2012-12-23

Victoria e meriton të kujtohet për aktin e saj të trimërisë


Kjo është Victoria. Ajo vdiq si një heroinë. I fshehu nxënësit e saj, të klasës së parë në rafte, pasi dëgjoi krismat e zjarrit.

Foto: Kjo është Victoria. Ajo vdiq si një heroinë. I fshehu nxënësit e saj, të klasës së parë në rafte, pasi dëgjoi krismat e zjarrit. Kur vrasësi erdhi në klasën e saj, ajo i tha atij, se nxënësit e saj kanë shkuar për gjimnastikë. Ai e qëlloi a
të dhe iku prej andej. Ajo kurseu kështu jetët e të gjithë nxënësve të saj, duke u thënë atyre më përpara, se i donte shumë. Ju lutem, shpërndajeni këtë mesazh më tej, nëse e shikoni. Victoria e meriton të kujtohet për aktin e saj të trimërisë.


 Kur vrasësi erdhi në klasën e saj, ajo i tha atij, se nxënësit e saj kanë shkuar për gjimnastikë. Ai e qëlloi atë dhe iku prej andej. Ajo kurseu kështu jetët e të gjithë nxënësve të saj, duke u thënë atyre më përpara, se i donte shumë. Ju lutem, shpërndajeni këtë mesazh më tej, nëse e shikoni. Victoria e meriton të kujtohet për aktin e saj të trimërisë.
Fara Faraoni

PAK NGROHTËSI PARA VITIT TË RI!!!!


Im atë përdori armën që t'ma dhuroi pendën.
Bablok, të dytë jemi luftëtarë.

- NEBIL DURAKU




******


Vullnet Mato
Vullnet Mato

ZOTI NUK I FAL TË GJITHA

Zoti fal yjet që gabojnë
udhët qiellore të rrotullimit,
dhe përplasen duke kapërdirë
yje të tjerët në bark.
Fal vullkanet që vjellin zjarr
dhe ngrejnë retë gjigante të hirit.
Fal tërmetet që krejt papritur
rrafshojnë qytetet varg.

Zoti fal lumenjtë e dehur
që shtrihen e flenë sipër grurit.
Fal detet që lëpijnë brigjet
me gjuhët ujore të cunamit
dhe lënë miliona njerëz
në erë e në shi lakuriq si gurët.
Fal zjarret shkrumbues
që i bëjnë blerimit malor namin.

Zoti fal me zemër të gjerë
gabimet më serioze të njerëzve.
Fal të betuarit mbi kryq
që fill pas dasmës shkelin besën.
Fal me keqardhje incestet e gjakut
që kryhen mes vëllezërve.
Fal mëkatarët e çdo feje,
pasi ndjejnë thellë pendesën.

Zoti fal hajdutët, siç i lëshon
dhe ligji vet, pas dënimit.
Fal përdhunimet që s’dihet
sa rëndë shkelin njërën dëshirë.
Por nuk fal kurrë kryekrimin
që vret gratë dhe fëmijët,
pa të cilët Toka ashtu si Hëna
do kish mbetur shkretëtirë!...

Por për një arsyetim të tillë
pyetja gati kërcen përpjetë:
Pa burrat, a nuk do qe penguar
njësoj shumëzimi në Tokë?...
Po. Veçse me një mashkull,
mbretëresha bën mijëra bletë
dhe me një dash përçor,
tufa e deleve bën qingja plot!...

Prandaj me këtë përjashtim,
Zoti nuk fal kurrë kryekrimin,
por atë që i kundërvihet e dënon
shpesh edhe me vetasgjësimin...



HYQMET HASKO

KAM SHUMË JETË PËR TË JETUAR

Vjen një mall i lehtë dhe i valë,
me ca fjalë zemre drithëruar,
i mori shpirti i bëri zjarr,
dhe përherë mbeti i pashuar.

Vjen nga larg në sqepin e kujtimit,
fshehur ish në skutat e zemrës,
larg larguar nga sytë e pikëllimit.
mbetur thellë tek mall i ëndrrës.

Kilometrat dot s’na ndanë,
dashuri pa thinja që s'njeh vite,
por thinjat fisnikëri kanë,
rënë nga qielli rreze drite.


Ti me prite, unë të prita gjatë,
nëpër ditë dhe nëpër natë,
zambak mbeti dashuria,
larg nga ti më lodhi vetmia.

Po të pres si verën e nxehtë,
largoj dhimbjen nga kjo jetë,
hajde bashkë me lumturinë,
më shkri akullin e shpirtit tim.

Më ndiz zjarrin e pashuar,
me largo ditën e mjegulluar,
po të pres, moj e uruar,
se kam shumë jetë për të jetuar!





Angjelina Krasniqi Bardhaj@Enxhi


TINGËLLIMA E PUTHJES

Toka mban lagështi, nga degët shiu shkundet,
Valëngrohta trupin mbështjell, ëmbël endet.
Në djepin e përkëdheljeve ëndrra përkundet,
Të pafajshmit sy, flasin me ndjenjë të ëndërrt.

Tingëllima e puthjes rrjedh mbi shpinën e lirë,
I ngjason tingullit kur pika e shiut bie mbi lule.
Çdo prejkje ndjehet, rrëshqet bulëzëvesë e mirë,
Shkëndija derdhen nga shpirti, vezullojnë pa ulje!...

Thellë ndihet vrulli i frymarrjes - puhizë mbi lëkurë, lutje!




Vasil Tabaku

VASIL TABAKU

DIMER

Ne shpirt
Bie shi…
Mjegullat
Si tufa mjellmash
Me rrembejne shikimin…
Pak ngrohtesi…
Nje grimce diell ne zemer
Nje petale luleje ne buze
Dhe nje puthje…
Ererat e marra
Levizin malet
Rrotullojne boten
Ndersa une eci
Me stuhite mbi shpine
Nje zog rrebel
Nje klithme e cmendur
Nje perqafim rrufeshe
Perzierje dhimbjesh dhe reshe
Ku horizontet
Jane ende te virgjer
E paprekur eshte Hena
Buzet e mia
Perjetesisht te etura…
Dashuria e dimrit thinjosh
Zhvirgjeron enderrat
Rremben ne krahet e ftohte
Mallin tim te djegur
Neper dege pemesh te zhveshura
Si femra nudo
Ku mrekullia e jetes
Zgjohet
Mbi gjinjte e bukur…
Dimri thinjosh
Me kerkon nje autograf
Mbi faqen e virgjer te debores …
Dhe une pash paritur
Se me deboren
Isha dashuruar marrezisht
Dhe debores
I kasha dhuruar
Dashurin time te pare…



Dhimiter Nica

PËRSËRI ISHA VONUAR.

Kuptova se m'i the të gjitha
edhe pa më thënë asnjë fjalë,
mora rrugën e kthimit, ika
dhe mendja më sillej vërdallë.

Unë që kisha thurur kaq skena
netëve dimërake në janar,
të shkrinte akulli im nga brenda
të shkrinte të ftohtit me acar.

Dhe thurja plane për ne të dy
për lumturine tonë të rrallë,
po kur të pashë vet me këta sy,
ika tutje me bishtin ndër shalë.

Unë prisja prillin edhe majin
gjithë lulet t'i sillja dhuratë,
tani unë të ndjej,nuk të hedh faj
ti nuk doje më ftohtë në krevatë.

Largove vetminë,të ftohtin e parë,
lulet e mia një tjetër ka për t'i marrë.



Shqiponja Axhami

PËRSËRI ISHA VONUAR

Kuptova se m'i the të gjitha
edhe pa më thënë asnjë fjalë,
mora rrugën e kthimit, ika
dhe mendja më sillej vërdallë.

Unë që kisha thurur kaq skena
netëve dimërake në janar,
të shkrinte akulli im nga brenda
të shkrinte të ftohtit me acar.

Dhe thurja plane për ne të dy
për lumturine tonë të rrallë,
po kur të pashë vet me këta sy,
ika tutje me bishtin ndër shalë.

Unë prisja prillin edhe majin
gjithë lulet t'i sillja dhuratë,
tani unë të ndjej,nuk të hedh faj
ti nuk doje më ftohtë në krevatë.

Largove vetminë,të ftohtin e parë,
lulet e mia një tjetër ka për t'i marrë.

Fran Tanushi


Fran Tanushi

SHTIGJE TË NGUSHTA


Ecjakeve në vite
më diell polar u ngroha

mbi fletën e dushkut të tharë
lumin e trazuar kalova

i mbeshtetur
në hijën e shtatit të topitur

portën e territ
e kam mbyllur

në një çast
u zgjata të kap ylberin

mos e kalo më tha i urti
akoma ka rrugë për të ecur

Marigona Gona Gona

Marigona Gona Gona


Facebook

Dul prej mode mesenxheri
Shkoj bërllogi erdh beteri.
Erdh Facebook-I me na smu
Krejt dynjaja me u regjistru.

Qysh me I ba qare vetit
Për me I ik muhabetit.
N’mesenxher po rrijn offline
... E n’facebook po rrin online

Tu u tut që po ju folin
Si prej qille pe hajn autogollin.
Kur kan zor vet lajmrohen
Drejt ja nisin e ankohen

Block,delete kur po ju kris
Po ja nisin me u shashtris.
Me ju fol kërkush s’ka plas
Shkurt e shqip kërkush s’ta rras

Krejt me foto e profila
Si gylyma e trëndafila.
Kan ta lypsh aty e gjen
Nëpër foto ren me ren.

Krejt shoqnia I komentoj
“Shum nice je dal :P”ata I thojn.
Meniher mendja I rritet
Masanej kurqysh s’pritet

Ja nis fotot me I shumu
E n’vetveten me u dashuru.
Krejt miss-a e mistera
Fraerica e fraera.

E tash na ka ardhën shansa
Me ja nisën me mledh fansa.
Me j anis me fluturu
Dri sa t’ngulmu n’doni dru.

Krejt esenca e ktij muhabeti
Don me than me ardhën n’veti
Mos patsh tjetër shka me punu
MERRE SAKICëN E QAJ DRU….

Unë nuk isha i verbër e dashuroja me Zemer

Dy te rinj shume te dashuruar me njeri tjetrin vendosen te martoheshin. Disa muaj perpara marteses, vajza peson nje aksident dhe pas kesaj mbetet me fytyre te shperfytyruar.

"Nuk mund te martohem me ty",- i thote te fejuarit, " Une do te mbetem gjithnje e shemtuar. Gjej ndonje vajze tjeter te bukur ashtu sic e meriton, sepse une nuk ia vlej per ty."

Pak dite me vone, ajo merr kete pergjigje nga djali:

"Ai qe duhet ne te vertete te ndihet keq, jam une. Pas nje vizite tjeter te mjekut, ai me tha qe se shpejti nuk do te mund te shoh dot me. Por megjithe kete, nqs ti do akoma te martohesh me mua, une jam gati"

Pas pak kohesh ata u martuan dhe djalit i iku shikimi.
Pavaresisht kesaj jetuan 20 vjet sebashku ne dashuri dhe mirekuptim.
Vajza ishte ajo qe kujdesej dhe u be drita e syve te tij.

Dashuria i drejtoi ata edhe ne tunelin e erresires.
Nje dite ajo u semur keq dhe vdiq, duke lene pas nje keqardhje te madhe qe po e linte ne ate gjendje.

Ate dite, per cudine e te gjitheve ai hapi syte.

"-Une nuk isha i verber"- tha, "Por, bera si i tille ne menyre qe ajo mos te ndihej keq qe do e shihja perdite me fytyre te shperfytyruar, sepse dashuria ime ishte e bazuar ne bukurine qe ajo kishte ne shpirt. "

DHORI KULE “Kur dashuroja shoqen e klasës”


E gjen mes shkresash dhe një axhende “full” për ditët në vazhdim. Shkresa që mbartin vendime, ankesa dhe propozime që vijnë nga çdo cep i Universitetit të Tiranës dhe jo vetëm. Pavarësisht ngarkesës nuk refuzon të shprehet për mediat dhe sidomos vë buzën në gaz kur i tregojmë se në fakt jemi nga suplementi “Studenti”. Përgëzon për iniciativën dhe sigurisht na parashtron një sërë problematikash që janë shqetësuese.

Dhe në morinë e bisedave nuk ngurron të përmendë jetën e tij studentore, atë retrospektivë që sot po I kërkohet. Mbase janë kujtimet e shumta dhe të bukura që I vijnë në mendje, të cilat gjysmat i ndan me ne dhe të tjerat mbase i mban dhe për vete, por përfundimisht rektori Dhori Kule ndjehet i lumtur për jetën e tij studentore. Nuk rezervohet të flasë për dashurinë e tij të madhe që e ka gjetur gjatë kohës kur ka qenë student, vajza gjirokastrite, e cila sot është edhe bashkëshortja e tij. Por si e përshkruan këtë kohë rektori Dhori Kule do ta zbuloni në intervistën e mëposhtme.


Z.Kule, çfarë mbani mend nga jeta juaj studentore?
Cilët janë ato kujtime që ju i ruani në memorien tuaj?
Nga jeta studentore mbaj mend shumë edhe për një specifikë, sepse në një farë mënyre nuk jam shkëputur nga ajo jetë. Mua më duket se edhe tani që jam 52 vjeç, duke qenë mes studentëve, duke u marrë me problematikat e tyre, gënjej veten që jam akoma në atë moshë, por diferencën e kupton menjëherë kur ndokush të thërret “xhaxhi” dhe, atëherë e gjitha kjo zhduket. Nga jeta ime studentore, e cila ka filluar në 1977-ën dhe ka mbaruar në 1981-in, ruaj kujtime shumë të bukura. Kam pasur njëkohësisht fatin e dyfishtë që jetën studentore ta kaloja në Qytetin Studenti. Godina ku kam jetuar ka qenë ajo në hyrje të këtij qyteti dhe për katër vite kam jetuar në të njëjtën dhomë në kat të dytë dhe me të njëjtët shokë.

Po jeta në Qytetin Studenti si ka qenë?
Kemi qenë katër shokë, një nga Tropoja , Elez Pashkurtaj, një djalë, për të cilin ruaj respektin më të thellë sepse ishte i mirë, i ndershëm punëtor, një nga Saranda, Vangjel Qirjazi, të cilit i uroj shëndet të plotë dhe një nga Vlora, Anesti Shalhari, i cili tani jeton në Tiranë dhe unë. Në grupin tonë kemi qenë shtatë djem dhe pesëmbëdhjetë vajza. Ajo që është e veçantë për grupin tonë, përveç faktit se sa mirë shkonim, është se katër djem u martuan me shoqet e klasës mes të cilëve edhe unë. Gruaja ime është ish-shoqja e klasës nga Gjirokastra. Jemi katër çifte nga shoqëria e vjetër, nga e cila ruaj kujtime vërtet të bukura, si nga pikëpamja e jetës së asaj kohe dhe të komunikimit me njëri–tjetrin. Nga ana tjetër ishte edhe fakti që ne që studionim Ekonomik duhet ta vinim në praktikë dhe të bënim edhe ekonomizim të vetvetes me ato pak para që na dërgonte shtëpia për jetesën tonë këtu. Shkonim në mensën e Qytetit Studenti, ku gatuhej mirë por shpesh kur donim të dilnim nga Qytet Studenti shisnim “latat” e asaj kohe. Ajo periudhë ka qenë e bukur nga pikëpamja e marrëdhënieve shoqërore, dinjitetit shoqëror, kompaktësisë dhe unitetit për të ndihmuar njëri-tjetrin dhe shumë më të impenjuar me mësime, sepse unë shoh dhe studentët e sotëm.

Si jeni njohur me gruan tuaj?
Ka qenë nga njohjet më të natyrshme, që transformohen në ato elementët e realitetit. Sot kemi 26 vjet martesë dhe dy fëmijë, një vajzë 25 vjeçe dhe një djalë 13 vjeç. Njohja fillimisht ka qenë si shokë grupi dhe që të dy ishim konviktorë. Gruaja ime ishte nga Gjirokastra dhe unë nga Berati, por nuk është se na lidhte fakti që të dy ishim nga qytete muze. Ajo që nabashkoi është komunikimi I pashpjegueshëm me fjalë, por që natyrshëm shoqëria u kthye në dashuri dhe në vitin e tretë të fakultetit bëmë ato që quhen ceremoni zyrtare, pra fejesa. Mbaj mend sa emocionues ka qenë në fakt propozimi që I kam bërë. Kam qenë duke e përcjellë për në konvikt, sepse dilnim ndonjëherë bashkë, shihnim ndonjë film ose shkonim në teatër. Pikërisht një nga ato net kur e përcillja për në konviktin e vajzave dhe mes emocioneve që kishim atëherë dhe interesave mbi këtë emocion ia thashë si nëpër zë, mbytur “të dua” dhe më pas më pushtoi një shqetësim i momentit, i cili u mirëkuptua shpejt midis nesh. U ndamë. Të nesërmen duke qenë se rrinim afër në bankë emocionet ishin të shumta, por në ditët e tjera kjo kaloi natyrshëm. Shokët dhe shoqet e grupit e dinin që ne ndjenim diçka, sepse kishim kohë që rrinim pak të veçuar në komunikim midis nesh. Ka qenë dhe është lidhje që e kujtoj me emocione dhe të bukur siç ka filluar dhe siç vazhdon akoma dhe sot në krah të bashkëshortes sime.

2012-12-22

Ditën e “kiametit” e di vetëm Zoti...

Profecia e Majave… është vetëm biznes




Massimo Polidoro, “detektiv i misterit”, siguron se më 21 dhjetor 2012 nuk do të ndodhë asgjë. Por bëni kujdes se mos frikësoni fëmijët

Është faktike që Majat as nuk e kishin idenë të parashikonin fundin e botës. Këto janë fjalët e Massimo Polidoro-s, shkrimtar dhe “detektiv i misterit”, një prej ekspertëve më të mëdhenj në fushën e psikologjisë së pazakontë, asaj paranormale dhe mistereve në përgjithësi. Edhe Apokalipsi, që është cituar nga popullsia prekolumbiane më 21 dhjetor 2012, ka të gjitha karakteristikat për të qenë pjesë e kategorisë së citimeve.


Por cila është arsyeja që kjo datë ka ngjallur kaq shumë frikë e pasiguri?

“E vetmja gjë e vërtetë që ka lidhje me Majat është fakti se më 21 dhjetor përfundon një prej kalendarëve të tyre, për të rinisur më pas një i ri më 22 dhjetor!”, shpjegon eksperti. Pra, asgjë nuk është e vërtetë. Kush ka frikë se mos humbet gjithçka më 21 dhjetor 2012 mund të rrijë i qetë.

Por, pavarësisht gjërave të thëna, profecia e supozuar e Majave vazhdon të ketë efekt mbi njerëzit. Pse?

Sepse kjo histori është përhapur nga disa amerikanë dashakeqës dhe të pasionuarit pas mistereve, të cilët nuk kanë shumë informacion ose që e bëjnë enkas, sepse në fund të fundit këto tema tërheqin më shumë vëmendjen.

Në ç’kuptim?

Po ta vini re, që në vitin 2002, kur njerëzit filluan të flisnin për profecinë, janë publikuar shumë libra, janë realizuar dokumentarë dhe mjaft materiale të tjera.

......



Për të ndërmarrë të gjitha masat e duhura, kosovarëve iu desh vetëm një lajm që u transmetua në mbarë botën. Shumica vrapuan nëpër dyqane, e disa të tjerë mbushën edhe bidonët e mëdhenj me ujë. Të gjithë krijuan rezerva për gjërat elementare që t’i kenë në rast se ndodh ajo që u paralajmërua: apokalipsi!

Ka ditë që nëpër media qarkullonin lloj-lloj informatash rreth datës 21dhjetor. Disa thonë se kjo ishte dita e fundit që bota do të ekzistojë, e disa të tjerë sqarojnë se me këtë datë nuk ndodh asgjë vetëm se bota do ta përfshijë terri për plot tri ditë të tëra. Një lajm i tillë ka ndikuar edhe në familjet kosovare.

Vetëm një ditë para kësaj date, shumë prej tyre ua mësynë dyqaneve më të afërta për t’u furnizuar me artikuj të ndryshëm. E produkti që u shit ndër më të shumtët ishin qirinjtë.

Gjatë gjithë ditës së enjte qytetarët blenë qirinj me bollëk, në rast se ndalet rryma siç u paralajmërua. Sipas menaxherëve të marketeve, ky është produkti që u shit më së shumti nëpër pothuajse të gjitha dyqanet e Kosovës. Shpresa Ahmeti, menaxhere në “Interex”, sqaron se vetëm të enjten dyqani ku ajo punon ka shitur mbi shtatë kuti qirinj.

“Kemi pas shumë raste që kemi shit qirinj gjatë këtyre ditëve të fundit. Por, vetëm të enjten kemi shitur gjithsej shtatë paketa. Thashë sa shumë po ndalet rryma, duke harruar datën 21 dhjetor 20012 ”, pohon ajo.

Ahmeti tregon se në shifra shitja e qirinjve nuk është shumë e madhe, por është hera e parë që sipas saj,  ka shit shtatë paketa për vetëm tri orë.

Megjithëse, jo të gjitha bizneseve nuk i dolën llogaritë siç i pritën. Disa dyqane nuk patën shumë punë siç menduan se do të kenë. Ramiz Kelmendi, pronar i “Elkos Group”, thotë se është përgatitur që dyqanet e tij të kenë më shumë punë datën kur shumë e menduan si dita e kiameti, e kjo nuk ka ndodhur.

“Por, kam pasur kërkesa nga punëtorët për mos me dalë në punë të premten”, pohon ai.

Berat Rukiqi, sekretar i Odës Ekonomike, sqaron se njerëzit blejnë produkte për t’u siguruar për një situatë të paqenë, por që ju krijon bindjen se janë më të sigurt.

Sidoqoftë, proklamimet se dita e 21 dhjetorit  2012 do të jetë fundi i botës janë cilësuar si të pavërteta nga përfaqësues fetarë dhe astrologë në Kosovë. Përfaqësues të bashkësive fetare në Kosovë kanë thënë që ditën e “kiametit” e di vetëm Zoti, por, sipas tyre, nuk ka ndonjë shenjë që ajo do të jetë më 21 dhjetor 2012.

Një informacion të tillë e ka demantuar edhe vetë Agjencia Amerikane e Hapësirës (NASA).

Sipas një lajmi që ka qarkulluar me ditë të tëra nëpër media, thuhej se Toka do të futet në një unazë të palëvizshme satelitore të quajtur rripi fotonik dhe në orën 1:00 pas mesnate me orën kolumbiane do të ketë errësirë totale e cila do të zgjasë tri dite resht.

2012-12-21

Mohues largohuni!




NGA RASIM BEBO

Dy kanë qënë problemet e kombit ne kohën e fundit: Marrja e statusit kandidat në BE-së dhe dorëzimi i rezolutës çame në Parlamentin Shqiptar. Refuzimi i 10 dhjetorit, u bë sepse Parlamenti nuk votoi tri ligjet e kërkuara nga BE, duke vënë si pengesë qarkun e Fierit, ndërsa po ashtu nga opozita do të kemi të njëjtin llum akuzash. Ky refuzim për të tretën herë që i bëhet Shqipërisë, për të marrë statusin e vendit “kandidat” nga ana e BE-së, është një dështim për klasën politike. Shqipëria e kishte në dorë ta merrte që herën e parë dhe jo tani më 10 dhjetor statusin e kanidatit.
Prandaj largohuni dhe mos tierrni debat kot së koti!
Z. Hillari Clinton, e cila i bëri thirrje lidershipit që të bashkëpunonte me opoziten për hirë të interesave kombëtare të vendit, por asjëra palë nuk e dëgjoi këtë mesazh dhe asnjëra palë nuk lëshoi pe dhe bëri shurdh-memecin ndaj aleatitit tonë jetik. Me shurdh-memecëri total, indiferencë, megallomani, atavizem, egocentrizëm reaguan edhe ndaj të gjitha lutjeve dhe kërkesave që erdhën nga vendet antare të BE-së dhe Parlamentit Europian. U tallën me ata dhe me shqiptarët! Sepse de facto asnjëra palë nuk e do integrimin e Shqipërise në BE-se. Nga këta vuan Shqipëria, këta janë mohuesit e atdheut.
Refuzimi i 10 dhjetorit, u bë për mospërmbushjen e detyrimeve, duke e kthyer në një dënim dhe dëshkim për çdo qytetar të Shqipërisë, sepse pengon integrimin e tij legjitim si qytetar i Europës së Bashkuar. Kjo duhet të jetë kambanë alarmi për çdo shqiptar të ndershëm. Pas 22 vitesh tranzicion makabër, me një luftë gati civile si e vitit 1997,kjo klasë politike e krijuar dhe e drejtuar nga hiri i së kaluarës prej Ramiz Alisë duhet të dalë përfundimisht nga skena politike.
Eurodeputeti Kuntis, shprehu keqardhje dhe zhgënjim që Shqipëria nuk përmbushi të tri reformat: ligjin për administratën publike, ligjin për Gjykatën e Lartë dhe Regulloren e Kuvendit. Me këto reforma Komisionit Europian do t’i jepte Shqipërisë statutin “kandidat”.
As në 100 vjetorin e festës së madhe të Pavarësisë nuk i bashkoi drejtuesit pozite dhe opozite, por duke vazhduar dhe lëshuar anatema kundër njëri-tjetrit. Kryeministri Berisha deklaroi në Vlorë se në vitin 1912, burrat e shquar shqiptarë, me në krye Ismail Qemalin, shpallën Pavarësinë e vendit për mbarë trojet tona etnike, që nga Preveza në Preshevë dhe që nga Shkupi në Podgoricë. Pas kësaj deklarate, ministri i jashtëm grek Avramopulos anulloi vizitën e tij në Tiranë dhe peshkop Janullatosi tregoi fytyren e tij si armik i Shqipërisë e nuk u bë i gjallë po mbeti i gozhduar në shtëpin e tij në Tiranë për gjatë festës madhështore të 100 vjetorit të Pavarësisë. Pse?! Se u zu në gojë qyteti i Çamërisë, Preveza. Por edhe neve nuk dëshironim ta shikonim dhe ta kishim nëpër këmbë.
Pikërisht në këtë kohë Idrizi-Tahiri paraqesin rezolutën për Çhamërinë. Sa herë flitet për të, krijon mjaft alergji jo vetëm matan kufirit të jugut të vendit tonë, por edhe brënda Shqipërisë, e në mos më tepër, në radhët e politikës sonë.
Sot e 10 vjet më parë, nga ana e Greqisë i është paraqitur O. K. B.-së, se Çamëria nuk egziston dhe kjo ka marrë fuqi ligjore. Nga ana e Shqipërisë nuk është bërë asgjë, pse jemi druajtur ne dhe vazhdojmë të druhemi, që t’ia paraqitim kerkesën tonë gjithashtu O. K. B.-së ?! Thotë ish ministri i jashtëm Haxhinasto.
Në debad një eurodeputete greke, mohoi që vendi i saj të ketë pasur ndonjëherë etni të tjera, kupto pakica, veçanërisht shqiptarë. “Në Greqi nuk kanë egzistuar kurrë pakica shqiptare. Duhet të jetë e qartë për Shqipërinë, që irredentizmi dhe intoleranca nuk mund të jenë të mirëpritura për vendimet europiane. Është e qartë se Kryeministri shqiptar i bëri këto deklarata nacionaliste në pritje të vendimit nga ana e Këshillit”, tha zonja Marjeta Janaku. (D. Drenika, “ILLYRIA” 17-12-2012.
Mëso zonja Janaku, se ka një varg studjuesish grekë, si p.sh. zonja Elefteria Manda ose zoti Jorgos Margaritis, krimet e pashëmbëllta si dhe çpopullimin e territoreve çame i kanë krahasuar me genocidin nazist ndaj hebrejve! Kjo pak por e saktë. Ata janë mbështetur në pohimet e tyre duke marrë zanafillën tek masakra e pa besë e 72 krerëve të Çamërisë nga famëkeqi kapiten Deli Janaqi tek përoi i Selanit në Paramithi më 1913. (M. Korça, ÇAMERIA).
Grekët sulmojnë televizionin që prodhoi dokumentarin pro shqiptar. Një seri dokumentarësh me titull “1821”, tregon se historianët grekë pranojnë faktin se udhëheqësit më të shquar të Greqisë në vitin 1800 ishin shqiptarë. Ky dokumentar ka shkaktuar debate në rrjetët sociale, ku shumica e shqiptarëve shprehën se grekët nuk kanë lidhje me grekët antikë por shumica janë arvanitë. (Bota sot, 11-12-2012, 21:14). Genocidin që pësuan çamët myslimanë nga monarkofshistët grek më 1944 i quajnë kolonë turke, ndërsa gjysma tjetër e shqiptarëve që mbeti në Çamëri të fesë ortodokse ata i quan grekë, veç pellazgo-arvanitas shqip-folës që rruajnë edhe sot gjuhën shqipe. Por kur ne kemi një klasë politike tradhëtare dhe grekut i hapet oreksi i madh, prandaj flet me një urrejtje të madhe Sonia Mavridhi kunder Shqipërise Kosovës Maqedonisë etj. Kosova është tokë sërbe dhe maqedonia është tokë greke, prandaj të dy këto shtete artificiale duhen të shkatërrohen. Ndër të tjera Mavridhi ofendon duke i quajtur shqiptarët e Kosovës turkomongol, dhe të maqedonisë evgjitërskopianos. S’ka “miqësi” me këta dy popuj gjarpërinj dhe “bashkëpunim” me persekutuesit Turkalvani e grekëve, por kanë edhe guximin të kërkojnë pjesë të tjera të Tokës së Lirë greke TONA! ... Pra jo “miqësi” dhe jo “bashkepunim”.
Shteti grek, nëpërmjet drejtuesve të tij nuk pranon asnjë ballafaqim historik shkencor lidhur me problemin çam. Ndërsa ish Ministri i Punëve të Jashtëme Edmond Haxhinasto ka deklaruar: “Kjo liste themi që tashmë ka marrë fuqi ligjore, pasi ka mbi 10 vite që është paraqitur në Kombet e Bashkuara dhe fjala Çameri nuk egziston ... ky është një detyrim që ne ta trajtojmë këtë çështje dhe do ta trajtojmë në rrugën dypalëshe me palën greke, sgurisht duke treguar fleksibilitetin perkates.” (M. Korca, ÇAMERIA...).
Si është realiteti sot? Asgjë prej gjëje nuk është bërë. Dalin dhe flasin per te tjerre biseda ose per te notuar ne ajer. Përse nuk e paraqitën këtë rezolutë kur ajo kishte një mundësi reale për t’u votuar në Parlament? Përse nuk u kushtëzua kjo rezolutë me shkëmbimin e votave të dy deputetëve të PDIU-së të cilët votuan gjithçka, ç’duhej e ç’nuk duhej në këto vite?
Boll më, jepuni drejtim punëve! O zgjidhje të çështjes çame, ose largohuni tutje!
Kurr Shqipëria humbi për të tretën here vendin për “kandidat’ për t’u pranuar në BE-se, kjo tregon vështirësitë e aprovimit të rezolutës çame në Parlamentin shqiptaro-grek, qe drejton guvernatori Janullatos.
Prof. Dr. Eshref Ymeri thotë: “E kam përsëritur disa herë edhe ne analiza të botuara më herët se tradhëtia e klasës politike mbarëshqiptare, e kësaj mercenareje të fëlliqur të të huajve, do të çojë pashmangësisht në shpërthimin e konfliktit të armatosur për mbrojtjen e popullit shqiptar nga dhuna një shekullore sllavogreke dhe për bashkimin e trojeve tona etnike në një shtet të vetëm, me një stemë dhe një flamur kombëtar”. (LKAB_Çameri-arvaniti, 17-4-2012)


Rasim Bebo Addison Çikago. Dhjetor 2012

Nga REXHEP SHAHU-Nuk thotë kot Gjergj Fishta i madh (ah sa duhet sot një misionar si ai…) së në atë zonë rri ora e Shqipërisë.







ZBUKURIMI I HERONJVE NË KOMPJUTER

Duke udhëtuar nëpër Kosovë, edhe të jesh i pavëmendshëm, të bien në sy shumë lapidare. Kudo anash udhëve. Edhe pse aty në atë anë a cep udhe nuk është bërë ndonjë betejë e nuk ka rënë ndonjë deshmor. Në vend që të shkojmë e ta ndërtojmë lapidarin aty ku ra deshmori, shkulim eshtrat për ti sjellë atje ku i duhen dikujt.

A nuk do të ishte më fisnike që lapidarin ta bënim atje ku ka ra deshmori? Edhe pse ai vend është larg në mal e do të duhej ndonjëherë të bëhej një copë udhë në këmbë a me makinë për të vendosur ndonjë kurorë a tufë me lule. Fëmijët e shkollave, mbase duke u lodhur pak në këmbë do ta kuptonin më mirë sakrificën e martirëve të lirisë.

Në këto lapidare të betonta, të mëdha dhe të kushtueshme, sheh fotografi dhe portrete luftëtarësh të ngjeshur bukur me uniformat e UÇK-së dhe të armatosur "gjer në dhëmbë" me lloj – lloj mitralozësh të rëndë që i mbajnë në krahë.

Në të shumtën e rasteve, kjo lloj paraqitje është e fabrikuar dhe si e tillë shëmton luftëtarët e rënë në luftë, shëmton vetë luftën dhe qëndresën.

Shumica e të rënëve nuk kanë qenë të veshur aq shik sa na i paraqesin në fotografitë e sotme, madje nuk kanë pasur uniforma ushtarake të gjithë. Një pjesë e tyre kanë qenë të veshur si civilë. Natyrisht një gjë e tillë nuk ua ul aspak lavdinë e përjetshme, përkundrazi. Ata s’kanë nevojë të paraqiten si dragoj mitik të tipit Mujë e Halil. As si Skenderbe. Ashtu me pamjen e tyre reale, të rënët janë më të mëdhenj se çdo legjendë e fallsifikuar përmes montazheve kompjuterike. Natyrisht, biznesi është i lejueshëm në shoqërinë e sotme, por ai bëhet i neveritshëm kur merret me luftën, siç është i tillë edhe synimi i dikujt për të privatizuar të rënët dhe qëndresën shqiptare. Është e pakompensueshme trimëria e munguar në kohën dhe vendin e duhur. Ajo nuk mund të mbulohet me britma, sharje e luftë për pushtet me dhunë e armë në kohë paqeje.



2. KUSH E SHËMTON MALËSINË ME GJAKMARRJE

Nga mediat mësova para ca ditësh se disa pajtimtarë gjaqesh, jepkan a shitkan vertetime gjaku, për ata qytetarë të cilët janë në gjak në Shqipëri, që t’i përdorin si dokumente për të fituar azil politik në Europë.

Të vënë përpara një presioni, nuk e di se si e se nga, këta pajtimtarë gjaqesh që lëshokan, nënshkruakan e vuloskan vertetime gjaku (!!!), ua hodhën fajin kryetarëve të komunave të Malësisë, të cilët lëshokan vertetime gjaku.

Kjo u bë çeshtje, që iu hodh shpejt hi sipër, ngaqë erdhën në Shkodër disa zyrtarë nga Belgjika dhe apeluan për gjithë shqiptarët që të mos kërkojnë në Europë azil politik për shkak të fenomenit të gjakmarrjes pasi nuk do të jepet azil i tillë politik dhe do të ndëshkohet Shqipëria me rishikim apo anullim të levizjes së lirë në vendet e Bashkimit Europian. Pra, nëse një grup njerzish do të paraqesin në Europë vertetime gjaku se nuk i lejon gjaksi të jetojnë në Shqipëri, që mund të vriten në Shqipëri, Europa do të aplikojë dënimin e radhës kolektiv për gjithë shqiptarët me anulim të lëvizjes së lirë të tyre.

(Thua të ketë dhënë fonde Europa, apo institucionet e saj a shtetet e saj të ndryshme që financojnë projekte, për gjakmarrjen në Shqipëri, për ta shuar atë, për të lehtësuar jetën e njerëzve të ngujuar, për të shpëtuar jetën e të ngujuarve nga gjakmarrja dhe biznesi kriminal i mbajtjes gjallë të gjakmarrjes…).

Teksa shkruaj këto radhë, më vlojnë në mendje e më derdhen më në tastierë fjalët e ca historive të rralla që madhnojnë malsorin shqiptar në situatë gjakmarrje në kohë të hershme.

Dy veta ishin në gjak. I dëmtuari e kërkonte gjaksin, vetëm gjaksin e jo fëmijët e tij. Ai që kish vrarë ruhej dhe lëvizte me shume kujdes. Një ditë shihen në një shteg pasi i dëmtuari kishte dalë të merrte hak dhe vrasësi fshihej. Fillon pushka dhe të dy qëllojnë kundër njëri – tjetrit, pasi kishin zënë pozicione. Pas shumë gjuajtjesh, atij që kish gjak për të marrë, që i ishte vrarë vëllai dhe po merrte hak për të, i mbarojnë fishekët dhe nuk qëllon më. Ai që kishte vrarë dhe duhej të lante gjak, duhej të vritej, i thërrët : pse nuk po qëllon më? Mu mbaruan fishekët, përgjigjet ai që do të merrte gjakun. Prite një ball fishekësh, i thotë gjaksi, dhe ia hedh një ballë fishekësh, dhe vazhdo e më qëllo… Malsori që kishte gjak për të marrë, i thotë: Ti po më jep fishekë me të vra unë ty me fishekët e tu? Po, përgjigjet malsori tjetër. Jo burrë, thotë tjetri. Të qoftë falë gjaku! Dhe dalin të dy malsorët nga pozicionet që kishin zënë dhe përqafohen…

Një njeri që kishte vrarë dikënd dhe ishte në gjak, detyrohet fshehtas të shkojë të bluajë një thes drithë në mulli sepse fëmijët i kishin mbetë pa bukë. Tekas kthehej nga mulliri me thesin e miellit ngarkuar në shpinë, i del para me armë ngrehur ai që kishte për të marrë gjak. Të erdh fundi, i drejtohet ai që do ta vriste. Po, i thotë ai që do të vritej. Kam gjak me pague. Vetëm kam një kërkesë. Më lejo ta coj këtë thes mielli në shtëpi se i kam fëmijët pa bukë dhe të jap besën e zotit se nuk kam me hy në shtëpi, por do ta lëshoj miellin te dera e oborrit e pastaj më vra. Se nuk due që t’u shkojë fëmijëve thesi i miellit i lamë me gjakun tim… Malsori që kish ngrehë pushkën dhe do ta vriste, i thotë. Coje miellin e fëmijëve në shtëpi, ta hash me të shëndoshë se unë të fala dhe nuk je më në gjak me mua…

Nuk e di se sa kushton një vertetim gjaku, por e kam bindje të thellë se me gjak shqiptarësh konkretë, me gjakun e kombit shqiptar, me gjakun e pjesës më historike, më heroike, më të lashtë, më shqiptare, më autentike shqiptare, bëhet biznes i madh, i frikshëm e shumë i lig, nga një rrjet i madh nxitësisht – pajtimtarësh, organizatash – shoqatash gjakpirëse e gjakderdhëse gjaknxitëse – pajtuese, donatorë e mbase dhe qeveri dhuruese fondesh për të nxitur gjakmarrje e pastaj për të bërë sikur po shuajnë gjaqet e po pajtojnë shqiptarët.

Nëse nuk ka gjakmarrje, të krijohet. Nëse nuk ka vrasje, të bëhen vrasje, të kryhen vrasje që të kenë cfarë e kë të pajtojnë pajtimtarët... Nëse ishin pajtuar shqiptarët për njëmijë e një arsye në 50 vitet e diktaturës dhe nuk ishin në gjak mes veti por po ua pinte gjakun diktatura, ishin në gjak me diktaturën, (sidomos malsia shqiptare) të rikujtoheshin vrasjet para diktaturës, të ricikloheshin vrasjet, t’ua kujtonin njerzve gjaqet e marra e të pamarra, të falura e ta pafalura dhe të nxiteshin për t’ia nisë nga e para. Dhe kjo u bë biznes që lulzoi shumë për 20 vjet që jetojmë pa diktaturë. Që lulëzoi më shumë në malsi, sepse duhej shëmtimi i malsisë domosdo. Dhe vrasjet që bëhën në malsi quhen gjakmarrje, vrasjet që bëhën në zona të tjera të vendit quhen hakmarrje. Le të jenë vrasje bandash, le të jenë larje hesapesh, por kur ndodh një vrasje në malsi apo në veri të vendit, etiketohen ngutshëm si vrasje për motive gjakmarrje, ndersa cfarëdolloj vrasje në jug apo zona të tjera, etiketohen vrasje për hakmarrje…

Qofsha krejt krejt i gabuar, por ishulli shqiptar i gjakmarrjes prej kohësh po nxitet të jetë i tillë ishull që prodhon krim, që prodhon vrasje në familje, në fis, në gra e fëmijë shkolle, në emër të një kanuni të lashtë e madhështor në vetvete, rregullues përfekt i jetës, kushtetutë mbi kushtetutat e kohërave, i drejtë si ai, dinjitoz si ai, vlerë mbi vlerë shqiptare, por që e përdhosin përditë nxitësit, zbatuesit, diktuesit, skenaristët, atorët, regjizorët, editorët, donatorët, porositësit e akteve makabre të gjakmarrjes në emër të Kanunit duke mos e respektuar në asnjë germë kanunin e duke e përdhosur në mënyrën më bastarde vlerën, vitytin, traditën dhe jetën e shqiptarit, kryesisht të malsorit, për t’ia shëmtuar domosdo e me cdo kusht Shqipërisë, Malsinë e saj.

Malësinë e Bjeshkëve të Nemuna, në prehër të të cilave janë auerodromat e zotave. Para atyre pamjeve shtangesh. Shkembinjtë si të vënë me dorë nga zoti për të ndërtuar shtëpinë e tij, të ngjajnë si mure të stërmëdha të një kalaje të stërmadhe.

Malsinë e grave dhe vajzave kelmendase që veshur me xhubleta, me këmisha të bardha, të bardha si aty e askund tjetër, janë zanat e maleve që shpesh i përmend, endërron e perfytyron njeriu por që nuk i takon kurrë në jetë. Në Kelmend i sheh nga afër zanat e maleve dhe njeriu shtang para bukurisë së tyre.

Malsinë që e fyejnë dhe ia pordhosin kulturën, traditën, Kanunin, Malsinë që para dyqind vjetëve në Bajzë Kastrat, fshat të Kelmendit ka filluar të zhvillohet Mis Bjeshka. Para dyqind vjetësh. Kur nuk e dimë se çfarë spektakli bukurie organizohej në kryeqendrat e kulturës europiane. Xhubleta e ngrirë, e derdhur gjer në fund, e punuar si ajo, në mos qoftë më e arrirë dhe më me art se veshjet mondane të salloneve të Evropës, së paku nuk u len gjë mangut atyre veshjeve. Flokët e miseve por dhe e shumicës së grave e vajzave të Kelmendit të derdhura në format më të bukura të kaçurrelave të ngrira krela – krela janë një tjetër veçantësi që qytetërimi e ka hasur në paruket e zonjave mondane nëpër sallat, mbrëmjet apo ceremonitë e rëndësishme të kryeqendrave kulturore të Evropës së hershme.

Malsinë, të cilën komunizmi deshi ta shfaroste, ta zhbënte, të cilës që në vitet 1945 -1946 brigadat partizane shqiptare që nuk hynë dot nga Tamara për atje, hynë nga Jugosllavia e asaj kohe dhe i vranë Kelmendit 146 burra… A nuk ishin boll ato vrasje që duhen bërë të tjera të reja edhe në ditët tona…

Për këtë Malsi është fjala, që duan ta vrasin sot e gjithë ditën, duan ta shëmtojnë me gjakmarrje. Gjakmarrja si fenomen që tashmë po lokalizohet në rajonin e Malsisë së vendit (ndoshta dhe unë po i nxis gjaknxitësit me këtë shkrim që ta shtrijnë gjakbërjen edhe përtej këtij rajoni për të vertetuar të kundërtën e kësaj që them unë) pikërisht mu në zemrën e zemrës së kombit shqiptar, në ashtin e kombit shqiptar, nxitet ethshëm që të sherbejë edhe për të treguar se sa të trashë janë shqiptarët, sa të pashpirt janë shqiptarët, sa pak e vleresojnë jetën e njeriut shqiptarët, sa vrasës e kriminelë të pashpirtë janë shqiptarët, sa pak të denjë janë shqiptarët për Europën, sa të prapambetur janë shqiptarët, se shqiptarët janë me bisht, kanë edhe bisht prapa...

Gjithë qëllimi i nxitjes së gjakmarrjes (po të mos ketë nxitës, s’ka vrasje, s’ka gjakmarrje, po të mos ketë gjakmarrje, s’ka pajtimtarë, s’ka organizata e shoqata pajtimtare, s’ka fonde për pajtim shqiptarësh…) nga struktura të gjëra vendase dhe të huaja, nga sponsorizime të frikshme antishqiptare, bëhet me qëllim të qartë : ta shëmtojnë Malsinë shqiptare, atë palcë të kombit shqiptar, ta shëmtojnë e mundësisht ta shuajnë e shpopullojnë atë zonë të artë ku ruhen rrënjët e lashta të kombit shqiptar si xhubleta shqiptare që më së paku sipas studiuesve është mbi 4 mijë vjeçe; ku është ruajtur dhe ruhet ende i gjallë Cilki i Kreshnikëve, kjo kryevlerë kombëtare që nuk ia ka zili asnjë lloj cikli mbi fytyrë të tokës, asnjë lloj Iliade mbi fytyrë të tokës.

Nuk thotë kot Gjergj Fishta i madh (ah sa duhet sot një misionar si ai…) së në atë zonë rri ora e Shqipërisë.

(Dhe nuk është e rastësishme sot që nxiten vendasit atje që të shesin të gjitha xhubletat që kanë dhe të gjitha lahutat që kanë me çmime të leverdisshme, por jo duke i trajtuar e shitur si vlera të rralla e vecanta kulturore por thjeshtë si vegla muzikore…).

Fenomeni i gjakmarrjes a gjakderdhjes që është i ndezur dhe ndizet sa herë don dikush, apo sponsorizon dikush, në Malësi, p.sh: në Kelmend apo Vermosh, (i përmend Kelmendin dhe Vermoshin vetëm si kryebukuri të kombit shqiptar dhe për asnjë lloj arsye tjetër) në atë zonë e vend perlë mbi perlat e natyrës, e me njerëz si ata, me shpirt e trup me bukuri të frikshme, ku varet në gozhdë Shqipëria, bëhet dhe nxitet edhe me qëllim tjetër të frikshëm (që aktorët lokalë në vend atje, shoqatat lokale atje dhe vendasit në tërsi tek ne, nuk e kuptojnë dhe nuk e rrokin dot, sic nuk kuptojnë edhe pse u futet në xhep ndonjë shuk i majmë parash…), të mos lejohet të përdoret për turizëm kjo zonë vitale, kjo zonë perlë, të mos fitojnë banorët e kësaj zone, të mos fitojë ky komb turistë elitarë, të mos mburret shqiptari me atë pasuri, të mos mrekullohet i huaji me bukuritë përrallore të njerzve dhe vendeve të asaj zone të Shqipërisë së zgjedhur, të mos mbërrijnë kurrë turistët në atë bukuri që ua ka falë vetë zoti shqiptarëve me bujari, por të shkojnë në vendet e tyre, tek fqinjët tanë.

Duke e bërë atë zonë vend gjaku, ku të zen gjaku, ku vritesh për gjak, ku vret për gjak, pa norma, pa rregulla, pa ligje, pa ligje vendi të vjetra që kanë mbajtë në jetë të jetëve gjallë atë vend kryevend të Lekë Dukagjinit, por dhe pa ligje të reja të shtetit që po bën 100 vjet, vend ku jeta nuk ka vlerë, vend ku mund të vritet njeriu për pesë pare spec, po nxisin edhe një shprazje tjetër shumë të rrezikshme, të dhimbshme e të shëmtuar. Vajzat e atyre anëve, bukuri përrallore, që zotat i kanë zili, që janë aq të zonja e madhështore sa që, mbajnë tokën në shpinë e malin në pëllëmbë të dorës, po i martojnë me të huaj në Mal të Zi, apo më saktë me shqiptarë të hershëm të malazezizuar, që nuk dinë e nuk duan më të flasin shqip e të frymojnë shqip.

Nuk jam kundër martesave me të huaj, por jam kundër martesave që bëhen me të shue sepse nuk do ti lejojë askush bijtë e kelmendaseve të bukura të mësojnë gjuhën shqipe, lahutën, të veshin xhubletën. Dhe kështu nga gjakmarrja do të sosen edhe vajzat kelmendase, më të bukurat e botës.

Para më shumë se dyqind vjetësh atje është zhvilluar MIs Bjeshka e kelmendit. Ku ka ndoshur gjetke ky lloj aktiviteti…

Nga diktatura trashëguam mësime se në atë zonë është njohur vec pushka. Nuk e përfilli kush bukurinë e shpirtit të atyre njerzve. Por na i paraqitën të ashpër. Edhe gratë e asaj lloj bukurie të pashoqe na i paraqiten se nuk dinë gjë tjetër në jetë vec të mbajnë armë në dorë. Tringa e Kelmendit me armë, Nora e Kelmendit me armë, Nora e Hotit me armë… O zot! Pse vetëm me armë!? E pse vetëm me armë?!! E pse nuk u cmua e përfill shpirti i atyre njerzve, besa, bukuria etj. Por i mëshohej vetëm këngës, …shqiptarin nuk e ka lind nëna prej barkut por e ka lind huta prej carkut...

Nuk ka zhvillim në atë zonë, nuk ka projekte zhvillimi në atë zonë, nuk i ndërton kush udhët asaj zone që të zbresin lehtë e shpejt në Shkodër ata banorë kur të duan, të shkojnë në Podgoricë kur të duan, të shkojnë në Prishtinë kur të duan.

Jo vetëm që nuk ka dhe nuk përkrahen projekte zhvillimi, apo më saktë nuk celen rrugët se të tjerat i bëjnë vetë ata njerëz, por jepen donacione për shuarje gjaqesh, për pajtim gjaqesh, duke ndihmuar me mos zhvillim në nxitje gjaqesh e vrasjesh. Sa fonde kanë dhënë donatorët e huaj pajtimtarëve e ngatërrestarëve për shuarje e ndezje gjaqesh. Kush janë donatorët, kush janë financuesit e ceshtjes a fenomenit së gjaqeve në Shqipëri.

Pse donatorët e huaj nuk japin fonde për zhvillimin e zonës, për ndërtimin e rrugëve të zonës, për t’u krijuar mundësi atyre banorëve, për ti përfshirë dhe ato zona në Parkun e madh të paqes.

Mos u vertetoftë kurrë dyshimi im dhe qoftë e thënë të mbetet dyshim i imi, por druaj se edhe një nga shkaqet e nxitjes dhe sponsorizimit të gjakmarrjes në atë pjesë të veriut të Shqipërisë bëhët edhe për shkak se dy nga figurat më të rëndësishme të vendit janë nga ato zona. Kryeministri Berisha dhe Kryetarja e kuvendit Topalli. Edhe për të shëmtuar këto dy figura kryesore të vendit nuk është cudi që sponsorizohet gjakmarrja në atë vend.

Edhe për të shëmtuar katolikët e Shqipërisë dhe për pasojë gjithë katolikët, që një zot e di si nuk reagojnë që nga Papa e jo më institucionet katolike në Shqipëri, sponsorizohet gjakmarrja në pjesën katolike të Shqipërisë. Nuk di ç'do të bënte në të tillë rast i madhi Fishta… e mijëra dijetarë e urtarë katolikë të atyre anëve që janë krenari kombërtare shqiptare.

Duket se po nxitet si ceshtje mode të dëgjojmë e shohim spektakle gjakmarrje në veri të Shqipërisë, në pjësën katolike të Shqipërisë, për ti thënë botës se edhe katolikët në Shqipëri janë të trashë dhe jo vetëm myslimanët e ortadoksit shqiptarë. (do zoti dhe ky shkrim nuk nxit kend që të ndezin gjakmarrjen në pjesët myslimane e ortodokse të Shqipërisë…).

Me anë të gjaksave, të nxitësve, të soponsorizuesve, të doracëve, të vrasësve, duke e bërë jetesën të pasigurtë, duke i vrarë djemtë, duke e shkretuar jetën, po shuhet, shitet e po zhbëhet pjesa e ashtit të shqiptarëve, para syve tonë, para hundës tonë, dhe nga mosdashja e ndoshta edhe nga dashja e ndokujt, po ngulmohet të shitet e shuhet pjesa e krenarisë së kombit, rrënjët dhe ashti i tij. Duke ditur gjakndezësit se pa Malsi nuk ka Shqipëri....





3.Kush paguhet për të sharë Udhën e Shqiptarëve



Dikush paguhet, sponsorizohet, dikush paguan, sponsorizon për të sharë e mallkuar udhën e shqiptarëve, rrugën e Kosovës, rrugën e jetës time, rrugën e jetës tonë, urën që lidh kombin e ndarë, rrugën Durrës - Kukës - Morinë. Dikush paguan majmshëm, rëndshëm që ajo rrugë të mallkohet, të pengohet, të mos ndërtohet, të shëmtohet. Ose së paku, në fund të fundit fare ajo rrugë të mbulohet e baltohet me korrupsion shtetëror të qeverisë së djathtë. Kori i korbave është i ngritur dhe krrokrret ditë e natë kundër rrugës. Drejtues të së majtës, zëdhënësa të saj, media të zellshme që s’dallojnë dot kush është kryesore e kush jo, me zëra anonimë (për fat asnjë gazetar serioz shqiptar me emër nuk e ka sharë rrugën), krrokrrasin kobshëm kundër rrugës së shqiptarëve. Pa mundur të na bindin se dëmi është më i madh se dobia e kësaj rruge.
Kush paguan? Kush paguhet? A thua kalecët e lehësit që lehin orë e çast kundër rrugës janë vertetë ato që i marrin paratë e sponsorizimeve, apo ato thjeshtë marrin kacidhet se janë mësuar të marrin kacidhe, para kusuri, dhe janë të tjerë njerëz - korba që rrinë në hije e flasin rrallë kundër rrugës, ato që kanë marrë shumat e panumëruara të parave që të shahet e mosndërtohet rruga e shqiptarëve.
Ajo po ndërtohet. Pra nuk bënë punë paratë tek qeverisja aktuale e shqiptareve për mosfillimin e ndërtimit të saj. Dikush duhet ta pengojë, shajë e mallkojë ndërtimin e saj, autorin e saj, ndërtuesin e saj. Anise autori është Sali Berisha dhe ndërtuesi është Amerika. Përfituesi është Kombi shqiptar dhe Europa dhe janë në përputhje të plotë mes tyre dhe në kundërshti të plotë me kundërshtarët e armiqtë e ndërtimit të saj. Kush e la Shqiperinë pa rrugë? Kush nuk e deshi Shqipërinë më rrugë të brendshme. Kush nuk e deshi rrugën e jetës tonë, rrugën e Kosovës, udhën apo arterien kryesore të shqiptarëve. Kush i hëngri paratë që janë sponsorizuar lumë për vite e vite me radhë për mosndërtimin e rrugëve në Shqipëri, për mos ndërtimin e rrugës së Kosovës, kush? Pse nuk e duan udhën e shqiptarëve, rrugën e Kosovës të majtët shqiptarë?
Po ta donin do ta përshëndesnin e do ta vizitonin njëherë atë rrugë. Nuk kanë hallin e vjedhjeve të supozuara në atë rrugë. Por kanë hallin që ajo rrugë të mos bëhet. Se mund të jenë paguar që të mos bëhet ajo rrugë. Opozita socialisto-komuniste e vendit është kundër ndërtimit të rrugës së bashkimit me Kosovën, kundër udhës së shqiptarëve, kundër rrugës së jetës tonë, kundër urës që lidh kombin. Jo se rruga po kushton shtrenjtë, sipas tyre, sepse në fakt nuk po kushton shtrenjtë po të krahasohet me simotrat e saj në rajon e më tej, pasi aty nuk po ndërtohet një rrugë e zakonshme por autostrada e parë e vendit, aty po zhduken male, kodra, lugina, aty po transformohet relievi, aty po ndryshon gjithçka, aty po ndodh e pabesueshmja, aty po shembet mali, po rishembet sepse ka rreshqitë sërish e sërish. Opozita është kundër sepse nuk e don Kosovën. Nuk e don dhe pikë. Nuk don që shqiptarët e Kosovës të jenë prezent në Shqipëri. Që uikendin ta bëjnë në Shqipëri. Që të vijnë qindra mijëra prej tyre çdo fund jave në Shqipëri. Pasi ato janë ende të sëmurë të vijnë në Shqipëri. Të harxhojnë euro në Shqipëri. Të vijnë në det edhe në dimër e jo veç në verë.
Opozita shqiptare nuk do që të bëhet kjo rrugë edhe sepse në jetë të jetëve kjo rrugë do të ketë autor Sali Berishën. Do të mbajë emrin e Sali Berishës. Po të sillej ndryshe opozita socialkomuniste do të ndodhte që së paku njëherë drejtuesi i saj i radhës të shkonte ta vizitonte rrugën. Ti falenderonte ato mijëra punëtorë që punojnë 24 orë aty. Të falenderonte amerikanët dhe turqit që po e ndërtojnë atë rrugë. Dhe të vazhdonte të kërkonte llogari pastaj tek qeveria e të padiste qeverinë në organet e drejtësisië. Të artikulonte qartë se ne e duam rrugën, i duam amerikanët e turqit që po e ndertojnë koridorin e shqiptarëve, por jemi kundër abuzimeve të mundëshme, abuzime të cilat duhet t’i çertifikojë vetëm drejtësia por jo në konferencat e shtypit të morrave e mjaullitësve të opozitës apo në foltoren e parlamentit shqiptar. Të shkonin deputetët socialistë tek rruga, të mrekulloheshin, të njerzoheshin, të mos demonstronin urrejtje ndaj shqiptarëve të Kosovës, mosdashuri dhe përbuzje ndaj tyre, frikë pafund ndaj tyre, frikë prej antikomunizmit natyral të shqiptarëve të Kosovës, frikë ndaj mospranimit prej shqiptarëve të Kosovës të së majtës sllavo-ruse të Shqipërisë.
Por ato nuk e duan koridorin që bashkon shqiptarët. Sepse tremben. Dridhen. I tmerron Kosova, patriotizmi real e historik i saj. Dashuria e saj e pandreqshme ndaj Shqipërisë, që, gabimisht sot e gjithë ditën, e qujnë shteti amë, duke e e vetpërbuzur Kosovën, duke harruar se atë e kanë ëmë e atë, se aty janë që para diellit e para dreqit, që vend amë e kanë Kosovën po aq sa edhe Shqipërinë. Por e kanë nga dashuria pa kushte ndaj Shqipëqrisë duke mos menduar se bëjne gabim të rëndë dhe kënaqin tezën historike serbe. Të majtët shqiptarë, të mësuar historikisht të qeverisin një vend të izoluar, që të mos ketë mundësi të jetë i hapur, të behet i dijshëm, të mos kenë mundësi njerzit të shohin e të shihen prej të tjerëve, i kapin dridhmat po të hapet vendi, po të bëhet i lirë vendi, po të qarkullohet vendi. Të majtët kanë qenë historikisht kundër ndërtimit të rrugëve në vend. Sepse kështu kanë mundësuar mbajtjen e vendit si burg dhe mbajtjen e njerzve në burg të madh. Është e thjeshtë të vertetosh çfarë po them. Po të donte diktatori Enver Hoxha sot Shqipëria do të ishte si shumë vende të tjera të rajonit që kanë rrugë model, që nuk kanë lënë rajone të vendeve të tyre pa rrugë moderne. Edhe Titoja që nuk ishte shqiptar ia bëri rrugët Kosovës edhe pse ajo ishte shqiptare. Por diktatori Hoxha nuk donte të kishte rrugë Shqipëria sepse pastaj njerzit do të qarkullonin dhe do të ishin më të lirë. Ai donte t’i mbante në burg. Siç i mbajti për gjysmë shekulli. Por po të donte ai i kishte të gjitha mundësitë të shfrytëzonte skllaverisht shqiptarët siç ka bërë për gjëra të tjera dhe sot do të ishin të bëra të gjitha rrugët e vendit.
Të majtët shqiptarë edhe në vitet e sistemit demokratik nuk i bënë rrugët e vendit. Sepse nuk donin qarkullimin e shqiptarëve. Nuk donin që shqiptarët të njihnin Shqipërinë e aq më pak donin të njihnin vende e shtete të tjera. Ndaj sot nxënësit shqiptarë dinë të flasin për shkretëtirat afrikane e për plot imtësira të botës së largët dhe nuk dinë të flasin për Shqipërinë. Nuk din një nxënës gjirokastrit të flasë për Shkodrën siç shkodrani s’di për Gjirokastrën. Pa le më të dijë prishtinasi për korçarët a vlonjatët e anasjalltas. Kjo nuk ka ndodhur pa qëllim dhe nuk ndodh pa qëllim. Prandaj të majtët janë kundër rrugëve. Kundër rrugëve brenda Shqipërisë dhe jo më të jenë pro rrugës që bashkon kombin, që çliron Kosovën që e bën Shqiperinë urë për Europën. Po të shkonin përfaqësuesit socialistë të Shqipërisë të vizitonin rrugën do t’ia hiqnin vetës akuzën që u bëjne gjithë shqiptarët se të majtët janë kundër Kosovës shqiptare. Por ato nuk denjuan ta vizitonin rrugën. Dënjuan të shanin pafundësisht, ta urrenin pafundësiht, ta mallkonin pafundësisht, duke fshehur shkakun e vertetë të urrejtjes së tyre, duke e maskuar këtë shkak dhe duke u paraqitur para shqiptarëve sikur po ju dhemb se po abuzohet në atë rrugë.
Ajo rrugë për shqiptarët, për kombin, nuk ka çmim. Nuk ka çmim. Nuk kërkohet gjilpëra në kashtë kur bëhet fjalë për mrekullitë e njerzimit. Por një çmim i madh është sponsorizuar për ta sharë rrugën, për ta kundërshtuar rrugën, për të mos u bërë kjo rrugë. Problemi është se kush ka paguar më shumë për të sponsorizuar luftën politike e mediatike që i bëhet ndërtimit të rrugës së jetës së shqiptarëve, rrugës së Kosovës. Kush ka dhënë para më shumë si sponsor. Këtë nuk e di saktësisht por e ndjej, e prek përditë, e dëgjoj përditë. Sepse shoh njerëz me moral të dyshimtë, që nuk dinë të kenë minimum atdhedashurie që shigjetojnë helm kundër rrugës së jetës tonë. Sa para kanë futur në xhepat e tyre, para nga ata që ju prishen interesat strategjike, ekonomike, politike nga ndërtimi i kësaj rruge. Sepse sharësit profesionistë të rrugës së jetës tonë si vajtoret profesioniste janë paguar majmshëm për të sharë. Janë paguar majmshëm për ta ndaluar e penguar ndërtimin e kësaj rruge. Janë gati të kamikazohen veç të ndalet ndërtimi i rrugës. Dhe po u ndal ndërtimi i saj do të thotë që u rrënua Sali Berisha, u rrënua Bekteli amerikan, u rrënua Amerika. Dhe fituan ato që janë paguar prej 15 vitesh të pengojnë ndërtimin e rrugëve në Shqipqri. Ka 15 vjet që individë shpirtshitur në struktura të ndryshme të shtetit janë paguar nga antishqiptarë që të pengojnë ndërtimin e rrugeve të Shqipërisë. Sali Berisha duket se e di se kush ka marrë para për të penguar ndërtimin e gjithë rrugëve dhe sidomos ndërtimin e rrugës së Kosovës. Ai si duket e din se kush i ka dhënë ato para, nga kanë dalë ato para. Dhe ndaj e ka shpallur bast ndertimin errugës së jetës tonë. Bast që duket se do ta fitojë sa i përket të paktën segmentit që po ndërtojnë amerikanët e turqit, pasi për segmentet e tjera, mund të minojnë punën dhe afatet sponsorizimet që janë dhënë për ta penguar e sharë ndërtimin e kësaj rruge. Kjo duket se edhe puna në segmentet e tjera nuk të jep optimizëm se do të përfundojë në afat.
Të majtët shqiptarë u vetëdekonspiruan se kanë marrë para për ta sharë rrugën, për ta penguar rrugën derisa ato nuk e vizituan kurrë atë që të ndaheshin qartë me deshirën për ta ndërtuar rrugën dhe pastaj me kërkimin e qiqrrave në hell. Të majtët shqiptarë kanë zgjedhur më mirë të marrin një grumbull me para dhe të shajnë, mallkojnë e ndalojnë ndërtimin e rugës së sa të duan atdheun dhe të ardhmen e jashtëzakonshme që i jep këtij atdheu ndërtimi i asaj rruge, të ardhmen e jashtëzakonshme që do të kenë portet e ujrat shqiptare, gjithë teritori shqiptar. Ato si internacionalistë të pandreqshëm duan më shumë vendet e tjera që ua pakëson potencialet ndërtimi i kësaj rruge se sa duan Shqipërinë që i shtohen potencialet dhe mundësitë. Të duash Shqipërinë më shumë se këdo vend tjetër, nuk do të thotë se po urren vend tjetër, por të duash Shqipërinë tënde më pak se ndonjë vend tjetër, mendoj se kësaj i thonë të urresh vendin tënd. Duke pëmbledhur shkurt pra gjithë historinë them me bindje se opozitarët shqiptarë vetëm kanë marrë shumë para ndaj e shajnë rrugën dhe duan ta ndërpresin ndërtimin e saj që të mbetet gërmadha më e madhe e botës që do ta shëmtojë Shqipërinë në jetë të jetëve. Ose janë antishqiptarë të pandreqshëm, antishqiptarë rrace që duan vetëm të keqen e shqiptarëve, izolimin e shqiptarëve se ndryshe nuk mendojnë dot se mund të qeverisin e të drejtojnë në këtë vend të vogël që e kanë kafshuar, e coptuar ndër shekuj e mijëvjecarë.

Se çfarë sjell ndërtimi i rrugëve, cfarë zhvillimi e ndryshimi sjell ndërtimi i tyre kemi shembuj sa për ta vlerësuar. Shihni se cfarë ka ndodhur në aksin Tiranë - Durrës ose Fushë Kruje - Tiranë, ose shihni se cfarë po ndodh në aksin Lushnje - Fier. Shihni anash rrugës se cfarë po ndodh, cfarë ndryshimi ditor po ndodh. Mos mendoni se gjithmonë shqiptarët do të budallallepsen të ndertojnë vetëm karburante në çdo 100 metra rrugë. (Tmerr të mendosh se vendi ka mbi 2000 karburante kur i duhen maksimalisht 300 të tillë). Jo, do të ndodhë ndryshe me kalimin e pak viteve. Shkoni e pyesni se si është rivlerësuar toka kudo ku kalojnë rrugët. Ka vende që hektarin mund ta bleje me dyqind dollarë. Por sot metrin katror aty ku kalojnë rrugët nuk e blen dot me dy apo treqind dollarë. Po rivlerësohet toka kudo ku kalojnë rrugët. Kush nuk e deshiron këtë fakt pozitiv përveç të majtëve shqiptarë, apo më saktë përveç drejtuesve të të majtës shqiptare që nuk duan të humbasin sponsorizimet që u bëjnë antishqiptarët për të penguar ndërtimin e rrugëve në këtë vend. Për pak para bëhen mercenarë të së ligës, të antishqiptarizmnit.
Por koha do të rrjedhë dhe rruga e shqiptarëve, rruga e jetës tonë duket se do të përfundojë nëse do të qeverisë Sali Berisha. Si do t’ia bëjnë kalorësit e së keqës, shpifësit dhe sharësit e rrugës, si do të shkojnë në Kosovë, nga do të shkojnë nga Kosovë. A do të munden të hyjnë nëpër atë rrugë të udhëtojnë. Sepse është mallkim i rëndë të shash rrugën. Mallkim i rëndë si mallkimi kur shan vijën e ujit. Mallkim i rëndë që i bëhet tokës shqiptare. Kam frikë se kur të udhëtojnë të pacipët nëpër atë rrugë, ka mundësi të hapet rruga, të hapet toka e ti përpijë brenda. Se kjo tokë nuk i duron gjatë. Shkuan para ca ditësh në Kosovë drejtuesit socialistë. Dhe drejtuesit e Kosovës, në situatë paqartësie e të paqetë, i pritën drejtuesit socialistë shqiptarë. Nuk u thanë në Kosovë se pse shani rrugën tonë, rrugën e jetës tonë. Se nuk është më ai i madhi, i papërsëritshmi Ibrahim Rugova që tallej me socialistët shqiptarë – antishqiptarë dhe në vend që tu përgjigjej për pyetjet që i bënin ai u fliste për manin pranë selisë, për frutat e manit, për rakinë e manit dhe i poshtëronte deri në palcë për antishqiptarizmën që demonstronin ndaj Kosovës. Nuk u thanë se ju që luftoni të na mbyllet dera duke mos përkrahur rrugën e Kosovës, vini e na vizitoni por nuk e meritoni pritjen tonë por meritoni të mos lejoheni të shkelni në Kosovë derisa doni vdekjen e saj. Shkuan në Prishtinë dhe duke dashur të thonë se e duan Kosovën i bënë thirrje të mos pranonte ndërkombëtarët, i bënë thirrje kundër thirrjes që i binin kosovës mbrojtësit amerikanë që ia dhuruan asaj lirinë, pavarësinë dhe paqen që kanë në Kosovë. U bënë dhe u deklaruan më priftërinj se Papa. Kishin marrë edhe Majkon me vete. Majkon që t’u kujtonte atje se historia e Kosovës ka edhe emrin Majko. Pikë e zezë. Dhe kishin shkuar me 28 nëntor në ditën e pavarësisë së Shqipërisë, në ditën kur flamujt shqiptarë valviten në Kosovë dhe vetëm atje si askund në hapsirat shqiptare. Sepse ato ia dinë vlerën pavarësisë sepse u ka munguar gjatë edhe në ditët moderne në gjalljen tonë. Majkon me vete që tu kujtonte se ne jemi ata që nisëm rrugën Durrës - Prishtinë. Po, tre here deshën ta nisnin rrugën por nuk e nisën dot, sepse nuk ua prishinin dot qejfin fqinjëve e përtej fqinjëve që nuk e duan atë rrugë dhe nuk kishin tope për ta nisë e bërë atë rrugë. Po. Majko në këngë e bëri atë rrugë. Zhurmë u bë. Në Rrëshen tre herë u inagurua fillimi i punimeve me forcat tona gjeniere që kishin kamionë pa goma e traktorë pa goma e pa zingjirë e ushtarë me lopata të këputura. Por një gjë është tejet e sigurtë, për ata që e dinë se si funksionon shqiptari i Kosovës, si mendon dhe vepron ai. Edhe pse qeveritarët e ndryshëm të tyre, tejet të kompleksuar e të errur partiakisht, atje në sofrën e tyre mund të mos ia përplasnin në fytyrë urrejtjen drejtuesve socialistë të Shqipërisë, qytetari i Kosovës të saluton e respekton me një pordhë nëse del kundër rrugës së jetës së tyre, jetës së shqiptarëve, nëse del kundër të ardhmës së tij. Ata dinë të heshtin e të të përbuzin me heshtje sepse janë durimtarët më të mëdhenj të njerzimit, dinë të presin që zoti të hakmerret për ta, dinë të besatohen me kalorësit e mëdhenj të lirisë që natyrisht dhanë pëlqimin për ta bërë udhën e shqiptarëve dhe dërguan edhe Bektelin nga përtej oqeanit për ta bërë udhën e shqiptarëve.

A ISHTE VRASJA E MILLADIN POPOVIQIT NË PRISHTINË E ORGANIZUAR SIKURSE RASTI "PANDA" NË PEJË ?

Nga Ryzhdi Baloku, shkrimtar shqiptar nga Peja  Në kohën e fundit është ri-aktualizuar çështja e vrasjes së komunistit Milladin Popoviq, ...