareve ku të gjithë mund të gjenin vetveten.
Zëri i Amerikës: Duam të dimë diçka për punën tuaj humaniste me fëmijët.
Masiela Lusha: Vizita në Ballkan për xhirimet e filmit “Koha e Kometës” më fymëzoi për të themeluar Fondacionin Fëmijët e Botës. Në Maqedoni u ndjeva zemërthyer kur shikoja ata fëmijë që endeshin rrugëve. Tek ata shikoja mundësi të shumta për të ardhmen e tyre, nëse dikush do të mund tu jepte atyre atë shans. Ndaj më lindi ideja...po sikur tu ofronim këtyre fëmijëve një strehë, dhe të kultivonim ato çfarë ata kanë mësuar nga rrugët, çfarë do të ndodhte ? Ideja ishte që sëbashku me fëmijën të ndihmohej edhe familja nga ai vinte. Pra edukimi themelor i të gjithë familjes. Ideja ime është zgjerimi ndaj në vendet ku funksionon fondacioni, ofron arsim falas, kurse në fundjavë, financime, kujdes për shëndetin pra gjërat themelore të jetës. Mund të kujtoj viziten time në Lesotho, në Afrikë.
Zëri i Amerikës: Kur po futeshim në studio më fole diçka për Zërin e Amerikës.
Masiela Lusha: Zëri i Amerikës është njejtesuar me mua që nga fëmijëria. Që nga largimi nga Shqipëria dhe lëvizja nga një shtet në tjetrin, Zëri i Amerikës ka shërbyer si udhërrëfyes në botë. Zëri i Amerikës ka qënë një stacion që e dëgjonim çdo ditë.

O popull ,Edvin Kristaq Rama demtoi interesat e Tua

Cfarë do të bëj tani?
Sjellja politike e Edi Ramës ka ndikuar në jetën tonë. Edi Rama e largoi nga ne statusin e vendit kandidat për në Bashkimin Europian, për shkak të strategjisë së tij elektorale.
Edi Rama protestoi dhe ishte kundër momenteve më të rëndësishme në jetën tënde dhe në historinë e Shqipërisë. Ai organizoi dy javë rrjesht bilbilat në Parlament kur Shqipëria po firmoste MSA-në me BE, protestoi kur morëm ftesën për në NATO, krijoi destabilitet politik dhe u fut në grevë urie në mes të bulevardit kur BE po vendoste për të hequr vizat që ti të lëvizje lirisht në Europë. Ndërkohë që qeveria plotësoi 120 kushte për të mundësuar heqjen e vizave për në BE, Edi Rama hartonte raporte te rreme se kinse do të kishte deri 800,000 refugjatë nga Shqipëria nëse do hiqeshin vizat.
Edi Rama protestoi kur qeveria vendosi të përgjysmonte taksat e biznesit të vogël.Edi Rama rriti taksat nga 50% deri në 5000%, derisa detyroi qeverinë Berisha të ndalojë me ligj rritjen e përvitshme të taksave.
Edi Rama mban larg teje dhe t’i fsheh disa të vërteta të rëndësishme, si deklarimi i të ardhurave. Sajon justifikime nga më të ndryshmet, por fakti është se ai nuk e përmbushi detyrimin ligjor për të bërë transparencë mbi paratë e tij. Ai nuk tregon dot si do ndërtojë sarajet me gjerësi 56m dhe me vlerë mbi 600,000 euro pasi për shumë vite pretendoi se kish vec 3,000 euro kursime. Edi Rama nuk tregon dot një faturë të vetme të pagesës për 5 kate pallat në pajë, as dhe një transfertë të vetme bankare për mbi 900,000 euro invetim në pallatin në pajë, pasi edhe taksën e rregjistrimit në ZRPP ia ka kryer tjetërkush.
Edi Rama fyen dhe tallet me këdo në Shqipëri. Ai ofendoi infermieret si të pamoralshme. Rama tha se mësuesit tanë janë të pakulturuar. Ai mendon se të rinjtë tanë, janë dembelë, dinë vetëm të rrinë në kafe e të bëjnë flokët me xhel. Ai po mundohet të krijojë ankth tek ti, sepse thotë se shqiptarët po vuajnë nga uria. Edi Rama krijon pesimizëm dhe trishtim.
Propaganda e tij është boshe dhe ai kërkon të të mashtrojë me premtime të rrezikshme për vendin. Kërcënimet që i bën investitorëve të huaj dhe bizneseve, rrezikojnë vendin tënd të punës. Edi Rama kërkon që ti të mos arsyetosh për zgjedhjet e 23 qershorit. Por t’i duhet të arsyetosh dhe të marrësh vendimin e duhur që vendi të ecë përpara, e të mos kthehet pas atje ku kërkon Edi Rama.
Ai kishte shansin të tregonte se kujdeset për qytetarët. Kishte kohë 11 vite në krye të Bashkisë që të dëshmonte se i cmon interesat e qytetarëve, por modeli që aplikoi ishte shumë larg teje. Ai punoi për Koco Kokëdhimën, dhe miqtë e tij. 20 milionë dollarë tendera ju dhanë Kocos për tavane që binin mbi kokat dhe plagosën nxënësit, për rrugë që po bëhen nga e para, etj. dhe mbi 1.3 milionë euro taksa Edi Rama i fali Kocos. Ndonëse e premtoi Planin Rregullues Urban qysh në vitin 2000, Edi Rama nuk e hartoi kurrë atë, por krijoi monopolin e projekteve të lejeve të ndërtimit ku 70% të lejeve merreshin nga vetëm dy njerëz pranë tij. Për 11 vite ti nuk e dije asnjëherë se cfarë vendimesh merrte ai, sepse qeveriste me një grusht njerëzish, për një grusht njerëzish.

Web faqja “Zemra shqiptare.net” është një blog antishqiptar

Web faqja “Zemra shqiptare.net” është një blog antishqiptar që editohet nga njëfarë ekstremisti dhe terroristi antishqiptar nga Shkodra, m...