Agjencioni floripress.blogspot.com

2018/01/02

15 mesazhe të veçanta për t’u uruar njerëzve të dashur Vitin e Ri




Viti i Ri 2018  erdhi me  sfida dhe ndryshime të reja është gjithmonë e mirëpritur nga të gjithë. Familja dhe miqtë bëhen edhe më të dashur në një festë si kjo, ndaj edhe meritojnë mesazhet më të bukura për Vitin e Ri. Kjo është një periudhë e veçantë e vitit që mbart edhe një mesazh special për t’ua uruar ndryshe festën njerëzve të dashur. Janë të shumta mënyrat për të uruar shëndet, dashuri dhe sukses, ndaj bëje urimin më të personalizuar. Këtu janë disa mesazhe sugjeruese për Vitin e Ri që mund t’i ndash me miqtë dhe familjarët.




1. Viti i ri është si një faqe e bardhë e pastër për të nisur nga e para. Lapsin e ke vetë në dorë. Pra, shkruaje vetë kapitullin më të bukur të jetës. Gëzuar Vitin e Ri!

2. Faleminderit për të gjitha momentet e bukura që më ke falur gjatë këtij viti. Por në Vitin e Ri do të kemi edhe më shumë. Ky është premtimi im. Gëzuar Vitin e Ri!

3. Universi po të bekon me një vit tjetër. Uroj që buzëqeshja të jetë edhe më e madhe në vitin 2018. Gëzuar energjia ime.

4. Ne po hapim një libër të ri. Faqet janë bosh. Mund të shkruajmë në të të gjitha fjalët më të bukura dhe urimet më të mira. I pari titull që më vjen në mend kur të kujtoj ty është Mundësi dhe kapitulli i parë është Viti i Ri. Gëzuar!

5. Sa herë ti më sheh në sy, unë dorëzohem e përjetoj ndjesi të papërshkrueshme. Të lutem, bëje këtë gjë më shpesh në 2018-ën. Gëzuar Vitin e Ri!

6. Nëse nuk je dot ëndërr apo realitet, apo ndonjë gjë tjetër midis, atëherë ji ajo që je në 2018-ën. Kështu do të të dua më shumë. Gëzuar Vitin e Ri!

7. Ngjyra si të ylberit dhe shkëlqimin si të diellit, aromë trëndafilash dhe plot me gëzime qofshin të gjitha ditët e Vitit të Ri. Gëzuar!

8. Viti i Ri është mundësia për një fillim të ri e për të lënë mënjanë të shkuarën. Gëzuar Vitin e Ri!

9. Ndërkohë që të gjithë të tjerët presin në heshtje atë që do të ndodhë, ti vazhdon të shkëlqesh në çdo performancë vit pas viti. Vazhdo të jesh e jashtëzakonshme dhe bëje të ndodhin përsëri gjëra të bukura. Gëzuar Vitin e Ri!

10. Një tjetër vit erdhi në fund. T’i japim lamtumirën dhe të mirëpresim Vitin e Ri, të nisim pa frikë sfidat dhe të mbajmë fort kujtimet e bukura! Gëzuar Vitin e Ri!

11. Kam vetëm një dëshirë për ty këtë Viti të Ri. Mund të kesh sa më shumë gëzime, shëndet e lumturi pa fund? Nëse i ke këto pa limit, atëherë 2018-a është viti yt. Gëzuar Vitin e Ri!

12. Udhëtimi yt në Vitin e Ri le të jetë i mbushur me mundësi të reja, ditë me shpresa, zemrën plot dashuri e lumturi në familje. Le të jetë viti më i bukur për ty. Gëzuar!

13. Besimi është diçka që nuk të lë kurrë në baltë dhe nuk të lejon asnjëherë të biesh. Në vitin e ardhshëm, lutu që të mos e humbësh asnjëherë besimin. Gëzuar Vitin e Ri!

14. Gëzim në janar, argëtim në shkurt, paqe nga marsi në qershor, asnjë shqetësim në korrik, harmoni në gusht, qetësi në shtator, suksese nga tetori në dhjetor. Gëzuar Vitin e Ri me të gjithë muajt e tij!

15. Kryqëzoji gishtat duke lënë pas atë që shkoi dhe duke mirëpritur të ardhmen. Në pritje të lumturisë me duart e bashkuara. Fillo numërimin mbrapsht duke paralajmëruar largimin e një viti të vjetër dhe fillimin e një viti të ri.

11 mesazhe për të uruar miqtë dhe familjarët “Gëzuar Vitin e Ri!”

Viti i Ri 2018  erdhi pa borë  dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime, sfida dhe ndryshime të reja është gjithmonë e mirëpritur nga të gjithë. Familja dhe miqtë bëhen edhe më të dashur në një festë si kjo, ndaj edhe meritojnë mesazhet më të bukura për Vitin e Ri. Kjo është një periudhë e veçantë e vitit që mbart edhe një mesazh special për t’ua uruar ndryshe festën njerëzve të dashur. Janë të shumta mënyrat për të uruar shëndet, dashuri dhe sukses, ndaj bëje urimin më të personalizuar. Këtu janë disa mesazhe sugjeruese për Vitin e Ri që mund t’i ndash me miqtë dhe familjarët.

1. Tani që Viti i Ri po afron gjithmonë e më shumë, unë po mendoj të gjitha bekimet e këtij viti që shkoi. Jam mirënjohëse për shumë njerëz të rëndësishëm duke të përfshirë edhe ty. Askush nuk e di se çfarë ka në dyqanin e tij Viti i Ri për ne, por ti mund ta presësh një kartë tjetër pushimesh nga unë.



2. Duke numëruar bekimet e mia, ty të uroj më shumë. Shpresoj që të gëzosh shumë nga të mirat e Vitit të Ri! Të uroj për shumë vjet Gëzuar, miku im!

3. Duke pritur Vitin e Ri, unë gjithmonë mendoj për dhuratat më të shtrenjta që prindërit më kanë bërë. Edhe pse jemi milje larg, ti gjithmonë je në mendimet dhe lutjet e mia. Gëzuar për shumë vjet Vitin e Ri!

4. Njohja me ty ka qenë Masteri im në miqësinë e vërtetë. Në Vitin e Ri, shpresoj që ta meritoj dashurinë dhe ngrohtësinë tënde. Të uroj një Vit të Ri të gëzuar!

5. Çdo fund është një fillim i ri. Mbaje shpirtin dhe vendosmërinë të patundur dhe gjithmonë do të ecësh në një rrugë me lavdi. Me guxim, besim dhe përpjekje, do ta arrish çdo gjë që ke dëshiruar. Të uroj një vit të lumtur!

6. Pas me të vjetrën, përpara me të renë - gjithçka në këtë mes qoftë e lumtur për ty! Gëzuar Vitin e Ri!

7. Ndërsa mendoj për miqësinë tonë dhe sa të lumtur më ka bërë ajo mua, dua të të uroj shumë lumturi për vitin që po vjen!

8. Urimet e mia për ty: fillim i mbarë për janarin, dashuri për shkurtin, paqe për marsin, asnjë shqetësim për prillin, qejf për majin, gëzim nga qershori në nëntor, lumturi për dhjetorin. Paç një 2016 me fat dhe të mrekullueshme!

9. Uroj në këtë Vit të Ri shpresa dhe aspirata të reja, së bashku me zellin, guximin dhe angazhimin tënd për t’i arritur. Të uroj gjithë të mirat dhe Gëzuar Vitin e Ri!

10. Uroj që Viti i Ri të të japë forcën për të përballuar sfidat e jetës dhe kurajën për të qetësuar ujërat e për të pasur gjithçka nën kontroll në çdo hap që do të ndërmarrësh! Është Vit i Ri, i dashur!

11. Viti i Ri shënon një fillim të ri. Njerëz të rinj për të takuar, aventura të reja për të shijuar dhe kujtime të reja për të krijuar. Të uroj një Vit të Ri të lumtur!

Largohet Sokol Balla, vjen reagimi nga drejtuesit e Top Channel


Prej disa kohësh është përfolur largimi i Sokol Ballës nga Top Channel.

Një vizitë e moderatorit të njohur në ambientet e Vizion Plus, ngriti akoma edhe më shumë dyshime dhe u mendua se ai do të ishte stacioni i radhës për të. Sokol Balla u shkarkua nga drejtor informacioni në Top Channel, ndërsa mbrëmë në mesnatë ai konfirmoi lajmin e largimit të tij nga televizioni ku ka punuar prej mëse 12 vjetësh.

“Uroj qe jeni duke kaluar bukur. Ky vit mbyll shume kapituj per shume nga ne. Nje nga ata edhe une. Ne kete fund 2017 dua te uroj se pari koleget e mi te @topchanneltv me te cilet kalova me shume 12 vjet te paharruar, dhe me te cilet rruga ime sot ndahet. Gezuar 2018! Koli”, ishte statusi i Sokol Ballës.

Pas largimit të tij, ka ardhur edhe reagimi i TV, nëpërmjet një shkrimi të botuar në ‘Koha Jonë’, të titulluar ‘Epoka e re në Top Channel’.




Shkrmi i plotë



Vjollca Hoxha

Mu Natën e Vitit të Ri, si për t’ja prishë darkën e ndërrimit të viteve, Vjollca Hoxhës dhe Top Channel, si një hakmarrje e ftohtë për shkarkimin nga drejtor lajmesh, Sokol Balla njoftoi me ca radhë se rruga me Top Channel tashmë ndahet përfundimisht.
Krisja e Sokol Ballës me Vjollca Hoxhën erdhi pas emisionit në shtëpinë e Saimir Tahirit, për të cilin pati kritika të shumta nga publiku. Në fakt ajo intervistë ishte si një qokë e Ballës për ish-ministrin, ndonëse në publik u interpretua si një porosi e Edi Ramës ndaj Vjollca Hoxhës, pronare e vetme e Top Channel. Sokol Balla u shkarkua nga drejtor informacioni në Top Channel, ndërsa mbrëmë në mesnatë, kur ishte shtruar sofra e Natës së Vitit të Ri, Balla, hodhi me atë pjerrtësinë e shikimit televiziv, një bombë si punë fishekzjarri festiv, por në të vertetë që theu disa dritare të Top Channel. Iku edhe nga Top Story. Informacione mediatike dhe portalesh, për largimin e tij, kishin dalë më përpara nga burime mediatike klanore apo që tirreshin në një televizion tjetër, i cili e do të vdekur Top Channel. Pasi mposhtën dhe vdiqën gjigandin televiziv kombëtar RTSH (këtu ka faj edhe vetë Top Channel që heshti, kur varrosej TVSH); tashmë synimi mbetet kalaja Top Channel.
Top Channel është realisht televizioni më i madh kombëtar. Ai lindi si një dritë e re radiotelevizive, por lindi në mes të luftës mediatike dhe politike, dhe si i tillë kishte mision informimi të paanshëm. Top-i lindi si një shpresë informative dhe investigimi për shoqërinë. Atë e krijoi Tani i Top-it, e lindi si televizion të publikut ose në një farë mënyre për të qenë me publikun e jo me qeveritë. Pra televizion me mision e detyrë opozitare ndaj kujtdo që shkel ligjet dhe dhunon shoqërinë.
Vjollca Hoxha ndodhet mes një stuhie të krijuar nga kundërshtarët televizivë, pavarësisht se i japin dorën, por nën dorë e buzëqeshje kanë thikën e pabesisë së konkurencës. Deri diku janë normale brrylat nga konkurenca në një botë pushteti radioteleviziv, ku ndërthuren shumë interesa jo vetëm profesionalizmi. Por nuk është thjesht një konkurencë profesioni, po të ishte kështu do ishte deri diku normale. Janë interesa pushteti, oligarkish, miliardash dhe grupesh ekonomiko-mediatike të cilat ndodhen të ngërthyer me njëmijë fije interesash me pushtetin e radhës. Top Channel, ndonëse me deviacione të pjesshme, por ka qëndruar ashtu siç është krijuar TOP ndaj pushtetit.
Top Channel është një Perandori mediatike. Duan ta thërmojnë nga pak e përditë, me kujdes e djallëzi. Përballë ka media të tjera që marrin para nga pushteti, bile marrin qindra milionë dollarë në forme lejesh ndërtimi, investimesh, PPP, zona turistike, hotele e gjithçka prodhon pushteti ekzekutiv ndaj pushtetit të medias. Top Channel nuk besohet se ka marrë apo përfituar gjëra të tilla, të paktën do të ishte bërë publike nëse do kishte futur dorën Vjollca Hoxha në thesin e qeverisë, siç bëjnë pala përballë e Top Channel. Nëse i kanë dhënë si Bashki e Tiranës ca kioska shtypi apo për shitje cigaresh nëpër Tiranë, është një tallje me shumë se ndihmë për të mbajtur një gjigand televiziv si Top Channel. Top-i ka ndërtuar vetë një ndërtesë me kredi e me halle dhe po paguan për zyrat e reja televizive, ndërkohë që mediat e tjera televizive, pothuaj të gjitha, kanë marrë qyl nga qeveritë toka, prona, zyra, etj. Top Channel ka gërmuar shpirtin e tij për tu mbajtur gjallë dhe fort në këtë botë televizive dhe kur kryeministri Rama është kthyer në të vertetë siç thoshte Ylli Rakipi në një kryeredaktor të mbi 85 përqind të mediave shqiptare. Kjo është e frikshme!
Ndaj Top Channel është përballë televizioneve të tjera të cilët kanë shumë para, prona, me shumë mbështetje pushteti ekzekutiv, bile janë bërë njësh. Vjollca Hoxha si “perandore” e Top Channel ka përballë edhe qeverinë, edhe kryeministrin e rradhës, i cili vjen nga media dhe ia di se ku duhet shpuar me trapan për ta sakatuar median e cila nuk nënshtrohet apo nuk bëhet pjesë e oligarkisë së madhe që ka kapur këtë vend.
Top Channel ka një zgjidhje; sulm dhe zbardhje të vertetave të pushtetit, por edhe të konkurentëve të mbushur me para pushteti.
Natyrisht që ikja e Sokol Ballës është një goditje, por nuk është fundi. Ka plot të tjerë në tregun mediatik që mbushin boshllëkun e krijuar, bile edhe mund të jenë më të mirë. Kjo nuk do të thotë se Sokol Balla nuk është gazetar VIP dhe me një zgjuarsi e nuhatje te lindur për gazetar. Por nuk u shemb Roma se iku Koli.
Vjollca Hoxha ka nevojë të tregohet e shpejtë, jo vetëm për këtë ikje, por edhe për lajmet, pasi ndonëse është një gazetar i mirë ai që drejton sot lajmet, lajmet duan një ikonë profesionializmi dhe kurajo meditiake, që kur të dal sigla e lajmeve Top Channel ministrat apo kryeministri të vrapojnë për të kapur lajmet dhe të rrijnë me zemër në dorë. Sa me shumë “infarkte” qeveritare krijon Top Channel aq me shumë e do publiku, aq me fortë kthehet Top-i si në kohën e Tanit të

2018/01/01

Gëzuar Shqipëri natyrore 2018-ta!

Image result for shqiperia natyrore

Nga Flori Bruqi


Shqipëria natyrore feston ndërrimin e viteve





NëTiranë,Prishtinë,Shkup,Tetovë,Gostivarë,Pejë,Mitrovicë,Prizren,Shkodër,Ulqin,Tuz,Bujanovcë,
Preshevë,Medvegjë,Gjakovë,Burim,Deçan ishte epiqendra e festimeve, ku pjesëmarrësit në koncertin e organizuar nga shumë shoqëri-kulturo artistike shijuan edhe spektaklin e fishekzjarreve dhe rrokën gotat në sekondat e para të këtij viti-2018!



Me fishekzjarre ky vit u prit gjithashtu në shumë katunde të vendit.


Fatmirësisht deri më tani nuk ka raportime për ndonjë incident, ndërkohë që Policia  thotë se është në gatishmëri maksimale me masa sigurie shtesë.


Lexoni edhe:


Serbia duhet ta dijë së Shqipëria Natyrore është realitet!!!


https://atunispoetry.com/2017/12/09/serbia-duhet-ta-dije-se-shqiperia-natyrore-eshte-realitet-nga-flori-bruqi/

Viti 2018, i Gjergj KASTRIOTIT – Skënderbeut, pa Emnin e At Gjergj Fishtës e t’ Atdhetarve të tjerë të Veriut, të “lanun në harresë” , nuk ka me pasë asnjë vlerë, ashtu si “shkollat Shqiptare pa shkrimtarët e Veriut”!

            “ME  KËTE  SHENJË  DO  TË  FITOSH”   
Tue zbardhë mosha dhetepestë e jona
Atje prej shtojesh s’ Anadollit t’ plleshem
Hanza pergjakshem, nisë mbi Europë t’ kukzohet.
Ishte zotmadhi i turqvet, që në krye
Të ma s’ rreptes ushtri  së jetës s’ atëhershme
Ujnat e njelmta dilte t’ Helespontit,
Edhe betohej n’ mëni të vet mizore,
Se shpirti trupit s’ do t’i ndahej para
Se hanzen t’ ngrinte mbi Sh’ Sofi t’ Bizantit
E n’ Sh’Pjeter t’ Romës tagji t’i vênte kalit.
E pse ai burrë dokrrash e pallavrash  s’ ishte,
Perpara tij ranë frone e ranë therore;
U rroposen mbretni  e u shkimen fise,
E as bar ma s’ bijti andej ka ’i shkeli kamba.
Greku, bullgari humben, humbi serbi,
- Humbi, po, serbi, madhështia e t’ cilit,
Atje te e vona boten mbarë në zi
Do t’a mështiellte. – T’ felgruem droje, shuejtën
Zanin mbretent e Europës. Zâmaret heshten,
Heshti edhe kanga e nji mjerim i shemtuem,
I  ra mbarë dheut.
                                         Kur, qé, mbi kep të Krujës
Titanike po del nji hije burri,
Vetullat ngerthye, si dy hulli rrufeje,
Me do sy zjarmi e ‘i mjekerr t’ thijtë, e cila
Shtëllungë gjatë nofullash i derdhej, si ajo mjegulla
Rreth njaj curri t’ thepisun. N’ krye trishtueshëm
Flakë shkelqen tarogza brinatake,
Që, tmershem ka ‘i vezullon nen rreze t’ diellit,
Kometë zharitse dan nder sy t’ anmikut.
Ai asht fatosi i ndiemun Gjergj Kastriota,
I Madhi Gjergj Kastriota Skënderbeu,
Që, prej atij kepi, si nji shqipe mali
Kundron kah forca e barbarisë lindore
Shkon tue rrëmbye mbretni e fise e popuj,
E gjithshka t’ mbarë perftue kisht’ mendja e njerit;
Si rribë veriu, qi rêtë i fshin prej qielli
Dhe e lên token me u tha. Edhe tue pa
Se anmiku i rreptë i qytetnisë njerzore
Po nis per s’ afermi Shqipnisë t’ kercnohej
E se prej njerit s’ kisht’ pse ndimë me pritë,
Çon syt kah qielli, e zemra gjak tu’ i shkue,
“O Zot! – gerthet, - O Zot i Madhi i Ushtrive!
E po a njëmend se ma s’ do t’ ketë Shqipnia
Nji vend ku me t’ u lutë?... E se gratë tona
Djepat  n’ Azi mbas sotit do t’ përkundin?...
E se Shqiptari tokën do t’ punojë
Veç per me kndêllun n’ mish gocat çerkeze,
Që nji tirani t’ i sherbejnë ma kandshem?
Oh! Pse ia mbrrimë ksajë dite, e s’ ka shperthye
Toka q’ me kohë, me na perpi per s’ gjalli!
Ti, o Zot i Madh i Ushtrive, Ti prej qielli
Zemer e forcë m’ dergo, që këtij tartari
Barbar unë t’ ia diftoj, se Shqiptaria
S’ merret pa gjak, e se per Fé e Atdhé
Di t’ vdesë Shqyptari”. Permbi flatra
Të bardha t’ fésë kjo lutje u çue kah qiella
E i shkoi n’ vesh Perendisë e e preku n’ zemer.
I Amshuemi, atëherë, prej visarit t’ qiejvet
Nxjerrë nji pelhurë të ngjyme “kuq e zi”,
Që engjujt vetë n’ Parriz endun e kishin:
E mbasi e puth’ i Lumi e ven në ballë,
Nji kerubini t’ lehtë i urdhnon tue’ i  thanë,
“Na, e ketë Flamur Skanderbeut çoja
Atje poshtë n’ Krujë,  e thuej prej anës s’eme,
Se dersa t’ rrijë tok fisi i Shqiptarit
Nen hije t’ ktij emblemi t’em t’ bekuem,
Zot m’ veti e i lirë gjithmonë ai ka me kenun”.
Kështu tha i Amshuemi; e ai kerubini i qiejvet
Palosun  n’ parsmë Flamurin e Shqypnisë,
Hapë flatrat e prarueme, e poshtë Empirit
Shigjetë n’per nji rreze drite dirgjet n’ Krujë.
Ku Skënderbeut n’ dorë dhuntinë e Zotit –
Flamurin e Shqipnisë – ia jep e këshillin
E t’ Lumit ia difton: Se si Shqiptari
Zot m’ veti e i lirë gjithmonë do t’ mund qëndrojë.  
Si ai njeri, që trishtue njaj andrre s’ keqe,
Kur gjumi i del, me vedi xen e gëzohet,
Se n’ hije e jo njëmendtë iu shfaq rreziku:
Kështu Skënderbeu nis me u gëzue me vete,
Si Lajmi i qiejvet n’ dorë ia dha Flamurin
E i tha se per nën hije t’ tij Shqipnia
E lirë e zojë m’ vetvete përherë do t’ mbetej.
Edhe armatoset Burri i dheut krejt m’ hekur,
Ngjesh pallen  n’ ije – pallen t’ rreptë, mizore,
E n’ patershanë, me pafta arenzi t’ mathun,
Njet Flamurin kuq e zi, që vetë i Amshuemi
E kishte puth edhe mbi shpinë të kalit,
Që, fry turinjtë, njuhatte erë të gjaku,
Hidhet porsi duhi e rreptë. Prej millit
E nxjerrë pallen mizore, e drejtë kah qielli
Heshten e ngre. Nji  fllad i lehtë, i ambel –
Flladi i Dashtnisë – po e zhdrivillon Flamurin.
- Flamurin e Atdheut  t’ em – që tue gufue
Mallnueshëm nepër ajr të lirë t’ Shqipnisë,
Nisë me u valvitë si fleta e Kerubinit,
Si ai skundilli i petkut t’ Perendisë,
Që, mirë qëndisë me hana, yj e diej,
Prej krahvet t’ amëshuem e t’ gjithpushtetshëm
I varet poshtë neper hapësi t’ Empirit,
Kah, mështetë n’ stuhi e n’ flatra t’ rribës s’ murranit
Sheston boshtin e moknes s’ rrokullisë.
E ashtu n’ atë dukë të rreptë e t’ perfrigueshme
Me ‘i za, si tue ulrue, prej kepit t’ Krujës
Po u thërret Shqiptarve t’ vet e u thotë: “Këtu burra!
Këtu eni, o t’ bijtë e Maleve! Shqipnia
Gjindet n’ rrezik!” N’ atë bulurimë ushtuen
Malet e fushat e Shqipnisë kreshnike,
Edhe një çetë e vogel homeridësh,
- Burrash si motit veç që bante nana -
Per rreth tij mblidhen, e nen hije t’ Flamurit
Nji  bé të madhe bajnë e lidhin besën,
Se i pëllâmbë toke t’ Atdheut s’ ia lëshojnë tartarit,
Po s’ e lánë para me gjak t’ tij t’ perdhosun.
T’ forcuem me atë bé, t’ forcuem me shejtni tagresh
E shpresë n’ Zotin tue mbajtë e n’ krah të vetin,
Me Flamur kuq e zi zhdredhun perpara,
Poshtë errmorevet t’ maleve t’ thepisuna
Si rreshme boret prej ndo ‘i kulmi t’ rryeshem,
Rrâjnë fulikare permbi radhë t’ turqvet,
Të cilët, prej s’ largu  tue ua pamë hovin,
Thonë se kulshedra me dragoj po u turret.
Edhe mnershem nisë lufta titanike.
Kah t’ idhtat shpata, kah gjakbâset heshta
Çeken nder shkëndija me vringllimë t’ trishtueshme,
E bumbullojnë henike edhe gopedra,
E vrrasin keqas të varruemt përdhé.
Kaq nji  zhurmë, nji rropame e ‘i vigmë e kobshme
Çohet per ajr të terratuemun pluhuni,
Qi rreth e rrotull t’ tanë dridhet Ballkani.
Shkon gjaku rrëkajë. T’ tanë fusha e gjanë e Dibrës
Me kurma t’ zeshkët barbarësh asht mbulue. Hidhet,
Hingëllon, trumhaset kali i Skënderbeut,
Kah thundra e mbathun thellë i humbë në dhé
Të rijtun n’ gjak t’ barbarit. N’ dhambë brén buzen,
Atëherë zotmadhi i turqvet pendohet
Që i ra kurrë n’ mend t’ mësyjë Shqipninë mizore.
E sheh, po, vetë gjakbâsi, se rob s’ bahet
Ai dhé, ku  Flamuri kuq e zi valvitet.

  ■Shenim nga Fritz Radovani: Viti 2018, i Gjergj KASTRIOTIT – Skënderbeut, pa Emnin  e At Gjergj Fishtës e t’ Atdhetarve të tjerë të Veriut, të “lanun në harresë” , nuk ka me pasë asnjë vlerë, ashtu si “shkollat Shqiptare pa shkrimtarët e Veriut”!
Po ju persëris se:         


                                 “E sheh, po, vetë gjakbâsi, se rob s’ bahet
  Ai dhé, ku  Flamuri kuq e zi valvitet...”


Fritz Radovani 

         Melbourne, 9 Dhjetor 2017.

Disa të dhëna historike rreth figurës dhe familjes së Heroit tonë Kombëtar Gjergj Kastriot – Skënderbeut.



Valter Shtylla: Skënderbeu serb? në librat e tyre njihet si shqiptar

Image result for valter shtylla

Prof. Valter Shtylla

Burimet e shkruara – arkivat dhe dokumentet e ndryshme – si dhe botimet historike janë pjesë e rendësishme e përshkrimeve historike.

Nga ana tjetër, edhe objektet monumentale të trashëgimisë kulturore pasqyrojnë në mënyrë konkrete aspekte materiale për ngjarje dhe figura të ndryshme të historisë.

Duke u mbështetur në llojet e burimeve të përmendura më lart, në këtë shkrim jepen disa të dhëna historike rreth figurës dhe familjes së Heroit tonë Kombëtar Gjergj Kastriot – Skënderbeut.

Dihet se për Skënderbeun dhe bëmat e tij janë shkruar dhe botuar shumë libra dhe artikuj. Dhe këtu është rasti të theksojmë se një nga librat më të hershëm ku përmendet Skënderbeu dhe familja e tij është pa dyshim ai i autorit spanjoll Agustin Sales me titull “Historia del Real Monasterio de la SS-ma Trinidad” i botuar në Valencia në vitin 1761, dhe i ruajtur në Bibliotekën e Conventos SS-ma Trinidad të Real Manastirit.

Gjatë një vizite që bëra në këtë manastir në vitin 2001, pasi mësuan që një shqiptar nga vendi i Skënderbeut ishte mik në Convento-n e tyre, murgeshat më dhuruan me respekt një fotokopje të origjinalit të këtij libri. Manastiri Mbretëror i Valencias dhe lidhjet me të, përfaqësojnë një faqe historike të familjes së Kastriotëve.

Tashmë dihen mirë lidhjet dhe aleancat e Skënderbeut me familjen mbretërore të Aragonëve të Napolit. Kurora e tyre përfshinte dhe Mbretërinë e Valencias. Mbreti dragon Alfonsi V-të, që nga gjysma e parë e shek. XV-të, e deri në vitin 1458, me kurorën e monarkut, pati miqësi me familjen arbërore të Kastriotëve.

Pas vdekjes së Skënderbeut në vitin 1468, familja e tij me gruan, Donikën, në krye emigroi në Napoli. Nga burimet rezulton se djali i Donikës, Gjoni, së bashku me të birin, Alfonsin, në vitin 1500 kanë qenë në Spanjë, ku përkrah spanjollëve kanë luftuar kundër arabëve.

Gjithashtu, burimet dëshmojnë se gjatë periudhës 1499-1506 Donika ka qenë në Valencia. Në vitin 1445, Mbretëresha e Spanjës, Maria de Castilio, gruaja e Alfonsit të V-të aragon, pat filluar ndërtimin e Real Manastirit të Valencias, ku ajo dhe u varros në vitin 1458 në një varr monumental në portikun e manastirit.

Miqësia e Kastriotëve me Aragonët dëshmohet dhe nga fakti që pjesëtarë të familjes së Kastriotëve kanë varret e tyre në këtë manastir mbretëror, përkrah mbretëreshës aragonase Maria de Castilio.

Studiuesi spanjoll Daniel Benito Goerlich në veprën e tij “El Real Monasterio de la Santissima Trinidad” të vitit 1998, në faqen 154, shkruan “në këtë kapelë (kamare anësore) është varrosur në fillim të shek XVI-të gruaja e Gjon Kastriotit, birit të Mbretit të Albanisë Gjergj Kastrioto, i quajtur nga myslimanët Skënder – Beg, që do të thotë Aleandro (Aleksandro)”.

Djali i Gjonit, Alfonsi, sipas Salesit (vepra e lartpërmendur, fq.119), ka vdekur në vitin 1503 i goditur nga një gur teksa kalonte mbi urën San Trinidad pranë Manastirit.

“Alfonsi – vijon Sales – është varrosur brenda në kishë nën një kolonë mermeri poshtë vendit të korit të kishës, në murin perëndimor, duke u nderuar si biri (gabim – në fakt është nipi: shën. V. Shtylla) i Gjergjit, mbretit të Albanisë”. Kisha e Manastirit është dëmtuar disa herë dhe për pasojë varret sot nuk ruhen sipër dyshemesë.

Në kapelën në verilindje të naosit ku qe varrosur Xhovana, gruaja e Gjonit dhe nëna e Alfonsit, sipër varej një ikonë e madhe e Shën Mërisë, dhuratë e Beatrices së Hungarisë për Xhovanën. Kjo ikonë në vitin 1612 u vendos në kapelën përballë.

Për shkak të dëmtimit të varreve, në vitin 1900 pllaka prej mermeri të zi e varrit të Alfonsit u vendos në një qoshe të kishës pranë hyrjes.

Pllaka lexon “Këtu prehet Alfonsi, biri i të famshmit Georgo Castroto, mbret i Albanisë, i braktisur nga turqit, fortesë e pamposhtur e krishtërimit, i cili u quajt nga turqit Escardabech, dhe i cili, për prejardhjen e tij, vlerën dhe madhështinë e shpirtit, krahasohej me mbretin Aleksandër të Maqedonisë.

Vdiq në moshën 15 vjeç në këtë qytet të Valencias, viti 1503.” Kuptohet se këtu bëhet fjalë për të nipin dhe jo për të birin e Skënderbeut, i cili pat vdekur në vitin 1468. Nga ky epitaf del qartazi vlerësimi i dinastisë aragonase për, siç thekson pllaka, “Mbretin e Albanisë”.

Në faqen 115 të librit të tij, Salesi shkruan “Jorgo Castrioto, Mbreti i Albanisë dhe i Epirit, dhe një nga kapitenët më të mëdhenj dhe më trima të botës, i cili nga turqit (prej të cilëve që arratisur) u quajt në arabisht Scander Beg, që do të thotë Alejandro …”.

Në vitin 1506 Donika nga Valencia nuk u kthye në Napoli. Mendohet se edhe Donika, bashkë me gardën e saj të përbërë nga rreth 20 kalorës, të jetë varrosur në Real Manastirin San Trinidad të Valencias.
Zef Mirdita, në veprën e tij “Krishtenizmi ndër Shqiptarë”, faqe 170, shkruan se “nuk janë të pakët ata që mendojnë se Skënderbeu ka qenë ortodoks dhe lidhur me të (fenë e tij) është trajtuar edhe përkatësia e tij etnike”.

Mirëpo dihet se dinastia e Kastriotëve, që sundonte në trevën e Matit, gjeneratë pas gjenerate, ka qenë e lidhur me ipeshkvinë latine shqiptare – vijon Mirdita.

“Dihet se i ati i Gjergj Kastriotit, Gjoni, në principatën e vet ka pasur klerikë dhe abaci katolike. Nga ana tjetër, në Manastirin serb të Hilandarit në malin Athos, ai mori Kullën e Shën Gjergjit në këmbim të dy fshatrave në Rekën e Dibrës.

Ky veprim shpjegohet me frymën e tolerancës fetare. Veç kësaj, ka qenë praktikë e familjeve feudale mesjetare shqiptare që, me anën e martesave të lidhnin miqësi me feudalët fqinjë, pavarësisht se çfarë besimi dhe riti ishin ata” përfundon Mirdita.

Kështu motra e Skënderbeut, Mara qe martuar me princin e Malit të Zi, Stefan Crnojeviçin, kurse kunata, Angjelina, e bija e Gjergj Arianitit dhe motra e Donikës, qe martuar me despotin serb Stefan Brankoviç. Pas vdekjes së Skënderbeut, në vitin 1468, shumica e princave shqiptarë emigruan në Itali.

Veç Kastriotëve, ndër familjet që emigruan, qenë Muzakajt, varret e të cilëve ndodhen në Bazilikën e Frankavilës; familja e Vrana Kontit, vajza e të cilit Anxhela, u martua me Dukën e Gravinës, Ferdinand Orsinin, biri i Françesk Orsinit, i ekzekutuar nga Cezar Borxhia i Spanjës.

Anxhela vdiq në moshë të re në vitin 1518 dhe i shoqi e varrosin në një varr monumental në Kishën e Shën Sofisë në Gravina. Kostandin Arianiti i feudaleve arianitas, kunati i Skënderbeut, është varrosur në vitin 1530 në Fano, dhe sipas disave, në Shën Agostinin e Romës (burimi: Paolo Petta, Despotë të Epirit dhe Princër të Maqedonisë, Tiranë 2000, faqe 188).

Kështu pas Skënderbeut, mërgata e fisnikëve shqiptarë u orientua përgjithësisht drejt botës perëndimore katolike. Studiuesi Pëllumb Xhufi, në librin e tij “Dilemat e Arbërit”, faqe 483, lidhur me përkatësinë fetare të Kastriotëve shprehet se “Karl Topia dhe Gjon Kastrioti duket se ishin princërit e fundit shqiptarë të Arbërit, që mbajtën një profil të papërcaktuar fetar.”
Shuflaj
Një studiues i njohur sllav që ka botuar jo pak për historinë e Shqipërisë është kroati Milan Shuflaj. Ai, në librin “Serbët dhe Shqiptarët” 2001, në faqen 200 përmend faktin se ikumeni i manastirit serb të Hilandarit në vitin 1426 i shiti Gjon Kastriotit Pirgun e Shën Gjergjit në këtë manastir për 60 fiorinta. Ky pirg sot njihet me emrin “Pirgu i Shqiptarëve”. Shuflaj shënon më poshtë se në këtë manastir mbeti si murg vëllai i Skëdërbeut, Reposhi, i cili këtu edhe u varros.

Mbishkrimi i varrit e quan atë “Duka i Ilirëve”. Varri është brenda kishës, në murin verior. Kështu Shuflaj nënvizon përkatësinë iliro – shqiptare të Kastriotëve.

Sreten Petkoviç
Autori serb Sreten Petkoviç në vitin 1999 ka botuar në Beograd një libër për Hilandarin. Në faqen 41 të librit Petkoviç thekson “Në 1430-1431, Reposhi, vëllai i të famshmit Scanderbeg nga familja Shqiptare e Castriotëve është varrosur në varrin në narteksin e brendshëm të murit verior.”

Pra një tjetër autor sllav flet mbi përkatësinë shqiptare të të Kastriotëve.

Tatjana Pejoviç
Në ishullin e Komit në liqenin e Shkodrës, në territorin malaze ndodhet Manastiri i Komit, me konakët e dëmtuar dhe me Kishën Fjetja e Shën Mërisë që është funksionale edhe sot.

Ky kompleks është ndërtuar në vitet 1415-1427 nga familja e Crnojeviçëve, që e kishte selinë në fortesën e Zhabljakut aty pranë. Stefan Crnojeviçi ishte martuar me Marën, motrën e Skënderbeut.

Djemtë e tij, Gjergji dhe Aleksi, ndërtuan Manastirin e Komit si një vepër shpirtërore. Brenda në kishë janë varret e çiftit Stefan – Mara dhe të të dy djemve. Mbi pllakën horizontale të varrit të Marës dallohet një monogram, të cilin me sa kemi mundur ta kompozojmë e lexojmë kështu “Është pllaka e zonjës Mara, princesha e Crna Gorës, motra e Giorgio Scanderbeg.”

Për ekzistencën e këtyre varreve flitet edhe në faqet 56 dhe 434 të Albumit “Spomenici Kulture Crne Gore” të vitit 1997. Mjaft i qartë është një konstatim i specialists Tatjana Pejoviç, e cila në vitin 1995 ka botuar monografinë “Manastiret në territorin e Malit të Zi”. Në faqen 134, kur flet për Manastirin e Komit, ajo përmend pllakat e varreve në interierin e kishës.

“Pranë pllakës së Stefanit – shprehet ajo – ndodhet pllaka e Mara Kastriotit, princesha shqiptare, motra e Skënder- Begut. Pllakat, shton Pejoviç, janë të pasura me gdhendje dekorative.” Pra ky është një rast tjetër i përcaktimit të Kastriotëve si shqiptarë, nga ana e studiuesve të kualifikuar sllavë.

Zharko Shçepanoviç
Në vitin 2002 në Podgoricë është botuar libri i Zharko Shçepanoviç me titull “Kratka Istorija Crne Gore”. Në faqet 90-105 trajtohet kapitulli “Mali i Zi nën pushtetin e Crnojeviçëve”. Në kreun e faqes 97 është shkruar emri i saktë shqiptar i Heroit tonë, ashtu siç e shkruajmë ne, bashkëkombasit e tij – Gjergj Kastriot Skënderbeg, dhe jo siç e transformojnë me qëllim tjetërkund.

Këtu bëhet fjalë për historinë e një vendi fqinj sllav, me të cilin Skënderbeu ka pasur shumë lidhje e bashkëpunim.
Burime të shumta historike dëshmojnë lidhjet e Skënderbeut me familjen mbretërore të Aragonëve të Napolit, e cila përfshinte dhe Mbretërinë e Valencias në Spanjë. Pasuesi i Alfonsit V, Mbreti Ferrante i pat njohur familjes së Kastriotëve disa feude të rëndësishme në Itali, si Kontenë Monte Santanxhelo dhe Sinjorinë e San Xhovani Rotondos.

Pas vdekjes së Skënderbeut në vitin 1468 Mbreti Ferrante mori nën mbrojtje familjen e Skënderbeut. Me rastin e vdekjes ai i dërgoi Donikës një mesazh ngushëllimi ku shprehej se vdekja e burrit të saj i kishte hidhëruar jo më pak se vdekja e Alfonsit dhe se Gjergj Kastrioti ishte për ta si një baba i dytë.

Pas 1468-ës familja e Skënderbeut emigroi në Napoli. Gjoni, djali i Donikës dhe Gjergj Kastriotit pati katër djem dhe një vajzë. Njëri nga djemtë, Konstantini, në moshën 20-vjeçare, në vitin 1497 u shpall peshkop i Izernias, qytet në very të Napolit, ndërmjet Frozinones dhe Campobasos. Konstantini ka vdekur në vitin 1503 dhe është varrosur në portikun e Kishës Santa Maria la Nova të Napolit, në qendër të qytetit pranë Piazza Monteoliveto.

Kjo kishë quhet “e reja” pasi është ndërtuar mbi rrënojat e një kishe më të hershme – Kuvendi i fretërve minorë. Kur Karli I ndërtoi Castelnuovon në vitin 1279, ai iu dha fretërve minorë tokë për ndërtimin e kësaj kishe, e cila më vonë, në fundin e shek. XVI-të pësoi ndryshime.

Në anën veriore të kishës ndodhet një oborr – portik kuadrat me korridoret e mbyllura anësore.Në faqet e mureve të korridoreve janë varrosur figura të shumta historike, që dallojnë nga epitafet e tyre.

Në qendër të korridorit verior ndodhet monumenti mortor Konstantin Kastriotit, një vepër arti e gdhendur në mermer me gjerësi 2.2m dhe lartësi 4.5 m dhe e punuar nga mjeshtri Jacopo de la Pila. Në pjesën e poshtme të veprës ndodhet epitafi me shkrimin latinisht, kushtuar nipit nga gjyshja Donikë.

Në këtë pllakë shkruhet “Konstantin Kastrioti i varrosur këtu, i cili është prej gjaku e farefisi të kulluar mbreti e perandori dhe fisnik për dlirësi dokesh, për dinjitet, kryeprift i Izernias, që vdiq para kohe.
Donika Komina, stërgjyshja nga babai i bëri këtë varr të mrekullueshëm në vitin e “njëmijë e pesëqind”.” Varri i Konstantinit është trajtuar në librin e vitit 1879 të Carlo Padiljones, i cili ka bërë dhe transkriptimin nga latinishtja të këtij epitafi. Ky varr monumental ka vlera historike edhe në fushën e heraldikës. Në pllakën e varrit është gdhendur dhe vërehet mjaft qartë stema – simbol e familjes së Kastriotëve. Në fushën ovale të një mburoje paraqitet shqiponja me dy krerë. Mbi dy kokat, janë dy kurorat mbretërore dhe sipër qafave është gdhendur ylli me tetë cepa. Sipër fare, jashtë mburojës është gdhendur kurora e kryepeshkopit, titulli që kishte Kostandini.

Ylli me cepa duket se simbolizon diellin. Ai është një simbol i njohur që prej antikitetit, siç është rasti për Mbretërinë Maqedonase. Në varrin e babait të Aleksandrit të Maqedonisë, Filipit II zbuluar në Verxhinia pranë Selanikut. Në këtë varr të fundit të shekullit IV p.e.sonë, Pasuri e Kulturës Botërore nën mbrojtjen e UNESCO-s, janë gjetur dy kuti prej ari mbi kapakët e të cilave është gdhendur dielli me cepa rrezatues, simbol i Mbretërisë Maqedonase.

Varri përfaqëson një kapelë me dy ambiente. Në ambientin e parahyrjes është gjetur kutia me diellin me 12 cepa, ndërsa në ambientin e varrit të Filipit II kutia e gjetur ka një yll me 16 cepa. Duket se në të dy rastet qëllimi ka qenë dhënia e simbolit të diellit, pa i kushtuar rëndësi numrit të cepave.

Për t’u rikthyer tek ylli me tetë cepa që gjendet në varrin e Napolit, duket se mund të ketë një lidhje midis tij dhe shandanit prej bronzi që Skënderbeu i pat dhuruar manastirit të Deçanit në Kosovë. Manastiri i Deçanit ndodhet në qytetin e Deçanit, në këmbët e Bjeshkëve të Namuna, ngjitur me lumin Bistrica e Deçanit.

Ky manastir është ndërtuar ndërmjet viteve 1327-1335. Si në çdo kompleks manastiri, objekti më i hershëm është kisha që ndodhet në qendër të tij. Kisha e Deçanit përfaqëson një objekt tipik të arkitekturës romaniko-gotike të shekullit XIV-të. Pas kishës, objekti më i rëndësishëm i këtij kompleksi religjioz është trapezaria (menca).

Në origjinë, ajo ishte një sallë me përmasa 10.5m × 32.5m ku ndodheshin 17 tavolina mermeri, në të cilat mund të uleshin njëkohësisht 150 murgjër. Pas djegies në shekullin e kaluar, salla u nda në tre pjesë, dhe ana e madhe lindore u përshtat si ambient muzeal për ekspozimin e ikonave dhe objekteve të tjera. Pikërisht në këtë sallë, në tavanin e apsidës gjysëmrrethore varet një shandan prej bronzi, i cili sipas gojëdhënës, i është dhuruar manastirit nga ana e Skënderbeut.

Shandani i varur mbi një zinxhir përbëhet nga tetë krahë koncentrikë, në fundet e të cilëve janë suportet për fiksimin e qirinjve vertikalë. Përdorimi i yllit me tetë cepa në simbolin e Kastriotëve mund të mos jetë një rastësi.

Mund të mendohet se Skënderbeu përdori si simbol të tijin pikërisht atë të Lekës së Madh, me të cilin e ka paralelizuar shpesh historia dhe prej të cilit mori edhe emrin Skënder – Aleksandër.

*****
Valter Shtylla, në krye të Institutit të Monumenteve



Specialisti i monumenteve, Valter Shtylla, duket se do të jetë drejtori i ri i Institutit të Monumenteve të Kulturës në Tiranë. Prezantimi zyrtar i tij pritet të bëhet të martën, datë 9 dhjetor, e më pas Shtylla të nisë detyrën në pozicionin e ri, të cilën e ka pasur edhe disa vite më parë. Emërimi i Shtyllës vjen kur kanë kaluar më shumë se dy muaj që nga dorëheqja e drejtorit të mëparshëm, Lorenc Bejko. Prej asaj kohe, ky institucion funksionon pa titullarin e tij. Pak ditë pas dorëheqjes, Bejko e motivoi largimin e tij me mungesë të vullnetit politik për ngritjen e nivelit profesional të të gjitha hallkave kyçe të sistemit të trashëgimisë në Shqipëri. Pas 15 muajsh punë të Bejkos, duket se kjo sfidë i mbetet tashmë Shtyllës, i cili prej vitesh është pjesë e këtij institucioni dhe kjo e ndihmon ta njohë gjendjen në tërësi. Gjithsesi, drejtimi i Institutit të Monumenteve të Kulturës është kthyer në një sfidë të vërtetë. Brenda pak vitesh janë ndërruar disa drejtorë, disa të shkarkuar, edhe me motivin e shpërdorimit të detyrës (rasti i Apollon Baçes, i akuzuar nga ministri Ylli Pango). Gjithçka do të shihet në vazhdim të funksionimit të këtij institucioni të trashëgimisë, të cilin Shtylla do ta gjejë në prag të një viti të ri pune. Valter Shtylla lindi më 21 maj 1942 në Tiranë. Ai është pjesë e Institutit të Monumenteve dhe punon në këtë institucion që në kohën kur ky i fundit u krijua, më 1965-ën. Në vitin 1970, Shtylla ka kryer Fakultetin e Inxhinierisë së Ndërtimit në kryeqytet, duke vazhduar edhe punën si punonjës shkencor në sektorët e monumenteve të arkitekturës antike dhe mesjetare. Gjatë viteve të para të punës së tij në sektorin e lartpërmendur, ai ka kryer aktivitete në terren në të gjithë Republikën, për gjurmimin, seleksionimin dhe vënien në mbrojtje nga shteti të vlerave të ndryshme të trashëgimisë kulturore, siç ishin objektet e kultit dhe ato të hershme inxhinierike, si dhe për konservimin e monumenteve të kultit. Në fushën e studimeve, objekt i prof. Valter Shtyllës kanë qenë ndërtimet e hershme inxhinierike si: rrugët, urat, ujësjellësit, banjat etj., duke realizuar kështu një dokumentacion të pasur grafik dhe fotografik për arkivin e institutit. Në këtë fushë, Shtylla ka botuar rreth 40 artikuj studimorë në organe të ndryshme të shtypit dhe kryesisht në revista e buletine shkencore, brenda dhe jashtë shtetit. Gjithashtu ai ka marrë pjesë në konferenca ndërkombëtare të ndryshme me kumtesa dhe diskutime mbi pasurinë kombëtare kulturore shqiptare. Gjatë viteve ‘94-‘97 ai ka qenë në detyrën e drejtorit të Institutit të Monumenteve. Që prej 20 vjetësh Shtylla gëzon të drejtën e mbajtjes së titullit "Doktor i Shkencave" dhe "Bashkëpunëtor i Vjetër Shkencor", ndërsa prej vitit 1995 ai mban titullin "Profesor Doktor".

Nis viti i Skënderbeut në botë


 Image result for skenderbeu
Heroi i pavdekshëm i kombit Shqiptar
 
Me rastin e 550 vjetorit të vdekjes së heroit tonë kombëtar Gjergj Kastrioti Skënderbeu në SHBA (USA) po organizohen aktivitete kulturore historike kushtuar Gjergj Kastriotit - Skënderbeut nga Shoqatat e ndryshme  të Diasporës Shqiptare që jetojnë në SH B A.
 
Akademia Shqiptaro –Amerikane e Shkencave dhe Arteve me qendër në New York e kryesuar nga Prof. Dok. Skënder Kodra dheKëshilli Kombëtar Shqiptaro- Amerikan me qendër në New Jersey i drejtuar nga Presidenti i saj Ing. zoti Haxhi Dauti organizojnë së bashku konferencën përkujtimore kushtuar: 550 vjetorit të vdekjes së heroit kombëtar Shqiptar Gjergj Kastrioti –Skënderbeu, mbret i Arbërit prijs i Epirit dhe Maqedonisë.
 
Kjo konferencë ka një rëndësi të madhe pasi shërben në ruatjen e  gjallë të ethnokulturës Shqiptare, historisë  dhe trashëgimisë të kombit tonë i cili edhe sot jeton akoma i copëtuar dhunshëm, në trojet e tij native që fillojnë nga Mali i ZI, Bosnja e Sanxhaku, në Serbi, në Maqedoni dhe Greqi.
 
Në përkujtim të Skënderbeut në SH B A do të mbahet një javë festive, që fillon me dt.13 deri me dt. 20 janar 2018, ku do të zhvillohen një sërë aktivitetet të ndryshme kulturore-artistike ku do të marrin pjesë miq të kombit tonë,  Shqiptarë me origjinë nga të gjitha trojet Shqiptare të rajonit të Ballkanit, pjesmarrës të tjerë, shkollarë dhe studiues  që kanë sjellë ligjëratat e tyre me hulumtime shkencore dedikuar Skënderbeut, jetës dhe veprës së tij.
 
Në këtë konferencë përkujtimore është paraqitur dhe do të marrë pjesë me një ligjëratë të saj, Victoria Musacchia (Viktoria Muzaka) me origjinë nga familja e Muzakajve, prej Arbëreshëve të Italisë, që tani jeton në Texas të SH B A e cila do të sjellë  në një microfolm disa dokumente interesantë të shekullit XV-të që kanë lidhje me këtë event.
 
Këtë Konfrerencë e ka projektuar dhe do ta drejtojë Prof. / Academician Bajram Doka, Epigrafi/Albanologji dhe do në të po japin kontributin e tyre Prof. Bexhet Asani dhe Prof. Bashkim Klloboçishta.
Punimet e saj fillojnë me dt. 13 Janar 2018 në sallën e Monroe Colege në bashkë-kujdesin e Prof. Haxhi Berisha në adresën: 2501 Jerome Ave., Bronx, N.N, 10568 USA
Mbas dite në orën 13:30 (3: 30Pm) Këshilli Shqiptaro-Amerikan dhe Akademia Shqiptaro Amerikane e Shkencave organizojnë edhe mbrëmjen përkujtimore, dedikuar  po për këtë rast në restorantin”Maestros Catering” në New York, në adresën: 1703 Broxdale Avenue, N. York, N.Y, 10460 USA
 
Koferenca është e hapur për të gjithë dhe zhvillohet me kontributet vetiake të secilit pjesmarrës.
Kjo konferencë vjen mbas asaj që u mbajt me rastin e 100 vjetorit të ngrtijtes së flamurit kombëtar dhe Pavarësisë të Shqipërisë që u mbajt në ambientet e Institutit Gjergj Kastrioti Skënderbeu në vitin 2012 dhe të dyja këta konferenca  qëllimin e tyre kanë ruajtjen dhe kultivimin trashëgiminë ethnokulturore të Arbërit.
 
 
Nëpërmjet këtij njoftimi dëshiroj të informoj institucionet e dy shteteve Shqiptare, mediat e të gjitha llojeve, që sipas mundësive dhe dëshirës së tyre të marrin pjesë dhe të percjellin zhvilimin e këtij eventi si dhe aktivitetet e tjera që do të mbahen gjatë kësaj jave përkujtimore në; Connecticut, New York, New Jersey etj, të SH B A ku aktivitetet artistike do të jenë të shoqëruara me kostume kombëtare të trojeve të ndryshme Shqiptare.


Nis viti i Skënderbeut trojet shqiptare 


Viti 2018 është shpallur nga Qeveria e Shqipërisë si vit mbarëkombëtar i Gjergj Kastriotit-Skënderbeut dhe përkon me 550 vjetorin e vdekjes së heroit tonë kombëtar Gjergj Kastriot Skënderbe.

Ky ishte vendimi i parë i qeverisë “Rama 2”. Kryeministri i Shqipërisë, Edi Rama ka dhënë më shumë detaje në lidhje me këtë vendim, ku madje ka kërkuar edhe sugjerime për aktivitete të ndryshme të cilat i përshtaten këtij viti.
“Një Komision i Posaçëm do të ngrihet, për organizimin dhe promovimin e këtij viti ku përveç 550 vjetorit të vdekjes së Heroit tonë Kombëtar, spikasin edhe tre përvjetorë të tjerë, me rëndësi themelore për kombin shqiptar. Por padyshim në harkun e vitit që i lidh këta përvjetorë, ka edhe momente të tjera për të kujtuar e kremtuar, ngjarje e figura të historisë sonë kombëtare. Kontributi i çdokujt prej jush dhe i kujtdo që ka një ide, sugjerim, propozim për kalendarin e aktiviteteve te VITIT MBAREKOMBETAR TE SKENDERBEUT, është mëse i mirëpritur”, pati shkruar ai në facebook.

Përndryshe, tri monedha të reja do të hidhen në treg nga Banka e Shqipërisë.Vendimi është marrë në mbledhjen e Këshillit Mbikqyrës i cili vendosi të miratojë emetimin e një serie monedhash përkujtimore me tematikë “550 vjet in memoriam Gjergj-Kastrioti Skënderbeu (1468-2018)”.

“Seria do të emetohet gjatë vitit 2018 dhe do të përbëhet nga tre monedha, me vlerë emërore 200 Lekë në metal ar, 100 Lekë me metal argjend dhe 50 Lekë në metal të thjeshtë.” thuhet në njoftimin e Bankës së Shqipërisë. Kujtojmë se viti 2018, është shpallur nga qeveria si “Viti i Skënderbeut”, në nderim të 550 vjetorit i vdekjes së Heroit tonë Kombëtar.

Në zbatim të vendimit të Komisionit Shtetëror për vitin mbarëkombëtar Gjergj Kastriot Skënderbeu, Këshilli i Lartë i Arkivave miratoi modelet e dokumenteve administrative që përmbajnë logon, të detyrueshme për zbatim nga gjithë administrata shqiptare. Logoja dhe përmasat e saj janë miratuar nga Komisioni Shtetëror me vendimin nr.2, ndërkohë që KLA e ka integruar në dokumentet administrative për vitin 2018.

Skënderbeu lindi në vitin 1403. I përkiste familjes së Kastriotëve. I ati ishte Gjon Kastrioti, udhëheqës i qyteteve më të mëdha të asaj kohe, Krujës dhe Mirditës dhe e ëma ishte Vojsava.

Ai vdiq më 17 janar 1468 në Lezhë.

Profesor Dr.sci. Shkodran Cenë Imeraj Familja e Isa Boletinit me origjinë nga Isniqi i Deçanit

                                Historiaani Prof.dr.Shkodran  Cenë Imeraj  Zbritja nga vendbanimi i pjesës kodrinore-malore dhe vendosj...