2022-03-20

Kopja e saktë. Copy-paste - çfarë është? Si të bëni copy-paste? Si bëhet copy-paste? Pse bëni copy-paste? Kush janë kopjues

 


Përshëndetje lexuesit e faqes së blogut. Copy-paste e artikujve është një nga fenomenet më të pakëndshme që has në mënyrë sistematike pothuajse çdo përdorues i internetit.


Kujtoni nëse keni vënë re se pas një pyetjeje në një motor kërkimi, duhet të vëzhgoni disa burime që përmbajnë të njëjtin informacion.

Jo, pronarët e këtyre burimeve nuk shkruajnë të njëjtat tekste, ato thjesht vidhen nga një faqe dhe instalohen në të tjera, që është copy-paste.

Kush po bën copy-pasting dhe pse? Kopjimi i materialeve kryhet nga pronarë të burimeve me cilësi të ulët që duan të rrisin sasinë e informacionit në faqen e tyre, por në të njëjtën kohë nuk duan të shpenzojnë para dhe përpjekje për krijimin e tij.

Nuk ka asgjë më të lehtë se sa të mbledhësh shumë materiale nga faqe të tjera dhe t'i vendosësh në faqen tënde, por veprime të tilla nuk çojnë në asgjë të mirë.

Siç tregon praktika, motorët e kërkimit luftojnë fort me webmasterët që kopjojnë artikuj nga faqe të tjera dhe ndalojnë burimet e tyre, ose përjashtojnë disa faqe nga kërkimi.

Nisur nga ky faktor, përdorimi i copy-paste është alternativa më e keqe për plotësimin e faqes.

Përveç faktit që webmasterët që përdorin copy-paste kanë probleme me motorët e kërkimit, ata duhet të merren sistematikisht me çështje të të drejtave të autorit.

Fakti është se e drejta e autorit për artikujt e faqes është në pronësi të pronarit të saj, prandaj, kur kopjoni informacionin, mjeshtrat e uebit shkelin ligjin. Përjashtim bëjnë rastet kur autori tregon mundësinë e kopjimit të materialeve të shoqëruara me një lidhje aktive.

Nëse nuk ka informacion në sit, atëherë fillimisht do t'ju duhet të kërkoni leje për të kopjuar nga autori i faqes.

Pronarët e paskrupullt të faqeve të promovuara shpesh përdorin copy-paste dhe shkaktojnë probleme për pronarët e burimeve "të rinj". Fakti është se faqet në zhvillim indeksohen më gjatë se projektet e promovuara tashmë, kështu që duke "vjedhur" një artikull, një webmaster mund të bëhet burimi kryesor për motorët e kërkimit.

Në këtë rast, autori i artikullit konsiderohet një copypaste dhe është mjaft e mundur që motorët e kërkimit të reagojnë negativisht ndaj kësaj. Për të shmangur situata të tilla, shtoni vazhdimisht materiale unike në faqen tuaj dhe kështu do të rrisni shpejtësinë e indeksimit.

Së fundi, dua të them se ju rekomandojmë fuqimisht që të përjashtoni një opsion të tillë për plotësimin e faqes si copy-paste.

Nëse dëshironi të zbatoni një sit vërtet me cilësi të lartë, atëherë është më mirë ta mbushni atë me shkrim kopjimi ose të paktën rishkrim të thellë, përveç një qëndrimi të mirë të motorëve të kërkimit ndaj aktivitetit tuaj, patjetër që do të keni vizitorë të rregullt.

Copy-paste, si të bëhet?

Kjo është befasuese, por disa njerëz janë të interesuar se si të kopjojnë materiale nga faqet e njerëzve të tjerë. Për të mos krijuar kopje të faqeve të caktuara, fillimisht gjenden disa burime të përshtatshme ose thjesht futen kërkesat e nevojshme dhe hapen faqet e para të TOP.

Pas kësaj, teksti zgjidhet dhe kopjohet në clipboard:

Pastaj të dhënat futen në faqe e re faqe dhe sapo postuar. Ju mund të kontrolloni copy-paste pa probleme, por jo çdo webmaster e bën këtë.

Mënyra më e lehtë për të kontrolluar është përmes programeve për përcaktimin e përqindjes së unike, si p.sh. Nëse teksti shtohet në faqen tuaj, thjesht futeni atë në fushën "Injoroni domenet" ose përdorni shiritin e adresave, për të kontrolluar drejtpërdrejt:

Përveç kësaj, është krijuar një shërbim i veçantë, ku mjafton të futni adresën e faqes për të gjetur të gjitha kopjet në internet. Për provën, ne shtuam faqja kryesore e blogut tonë, rezulton se është kopjuar në disa burime:

Tani mund të shkoni në këto sajte për t'u shkruar pronarëve të tyre për nevojën e fshirjes. Nëse ata nuk përgjigjen, do t'ju duhet t'i shkruani hosters (). Ofruesit e pritjes nuk kanë nevojë për probleme me ligjin, kështu që ata do ta bllokojnë faqen me copy-paste pa asnjë problem.

Si zhvillohen faqet në copy-paste?

Tani copy-paste dhe rishkrimi përdoren në mënyrë aktive, pavarësisht qëndrimit negativ Motorë kërkimi ndaj këtyre llojeve të minierave të përmbajtjes. Vetëm se disa pronarë burimesh zgjedhin mënyra të tjera zhvillimi.

Ka plot shembuj të projekteve të mëdha që zhvillohen pavarësisht nga fakti se ato janë të mbushura me informacione të kopjuara. Shembull i madh, duke ofruar për të marrë materiale interesante në një kasetë.

Përzgjidhen materialet më interesante dhe njerëzit tregojnë interes për faqen, pasi ajo ka gjithçka që publikohet në burime të ndryshme:

Organizatorët e këtij projekti e dinë vetë se çfarë do të thotë copy-paste dhe e përdorin atë në mënyrë aktive.

Edhe pse ata nuk marrin trafik nga motorët e kërkimit (pasi nuk ka informacion unik), ka edhe burime të tjera. Ata nuk shkelin ligjin, ata u ofrojnë vetë pronarëve të faqes që të mbajnë llogari, si dhe të lënë një lidhje me origjinalin.

Këtu shkojnë kryesisht përdoruesit nga rrjetet sociale.

Tani ju e dini gjithashtu se çfarë është copy-paste e artikujve, si përdoret dhe pse kopjoni fare materiale. Nëse ka një burim cilësor, është më mirë të mos përdorni kjo metodë nxjerrja e informacionit, pasi motorët e kërkimit mbeten ende burimi kryesor i trafikut.

Edhe pse nuk duhet të refuzoni plotësisht copy-paste, ndonjëherë ju vjen në ndihmë. Për shembull, për të postuar lajme interesante në faqe (gjëja kryesore është të mos harroni të vendosni një lidhje me burimin).

Ju gjithashtu do të jeni të interesuar në:


Do të isha mirënjohës nëse e ndani këtë artikull në rrjetet sociale:

Shkrimtarët e përmbajtjes, webmasterët dhe pronarët e faqeve shpesh duhet të merren me konceptin e "copy-paste". Për më tepër, kjo fjalë shprehet me një konotacion të qartë negativ, madje edhe me frikë, duke bërë që përdoruesit injorantë të interesohen për një term të panjohur dhe misterioz. Pra, çfarë është copy-paste dhe pse është e rrezikshme?

Copy-paste - vjedhja e teksteve të njerëzve të tjerë

copy-paste është më e mira mënyrë të shpejtë krijimi i një artikulli duke kopjuar plotësisht ose pjesërisht tekstet e njerëzve të tjerë. Ky term vjen nga fjalët angleze: copy - "copy", paste - "paste". Përdorimi kjo metodë nënkupton një kërkim nga një shkrimtar për një ose më shumë artikuj të ngjashëm në temë, dhe krijimin e tekstit që i nevojitet prej tyre pa ndryshuar origjinalin. Domethënë, ndryshe nga rishkrimi (ndryshimi i tekstit për të marrë një material të ri unik), copy-paste është vjedhje e ideve dhe teksteve të njerëzve të tjerë dhe kalimi i tyre si tuajat.

Pasojat e copy-paste

Duket se copy-paste është një metodë e shkëlqyer si për fillestarët në shkrimin e kopjimit, ashtu edhe për pronarët e faqeve që duan të mbushin shpejt shërbimin e tyre me përmbajtje. E shpejtë, e lirë dhe e lehtë. Megjithatë, përvetësimi i artikujve të njerëzve të tjerë nuk kalon pa u vënë re në internet, gjë që është ky moment bën kërkesat më të rrepta për adhuruesit e plagjiaturës. Për më tepër, ndëshkimi nuk mund të shmanget as nga një autor i paskrupullt që vendos të mashtrojë klientin. Kjo metodë përdoret shpesh nga shkrimtarët fillestarë, të cilët nuk janë të vetëdijshëm se çfarë është copy-paste dhe cilat janë pasojat e tij.

Copy-paste për autorin - fundi i karrierës së shkrimit

Shumë autorë të kopjimit bëjnë një gabim budalla kur nisin udhëtimin e tyre drejt majës së shkrimit. Duke dashur të krijojnë artikuj sa më shpejt të jetë e mundur, ata vjedhin materiale nga faqe të tjera dhe i japin me qira klientëve ose i postojnë në shkëmbime tekstesh për shitje. Edhe nëse autori fatkeq arrin të mashtrojë klientin, shkëmbimi patjetër do të kontrollojë veçantinë e artikullit për plagjiaturë dhe do ta ndëshkojë atë për copy-paste. Një program i krijuar posaçërisht për këto qëllime përcakton veçantinë e tekstit në përqindje dhe siguron lidhje me faqet nga të cilat është vjedhur informacioni.

Masat e rrepta zbatohen ndaj një autori të paskrupullt: ulje e vlerësimit, vlerësime negative dhe madje edhe bllokim i llogarisë. Një me sasi e madhe komente negative dhe një vlerësim i ulët do të jetë shumë e vështirë për të që të fitojë besimin e klientëve. Siç e dini, për një shkrimtar, reputacioni është gjithçka, kështu që për ata që duan të bëjnë një karrierë si një shkrimtar i suksesshëm, është më mirë të mos përdorin copy-paste.

Copy-paste për pronarin e faqes - bllokimi i shërbimit

Çdo sit fillon jetën me procesin e indeksimit (shtimi i një burimi në bazën e të dhënave të një motori kërkimi të veçantë). Qëllimi i çdo webmaster është të shtyjë shërbimin e tyre në krye të rezultateve të kërkimit. Indeksimi kryhet nga makina, detyra e të cilave është të kontrollojnë përmbajtjen e faqes së re për copy-paste, unike dhe ngjashmëri me burime të tjera. Përputhjet shprehen në përqindje dhe nëse artikujt janë kopjuar plotësisht nga një faqe e indeksuar tashmë, përmbajtja do të konsiderohet si plagjiaturë. Dhe, siç e dini, plagjiaturë është vjedhje e materialit dhe shkelje e të drejtave të autorit. Plagjiatura dënohet me ligj dhe masat e motorëve të kërkimit nuk janë më pak besnike në këtë drejtim.

Faqet e faqes në të cilat u gjet copy-paste nuk do të lejohen për indeksim, ose i gjithë burimi do të fluturojë nga indeksi i të dy motorëve të kërkimit (Yandex dhe Google). Kjo do të thotë që pyetjet e kërkimit do ta injorojnë këtë faqe dhe nuk do të shfaqen kurrë në rezultatet e tyre të kërkimit. Mbetet vetëm për të ardhur keq për të gjitha përpjekjet për të promovuar faqen, paratë e humbura dhe vetë pronarin, i cili, për më tepër, mund të ndiqet penalisht për plagjiaturë dhe shkelje të së drejtës së autorit.

Llojet e copy-paste

Siç u përshkrua më lart, copy-paste është ribotim i artikujve nga faqe të tjera. Në të njëjtën kohë, copy-paste është e bardhë, gri dhe e zezë.

Copy-paste e bardhë - postimi i lidhjeve

Copy-paste gri - "rregulli i shtatë"

Ky është një ribotim i materialit me një lidhje jo në një faqe të caktuar në internet, por me vetë burimin. Plagjiatura gri lejohet nga motorët e kërkimit, por me një kusht: metoda është e zbatueshme vetëm nëse nuk ka më shumë se shtatë faqe në rezultatet e kërkimit që kanë kopjuar të njëjtin informacion ("rregulli i shtatë"). Nëse faqja juaj bëhet e teta duke përdorur copy-paste, ka shumë të ngjarë të bllokohet, prandaj merrni parasysh të gjitha këto aspekte kur përdorni këtë metodë.

Copy-paste e zezë - vjedhje e përmbajtjes

Vjedhja e teksteve të njerëzve të tjerë pa vendosur një lidhje me materialin parësor quhet copy-paste e zezë. Algoritmet e nisura nga motorët e kërkimit dhe me nofkën "sulmi i kloneve" shtypin ashpër plagjiaturën, duke parandaluar indeksimin e teksteve jo unike. Prandaj, webmasterët rrallë përdorin copy-paste, duke preferuar të rishkruajnë ose sinonimizojnë artikullin origjinal për të marrë materiale të reja.

Copypasta ligjore. Si të krijoni një faqe në materiale të klonuara?

Nëse ende vendosni të zgjidhni copy-paste (dhe me qasjen e duhur mund të gjenerojë gjithashtu të ardhura), duhet të njiheni me rregullat e "klonimit" ligjor të materialit:

  1. Pronari ose vetë autori duhet t'ju japë leje për të postuar një lidhje të indeksuar të faqes së tyre nën artikujt e burimit tuaj.
  2. Është e pranueshme të përdoret copy-paste e bardhë (në raste të rralla gri).
  3. Është më mirë të krijosh një faqe me tekste unike sesa 10 sajte me artikuj të klonuar.
  4. Copy-paste në një shkallë të vogël (30 përqind) nuk është e rrezikshme, por kjo gjendje vlen për faqet që kanë ekzistuar për 2-3 vjet.
  5. Përpara se të krijoni një faqe copy-paste, mbusheni me 20-25 artikuj unikë, prisni që të indeksohen dhe nëse janë të suksesshme, holloni përmbajtjen me informacione të kopjuara.
  6. Frekuenca e përditësimit të informacionit në faqen tuaj është gjithashtu e një rëndësie të madhe, kështu që shtoni artikuj të rinj sa më shpesh të jetë e mundur.
  7. Në çdo rast, copy-paste e bardhë nuk është përmbajtje aq cilësore sa, për shembull, shkrimi i kopjimit. Edhe nëse plotësohen të gjitha kërkesat, përparësi u jepet vendeve me materiale unike.

Si të merreni me plagjiaturën?

Nëse ju vetë jeni bërë viktimë e plagjiaturës, pasi keni gjetur artikujt tuaj në faqe të tjera, duhet të bëni sa më poshtë:

1. Njoftoni pronarin se materiali i postuar në burimin e tij është vjedhur dhe këshillojeni atë të vendosë një lidhje me tekstin burimor.

2. Në rast se ankesa shpërfillet, ju mund të bëni një ankesë me Google Adsense, i cili fiton para nga trafiku, Yandex.Webmaster, i cili lufton mesazhet e padëshiruara. Motorët e kërkimit do të vendosin menjëherë filtra në informacionin e burimeve jo unike.

3. Shumica mënyrë efektive lufta kundër plagjiaturës është një ankesë në kompaninë pritëse me të cilën punon “hajduti”. Nëse vërtetohet fakti i copy-paste-it të zi, faqja do të bllokohet menjëherë.

Qëllimi përfundimtar i çdo webmaster, blogeri dhe pronari i faqes është pozicioni i "fëmijës së trurit" të tij në linjat kryesore të rezultateve të kërkimit. Mënyra më e sigurt për të promovuar burimin tuaj është ta mbushni atë me informacione interesante, të dobishme dhe më e rëndësishmja, unike. Dhe copy-paste nuk është krijimtari, por kopjimi i tij i mërzitshëm. Por edhe nëse arrini të promovoni një faqe të tillë, ajo nuk do të zgjasë shumë në ballë, pasi patjetër do të hasë në një lloj filtri. Prandaj, është më mirë të braktisni këtë ide dhe të përpiqeni të krijoni diçka të re dhe origjinale.

Si ta bëni copy-paste unike? Përgjigje: Lehtë! Thjesht duhet të jesh në gjendje.Në fakt, copy-paste nuk është i mirë, si për njerëzit ashtu edhe për motorët e kërkimit. Epo, së pari, ju mund të "bubulloni" në një ndalim, ose mund të humbni plotësisht hostin dhe domenin tuaj, dhe gjithashtu të merrni një gjobë, sepse unë kam një të drejtë autori për çdo fjalë që shkruaj. Unë nuk do të lexoj artikuj nga Kodi Penal i Federatës Ruse këtu, por do të bëj më mirë - do të shpjegoj se si të bëj një artikull unik nga çdo copy-paste e përtypur.

Që në fillim, do të shtoj se rekomandoj përdorimin e kësaj metode për drejtuesit e satelitëve, por edhe për "përdoruesit" e zakonshëm që kapërcehen nga një krizë krijuese, gjithashtu këshilloj përdorimin e kësaj metode të përmbajtjes unike.

Ndoshta do të filloj me " hyrjet". Pse mendoni se e përmenda përçuesit satelitorë ne fillim? Po, sepse kur janë 1-2 SDL(faqe për njerëzit) dhe 10-20 satelitët- koha për të shkruar unike përmbajtjen nuk do të jetë fare. Nëse keni një SOD dhe asnjë stalla, atëherë po - mund të përballoni të shkruani çdo ditë, madje është e nevojshme të tërhiqni vizitorët e parë. Por në fund të fundit, të shkruash një artikull në ditë për 10 faqe është joreale (të paktën për mua), truri ndoshta thjesht do të vlojë.

Nëse vendosni të krijoni sats, atëherë mos e torturoni kokën - shëndeti është më i shtrenjtë. Gjithsesi, zakonisht satelitët shkojnë për të ushqyer “të keqen Sape”, që do të thotë se copy-paste do të jetë e përshtatshme këtu.

Siç thonë blogerët: "Po e djeg temën!" Në mënyrë që të mos hyni në një motor kërkimi me një jo unik, bëjeni këtë me "petë të përtypur" (ose një rishkrim shumë i rishkruar ose një tekst i përplasur) si kjo:

1. Për të filluar, zgjidhni një viktimë të përshtatshme, natyrisht tematike.

Për të shkruar natyrshëm në temë - atëherë "Yasha" dhe "Gosh" nuk do të shohin asgjë. Epo, mund të shkruani një blog për fitimin e historisë së dikujt të garave në BelazJ)))) Do të jetë argëtuese.

2. "Le të fillojmë me biznesin" - kopjoni tekstin që ju pëlqen në Word ose në ndonjë redaktues tjetër teksti.

Unë përdor Word, sepse numëron numrin e karaktereve me dhe pa hapësira, si dhe numrin e karaktereve.

3. Hiqni të gjitha lidhjet. Nëse autori kujdeset vërtet për jetën e veprës së tij, ai do të bëjë një lidhje të tillë, për shembull, ai do të tregojë lidhjet në faqen kryesore ose, për shembull, me kontaktet, dhe pse jo edhe në kategorinë "krijimi i blogeve", per mua keto lidhje bejne nje pune te mire, por copy-pasteers nuk bejne vertet J Epo nese doni te vidhni dhe unikeni kete artikull apo kete apo ndonje artikull tjeter per motorin e kerkimit, do te duhet te vuani, se di pak. për SEO dhe jo vetëm, që do të thotë se do të duhet të fshini të gjitha lidhjet në faqet e blogut tim për një kohë të gjatë, por mund të lini një, do t'ju jem mirënjohës për copy-paste të artikujve të miJ O_o

4. Tani ju vetëm duhet të rilexoni tekstin me kujdes dhe të zëvendësoni ose ritregoni rreth 10-15% me fjalët tuaja për efektin më të mirë, dhe më pas të gjeni shkronjën a në çdo fjalë dhe të zëvendësoni shkronjën ruse me latinishten a, nëse ka dy shkronja a në fjalë, atëherë zëvendësojeni njërën dhe lëreni tjetrën. Bëni të njëjtën gjë me shkronjën o, ose të madhe B ose c. Zëvendësoni disa fjalë me sinonime. Si rezultat, ju do të merrni një copy-paste që është e kuptueshme për një person (por ai nuk di për të), si dhe një të drejtë autori unike për motorin e kërkimit.

5. Më pas mbetet vetëm të kapni/vizatoni një foto për postimin dhe ta publikoni, si dhe të prisni bot-in e kërkimit dhe të bëni retweet këtë artikull sepse ju ka ndihmuar shumë të krijoni satelitë me përmbajtje unike në rreth 30-40 minuta (kjo është për tekst), dhe vetë satelitët krijohen edhe më shpejtJ

Përfundimi: Çdo përmbajtje e kopjuar mund të bëhet unike, edhe ajo që është në 1000 blogje, gjëja kryesore është ta analizoni saktë dhe të gjeni qasjen e duhur se pse ju nevojitet kjo përmbajtje e çrregullt. Unë nuk ndërtoj satelitë, kështu që preferoj të shkruaj në mënyrë të pavarur dhe unike. Te keshilloj te besh te njejten gje

Përshëndetje të dashur lexues të faqes! Për të qenë i sinqertë, nuk duhet të kem një postim të tillë në blogun tim, sepse është disi e gabuar t'i thuash dikujt se si të kopjojë përmbajtjen e dikujt tjetër dhe të krijojë një faqe në këtë faqe që do të sjellë gjithashtu fitim.

Dua të përcjell me këtë artikull se shumë faktorë që lidhen me renditjen e faqes janë të përfshirë dhe veçantia e përmbajtjes nuk është më e rëndësishmja.

Nëse faqja është e dobishme, ndihmon vizitorin të gjejë përgjigje për pyetjet e tyre, por ka përmbajtje të kopjuar, atëherë një sajt i tillë do të indeksohet dhe do të sjellë trafik nga kërkimi, i cili mund të fitohet në mënyrë të sigurtë para.

Jam i sigurt që e keni parë faqen bigpicture.ru dhe klonet e tij, por si ju pëlqen pjesëmarrja e tij?

Dhe ka shumë shembuj të tillë, tani le të kalojmë nga fjalët në vepra ...


Hapat për të krijuar një faqe interneti bazuar në përmbajtje jo unike

Gjithçka filloi rreth 4 vjet më parë, kur u përpoqa të krijoj faqe për Sapa në grupe, dhe duke qenë se bleva shumë domene, vendosa të lë një prej tyre në projektin SDL, por ai do të jetë i mbushur me artikuj nga burime të tjera .

Pasi lexova një duzinë artikujsh në forume, kuptova se ka dhjetëra mijëra projekte të ngjashme në rrjet, dhe shumë prej tyre kanë arritur trafik të mirë dhe, natyrisht, të ardhura.

Nuk marr parasysh faqet e lajmeve, të cilat janë krijuar kryesisht në 100% copy-paste. Isha i interesuar për projektet me përmbajtje të MPJ (të krijuara për Adsense).

Procesi i mbushjes së sitit bëri skemën e mëposhtme:

  1. Me ndihmën e Koleksionistit Kay, mblodha bërthama semantike në temën e zgjedhur, duke lënë më pak kërkesa konkurruese.
  2. Artikujt duhet të përdoren nga burime të ndryshme, mundësisht nga ato pak të njohura.
  3. Postimet vendosen manualisht, poshtë me analizues dhe programe për mbushje automatike (si p.sh.).
  4. Ndryshimi TITULLIPËRSHKRIMFJALËT KYÇE kjo e fundit mund të mos përdoret fare. Dilni me meta-etiketa unike, por mbajini ato të lidhura me artikullin.
  5. E dekorojmë pak tekstin e kopjuar (citimet, të numëruara dhe listë me pika), duke krijuar lidhje me postimet e tjera.
  6. Imazhet janë marrë pa filigranë. Më së miri do të ishte të përdorja foto të tjera, por unë lashë të njëjtat si në artikullin e donatorëve, megjithëse ua ndryshova emrin.
  7. Kombinimi i disa artikujve. Nëse është e mundur, atëherë bëni një nga dy artikuj në mënyrë që të rezultojë të jetë më i detajuar dhe të zgjidhë pyetjen e vizitorit nga të gjitha anët.
  8. Për të shmangur pretendimet nga autorët, është më mirë të vendosni një lidhje me burimin në fund të postimit (Unë nuk e bëra këtë).
  9. Ne shtojmë jo më shumë se 4 artikuj në ditë. Nuk do të ketë forcë të mjaftueshme për më shumë, pasi puna është shumë e zymtë dhe monotone.

Faqja në vetvete duhet të jetë e lehtë dhe e këndshme për t'u lexuar, sepse detyra juaj është të mbani vizitorin. Për shembull, kam përdorur një shabllon jo shumë të hackney, të cilin e modifikova pak, plus krijova një .

Si rezultat, motorët e kërkimit indeksuan gradualisht të gjithë përmbajtjen pa asnjë problem, por askush nuk do t'i renditë artikuj të tillë në vendet e para në rezultatet TOP.

Personalisht mendoj se e gjithë kjo është në Trust, të cilin projekti i ri nuk e ka. Kishte disa përpjekje për të marrë lidhje nga komentet, forumet, por shpejt u lodha nga ky biznes, aq më shumë kupton se gjithçka mund të dalë e kotë.

Në fund shikoni se çfarë ndodhi më poshtë:

  • Trafiku i parë erdhi nga , por në përditësimin e radhës faqja mori një filtër dhe sot dukshmëria e saj në kërkimet e huaja është pothuajse zero.

  • Pastaj Yandex u tërhoq, megjithëse nuk ka shumë trafik atje, por është atje. Ndërsa publikoja postimet, u vu re rritje, për më shumë se një vit kam shënuar plotësisht projektin.

Çfarë kemi sipas statistikave:

  • Në total janë botuar rreth 150 - 180 artikuj,
  • TIC - 20,
  • Trafiku ditor - 350 - 400 vizitorë.

Gjëja më interesante është se në ato vite kur Yandex nxori filtrin AGS-40 dhe rivendosi të gjitha faqet e mia nga Sapa (disa kishin rishkruar dhe skanuar përmbajtjen), faqja e kopjimit dhe ngjitjes u ndje e mrekullueshme dhe i vetmi mbijetoi. ((

Unë nuk e kam vendosur Google Analytics në sit me qëllim, kështu që nuk mund të them asgjë për shkallën e fryrjes, por duke parë të dhënat nga ajo, mund të shihni që vizitori qëndron në sit për rreth një minutë dhe nuk e bën shikoni më shumë se një faqe.

Sajti merr shumicën e klikimeve në kërkesat me frekuencë të ulët.

Kjo është e gjitha, siç mund ta shihni, kjo teknikë funksionon dhe faqet me përmbajtje jo unike gjithashtu mund të marrin trafik, jam i sigurt që nëse punoni në profilin e lidhjes, mikro-shënjimin, strukturën dhe përdorshmërinë e faqes, rezultati do të të jetë edhe më mirë.

Unë thjesht nuk dua të marr një filtër një ditë në mënyrë që përpjekjet të jenë të kota.

Prandaj, unë jam i gjithi për faqet me cilësi të lartë, më besoni, ju merrni shumë më tepër kënaqësi nga kjo, si dhe besim në të ardhmen.

Do të isha i lumtur të dija në komente historitë tuaja për krijimin e faqeve përmbajtje të vjedhur, sa është trafiku i kujt?

Përshëndetje të gjithëve, po vizitoni faqen, që do të thotë se do të mësoni shumë gjëra interesante, çfarë është copy-paste e artikujve, në lidhje me sistemin, krijimin, si dhe ose një blog.

Saito dhe blogging e lidhur ngushtë me shkrimin ose marrjen e shënimeve për tema të ndryshme, ndonjëherë krejtësisht të panjohura për ne. Prandaj, nëse jeni njëqind për qind i orientuar në lëndën tuaj, atëherë shkruani vetë të gjithë përmbajtjen në përputhje me rrethanat.

Por, çka nëse duhet të zbuloni një temë në të cilën nuk jeni të përgatitur mirë? Në postimet e mëparshme, kam prekur çështjet për mbushjen e faqes sime, si dhe një lloj të ardhurash, domethënë për shitje.

Sot do të flasim për copy-paste të artikujve, (anglisht copy-paste - copy-paste), çfarë është dhe çfarë mendojnë për të si motorët e kërkimit ashtu edhe webmasterët e zakonshëm (si ju dhe unë).

Ja çfarë thotë udhëzuesi ynë i preferuar për këtë en.wikipedia.org:
përdoruesit shpesh filluan të kompozojnë tekste duke kombinuar mekanikisht citate nga një ose më shumë burime, për më tepër, si rezultat, kuptimi i tekstit të ri rezulton jo interesant dhe i palogjikshëm.

Kjo metodë e shkrimit të artikujve quhet "copy-paste" dhe së pari do të shqyrtojmë llojet e tij, dhe në fund le ta vlerësojmë këtë “krijimtarinë”, si të thuash, nga pikëpamja morale dhe juridike.

Llojet e artikujve copy-paste

1.)Kopipas i bardhë t - kur keni kopjuar një artikull nga faqja e dikujt tjetër për artikullin tuaj dhe keni lënë një lidhje në faqen burimore në fund të faqes tuaj. Kjo bëhet shpesh, veçanërisht në portalet e lajmeve, dhe atëherë nuk keni nevojë të keni frikë nga penalitetet nga PS (motorët e kërkimit).

2.)Copy-paste gri-Kur kopjoni nga artikulli i dikujt tjetër dhe vendosni një lidhje jo në një faqe, por thjesht me faqen burimore, a e ndjeni ndryshimin?

3.)Copy-paste e zezë-kur një artikull kopjohet dhe vendoset në faqen tuaj pa një lidhje me burimin origjinal, ose mbyllur në etiketat nofollow-noindex(noindex;nofollow).

Si të "copy-paste"

Nëse e konsideroni veten bloger i sinqertë, më pas për të marrë hua artikullin ose shënimin tuaj të preferuar, shkruani administratorit të këtij burimi në internet. Dhe zbuloni cilat kushte të tjera ekzistojnë për ribotimin e artikujve këtë burim. Siç e dini, shumë site zakonisht një informacion i tillë jepet në fund.

Mundësisht në çdo rast të bardhë dhe gri, si moralisht ashtu edhe ligjërisht, të paktën ndërgjegjja juaj do të flejë e qetë.

konkluzioni

Edhe pse kjo është një mënyrë e lehtë, por edhe më e padobishme për të mbushur faqen. Me këtë metodë, ju mund të fitoni vetëm në kohë, dhe të humbni në pjesën tjetër, deri në ndalimin. Një sajt i mbushur me copy-paste nuk ka mundësi të rritet në rezultatet e motorit të kërkimit. Dhe ka një probabilitet shumë të lartë për të rënë nga indeksi, që do të thotë se e gjithë puna dhe e gjithë puna do të jenë të kota.

Burimi : https://kiariospb.ru/sq/pravilnyi-kopipast-kopipast---eto-chto-kak-sdelat-kopipast/

No comments:

Post a Comment

Myrvete Dreshaj – Baliu: Shëmbëlltyra e Adem Jasharit dhe familjes së tij në poezinë e sotme shqipe 1,2 3.

            Profesor Dr. Myrvete Dreshaj-Baliu, PHD.   Përmbledhje e shkurtër: Objekt i kërkimit në këtë studim është reflektimi i shëmbëllt...