2012-01-16

Gjykata e Lartë: Ilir Meta, i pafajshëm


photo Ilir Meta

Gjykata e Lartë dha vendimin për pafajësinë e ish-zëvendëskryeministrit Ilir Meta. Kolegji Penal i kryesuar nga Ardian Dvorani shpalli vendimin në këtë seance shumë të diskutuar, ku mësohet se Ilir Meta nuk ka qenë i pranishëm.
Brenda 15 ditesh pritet qe Gjykata e Larte te zbardhe arsyetimin e vendimit, nderkohe qe provat materiale do t'i shkojne prokurorise per nje tjeter procedim penal.
Përfaqësuesi ligjor në LSI, Spartak Braho deklaroi pas shpalljes së vendimit se 'Gjykata foli, të tjerët të heshtin. Pas vendimit të gjykatës kjo çështje nuk ka më histori"
Pas 20 seancash gjyqësore, prokurori paraqiti më datë 6 janar pretencën duke kërkuar shpalljen fajtor të Ilir Metës.
Prokuroria ne konkluzionet e saj perfundimtare kerkoi te deklarohej fajtor i pandehuri i saj Ilir Meta, per akuzen e korrupsionit aktiv te funskionareve te larte shteterore dhe te denohet, sipas prokurorit Bujar Sheshi, me dy vjet burgim dhe nje milion leke gjobe,
Prokurori iu referua deshmise se njeriut kyc ne kete ceshtje ish-ministrit te Ekonimise, Dritan Prifti duke ritreguar edhe njehere deklarimet e Priftit, kur tha ne gjykate se kishte presion nga Meta, i cili i kerkonte shpesh, sipas tij favore per ankande dhe koncensione.
Prokurori vijoi duke theksuar se video eshte origjinale dhe e patjetersuar, e cila sipas akuzes tregon edhe njehere vertetesine e thenieve te deshmitarit Prifti.
"Rezulton e provuar, - vijoi prokurori Sheshi, - qe video eshte pranuar nga Gjykata e Larte si prove ne rruge ligjore, pavaresisht se Kolegji Penal nuk e pranoi kerkesen e Prokurorise ta degjonte ne salle dhe ta transkripronte ate'.


--------------------
Ilir Meta lindi më 24 mars të vitit 1969 në Skrapar, Shqipëri, është politikan shqiptar, ish Ministër i Jashtëm i Shqipërisë dhe aktualisht Kryetari i Lëvizjes Socialiste për Integrim, shkur LSI. Meta është që prej disa  viteve deputet i Kuvendit të Shqipërisë, dhe një nga figurat kryesore politike shqiptare. Ai konsiderohet nga media dhe publiku si krijuesi dhe drejtuesi i Polit të Tretë ne Politikën Shqiptare. Ishte Kryeministër i Shqipërisë prej vitit 1999 deri në 2002. U diplomua për Ekonomi Politike në Fakultetin Ekonomik te Universitetit të Tiranës, Ilir Meta ka përfunduar Studimet Pasuniversitare...Jeton në Tiranë.

Online election results for "Ilir Meta" in graph.

graph
Popularity [90 days]2011-10-272011-11-142011-12-082012-01-012012-01-1639.5%40.0%40.5%Popularity39.33%ElectionsMeter.com



Nga Rasim Bedo : Pellazgët parahelenik




Rasim Bedo

Pёr gjatё kёtyre dy dekadave tё fundit janё botuar dhe po botohen shumё libra me prova tё pa kundёrshtueshme, qё pellazgёt janё strёgjyshёrit mё tё hershёm tё shqiptarёve tё sotёm.
    Bazё e kёsaj lidhje ёshtё gjuha e vetёme pellazge/shqipe. Ndёr kёto figura pёrmёndim Aristidh Kolёn, qё mbi trupin e tij lёviste sopata pёr t’i prerё kokёn ashtu si ja preu nё vitin 2001 pёr librat “Arvanitёt”, “Gjuha e Perёndive” etj.;  Robert Temple me librin “Netherworld” (Bota e tё vdekurve); Dhimitёr Pilika, me librin “Pellazgёt, orrigjina e jonё e mohuar”; Methieu Aref, me librat “Shqipёria, Odisea e pabesueshme e njё populli para helen”, “Mikenёt – Pellazgёt” etj.; Robert Angeli me tё bijёn Solange Angeli, “Enigma”; Edwin Jacques, “Shqiptarёt”; Karl Reinhold, “Netёt Pellazgjike”;  Zhan Klod Faveirial, “Historia e Shqipёrisё”;  Sherif Delvina, “Epirin”;  Eleni Kocaqi, “Shqipja çelёsi i gjuhёve indoeuropiane” etj.; Zana Lito ,Shqiptarёt nё Greqi”;  Enver Bytyçi “Shqiptarёt, sёrbёt dhe grekёt. Si dhe Zaharia Majam, Maksim Zotaj, Ali Eltari, Albert Kotini, Beqir Meta, Ibrahim Hoxha, Rasim Bebo etj.
    Ёshtё fatkeqёsi, qё Prof. Dr. Dhimiter Pilikёn e internojnё pa motiv nё Myzeqe nё izolim tё plotё, pas njё kohe tё gjatё raskapitёse torture kthehet nё Tiranё nё vitet 90 rifillon aktivitetin e tij shkencor. Vdes 31 dhjetor 2003. Pse ky trajtim? Pse fliste pёr Pellazgёt. Fliste pёr shkencetarin hungarez Lajosh  Taloci (1834-1916) shpall hapur: “Nuk egziston popull tjetёr nё Ballkan, as ai i Greqisё sё re, qё mund tё ndjekё historinё e fisit tё vet, ashtu me rend kronologjik, qysh prej kohёve tё lashta gjer nё ditёt tona, sikurse populli shqiptar”. 
    Nё vitin 551 e. j. Totila e fshinё pёr jetё tё jetёs nga faqia e dheut Dodonёn, kryeqendrёn europiane tё pellazgёve, – popullit mё tё lashtё tё kontinentit…(Dh. Pilika “Pellazgёt”, f. 161)
    Rrёnojat e metropolit pellazg tё Dodonёs, falё sinjalizimit vendimtar tё Ismail Qemalit, u zbulua mё 1875 prej studiuesit me prindёr shqiptar nga Arta, Kostandin Karapanos (1840-1914), dikur “mik fёminie” i plakut tё Vlorёs. Ndёr 1800 objektet e zhgroposura nё Dodonё (1875-1877), gjithçka (ndёrtesa, monumente, dhurata si ex-voto etj.) lidhet me kёtё mbret tё perёndive pellazge.
    Po tё kishte qёnё vёrtet helene, shteti, kisha apo shovenizmi grek do ta kishin nxjerrё qё kuri Dodonёn nё dritё, ndёrkohё qё ajo vazhdon edhe sot e kёsaj dite tё dergjet e fshehur nёn dhe, duke dёshmuar edhe kёsisoj se nuk i pёrket qytetёrimit helen…
    Popullsinё Ballkanase, e quajtur pellazge nga Homeri, Hesiodi, Herodoti dhe 160 historianё, gjeografё dhe poetё grekё e latinё. Kokurti konsideronte pellazge njё bashkёsi tё gjёrё kulturore, fetare etno gjuhёsore. Ndёrsa sot Kokurti flet pёr ilirёt dhe para ilirёt dhe nuk don tё zёrё nё gojё emёrtimin  Pellazgё. Kjo ёshtё fatkeqёsi e disa iteligjentёve tё politizuar pro greko-sllave dhe nuk rivlerёsojnё Qytetёrimin Pellazgё. Kur Tuqididi na siguron se Akropoli mё i njohur i botёs, ёshtё ai i Athinёs fqinje, nuk u ndёrtua nga grekёt, por nga kёta pellazgё. Banorёt u vendosёn aty para vitit 2000 para Krishtit; mё vonё ajo u shndёrrua nё njё fortesё. Njё autoritet i sotёm pёr Greqin e Lashtё ka vёrejtur: “kanё mbetur ende pjesё tё murit prej guri gёlqeror gri nё blu, me tё cilin zotёrit pellazgё tё kalasё siguronin caqet e kodrёs sё tyre tё pjerrёt. Muri i vjetёr quhet Pelazgikon”.
    Emrat etruskё, tirrenas ose tirreniane dhe pellazgё ose lelegё, shёnohet gjithnjё po ai popull: populli i racёs pellazge, qё kudo fliste, me disa dallime tё vogla dialektore pothuaj tё njёjtёn gjuhё: pellazgjishten. Qё kjo gjuhё, ka qёnё po ajo kudo nё kёtё epokё, ne nuk e vёmё nё dyshim; kemi gjithashtu, do tё shtonim, edhe dёshmin e Biblёs, qё thotё tekstualisht: “para shpёrhapjes, qё ndodhi nё kohёn e ndёrtimit tё Kullёs sё Babilonisё, gjithё njerёzimi fliste njё gjuhё tё vetme tё njёjtё.” R. d’ Angeli “Enigma”, f. 200).
    Si mund tё mos njihet apo tё bёhet sikur nuk njihet njё popull me kaq emёr, i cili ka qёnё nё zanafillё tё dy qytetёrimeve tona mё tё mёdha europiane qytetёrimit grek dhe romak? Si mund tё shpёrfillet gjuha shqipe, njё fosile e vёrtetё e gjallё, a nuk rrjedh drejtpёrdrejt nga ilirishtja, e cila bёn pjesё nё tri degёt e pellazgjishtes sё lashtё sёbashku me thrakishten dhe gjuhёn frigjiane?
    Atyre intelektualёve tё rremё qё thonё se jemi pa gjuhё, u duhet kujtuar se Plini Plaku (Gaius Plinius Secundus, 23-79 e.j.), shkruan: “Ilirёt (arbёrit) kanё krijuar tё parin alfabet dhe romakёt shkrimin e tyre e morёn nga ilirёt”.
    Kohёn e fundit dalin artikuj qё flasin pёr lashtёsin greke dhe grekёt nuk egzistonin nё epokёn pellazge. Zotёrinjtё Ervin Fetahu dhe Arian Llukaj, i pari me artikullin “Troja e kohёve moderne” dhe i dyti me artikullin “Metafora e thёmbrёs sё Akilit”. Tё dy flasin pёr pjesmarjen e grekёve nё Luftёn e Trojёs, pёr grekёt e Agamemnonit, pёr poemat homerike Iliadёn dhe Odisen greke, duke ja kushtuar lashtёsisё greke. Kur dihet se ajo periudhё ёshtё pellazge dhe grekёt vinё vonё pas 600 vjetё tё Luftёs sё Trojёs (1200 para Krishtit). Nё artikujt nuk zihet asnjёherё emri pellazgё por vetёm emri grek. Poemat pellazge tё Homerit “Iliada” dhe “Odisea” filluan tё pёrkthehen nga Pindari (510-438) dhe Eskili (525-456).
    Sot tё mohosh emrin Pellazgё nё epokёn e tyre dhe t’ia dedikosh grekёve nё vendin e stёrnipёve tё pellazgёve, kjo i shkon pёr shtat: Kishёs greke, qeverive shqiptare dhe mё keq Akademisё sё Skencave Shqiptare. Dihet se shoqata “qendra e Studimit Pellazge” do tё ketё jo mirёdashje nga kёto tre istitucione qё folёm mё parё, kjo i jep vlerёsim tё madh kёsaj shoqate tё pasqyrojё dhe tё mbrojё nё kёtё punё fisnike – atdhetare duke punuar me vendosmёri, pasion dhe modesti, se do tё kenё respektin dhe pёrkrahjen e historianёve,shkrimtarёve, poetёve, shqiptarё e tё huaj, kudo qё ndodhen.
    Grekёt si zakonisht bёjnё manipulime mё tё pa skrupull e tё pa ndershme. Njё nga falcifikimet e tyre tё turpёshme qё ka arritur tё bёj vende dhe mes nesh shqiptarёve, ёshtё paraqitja e popullsisё ÇAME si kolon turke tё istaluar nё Çamёri nga otomanёt pushtues! Emёrtimi “kolonё” çamёr dhe nuk ka asnjё lidhje me historinё e kёsaj krahine?!
    Me dhjetra “profesorё” tё historisё greke kan shkruar dhe mbrojtur kёtё tezё tё manipuluar me kaq marifet nga ana e tyre. Mbrapa kёtyre nuk ka mbetur dhe kleri obskurantist greko-fanarjot qё pёrpiqet t’i paraqes çamёt si kolonё turq?! Emisarёt e “Megali Idesё” tё shpёrdarё gjithandej nё Shqipёri te “Omonia dhe te partia greke PDNJ”, qё janё epiqendra ku gatuhen dhe shpёrdahen mes shqiptarёve kjo gёnjeshtёr e pa turpshme.
    Ka arritur qё  t’u ngrisin pasaportat e shqiptarёve nё kufi dhe ti kthejne mbrapёsht. Pёrse? Se shkruhet “vendlindja Çamёri”. Dhe neve heshtim.
    Sllavёt nё Maqedoni kanё rrёmbyer:  token tonё, emrin tonё, flamurin tontё, simbolet tona dhe neve pёr ta quhemi shqiptarё ardhacakё. Historiani Maqedon Polljanski, sllavёt nё Maqedoni i quan “Maqedon” stёrnipёrit e Lekёs sё Madhё. Kur i tregojmё se neve jemi autokton maqedon, ndёrsa ju sllavёt keni ardhur nё shek, VII-tё e.s. dhe ju jeni ardhacakё nё Maqedoni. Pllojanski u pёrgjegj:  Ne tha ai, maqedonёt, me tё vёrtetё kemi ardhё shekuj mё vonё, por derisa u vendosёm nё trojet e maqedonёve tё lashtё, ne jemi pasardhёsit e tyre, jo vetёm pasardhёsit e tyre kulturorё, por dhe gjenetik. Dhe mё tej. Nё ambasadёn shqiptare nё Shkup jepet njё shifёr prej 30.000 persona tё cilёt janё pa nёnshtetёsi maqedonase dhe janё tё gjithё me kombёsi shqiptare. Kjo nёnkupton qё njё shqiptar nё Maqedoni nuk mund tё marrё njё çertifikat, nuk mund tё regjistrohet nё shkollё fillore, tё mesme apo tё lartё, nuk mund tё futet nё njё punё, nuk mund tё jetojё gjatё nё kёtё vend ku ka lindur dhe jo rrallё duhet tё largohet duke u konsideruar i huaj. Kjo ёshtё njё mёnyrё pёr tё pasur sa mё pak shqiptarё nё kёtё vend. Lidhur me pyetjen se ç’bёjnё shqiptaret qё janё pjesё e qeverisё pёr tё ndryshuar kёtё gjёndje, shkupjanёt pёrgjigjen shumё thjeshtё “Janё shumё tё zёnё pёr tё shpenxuar paratё e tyre”.
    Artan Grubi pas vitit 2006 ёshtё drejtuesi i lёvizjes civile qytetare shqiptare nё Maqedoni “Zgjohu”.  Projekti “Shkupi 2014”. U arrit njё marёveshje shqiptar me shtetin e ri maqedonas se do tё bashkjetonin me tё drejta tё barabarta nga momenti qё u nda nga ish Jugosllavia.
    Nё vitin 1997, kur ministrja e atёhershme dha urdhёr nё fakultetin pedagogjik tё mёsonin shqip ata qё do tё jepnin mёsim nё shkolla shqipe, dolёn nё protesta me moton “shqiptari i mirё ёshtё shqiptari i vdekur”. Janё shumё prej tyre drejtues tё VMRO-DPMNE-sё. Kjo parti, po bёn çdo gjё pёr tё treguar se Maqedonia u pёrket maqedonasve, dhe jo shqiptarёve. Dallojnё investimet mes pjesёs maqedonase dhe shqiptare, nё fakt nuk ka investime. Ka diferencime nё infrastrukturё, punёsime, administratё e shqiptarёve, nё tё drejtat nё arsim, tё drejtёn pёr simbolet kombёtare shqiptare. Ёshtё vёshtirё pёr njё shqiptar tё punёsohet, pёr tё mos thёnё qё s’ka mundesi.
    Nё Shkup, pjesa shqiptare e quajtura “Çarshia e vjetёr”, paraqitet e varfёr e pa pastёr pa infastrukturё. Ndёrsa “Shkupi 2014”. Veç pastёrtisё, gjallёrisё, investime, me statuja, ёshtё njё pasqyrё e jetёs europiane.
    Gruevski pёruron “Luftёtarin nё kalё”, ёshtё pikёrisht ky emeri zyrtar qё i ёshtё vёnё statujёs sё Aleksandrit tё Madh e qё zyrtarisht nuk pёrmёndet si i tillё. Nuk ka patur tё ftuar tё huaj nga frika e ndonjё pёrplasje ndёrkombёtare pёr atё qё tё gjithё maqedonasit e quajnё “Aleksandri i Madh”. Duan tё zhdukin simbolet shqiptare, pas “Luftёtarit nё kalё”, qёndron vetёm njё pllakatё te shtepia e lindjes sё Nёnё Terezёs e shkruar vetёm nё maqedonisht por kjo nuk dёshmon asgjё. Nё 100 statujat nё Shkup vetёm tre statuja ka shqiptare do tё jenё nё shesh por diku larg mё pak tё rёndёsishme. Gjuha e pёrdorur ne pllakata ёshtё maqedonishtё dhe anglishtё, shqipja nuk figuron gjёkundi.
    Dite mё parё Ministrja e Punёve tё brёndёshme Gordona Jankullovska dhe homollogu i saj sёrb Ivica Daçiç nёn shkruan nё Beograd marёveshje, sipas sё cilёs, policё nga Sёrbia do tё patrullojnё nё qendrat turistike tё Maqedonisё, si Ohёr, Strugё, Kodra e diellit etj, ndёrsa policё Maqedonё do tё shkojnё nё Sёrbi gjatё kampionatit tё hendbollit… Kjo ёshtё miqёsia e ngushtё vllazёrore-sllave, qё kanё pёrvehtёsuar emrin “Maqedon”,pёr ta pёrdorur nё raste tё veçanta.
    Mё 28-12-2011, nё Tuz tё Mali i Zi, u zhvilluan protesta kundra asimilimit dhe shkeljeve tё drejtave mё elementare: pёr vetёqeverisje (komunё tё plotё), tё drejtё pёr pёrdorimin e flamurit dhe pёr mandatet e garantuara nё parlament. Po kёto kёrkesa ka edhe Ulqini u shpreh deputeti Genc Nimanbegu. Kёshtu, tё drejtat e shqiptarёve nёpёr troje u mirёn nёper kёmbё kur nuk egziston Akademija e Shkencave nё Tiranё.

Publikuar mё: 28-dhjetor 2011 speciale nga AMA-News
Kisha Greke i jep Sali Berishёs, titullin e lartё “BEKIM YNЁ I ARTЁ”, “pёr shёrbime tё shquara ndaj Greqisё”.
    Mё 26 dhjetor 2011 nё “vilёn 21” krejt fshehtas, krye-kleriku grek  i Shqipёrisё Anastasios Janullatos, i ka dorёzuar Sali Ram Berishёs, titullin e lartё “Bekimi yne i artё”, qё u jepen vetёm tё huajve qё kontribuojnё me akte dhe vepra tё mёdha ndaj kombit grek. Kryeministri Shqiptar e ka merituar kёtё titull nderi nga grekёt , mbasi ka kryer shumё shёrbime nё dy pushtetet e tij 1992-1997 dhe 2005-2011. Pёr ata qё nuk i dinё, ose qё “i kanё harruar”,  po i rendisim mё poshtё:
    1. Saliu bёri ligjin dhe dekretoi: “Kisha Autoqefale Shqiptare, do tё jetё nёn varёsin e Kishёs Autoqefale Greke, me drejtues tё pёrhershёm Klerit Grek dhe me shёrbesa nё gjuhёn greke”. Me kёtё dekret, zhduku dhe fshiu Kishёn Autoqefale Shqiptare brёnda Kishёs Autoqefale Greke, duke “pagёzuar” si Kryepeshkop grek nё Shqiperi Anastasios Janullatos. Keshtu Sali Berisha mohoi amaneti e Peshkop Fan Nolit.
    2. Duke pёrdorur si maskё Ligjin Agrar 7501 tё ndarjes sё tokёs nё Shqipёri, dekretoi dhёnien nё pronёsi tё tokave shqiptare, pёr familjet minoritare greke nё jug tё vendit, duke i kthyer ato nё “troje greke”, madje nё vitin 1994, pas njё pakti me qeverin greke, lejoi me ligj regjistrimin e kёtyre teritoreve shqiptare edhe nё kadastrat pronёsore greke.
    3. Mbi bazёn e njё pakti me qeverinё greke nё nёntor 1992, futi nё veprim skemёn  e shkatёrrimit tё ekonomis kombёtare me mbylljen e ndёrmarjeve tё mёdha dhe asfiksimin e bujqёsisё shqiptare, duke detyruar “krahun” e punёs prej 700.000 shqiptarё tё nisen e tё punojnё si skllevёr pёr “njё copё bukё” nё bujqёsinё, turizmin dhe ekonominё greke.
    4. Pas njё pakti tё bёrё me Greqinё nё vitin 1993, bёri ligj dhe dekretoi ndёrtimin e vorrezave e lapidarёve greke nё “hartёn” e Vorio-Epirit, duke ligjёruar kёshtu pretendimin grek, se tё vrarёt nё luftёn italo-greke nё Shqipёri, ishin “çlirimtar tё atdheut tё tyre, pra tё trojeve greke (Vorio-Epirit) nё jug tё Shqipёrisё”, kur nё fakt ishin pushtues tё Shqipёrise si italianёt.
    5. Sipas njё pakti me Greqinё nё vitin 1994, nё vijim tё skemёs pёr pёrfaqёsimin edhe futjen e Greqisё nё tё gjitha pushtetet, shoqёrinё dhe ekonomin shqiptare, bёri ligj dhe dekretoi shkrirjen e sistemit bankar shqiptar dhe istalimin nё Shqipёri tё sistemit bankar grek.
    6. Sipas pazareve me Greqinё, bllokoi dhe shkatёrroi tregun e konsumit shqiptar, blegtoral, industrial, ndёrtues e hidrokarburet shqiptare dhe lejoi e favorizoi tregun e konsumit ushqimor, blegtorial, industrial, ndёrtues dhe tё hidrokarbureve greke.
    7. Nё vitin 1904, kur u hodh ideja e “Koridorit 8-tё”, qё do tё kalonte nё vijёn Durrёs-Elbasan-Shkup-Sofje-Varnё, firmosi nё prezencё tё ish presidentёve Klinton, Gligorov, Zheliev, dhe Ozal, pёr devijimin e “vijёs” sё kёtij Koridori nё Gumenicё tё Greqis, nё favor tё grekёve, duke lёnё Shqipёrinё jashtё kёtij koridori gjigand.
    8. Nё vitin 1993, bёri ligj dhe dekretoi futjen e gjuhёs zyrtare greke nё institucionet, rrugёt, trasportin rrugor (tabellat), çertifikatat e gjёndjes civile, shkollat, shёrbime publike etj…
    9. Sipas njё pakti me qeverin greke tё bёrё nё vitin 1993, bёri ligjin dhe dekretoi ngritjen e kishave dhe simboleve publike greke, kudo qё e kёrkonte Greqia, madje edhe nё ato qytete e rajone ku nuk kishte zona minoritare, por qё minoritarёt grek kishin punuar disa vite si mёsues, shoferё berberё, oficerё e sigurimsa etj.
    10. Pas takimit me Nikolas Geixh nё vitin 2006 nё selinё e PD dhe nё vilёn qeveritare nё Vlorё, konfirmoi Himarёn si “troje, si zonё e popullit grek”, duke dalё nё publik pёrkrah flamurit grek e parullёs “HIMARA GREKE”, me anti shqiptarin Vasil Bollano dhe me tre deputetё grekё.
    11. Pas pazareve me Greqinё nё janar te vitit 1992, firmosi pёr futjen e shoqatёs “OMONIA”, si grup parlamentar dhe tё mos i kundёrvihej platformes se saj shoveniste anti-shqiptare e pro-greke.
    12. Nё vitin 1993, ka bёrё ligjin e futjes nё Shqipёri tё arsimit tё lartё grek, duke dekretuar ngritjen e fakulteteve greke edhe brёnda strukturёs sё sistemit Universitetit Shtetёror Shqiptar.
    13. Po nё vitin 1993, pranoi tё heshtё e tё mos thotё asgje pёr çёshtjen “ÇAME”, pёr pronat, trojet, gjuhёn, memorialet çame dhe genocidin grek ndaj tyre, duke mos lejuar nё parlamentin shqiptar, hartimin dhe miratimin e rezolutёs sё shtetit shqiptar, pёr kёrkimin dhe kthimin e tё drejtave tё çamёve.
    14. Pas pazareve me Greqinё, Sёrbinё, Malin e Zi, Maqedoninё, Bullgarinё e Rumaninё, bёri ligj dhe realizoi regjistrimin e popullsisё shqiptare mbi baza etnike e fetare, duke zbatuar skemёn anti-shqiptare e pro greko-sёrbe, pёr tё rritur fiktivisht numurin e minoriteteve me qёllim shpёrbёrjen e kombit shqiptar, pёr ta kthyer Shqiperinё nё “vend Multi-etnik”.
    15.Pas pazareve me Greqinё, beri ligj dhe realizoi coptimin teritorial tё Shqiperisё nёpёrmjet “Pakti Detar”, duke i dhёnё Greqisё hapёsirёn detare shqiptare. (28-12-2011 nga AMA-Neёs)
    Duke lexuar kёtё artikull nё kёto kondita qё ndodhet ATDHEU i jonё, i rritet shumё autoriteti i shoqatёs “Qendra Studimore Pellazgjike”. Pёr kёtё i urojmё themeluesve te saj punё tё mbarё me KRYELARTЁSIN E KOMBIT SHQIPTAR, se tё gjithё patriotёt shqiptarё kudo qё ndodhen do ta ndjekin pas pёr STЁRGJYSHЁRIT PELLAZGЁ NGA STЁRNIPЁRIT E SOTЁM SHQIPTARЁ.
Addison  Çikago  janar  2012.

Rreth Essesë per “Kurbanin” të znj. Raimonda MOISIU



Luan Çipi
Monda, bija ime e dashur!

-Dikur kam shkruar për ju, veç të tjerave:
 Lexoj shkrimin e Rajmonda Mojsiut “Jo Vetëm Maskilizëm…,” ndalem te një fragment, që më duket kulmor: “Mos duan edhe këtë përqindje femërore ta konvertojnë në “meshkuj”…që nga kapardisja burrat e gratë mbajnë ison e tyre.”

E lexoj shkrimin protestë edhe pse pak i çuditur, se më duket sikur e zbuloj tani më të plot Mondën delikate dhe me ritet respekti për këtë femër të guximshme si rrallë burra, gjithnjë të shqetësuar dhe në asnjë çast indiferente, që nuk rresht se shkruari për së mbari, me pasion, mençuri e dobi shoqërore e njerëzore dhe ndaj them: Lumë Atdheu ynë për këtë brez të bukur trimëreshash përparimtare, që rendin pas bukurisë, feminilitetit, emancipimit dhe të ardhmes.
PËRSHËNDETJE DHE URIME, MONDA!
Luan Çipi
Çikago, Prill, 22. 2011
-Tani lexoj Esenë tuaj për ”KURBANIN” e Edi Ramës. Shikoj sërish kur shkruani dhe shfaqni edhe profilin tuaj përparimtar social politik dhe nuk kam si mos e shtoj respektin për ju. Jeni e para guximtare që bëni haptas një analizë kritike dhe e vlerësoni paanësisht atë.
Unë as kam bërë pjesë kurrë në ndonjë parti politike, se politika ime është  thjeshtë shqiptaria, po si intelektual me sy në ballë, pavarësisht se nga origjina dhe bindjet jam nacionalist dhe i djathtë, dhe duke gjykuar me ndjenja gjerësisht demokratike, që respekton çdo kënd, e di që Rama përfaqëson një elektorat të konsiderueshëm, me afro gjysmën e shqiptarëve, nga ana tjetër, duke banuar në Tiranë, i kam parë ndryshimet e shpejta që solli ai, duke qenë për 10 vjet në krye të saj, madje duke tërhequr opinionin e ndërkombëtarëve që e shpallën midis kryebashkiakëve me të suksesshëm. Dhe siç thoni ju”Kryebashkiaku i Tiranës, ia arriti të zhdukë mjerimin e pashpresë të Tiranës, transformimin rrënjësor dhe kthimin e Parkut Rinia e Lumit Lana, përtej identitetit të tyre –ta shndërrojë Tiranën, në një qytet plot jetë, dritë e kolorit ngjyrash, mes të bukurës shpirtërore e të përditëshmes njerëzore,- duke i dhënë imazhin e një metropoli evropian”
Po edhe me e rëndësishme është se, si shkrimtar e kuptoj që me një stil të veçantë letrar, “KURBANI”, paraqet njëkohësisht, një reflektim të thellë të Edi Ramës, si drejtues partie dhe një  refleksion të plot ndaj të gjitha gabimeve, me premtim e shpresë për ndreqjen  dhe për mos përsëritjen e  tyre.
Duke lexuar Esenë tuaj për Kurbanin e Edi Ramës, çuditem dhe kënaqem edhe më shumë për gjerësinë e mendimit tuaj, në pozicionin e një shkrimtareje dhe gazetareje shumë planesh, që e shikoni realisht gjendjen, pa ndikime partiake dhe e shprehni atë me guxim, si një intelektuale e mirëfilltë.
Po e mbyll edhe njëherë, njësoj, si para gati një viti:
PËRSHËNDETJE DHE URIME, MONDA!
Luan Çipi
Tiranë, më 14.01.2012

PO KU ËSHTË LDK-JA SOT?


Fjala e Mr. Zef Ahmetit,
Me rastin e promovimit të librit “11 MINUTA PARA ORËS ’00 ose mirazhi i suksest të LDK-së “, të Shefqet Dibranit.
Sh. Dibrani: „11 MINUTA PARA ORËS `00 ose mirazhi i suksesit të LDK-së“, Prishtinë 2011.
Dibrani, jep një risi në skenën politike të Kosovës. Ai, kritikon partinë e vet pa u larguar nga ajo, një element krejt normal në demokracitë perëndimore!…
Nga Zef AHMETI
Disa herë kam dëgjuar se Shefqet Dibrani është një „militant i LDK-së“.  Dhe shtrohet pyetja, pse ky emërtim? Nga Leximi që i kam bërë librit kam ardhur te përfundimi se ai ishte një simpatizant i pathyeshëm i LDK-së, respektivisht i frymës dhe vizionin politik të Ibrahim Rugovës.
Përmbajtja e librit të imponon, varësisht nga ajo se si  perceptohet, sa një ndjenjë krenarie të autorit, po aq edhe shqetësimet e tija për disa ngjarje dhe rrjedha që ndodhin në historinë e aktivitetit të LDK-së. Autori në asnjë çast nuk e konteston kontributin e jashtëzakonshëm të kësaj partie në historinë më të re të Kosovës.
Po ku është LDK-ja sot? Kjo është pyetja e parashtruar.
Dobësimin e këtij subjekti politik në skenën politike të Kosovës Shefqet Dibrani e sheh në rend të parë në tendencat e fraksionet e ndryshme përbrenda kësaj partie. Dibrani, duke qenë pjesë e ngjarjeve dhe anëtar i pathyeshëm i saj, paraqet versionin e tij, pse LDK-ja është ku është sot.
Përveç ngjarjeve të jashtme, që ndikuan në dobësimin dhe thyerjen e LDK-së, pas vdekjes së presidentit Ibrahim Rugova, ai fokusohet sidomos në gabimet dhe lëshimet që ndodhin përbrenda saj. Në politikat e gabuara, sipas autorit, të lidershipit të saj dhe tendencat jodemokratike për të marrë udhëheqjen e partisë. Ai i kërkon gabimet në vetvete, pra në LDK. Duke pasur parasysh demokracinë dhe lirinë e re në Kosovë, Dibrani jep një risi në skenën politike të Kosovës, duke kritikuar partinë e vet pa u larguar nga ajo, një element krejt normal në demokracitë perëndimore.
Autori është kritik edhe për disa ngjarje dhe ecuri sociale e politike në Kosovë që njëkohësisht reflektojnë qëndrimin e tij dhe dëshirën, se ku donë ta shoh atdheun e tij. Ai ka kuptuar se liria dhe demokracia janë dy koncepte të cilat kërkojnë përherë punë dhe përkushtim.
Ngjarjet që ai i trajton në libër jo vetëm se shprehin vlerësimet e tija, porse ato ai i fuqizon me referimet e shumta, ku na thotë se, nuk është i vetëm në atë që e shkruan në libër.
Dhe, nëse e kam kuptuar mirë librin, unë kam ardhur në përfundim se, ai donë të na thotë pra, para se t`i akuzojmë të tjerët për situatën ku jemi, ne duhet të jemi së pari vetëkritikë për veprimet tona. Çfarë kontribuuam vet për situatën ku jemi, është pyetja e tërthortë që ia parashtron Shefqet Dibrani partisë së tij.
Shefqetit i mungon fryma e politikës së Rugovës në LDK.
Unë shpresoj  që ky libër do të hapë një debat pozitiv që do t`i bënte mirë vetë LDK-së dhe shoqërisë kosovare.
Si përfundim dua të potencoj edhe njëherë atë që na thotë Dibrani në mënyrë indirekte, se para se t`i akuzojmë të tjerët për situatën ku jemi, jo vetëm si njeri, si parti,  a si shqiptar, t`ia shtrojmë vetvetes pyetjen, çka kam kontribuar unë vetë për gjendjen ku jam, përkatësisht për situatën ku jemi?
St. Gallen, 18 dhjetor 2011.

Tregim: CELULARI FLET NGA VARRI‏

P Ë R S H Ë N D E T J E




                Pёrshёndesim dijetarёt e vendit qё ndёrmorёn nismёn pёr tё krijuar njё organizim qё tё merrej me Studimin e Qytetёrimit Pellazgё pёr kulturёn botёrore dhe atё shqiptare. Me nismёtarёt: Lutfulla Peza, Liljana Peza, Agim Çadri, Leonard Prifti, u benё thirrje mjaft studiuesve dhe kёshtu u mblodhёn mё 15-prill-2011.
                Pёrshёndesim kryetarin e shoqatёs “Qendra Studimore Pellazgjike” Z. Lutfulla Peza.
                Pёrshёndesim “Qendrёn e Studimeve Pellazgjike”, nё bashkёpunim me Universitetin Vitrina, e cila ka si qёllim kryesor studimin e qytetёrimit pellazgjik dhe tё vlerave tё tij.
                Pёrshёndesim Konferencёn e Parё Shkencore, pёr tё ndriçuar Qytetёrimin Pellazgё, e cila u mblodh mё 21-22 tetor 2011 nё Tiranё,
                Lexuam gazetёn “Illyria” datё 22-12-2011 me artikullin “konferenca e parё mbi qytetёrimin pellazgё”. I urrojmё suksё dhe punё tё mbarё nё kёtё detyre tё lartё e fisnike themeluesve tё shoqatёs “Qendra e Studimeve Pellazgjike”.
                Pёr gjatё kёtyre dy dekadave tё fundit janё botuar dhe po botohen shumё libra me prova tё pa kundёrshtueshme, qё pellazgёt janё strёgjyshёrit mё tё hershёm tё shqiptarёve tё sotёm.
                Bazё e kёsaj lidhje ёshtё gjuha e vetёme pellazge/shqipe. Ndёr kёto figura pёrmёndim Aristidh Kolёn, qё mbi trupin e tij lёviste sopata pёr t’i prerё kokёn ashtu si ja preu nё vitin 2001 pёr librat “Arvanitёt”, “Gjuha e Perёndive” etj.;  Robert Temple me librin “Nertherёorld” (Bota e tё vdekurve); Dhimitёr Pilika, me librin “Pellazgёt, orrigjina e jonё e mohuar”; Methieu Aref, me librat “Shqipёria, Odisea e pabesueshme e njё populli para helen”, “Mikenёt – Pellazgёt” etj.; Robert Angeli me tё bijёn Solange Angeli, “Enigma”; Edёuin Jacques, “Shqiptarёt”; Karl Reinhold, “Netёt Pellazgjike”;  Zhan Klod Faveirial, “Historia e Shqipёrisё”;  Sherif Delvina, “Epirin”;  Eleni Kocaqi, “Shqipja çelёsi i gjuhёve indoeuropiane” etj.; Zana Lito ,Shqiptarёt nё Greqi”;  Enver Bytyçi “Shqiptarёt, sёrbёt dhe grekёt. Si dhe Zaharia Majam, Maksim Zotaj, Ali Eltari, Albert Kotini, Beqir Meta, Ibrahim Hoxha, Rasim Bebo etj.
                Ёshtё fatkeqёsi, qё Prof. Dr. Dhimiter Pilikёn e internojnё pa motiv nё Myzeqe nё izolim tё plotё, pas njё kohe tё gjatё raskapitёse torture kthehet nё Tiranё nё vitet 90 rifillon aktivitetin e tij shkencor. Vdes 31 dhjetor 2003. Pse ky trajtim? Pse fliste pёr Pellazgёt. Fliste pёr shkencetarin hungarez Lajosh  Taloci (1834-1916) shpall hapur: “Nuk egziston popull tjetёr nё Ballkan, as ai i Greqisё sё re, qё mund tё ndjekё historinё e fisit tё vet, ashtu me rend kronologjik, qysh prej kohёve tё lashta gjer nё ditёt tona, sikurse populli shqiptar”.
                Nё vitin 551 e. j. Totila e fshinё pёr jetё tё jetёs nga faqia e dheut Dodonёn, kryeqendrёn europiane tё pellazgёve, - popullit mё tё lashtё tё kontinentit...(Dh. Pilika “Pellazgёt”, f. 161)
                Rrёnojat e metropolit pellazg tё Dodonёs, falё sinjalizimit vendimtar tё Ismail Qemalit, u zbulua mё 1875 prej studiuesit me prindёr shqiptar nga Arta, Kostandin Karapanos (1840-1914), dikur “mik fёminie” i plakut tё Vlorёs. Ndёr 1800 objektet e zhgroposura nё Dodonё (1875-1877), gjithçka (ndёrtesa, monumente, dhurata si ex-voto etj.) lidhet me kёtё mbret tё perёndive pellazge.
                Po tё kishte qёnё vёrtet helene, shteti, kisha apo shovenizmi grek do ta kishin nxjerrё qё kuri Dodonёn nё dritё, ndёrkohё qё ajo vazhdon edhe sot e kёsaj dite tё dergjet e fshehur nёn dhe, duke dёshmuar edhe kёsisoj se nuk i pёrket qytetёrimit helen...
                Popullsinё Ballkanase, e quajtur pellazge nga Homeri, Hesiodi, Herodoti dhe 160 historianё, gjeografё dhe poetё grekё e latinё. Kokurti konsideronte pellazge njё bashkёsi tё gjёrё kulturore, fetare etno gjuhёsore. Ndёrsa sot Kokurti flet pёr ilirёt dhe para ilirёt dhe nuk don tё zёrё nё gojё emёrtimin  Pellazgё. Kjo ёshtё fatkeqёsi e disa iteligjentёve tё politizuar pro greko-sllave dhe nuk rivlerёsojnё Qytetёrimin Pellazgё. Kur Tuqididi na siguron se Akropoli mё i njohur i botёs, ёshtё ai i Athinёs fqinje, nuk u ndёrtua nga grekёt, por nga kёta pellazgё. Banorёt u vendosёn aty para vitit 2000 para Krishtit; mё vonё ajo u shndёrrua nё njё fortesё. Njё autoritet i sotёm pёr Greqin e Lashtё ka vёrejtur: “kanё mbetur ende pjesё tё murit prej guri gёlqeror gri nё blu, me tё cilin zotёrit pellazgё tё kalasё siguronin caqet e kodrёs sё tyre tё pjerrёt. Muri i vjetёr quhet Pelazgikon”.
                Emrat etruskё, tirrenas ose tirreniane dhe pellazgё ose lelegё, shёnohet gjithnjё po ai popull: populli i racёs pellazge, qё kudo fliste, me disa dallime tё vogla dialektore pothuaj tё njёjtёn gjuhё: pellazgjishten. Qё kjo gjuhё, ka qёnё po ajo kudo nё kёtё epokё, ne nuk e vёmё nё dyshim; kemi gjithashtu, do tё shtonim, edhe dёshmin e Biblёs, qё thotё tekstualisht: “para shpёrhapjes, qё ndodhi nё kohёn e ndёrtimit tё Kullёs sё Babilonisё, gjithё njerёzimi fliste njё gjuhё tё vetme tё njёjtё.” R. d’ Angeli “Enigma”, f. 200).
                Si mund tё mos njihet apo tё bёhet sikur nuk njihet njё popull me kaq emёr, i cili ka qёnё nё zanafillё tё dy qytetёrimeve tona mё tё mёdha europiane qytetёrimit grek dhe romak? Si mund tё shpёrfillet gjuha shqipe, njё fosile e vёrtetё e gjallё, a nuk rrjedh drejtpёrdrejt nga ilirishtja, e cila bёn pjesё nё tri degёt e pellazgjishtes sё lashtё sёbashku me thrakishten dhe gjuhёn frigjiane?
                Atyre intelektualёve tё rremё qё thonё se jemi pa gjuhё, u duhet kujtuar se Plini Plaku (Gaius Plinius Secundus, 23-79 e.j.), shkruan: “Ilirёt (arbёrit) kanё krijuar tё parin alfabet dhe romakёt shkrimin e tyre e morёn nga ilirёt”.
                Kohёn e fundit dalin artikuj qё flasin pёr lashtёsin greke dhe grekёt nuk egzistonin nё epokёn pellazge. Zotёrinjtё Ervin Fetahu dhe Arian Llukaj, i pari me artikullin “Troja e kohёve moderne” dhe i dyti me artikullin “Metafora e thёmbrёs sё Akilit”. Tё dy flasin pёr pjesmarjen e grekёve nё Luftёn e Trojёs, pёr grekёt e Agamemnonit, pёr poemat homerike Iliadёn dhe Odisen greke, duke ja kushtuar lashtёsisё greke. Kur dihet se ajo periudhё ёshtё pellazge dhe grekёt vinё vonё pas 600 vjetё tё Luftёs sё Trojёs (1200 para Krishtit). Nё artikujt nuk zihet asnjёherё emri pellazgё por vetёm emri grek. Poemat pellazge tё Homerit “Iliada” dhe “Odisea” filluan tё pёrkthehen nga Pindari (510-438) dhe Eskili (525-456).
                Sot tё mohosh emrin Pellazgё nё epokёn e tyre dhe t’ia dedikosh grekёve nё vendin e stёrnipёve tё pellazgёve, kjo i shkon pёr shtat: Kishёs greke, qeverive shqiptare dhe mё keq Akademisё sё Skencave Shqiptare. Dihet se shoqata “qendra e Studimit Pellazge” do tё ketё jo mirёdashje nga kёto tre istitucione qё folёm mё parё, kjo i jep vlerёsim tё madh kёsaj shoqate tё pasqyrojё dhe tё mbrojё nё kёtё punё fisnike – atdhetare duke punuar me vendosmёri, pasion dhe modesti, se do tё kenё respektin dhe pёrkrahjen e historianёve,shkrimtarёve, poetёve, shqiptarё e tё huaj, kudo qё ndodhen.
                Grekёt si zakonisht bёjnё manipulime mё tё pa skrupull e tё pa ndershme. Njё nga falcifikimet e tyre tё turpёshme qё ka arritur tё bёj vende dhe mes nesh shqiptarёve, ёshtё paraqitja e popullsisё ÇAME si kolon turke tё istaluar nё Çamёri nga otomanёt pushtues! Emёrtimi “kolonё” çamёr dhe nuk ka asnjё lidhje me historinё e kёsaj krahine?!
                Me dhjetra “profesorё” tё historisё greke kan shkruar dhe mbrojtur kёtё tezё tё manipuluar me kaq marifet nga ana e tyre. Mbrapa kёtyre nuk ka mbetur dhe kleri obskurantist greko-fanarjot qё pёrpiqet t’i paraqes çamёt si kolonё turq?! Emisarёt e “Megali Idesё” tё shpёrdarё gjithandej nё Shqipёri te “Omonia dhe te partia greke PDNJ”, qё janё epiqendra ku gatuhen dhe shpёrdahen mes shqiptarёve kjo gёnjeshtёr e pa turpshme.
                Ka arritur qё  t’u ngrisin pasaportat e shqiptarёve nё kufi dhe ti kthejne mbrapёsht. Pёrse? Se shkruhet “vendlindja Çamёri”. Dhe neve heshtim.
                Sllavёt nё Maqedoni kanё rrёmbyer:  token tonё, emrin tonё, flamurin tontё, simbolet tona dhe neve pёr ta quhemi shqiptarё ardhacakё. Historiani Maqedon Polljanski, sllavёt nё Maqedoni i quan “Maqedon” stёrnipёrit e Lekёs sё Madhё. Kur i tregojmё se neve jemi autokton maqedon, ndёrsa ju sllavёt keni ardhur nё shek, VII-tё e.s. dhe ju jeni ardhacakё nё Maqedoni. Pllojanski u pёrgjegj:  Ne tha ai, maqedonёt, me tё vёrtetё kemi ardhё shekuj mё vonё, por derisa u vendosёm nё trojet e maqedonёve tё lashtё, ne jemi pasardhёsit e tyre, jo vetёm pasardhёsit e tyre kulturorё, por dhe gjenetik. Dhe mё tej. Nё ambasadёn shqiptare nё Shkup jepet njё shifёr prej 30.000 persona tё cilёt janё pa nёnshtetёsi maqedonase dhe janё tё gjithё me kombёsi shqiptare. Kjo nёnkupton qё njё shqiptar nё Maqedoni nuk mund tё marrё njё çertifikat, nuk mund tё regjistrohet nё shkollё fillore, tё mesme apo tё lartё, nuk mund tё futet nё njё punё, nuk mund tё jetojё gjatё nё kёtё vend ku ka lindur dhe jo rrallё duhet tё largohet duke u konsideruar i huaj. Kjo ёshtё njё mёnyrё pёr tё pasur sa mё pak shqiptarё nё kёtё vend. Lidhur me pyetjen se ç’bёjnё shqiptaret qё janё pjesё e qeverisё pёr tё ndryshuar kёtё gjёndje, shkupjanёt pёrgjigjen shumё thjeshtё “Janё shumё tё zёnё pёr tё shpenxuar paratё e tyre”.
                Artan Grubi pas vitit 2006 ёshtё drejtuesi i lёvizjes civile qytetare shqiptare nё Maqedoni “Zgjohu”.  Projekti “Shkupi 2014”. U arrit njё marёveshje shqiptar me shtetin e ri maqedonas se do tё bashkjetonin me tё drejta tё barabarta nga momenti qё u nda nga ish Jugosllavia.
                Nё vitin 1997, kur ministrja e atёhershme dha urdhёr nё fakultetin pedagogjik tё mёsonin shqip ata qё do tё jepnin mёsim nё shkolla shqipe, dolёn nё protesta me moton “shqiptari i mirё ёshtё shqiptari i vdekur”. Janё shumё prej tyre drejtues tё VMRO-DPMNE-sё. Kjo parti, po bёn çdo gjё pёr tё treguar se Maqedonia u pёrket maqedonasve, dhe jo shqiptarёve. Dallojnё investimet mes pjesёs maqedonase dhe shqiptare, nё fakt nuk ka investime. Ka diferencime nё infrastrukturё, punёsime, administratё e shqiptarёve, nё tё drejtat nё arsim, tё drejtёn pёr simbolet kombёtare shqiptare. Ёshtё vёshtirё pёr njё shqiptar tё punёsohet, pёr tё mos thёnё qё s’ka mundesi.
                Nё Shkup, pjesa shqiptare e quajtura “Çarshia e vjetёr”, paraqitet e varfёr e pa pastёr pa infastrukturё. Ndёrsa “Shkupi 2014”. Veç pastёrtisё, gjallёrisё, investime, me statuja, ёshtё njё pasqyrё e jetёs europiane.
                Gruevski pёruron “Luftёtarin nё kalё”, ёshtё pikёrisht ky emeri zyrtar qё i ёshtё vёnё statujёs sё Aleksandrit tё Madh e qё zyrtarisht nuk pёrmёndet si i tillё. Nuk ka patur tё ftuar tё huaj nga frika e ndonjё pёrplasje ndёrkombёtare pёr atё qё tё gjithё maqedonasit e quajnё “Aleksandri i Madh”. Duan tё zhdukin simbolet shqiptare, pas “Luftёtarit nё kalё”, qёndron vetёm njё pllakatё te shtepia e lindjes sё Nёnё Terezёs e shkruar vetёm nё maqedonisht por kjo nuk dёshmon asgjё. Nё 100 statujat nё Shkup vetёm tre statuja ka shqiptare do tё jenё nё shesh por diku larg mё pak tё rёndёsishme. Gjuha e pёrdorur ne pllakata ёshtё maqedonishtё dhe anglishtё, shqipja nuk figuron gjёkundi.
                Dite mё parё Ministrja e Punёve tё brёndёshme Gordona Jankullovska dhe homollogu i saj sёrb Ivica Daçiç nёn shkruan nё Beograd marёveshje, sipas sё cilёs, policё nga Sёrbia do tё patrullojnё nё qendrat turistike tё Maqedonisё, si Ohёr, Strugё, Kodra e diellit etj, ndёrsa policё Maqedonё do tё shkojnё nё Sёrbi gjatё kampionatit tё hendbollit... Kjo ёshtё miqёsia e ngushtё vllazёrore-sllave, qё kanё pёrvehtёsuar emrin “Maqedon”,pёr ta pёrdorur nё raste tё veçanta.
                Mё 28-12-2011, nё Tuz tё Mali i Zi, u zhvilluan protesta kundra asimilimit dhe shkeljeve tё drejtave mё elementare: pёr vetёqeverisje (komunё tё plotё), tё drejtё pёr pёrdorimin e flamurit dhe pёr mandatet e garantuara nё parlament. Po kёto kёrkesa ka edhe Ulqini u shpreh deputeti Genc Nimanbegu. Kёshtu, tё drejtat e shqiptarёve nёpёr troje u mirёn nёper kёmbё kur nuk egziston Akademija e Shkencave nё Tiranё.             
Publikuar mё: 28-dhjetor 2011 speciale nga AMA-Neёs
Kisha Greke i jep Sali Berishёs, titullin e lartё “BEKIM YNЁ I ARTЁ”, “pёr shёrbime tё shquara ndaj Greqisё”.                                                    Mё 26 dhjetor 2011 nё “vilёn 21” krejt fshehtas, krye-kleriku grek  i Shqipёrisё Anastasios Janullatos, i ka dorёzuar Sali Ram Berishёs, titullin e lartё “Bekimi yne i artё”, qё u jepen vetёm tё huajve qё kontribuojnё me akte dhe vepra tё mёdha ndaj kombit grek. Kryeministri Shqiptar e ka merituar kёtё titull nderi nga grekёt , mbasi ka kryer shumё shёrbime nё dy pushtetet e tij 1992-1997 dhe 2005-2011. Pёr ata qё nuk i dinё, ose qё “i kanё harruar”,  po i rendisim mё poshtё:
                1. Saliu bёri ligjin dhe dekretoi: “Kisha Autoqefale Shqiptare, do tё jetё nёn varёsin e Kishёs Autoqefale Greke, me drejtues tё pёrhershёm Klerit Grek dhe me shёrbesa nё gjuhёn greke”. Me kёtё dekret, zhduku dhe fshiu Kishёn Autoqefale Shqiptare brёnda Kishёs Autoqefale Greke, duke “pagёzuar” si Kryepeshkop grek nё Shqiperi Anastasios Janullatos. Keshtu Sali Berisha mohoi amaneti e Peshkop Fan Nolit.
                2. Duke pёrdorur si maskё Ligjin Agrar 7501 tё ndarjes sё tokёs nё Shqipёri, dekretoi dhёnien nё pronёsi tё tokave shqiptare, pёr familjet minoritare greke nё jug tё vendit, duke i kthyer ato nё “troje greke”, madje nё vitin 1994, pas njё pakti me qeverin greke, lejoi me ligj regjistrimin e kёtyre teritoreve shqiptare edhe nё kadastrat pronёsore greke.
                3. Mbi bazёn e njё pakti me qeverinё greke nё nёntor 1992, futi nё veprim skemёn  e shkatёrrimit tё ekonomis kombёtare me mbylljen e ndёrmarjeve tё mёdha dhe asfiksimin e bujqёsisё shqiptare, duke detyruar “krahun” e punёs prej 700.000 shqiptarё tё nisen e tё punojnё si skllevёr pёr “njё copё bukё” nё bujqёsinё, turizmin dhe ekonominё greke.
                4. Pas njё pakti tё bёrё me Greqinё nё vitin 1993, bёri ligj dhe dekretoi ndёrtimin e vorrezave e lapidarёve greke nё “hartёn” e Vorio-Epirit, duke ligjёruar kёshtu pretendimin grek, se tё vrarёt nё luftёn italo-greke nё Shqipёri, ishin “çlirimtar tё atdheut tё tyre, pra tё trojeve greke (Vorio-Epirit) nё jug tё Shqipёrisё”, kur nё fakt ishin pushtues tё Shqipёrise si italianёt.
                5. Sipas njё pakti me Greqinё nё vitin 1994, nё vijim tё skemёs pёr pёrfaqёsimin edhe futjen e Greqisё nё tё gjitha pushtetet, shoqёrinё dhe ekonomin shqiptare, bёri ligj dhe dekretoi shkrirjen e sistemit bankar shqiptar dhe istalimin nё Shqipёri tё sistemit bankar grek.
                6. Sipas pazareve me Greqinё, bllokoi dhe shkatёrroi tregun e konsumit shqiptar, blegtoral, industrial, ndёrtues e hidrokarburet shqiptare dhe lejoi e favorizoi tregun e konsumit ushqimor, blegtorial, industrial, ndёrtues dhe tё hidrokarbureve greke.
                7. Nё vitin 1904, kur u hodh ideja e “Koridorit 8-tё”, qё do tё kalonte nё vijёn Durrёs-Elbasan-Shkup-Sofje-Varnё, firmosi nё prezencё tё ish presidentёve Klinton, Gligorov, Zheliev, dhe Ozal, pёr devijimin e “vijёs” sё kёtij Koridori nё Gumenicё tё Greqis, nё favor tё grekёve, duke lёnё Shqipёrinё jashtё kёtij koridori gjigand.
                8. Nё vitin 1993, bёri ligj dhe dekretoi futjen e gjuhёs zyrtare greke nё institucionet, rrugёt, trasportin rrugor (tabellat), çertifikatat e gjёndjes civile, shkollat, shёrbime publike etj...
                9. Sipas njё pakti me qeverin greke tё bёrё nё vitin 1993, bёri ligjin dhe dekretoi ngritjen e kishave dhe simboleve publike greke, kudo qё e kёrkonte Greqia, madje edhe nё ato qytete e rajone ku nuk kishte zona minoritare, por qё minoritarёt grek kishin punuar disa vite si mёsues, shoferё berberё, oficerё e sigurimsa etj.
                10. Pas takimit me Nikolas Geixh nё vitin 2006 nё selinё e PD dhe nё vilёn qeveritare nё Vlorё, konfirmoi Himarёn si “troje, si zonё e popullit grek”, duke dalё nё publik pёrkrah flamurit grek e parullёs “HIMARA GREKE”, me anti shqiptarin Vasil Bollano dhe me tre deputetё grekё.
                11. Pas pazareve me Greqinё nё janar te vitit 1992, firmosi pёr futjen e shoqatёs “OMONIA”, si grup parlamentar dhe tё mos i kundёrvihej platformes se saj shoveniste anti-shqiptare e pro-greke.
                12. Nё vitin 1993, ka bёrё ligjin e futjes nё Shqipёri tё arsimit tё lartё grek, duke dekretuar ngritjen e fakulteteve greke edhe brёnda strukturёs sё sistemit Universitetit Shtetёror Shqiptar.
                13. Po nё vitin 1993, pranoi tё heshtё e tё mos thotё asgje pёr çёshtjen “ÇAME”, pёr pronat, trojet, gjuhёn, memorialet çame dhe genocidin grek ndaj tyre, duke mos lejuar nё parlamentin shqiptar, hartimin dhe miratimin e rezolutёs sё shtetit shqiptar, pёr kёrkimin dhe kthimin e tё drejtave tё çamёve.
                14. Pas pazareve me Greqinё, Sёrbinё, Malin e Zi, Maqedoninё, Bullgarinё e Rumaninё, bёri ligj dhe realizoi regjistrimin e popullsisё shqiptare mbi baza etnike e fetare, duke zbatuar skemёn anti-shqiptare e pro greko-sёrbe, pёr tё rritur fiktivisht numurin e minoriteteve me qёllim shpёrbёrjen e kombit shqiptar, pёr ta kthyer Shqiperinё nё “vend Multi-etnik”.
                15.Pas pazareve me Greqinё, beri ligj dhe realizoi coptimin teritorial tё Shqiperisё nёpёrmjet “Pakti Detar”, duke i dhёnё Greqisё hapёsirёn detare shqiptare. (28-12-2011 nga AMA-Neёs)
                Duke lexuar kёtё artikull nё kёto kondita qё ndodhet ATDHEU i jonё, i rritet shumё autoriteti i shoqatёs “Qendra Studimore Pellazgjike”. Pёr kёtё i urojmё themeluesve te saj punё tё mbarё me KRYELARTЁSIN E KOMBIT SHQIPTAR, se tё gjithё patriotёt shqiptarё kudo qё ndodhen do ta ndjekin pas pёr STЁRGJYSHЁRIT PELLAZGЁ NGA STЁRNIPЁRIT E SOTЁM SHQIPTARЁ.

Rasim  Bebo Addison  Çikago  janar  2012.

Vdiç shkrimtari dhe avokati i njohur dardan Zeqir Berdynaj (1934-2025)

Zeqir A. Berdynaj, u lind më 6 qershor 1934, në Firzë, ish katundi i Ri i komunës së Pejës.  Shkollën fillore dhe të mesmen e kreu në vendli...