Agjencioni floripress.blogspot.com

2013/03/10

TELEFONI NËNËS


image

Sami ISLAMI



Shumë vjet më parë

Kur nënat fëmijët e tyre përcillnin

Për gurbet…

Me zemër të thyer

Ndonjë letër merrin

Në dy , tre, a katër vjet!



Rrallë u dërgonin nënës

Ndonjë fotografi,

Por shpesh kur edhe ajo mungonte

Vizatonin dorën e fëmijëve në letër

Për t’i treguar asaj

Se sa ishin rritur atje, në largësi



Tani, i njëjti skenar…

Mërgimi prapë plagë për shqiptarë

Nënat ngrysen e zgjohen me mallin e fëmijeve

Dhe të nipave e mbesave…

Qe nuk i kanë pranë.



Dhe erdhi kjo kohë e re, pra

Kur largësia

Në një farë mënyre

S’mbet më largësi

Se interneti e telefoni

U futën pothuaj në çdo shtëpi



E, tani në vend të fotografive

Nënat mbajnë në gji nga një telefon

Presin t’u cingërroi i shkreti

Ditën, por edhe deri natën vonë.



Si dikur dhe tani

Nëna ndonjë lajm për fëmijën pret,

E kur flet me të zemra i bëhet det



Prandaj ju djem e vajza

Qe jetoni larg atdheut, në çdo vend

Telefononi nënës

Se nëna jeton

Vetëm për zërin tënd!



Urimi i vonuar per mikun Perparim HYSI


Nga Qatip Mara

Me 21 janar 2013 ishte 70-te vjetori i lindjes se mikut tone Perparim Hysi. Nga mungesa e informacionit nuk munda ta uroja diten e 70 vjetorit te lindjes, por me mire vone se kurre, thote populli. Edhe pse komunikoj vazhdimisht ne posten e-Mail, ku ai me dergon krijimet e tij, nuk e mesova ditelindjen e 70 –te te mikut Perparim Hysi., Ndoshta pa lejen e tij po e beje publike urimin e vonuar, duke falenderuar “Fjalen e Lire”, mikun tone te nderuar e shume te respektuar Fatmir Terziu, qe kontribone me zemer atdhetare ne komunikimin tone planetar me miqte tane krijues,eliten e vertete intelektuale shqiptare.

image
                                                                Nga e majta Qatip Mara , Perparim Hysi & Prof. Murat Gecaj
Per ditelindjet e miqeve nje ndihmese na jep komunikimi ne facebook, i cili na njofton para kohe me nje kalendar datash ditelindjesh, ashtu si me njoftoi per ditelindjen e 5 marsit te mikut Novruz Abilekaj, te cilin e pershendeta nga larg se jemi larg memedheut tone. Nuk mund te shikohemi dite per dite me sy, por te pakten ne fb, shohim fotografite e miqeve, te niperve e mbesave te shpendare ne te gjitha kontinentet e shtetet e ndryshme te ketij planeti te sunduar nga era e re globale.

Kur isha ne Tirane vitin e kaluar, takohesha cdo dite me mikun Perparim Hysi , pinim kafe e ndonje gote vere apo raki sa per shtate qejfe., sepse kafenete atje jane ngjitur me njera tjetren, e jane parlamentet e thashethemeve militante pluraliste politike. Kur po me afrohej data e largimit per te ardhur ketu ne amerike duke biseduar me mikun Perparim Hysi i thashe :

“ – A keni hapur fb. o Papi ?

Papi me degjoi me vemendje e me sinqeritetin e tij m’u pergjegj qetesisht duke thene :

“- Eh, facebook eshte TELENDILLEK, nuk e duroj dot….”, e qeshem te dy miqesisht duke u mirekuptuar per te komunikuar me e-mail. Po ta kisha Papin ne fb, do te njoftoheshim me heret para ditelindjes se tij, megjithate edhe tani urimi nuk eshte i vonuar sepse pranvera sapo ka filluar e 70 vjetori urohet gjate gjith vitit 2013

E bera gjithe kete hyrje te urimit jo per tu justifikuar, por per te shprehur urimet e shumta per krijimet ne proze e ne poezi qe Papi yne i dashur na ka dhuruar me shume modesti vargje brilante dashurie qe kur i lexon te bejne djale te ri. Sigurisht Papi qe i krijon me bukuri vjersha erotike, te cilat tregojne se eshte djalosh i ri.

O Papi dashur, ju vertet keni mbushur 70 vjete, por per ne miqte e tu e dashamiresit tuaj jeni 20 vjec. Ndoshta ky krahasim ngjan me urimin qe grupi polifonik i Bences Tepelene ne vitin 1978 , i kendoi diktatorit kengen “Rrofsh sa mosha kesaj toke! Ti vertete mbushe 70, por per ne je njezete “

Ju Papi do te rroni me shume , se poezite e bukura te dashurise ju kane perjetesuar , breza te tere ne vazhdimesi kur do ti lexojne , do t’i shijojne ndoshta ndonjehere do t’i perdorin si ilac per te mjekuar plaget e kaluara te dashurise Zemra dhe mendja jote o Papi, prodhon nje produkt intelektual ekselent , pikerisht poezine erotike, poezi te bukura ku te duket sikur ke lene mbrapa vapen zhuritese te shkretetires, zhurmen e makinave dhe je futur ne nje pyll te fresket ku ka ajer te paster shushurime gjethesh apo kenge zogjsh

Vargjet tuaja edhe ne poezite e tjera djegin mall per cdo vend Shqiperie, per Skrapar e Myzeqe, per Kosove e Cameri, per te gjithe diasporen shqiptare kudo ne bote. Ju o Papi,me stilin tuaj te vecante gjuani ne te shkuaren e larget dhe realizoni ne te sotmen mjeshtërisht, e tepër ndjeshmërisht. Kushdo qe ka lexuar poezinë tuaj ndjen shume shpirtin e njeriut që ende përcillet me gaz e hare në vatrat shqiptare Poezia e juaj është prekse., emocionuese. Ajo hyne natyrshem ne boten shpirterore te sejcilit qe e lexon duke arritur aty ku është sot poezia e vërtetë

Prandaj i dashur Papi, mos na i quaj urimin e 70 vjetorit te vonuar , sepse per ne miqte e tu sapo keni mbushur 20 vjete jete. Themi se jeni 20 vjec jo duke zbritur 50 vitet e diktatures qe te sulmoi me luften e klasave qysh kur ke lindur me 21 janar 1943..Me shume veshtiresi u arsimove per mesuesi ne normalen e famshme pedagogjike te Elbasanit te diturise U diplomuat me zotesi ne degen Gjuhe-Letersi. Punuat si mesues 40 vjete fshatarve te Myzeqese, si drejtor e inspektor arsimi duke lene kudo mbresat me te mira. Por me krijimtarine mbi 10 libra te botuara ne proze e poezi ku gjallojne qindra personazhe, qe i keni jetuar vete duke perballuar luften e eger te klasave,keni filluar të shkruani që në adoleshencën tuaj,por jeni ndjere i trishtuar përshkak të persekutimit të familjes u duheshe t'i grisnit krijimet tuaja

Vetem kur u permbys sistemi totalitar komunist , ne fillimet e pluralizmit politik shqiptar niset te shkruanit per botim libra sic tregoni ne rrefimin tuaj me poshte “ Kur qeshë inspektor në Drejtorinë Arsimore,unë shkoja në zyrë dhe të dielave.Jo se ma impononte njeri këtë,të dielave, por shkoja për punën time. Unë po shkoja drejt gjashtëdhjetave dhe qeshë,pothuaj,në mbyllje të karrierës sime në arsim,por,pikërisht,në këtë kohë kur kish ardhur demokracia,më kish filluar të më hante krimbi i të shkruarit.Jo se ky”lloj krimbi” s’më kish ngrënë në të ri,por atëherë,në të ritë tim,kur qeshë si person “non grata” për partinë e shtetin,qe pak “luks” i vështirë për mua që të shkruaja. E pra,në e nisa këtë valle në moshë të pleqërisë,kisha arsye objektive. Dhe,si për të fituar kohën e humbur,të dielave,mbvllesha në zyrë dhe çak-çuk me makinën e shkrimit,se akoma nuk kish në drejtorinë tonë një kompjuter. Çak-çuk,të dielë më të dielë (apo dhe kur kish festa ) dhe nuk mbahesha nga gëzimi kur nxora vëllimin e parë me poezi me titull ” Rektimat e dashurisë” me nja 250 poezi. Por,pa dalë nga botimi libri i parë, shtypja me makinë të dytin dhe arrita që të botoja,deri në vitin 2000,katër libra. Kur do futja në shtyp të pestin,ranë këmborë të tjera: djali që ishte në Florida,prej tri vjetësh,qe bërë me çupë dhe me gjithë timeshoqe,e mbajtëm frymën atje.Vëllimi i pestë që qe gati,mbeti i ndrymë në sirtar dhe nuk di se ku përfundoi.Se fati i librave,është si fati i njerëzve:humbasin pa nam e nishan.

* * *

Ju e braktiset vendin e bukur Florida se malli per Atdheun te linte pa gjume, me gezim u kthyet duke bere edhe betimin se nuk do shkoni me ne amerike .Shume qarte e tregojne vargjet e meposhteme : “

Porten e emigrimit,e mbylla

Me ate dere nuk e hap

Me duket se ketu u “rilinda?!”

A ngjaj me Krishtin pak???

…………………….

Eh,vendi im! Sa njerez te mire!

Sa e embel me duket buka!

Amerike e bukur,lamtumire!

Shqiperia eshte me e bukura.

Amerike je si nje perralle

12-vjet aty,nuk jane pak.

Po pse me dukej qe s’qeshe gjalle?!

Qeshe si nje mi rene ne carg.

Amerike,une ty te dua

Ke qene per mua si azil

Por mbi te gjitha Shqiperia mua

Me ben te cartur si bandill.

Tani qe u ktheva ne Atdhe

Duket sikur jam krejt tjeter

Ketu tani jam Ante

Dhe ve poshte njemije dreqer.”

* * *

Sot qe po te dergoj urimin e vonuar te 70 vjetorit te lindjes eshte festa e 8 Marsit, dita nderkombetare e grave dhe ju Papi kishit gdhendur nje poezi te bukur ,titulluar “Monument dashurie per gruan ( poezi me rastin e 8 marsit), te cilen po pasqyroj pjeserisht me poshte :

Kurrë ne burrat nuk do ta mësojmë

Se ç’vlerë,me të vërtetë,kanë gratë.

……………………………….

Në zëmër të çdo gruaje ka dlirësi

Zëmra e gruas është si oqean

Gruaja bëhet copë për fëmijë e shtëpi

Gruaja shpirtin e saj e bën kurban.



Gruaja ka nevojë për një fjalë të mirë

Dhe duhet trajtuar me nderim

Kush nëpërkëmb gruan,është viç i palëpirë

Dhe nuk është se po flas qesim.

Tek çdo grua bie muzgu i mërzisë

Në se ti zë i bën dredha

S’ka grua që nuk njeh sytë e tradhëtisë

Dhe s’është se merrem me pandehma.

Lulishtë është çdo grua ku të mbeten sytë

Pse ne,burrat,duam t’i këputim:

Nuk ka grua që s’i njeh dashuritë

Ndonjëherë,për dashuri,kapërdijnë dhe turpin.

Bie në gjunjë para çdo gruaje; dhe të gruas sime

Pa ato,jeta as që do kishte kuptim.

Për timeshoqe,zëmra copë e thërrime

Dhe për sa kam shkruajtur,ja e imja firmë.”

***



Rrofsh o Papi qe na dhuron poezi te bukura, sidomos ato me dashuri maramendese, por ju nuk e kerkoni gjetke dashurine sepse e keni brenda zemres tuaj qe prodhon vetem dashuri njerzore.

Gezofshi Jetegjatesi me shendet e gezume pa kufi !

Ju perqafoj nga larg.

Qatip Mara

New York 8 mars 2013

Fatmir Terziu botohet ne revisten amerikane "Ann Arbor"



image 
Fatmir Terziu





Stilettos (Takat) nje dhurate per te gjithe femrat shqiptare..., qe takat nen kepuce i kishin si nje gje te paaritshme, kursim shpirti, sot ato, femrat shqiptare me e pa to, jane Yjet e botes femerore....




STILETTOS

How I would have liked to have learned the language of stilettos
Mornings,
noon,
Evenings
Mondays,
Fridays...
and especially Sundays
If only I knew their language
They have a melody in their rhythm
They float slightly off the ground
And then as nails they attack the floor
Stabbing as deep as the veins, the arteries
Ah, I didn't learn their language, for God's sake!

Long stilettos, short and small ones
They all have a unique language
Stepping on concrete, dry earth, or sandy ground
The stilettos continue their typical movement,
The type of stilettos that only God knows how He made them
Multiply in number everyday like a species of mice.

I know that the stilettos belong to the women
So to understand their language care in needed
Stilettos are just as strong and durable
When holding delicate feet,
Or when like bottles the feet weigh down on them.

For a long time I have wanted to learn the language of stilettos
Even though I do not understand a single stroke in the dictionary
For a while I have wanted to learn something
Since I was a boy,
Since I was young...
And even now that my eyes twinkle upon them.

Oh, how stilettos wake up something in me
And you should know it is not a secret
Without stilettos it seems as if the river will takes us
And the earth will decay us quicker...

Stilettos have an amazing language
They break stones and wood beneath them
But I do not know if when old women wear them,
Do they cause the same fuss?




Fatmir Terziu, London (formerly Albania)

DERA QË DHURONTE DASHUNI


Nga Fritz RADOVANI:

DERA  QË  DHURONTE  DASHUNI

65  VJET  PERPARA…Me 11 Mars 1948...


“Të gjithë diktatorët kerkojnë shnderimin dhe shpartallimin e çdo Derës,që dhuron Dashuni e Mirësi falas!” 
Autori.

            Shikonje mirë këte Derë! Praku i saj shkelej vetem nga të zbathun e të varfën që në kambë kishin sandale të vjetra e të shkyeme nder rrugët e maleve, e plot pluhun nga rrugët e katundeve tona mesjetare të mbetuna me shekuj mbrapa qytetnimit nga sunduesit, që sa ikte njeni ia mërrinte tjetri edhe ma barbar se i pari... Sejcili zaptues kerkonte me ua vue ferren në këte Derë, e besa, me mujtë edhe me i qitë fare... Sa shumë ka pa kjo Derë!
            Ishte e hapun! Nuk mbyllej kurrë! Dhuronte vetem Dashuni!
            Kushdo, nga kjo Derë mund të merrte Dashuni e Mirësi falas!


Ah, sa kujtime ndryhen mbrenda kësaj Dére që donin t’a mbyllin perjetsisht!
            Nga kjo Derë çdo i uritun merrte bukë, çdo i etun kalimtarë shuente etjen me ujë pusi të freskët e në zemer ai ngarkohej me dashuni, me dashuni per Atdhé e Fé, me dashuni per të varfër e me bujari të pashoqe… Të gjitha këta, dikur i dhuronte kjo Derë që shihni këtu…Asht nder Dyertë ma të vjetra që u pat hapë në Shqipninë e shekullit të XIII, nga të varfnit që vune këtu kambën e zbathun me plagët e Shën Françeskut t’ Asizit…


            Edhe pse u rrezikohej jeta kjo Derë vazhdonte me dhurue Dashuni e Paqë!
            Nga kjo Dérë mësuem se të gjithë Shqiptarët pa dallim Féje, jemi vllazen...
            Tek kjo Dérë shperndahej falas edhe “Buka e Shna Ndout”! Kjo Dérë ishte që edhe shperndante falas kulturë e dije për të pamujtun me shkue nder shkolla, e kurrë nuk dijti me u mbyllë as per fëmijtë e besimeve tjera që ia mësyene per me marrë dije. Vetem Bujari buronte nga gurtë e kalldrameve të dikurshme që ishin të shtruem para kësaj Dére.
E pra, vetem një zhgun e një konop per bel kishte Ai Burrë që hapte këte Derë me buzqeshje e plot dashuni ftonte: “Eni vllazen Shqiptarë, eni e mirse iu ka prue Zoti!”...
Edhe pse nuk kishin kurrë zjarr me u nxe, as voter ku me u rrethue në biseda, e as shilte apo qylyma arabije, kjo ishte Déra e asaj shtëpi që thirrej e “Zotit dhe e mikut”! Vetem bukë, krypë e zemer u shtrue aty per Ata Burra që me gjakun e Tyne kanë shkrue Historinë e lavdishme të Popullit Shqiptar, tue fillue nga Dedë Gjo’ Luli, Çerçiz Topulli, Mustafa Qulli,  Luigj Gurakuqi, Avni Rrustemi, Bajram Curri, Isa Boletini, Hasan Prishtina, Mati Logoreci, Kel Marubi, Ismail Qemali, Ndoc Çoba, Gjon Kamsi, Lef Nosi, Mehdi Frashëri, Shuk Gurakuqi, Mark Kakarriqi, Lin Muzhani, Tef Curani, Mustafa Kruja, Dan Hasani, Qemal Draçini, Osman Kazazi, Muzafer Pipa e sa e sa diplomat të huej, sa artistë e muzikantë të njohun, sa oficerë e njerëz të mjeksisë apo, sa e sa studjues të shkencave të ndryshme, se këtu lulzonte letersia, gjuha, folklori, drama e poezia, ku arkeologjia dhe historia kishin strofullat e veta, e këtu edhe botanika ruhej nder kopshtije që ujiteshin me kova nga të zbathunit e trojeve të Gjergj Kastriotit, Flamuri i të cilit valvitej në kompanjelin madhshtor të Kishës së Françeskanëve të Gjuhadolit. Doni a nuk doni ju, prej kësaj Dérë doli i ngjeshun per gjokset e At Mati Prennushit dhe At Buon Gjeçaj, bash nen zhgunat e Tyne Flamuri i Shqipnisë me Shqipen Dykrenare të Kastriotit, dhe u nis e shkoi në Maje të Bratilës, ku Trimi i Hotit Dedë Gjo’ Luli me duertë e Tija e nguli aty per mos me u zhgulë kurrma, a merrni vesh, kurrma! Hidhni sytë pertej telave me ferra e aty asht edhe sot!
Kjo asht Déra e Flamurit Pavarsisë! Kjo asht Déra e Hymnit të Flamurit Kombtar!
Kjo asht Déra per të cilen u perplasën të gjithë tradhëtarët dhe okupatorët...
E vetem nga kjo Dérë buçiti një za “Ndalonju, ku veni Burra!”...E Ai za, duhej vra!
Kjo asht Déra që gjuhej me top nga malazezët e prap ma vonë nga sherbëtorët e tyne, po kjo ishte gurrë e pashterrshme Atdhetarizmi, Lirije, Drejtësie e Dashunie Njerzore!
Nga kjo Dérë Shqiptari mësoi çka domethanë “E drejta dhe liria e Njeriut...” e prej kësaj Dérë, Shqiptarët trashiguen Kanunin e Besës, Burrnisë, Bujarisë dhe vepren ma të çmueshme të qytetnimit: “Pajtimin e gjaqeve”, një kusht themelor me shkue drejtë Europës së qytetnueme, prandej Fratin që na la këte thesar At Shtjefen Gjeçovin, e vrau serbi...
“Nuk na duhej as Pajtimi i gjaqeve dhe as Uniteti Kombtar” i kënduem nën Flamur: “Bini Toskë e bini Gegë, si dy rrfé që shkojnë tue djegë...”, na duhej vetem “një rrufé” që do të binte mbi kullat e Burrnisë nder Malësitë e Veriut dhe mbi kumonaret e Kishave ku predikohej Paqa, Drejtësia dhe Vllaznimi i Popullit Shqiptar pa dallim Féje e krahine...
Até që nuk mujt me ba as turku, as malazezi, as italiani e as pushtuesit ma të rrebtë
e ma të terbuem kunder Shqiptarëve, e bane sherbëtorët tanë të serbit të vjeter e të rijë.
            Atëherë kur Austriakët ndoqën nipin e Esad Pashë Toptanit, kje Frati At Palë Dodaj që i shpetoi jeten Ahmet Zogut, tue e mëshefë nën zhgunin e Tij në kuvendin e Rrubikut.
            Edhe Ahmet Zogu porsa hypi në kolltukun e dhuruem nga serbët vari Don Gjon Gazullin, u mbylli shkollat fretenëve dhe e vazhdoi “mirnjohjen” e vet... deri sa iku...
            Atëherë, kur Shqipnia u pushtue nga Italia Konti Çiano në kujtimet e veta shkruen: “Në Shkoder populli nuk na priti mirë, mbasi shkollat e Fretenëve kishin punue shumë per edukimin e ndjenjave Atdhetare...” E me gjithë rrezikun fashist Fretnit ishin Ata që me një Burrni e Trimni të pashoqe, e treguen dashuninë e vet edhe per shpetimin e të rijëve që aso kohe ishin perzi me grupet komuniste, të formueme nga serbët dhe drejtoheshin pikrisht nga ata anadollakë, që me masken e “bolshevikëve” serb të Titos, i sherbenin diktatorit ma barbar që ka njohë historia e shek. XX, J.V.Stalinit, që piksynimi kryesor i tyne ishte vrasja, terrori dhe shpartallimi me Gjenocid i Klerit Katolik Shqiptarë, e në veçanti kjo luftë shfarosëse drejtohej kunder kësaj Dérë, kunder Urdhnit Françeskan të Shkodres.
Kjo asht Déra që shovenistët serb me sherbëtorët tradhëtarë komunistë të vitit 1944, me daten 29 nandor në ora 6 të mengjesit, dhunuen Flamurin Kombtar me “yllin e kuq të robnisë” dhe të terrorit ma antinjerzorë që ka njohë Historia e Shqipnisë deri sot!
            E të gjithë si bishat e terbueme per gjah ia mësyne kësaj Dérë Bujare!
Ardhja në Shkoder e grupit të kriminelëve komunistë Mehmet Shehu, Koçi Xoxe, Sheuqet Peçi, Ramiz Alia, Rahman Perllaku, Tuk Jakova, Gjin Marku, Hulusi Hako, Dilaver Sadiku, Zoji Themeli, Misto Bllaci, Aranit Çela, Xhemal Bejtja, Shaban Dautaj, Namik Qemali, Anastas Koroveshi, Esat Ndreu, Nestan Ujaniku, Nesti Kopali, Ali Xhunga, Fadil Kapisyzi, Lilo Zeneli, Xheudet Miloti, Zoi Shkurti, Bilo Bregu, Pjerin Kçira,  Ali Qorri (Bushati), Kasem Troshani, Toger Baba, Thoma Karamello, Jonuz Dini, Xhemal Selimi, Hysni Ndoja, Asllan Lici, Elez Mesi, Dulaç Lekiqi, Vaskë Koleci, Alush Bakalli, Shyqyri Qoku e sa të tjerë terroristë barbarë që dinin vetem një kangë: “Hakmarrje rini..!”
Gurtë që mbështetej kjo Dérë ishin shkrepat e Bjeshkëve të Nemuna! Duheshin thye e poshtnue Burrat e Atyne Bjeshkëve...E kjo veper tradhëtije në sherbim të shovenistëve të vjeter sllavë, filloi me luften dhe vrasjet e Malësorëve të Veriut, me Prek Calin, Gjelosh Lulin, Gjergj Vaten, Hasan Isufin, Llesh Marashin e qinda Burra tjerë, që mbasi i vranë mbas shpine trupat e tyne i tretën nder prroje e proska, mbasi kështu “kishte urdhnue edhe shoku komandant, terroristi Enver Hoxha”. Veriu i Shqipnisë nder male e fusha u la me gjak Atdhetarësh dhe Klerikësh Katolik Shqiptarë tue fillue me Don Lazer Shantojen, Don Ndre Zadêjen, At Gjon Shllakun, Don Nikoll Gazullin, Don Alfons Trackin, At Anton Harapin, dhe vazhdoi ke i merrte pushka kudo që shkrepej nder çela, Kisha, shtëpia, kulla e kasolla, tubime, zallishta e shpella, po edhe në Popullin e shkretë me faj e pafaj.
Shperthimi dhe deshtimi i Lëvizjes së Postribës, në 9 shtatorin e 1946 sjellë pasojat e projekteve të KGB sovjetike që po zbatoheshin në Lindjen komuniste edhe në Shqipninë e E. Hoxhës, me anen e specialistëve të UDB jugosllave dhe sigurimit shtetit shqiptar.  Sinjali i parë u dha në Orosh të Mirditës, ku kriminelët Bardhok Biba dhe toger Baba fusin armë në Kishë dhe per këte akuzojnë në Shkoder Imz. Frano Gjinin, zv. Delegat Apostolik i Vatikanit në Shqipni dhe sekretarin e Tij Don Mark Xhani, të cilin e mbysin në tortura.
Kriminelët i drejtohen Gjuhadolit tek kjo Dérë, per me e shnderue dhe shperthye.
Duhej realizue plani i Titos edhe në Shkoder, ku sigurimi i shtetit futë armët në Kishen e Fretenëve të Gjuhadolit, me 16 nandor 1946 e deri rreth orës 2 të mengjesit të datës 17, nën drejtimin e Zoi Themelit, Hulusi Hakos dhe Dilaver Sadikut, të ardhun nga Tirana per këte qellim, pikrisht prej kësaj Dérë që lidhej me Kishen...rrethojnë Kuvendin dhe mbasi e kthejnë në burg, kjo u quejt Déra e Burgut të Kishës së Fretenëve, e mbasi kishin arrestue klerikët: At Mati Prennushi, Provinçiali i Françeskanëve të Shqipnisë dhe At Çiprian Nika, Rektor i Françeskanëve, vazhdojnë arrestimet me Fra Ndue Vila, At Frano Kiri, Imz. Gjergj Volaj, At Donat Kurti, Imz. Nikoll Dedaj, Don Tomë Laca, Don Ndoc Sahatçia, At Gjon Karma, Fra Gjon Pantalia, At Palë Dodaj, At Gasper Suma, Don Nikoll Shelqeti, At Mëhill Miraj, Fra Zef Pllumbi, Don Mark Hasi, At Rrok Gurashi, At Leon Kabashi, At Aleks Baqli, At Filip Mazrreku, At Augustin Ashiku, Don Anton Muzaj etj...
Déra e bamirsisë kishte kalue 15, 16 muej si hetuesi ku tortura, uria, etja, parazitët, vuejtjet...gjakosjet, deri në ngarkim karrosh me kufoma dhe tretje të Tyne tek Ara e Pashës dhe në Zallin e Kirit, ku siper Tyne derdheshin edhe karrot e pastrimit pusave të zezë.
***


Dera u mbyll... U mbyll shkolla, seminari, muzeu, biblioteka, teatri, orkestra...
Sigurimi i shtetit komunist e anadollak vodhi e plaçkiti gjithshka kishte aty...
Thesaret e kulturës, të shkencës dhe të artit u zhdukën...pergjithmonë!
Me daten 11 Mars 1948 kjo Derë, u hap në oren 4.30’ në mengjes. Edhe pse të çveshun dhe të pranguem po krenarë dhe si Burrat, u nisën nder kamjone drejtë Zallit të Kirit, u ndaluen per me zbritë në aren e Zef Sylës. Ishte grupi i Prelatëve të Klerit Katolik bashkë me të gjithë Ata Atdhetarë, që nuk u pajtuen kurrë me shitjen e Trojeve Shqiptare dhe tradhëtinë e partisë komuniste shqiptare, që shiti Atdheun tek Tito per kolltukun e E. Hoxhës...U prini pa u tutë Imzot Frano Gjini, At Mati Prennushi, At Çiprian Nika, Imz. Gjergj Volaj,  Imz. Nikoll Deda, Cin Serreqi, Dulo Kali, Caf Dragusha, Simon Darragjati, Rasim Gjyrezi, Guljelm Suma, Ing. Fahri Rusi, Murat Hysen Haxhija, Bilbil Hajmi, Pjetër P. Pali, Gaspër Simon Gaspri, Xhelal Hardolli, Zef Kol Prela, e mbas Tyne, Prof. Kol Prela, Av. Paulin Pali, Qemal Draçini, Kolec Deda, e sa të tjerë që u zhdukën e nuk figurojnë as në rregjistrin e të vramëve... Vetem një pemë blinit n’ atë oborr torturash e di të verteten...
Po Lisat, nuk ranë pa lanë edhe porosinë e Tyne të fundit para mitralozave:
“Jam i pafajshëm, po vdes në krye të detyrës s’ eme.
Rrnoftë Krishti Mbret, Rrnoftë Papa, Rrnofshin Katolikët, Rrnoftë Shqipnija!
U baj hallallë gjyqit dhe ato që do të shtijnë mbi trupat tonë të pafajshëm!”
            (At M. Prennushi, Dosja 1302, Shkresa nr. 64/III, Arkivi MMbrend. Tiranë 1998).
E Zalli Kirit ushtoi nga krizmat e automatikëve...Gurët e bardhë si biluri të zbritun nga Alpet tona u lane në gjak... Me gjak Martirësh që vazhdoi me rrjedhë per 47 vjet rresht.
Çinari i Vorreve të Rrëmajit mêjti...E as kumbonët aty nuk ranë në njëanë...
E Déra lahej pa pushue me gjak Atdhetarësh... Lot Nanash e motrash...
Neper këte Dérë hyne kriminelë, torturues, gjaksorë, hetuesit, vrasësit, dhunuesit e pashpirtë, shpifsit agjentë, mashtrues e gënjeshtarë, prokurorë e gjykatës kasapë analfabetë,  plaçkitës dhe hajdutë... E deri sot, asnjë nga këto bisha nuk ka pranue pergjegjësi per veprat e tyne tradhëtare, ose si bashkpuntorë per krimet që kanë krye mbrenda kësaj Dérë!
Ajo Dérë vazhdon me kenë e mbyllun se asnjë gjaksorë nuk asht i penduem!
Ajo Dérë asht e mbyllun me urdhna e dekorata të “vrasësëve heronjë”...
Ajo Dérë nuk hapet pa u hapë dosjet e terroristëve barbarë!
Kjo Dérë tregon se Krenaria Kombëtare e Popullit Shqiptar; ndera, burrnia, gjaku i kulluem dhe guximi i pathyeshëm historik i këtyne Burrave të pastër, lyp drejtësi, paqë dhe shpagim, detyra  pa të cilat, asnjëherë, kurrë, derisa të jetë Shqipnia Shqipni e Shqiptarët Shqiptarë, kurrë, nuk kanë me mërrijtë në një Pajtim Kombëtar!

Melbourne, Mars 2013





Fritz Radovani u lind në Shkodër me 6 Janar 1940. Në bombardimin e bamë nga Aleatët me 13 Tetor 1943 në Tiranë, ìu vra i ati Kol Radovani, major i policisë shqiptare dhe u rrit me t'ëmën. Në vitin 1956, në Shkodër ka përfunduar shkollën e mesme Pedagogjike. U emënue nga Ministria e Arsimit në Burrel, në fshatin Macukull. Për arsye shëndetësore u kthye në Shkodër dhe u emënue disenjator në Kabinetin Pedagogjik, ku punoi 4 vjet. Mbas katër vjetësh për arsye të shkurtimit t'organikës kaloi mësues në lagjen Liria po në Shkodër. Gjatë asaj kohë pra, në vitin 1965 ka përfunduar Liceun artistik me korrespondencë në Tiranë. Nuk ìu dha e drejta me vazhdue shkollë të lartë për arsye biografie. Në vitin 1968 në periudhën e Revolucionit Kultural, mbas arrestimit të dytë të vëllaut të madh, u transferua në fshatin Kosmaç, mësues në klasat fillore. Në vitin 1969, u largua nga arsimi (po për arsye biografie) dhe u emënue piktor në fabrikën e Tekstilit Shkodër. Aty nuk vazhdoi vetëm dy vjet me titull “Piktor” dhe kaloi në organikën e asaj fabrike si punëtor reparti stampimi deri me daljen në pension të parakohshëm në vitin 1992.
Që nga viti 1967 nuk ka pas të drejtë as me marrë pjesë në ekspozita pikture.
Që nga viti 1945 dhe deri në vitin 1998 (tue përjashtua vitet 1961–1964) ka pas vazhdimisht një njeri të familjes në burgjet e kampet e shfarosjes, prandej edhe ka qenë gjithmonë i përfshimë në “luftën e klasave” të pushtetit komunist. Në vitet 1945 janë arrestuar dy dajat Paulin e Mikel Prennushi. Paulini ka ba 5 vjet burg e 5 vjet internim. Mikeli ka ba 10 vjet burg. Në vitin 1946 është arrestuar axha i nënës At Mati Prennushi, Provincial i Françeskanëve të Shqipërisë, i cili është pushkatuar me 11 Mars 1948. Në vitin 1948 është arrestuar daja tjetër prift Don Kolec Prennushi, i cili mbas hetuesisë ka vdekur në vitin 1950. Në vitin 1950 është arrestuar vëllau Alfonsi, dhe është dënue 8 vjet burg me grupin e studenteve të Gjimnazit Shkodër. Eshtë arrestuar prapë në vitin 1967 dhe është dënue me grupin e klerikëve të Tiranës, me 10 vjet burg për pikëpamje fetare tue u përfshi në nenin e “Agjitacionit e Propagandës kundër pushtetit”.
Në vitin 1991, në muajin Janar u zgjedh Kryetar i Sindikatës së Fabrikës Pëlhurave të Shkodrës, në periudhën e lëvizjes antikomuniste në Shqipëri. Po këtë kohë u zgjedh edhe anëtar i Kryesisë BSPSh (Bashkimi i Sindikatave të Pavaruna Shqiptare) në Shkodër, për sektorin e propagandës dhe marrëdhënieve mes besimeve. Ka kontribuuar në përmbysjen e qeverisë komuniste të Ramiz Alisë, tue organizuar mbledhje, mitingje, greva dhe në radio “Shkodra” e gazeta, me artikuj kundër komunizmit. Nuk u pajtue asnjëherë me demagogët dhe komunistët e konvertuem në “demokrat” e “socialist”, për këtë arsye edhe nuk kam ba pjesë asnjëherë në asnjë parti politike të djathtë as të majtë. Kjo e ka shtye që në vitin 1997 me u larguar nga Shqipëria ilegalisht, mbasi u kercnue me vrasje. Në vitin 1998 u kthye në Tiranë dhe në vitin 2000 ka emigruar në Australi. Edhe këtu nuk kanë munguar veprimet kundër tij nga metastazat e Sigurimit famëkeq të komunistëve të Tiranës. Falë Shtetit Australian që i ka siguruar jetën.
Këtu ka përfunduar në vitin 2002 librin “Një monument nën dhe” dhe ka vazhduar punën për një botim të dytë të librit “At Pjetër Meshkalla S.J.”, i botuem për të parën herë në Shqipëri në vitin 1993. Në vitin 1992-1993 është bashkautor i librit “Martirizimi i Kishës Katolike Shqiptare 1944-1990”, libër i cili i është dhurue Papës Gjon Pali II, me rastin e vizitës në Shqipëri me 25 Prill 1993. Kam përfundue edhe librin “Gurt’ e Parë” dhe është futë në “labirintet e demokracisë përparimtare”, me mujtë me i dhanë rinisë një punë tjetër modeste nga ana eme. Dy të fundit janë dorëshkrime. Përveç “publicistikës” tashti kam në dorë edhe një libër të vogël (xhepi) për mësimin e bazave të para të GJUHËS SHQIPE (Gegërishtja e sotme), për nxënësit e rritun këtu në Australi që kanë përfunduar shkollat e ulëta e nuk njohin Gegërishten.

Përgatiti:Flori Bruqi

“Malesorja e Bjeshkeve Tona” te autorit Lulash N. Palushaj



                                                                                   …refleksione

 LISI I TAMLIT DHE I ZJARRIT NE FISNIKERINE E SHKRIMTARIT

Malesorja e Bjeshkeve Tona”  te autorit Lulash N. Palushaj



   ZEF PERGEGA

       Malesorja, burre iforte nuk eshte vetem ajo grua me xhublete, qe tjerre me furke e dredh perin e deles rude. Eshte ajo soinike deri ne legjende, qe e perkund djepin e krisamave me kengen e pazevendesueshme “nina-nana”. Eshte ajo qe pjek buken e jetes, duke e fshehur lotin e fatkeqesise. Eshte ajo fisnike, qe lind trima, qe per flamurin e vatanin turrin e kane si oshetima…

        Ishte maj ate vit. Po po, e mbaj mend mire. Blinat e Lezhes, ne rrugen e legjendave dhe miteve te saj te lashtesise e mbushur me gjimnaze dhe kroje diturie e lufte, ku degjohet ende mire trokthi i kalit te Heroit tone kombetar, ne unison me zerin e princave shqiptar te Beselidhjes, kishin celur lulet e tyre te bardha. Pasi ata ishin shumuar ne perandorine e tyre te celebrimeve te shenjta ne dege te gjelberta, u prushonin mbi supe kalimtareve, si orizi i te dielave te dasmave. Atje ne krye te rruges dallova nje fisnik me floke te bardha. Nuk mund ti dalloje lulet e blinit mbi fisnikerine e mesazhit te tyre. Dukej se blinat e Lezhes e kishin pritur Lulash Palushajn, sic priten princat e fjales kur vijne ne Lezhe. Ndoshta blinat e qytetit Lissus  e dinin se Lulash Nika Palushaj kishte dale nga shtepia botuese “Gjergj Fishta” me librin e tij “Malesia dhe Fiset e saj”
            
Ishte 6 maj i vitit 1996 ne Lezhe. Nje koncidence e bukur, 6 maj 2012 ishte ate dite e shenuar ne kalendarin tim kur Lulash Palushaj ne grigjen e kishes se Shen Palit ne Detroit me dhuron romanin e tij me autofraf  “Malsorja e Bjeshkeve Tona” Ne faqen e pare ai me shkruante: “z. Zef Pergega me respektin me te madh per ty dhe veprimtarine tende mbarekombetare ne fushen e botimeve” Pastaj ai nxori nga canta edhe nje dhurate tjeter ne shporten e shenjte te fjales shqipe. “Oqeani qe perpin” ese, ku me shkruante: “Vella dhe miku im i nderuar Pergega. Mbesim ne jete dhe kemi histori kur e deshmojme me vepra emrin shqiptar!”

        Nuk desha te kalonte ky maj pa thene dicka per vepren dimesionale dhe te larmishme te Lulash Nika Palushajt. Me ka ndodhur te shkruaj per shume vepra autoresh te njohur dhe te pa njohur, por per Lulashin qe e kam prane nuk me ishte dhene rasti. Ai ka ardhur vazhdimisht ne promovimet e mija dhe ka qene i nderuar te marre fjlalen dhe te vlersoje krijimtarine time modeste. Eshte pergjegjesi, qe kur te endesh fjalen per miqte duhet te kerkosh separi fillin e saj…

        Kulla e malesorit ka patur nje bekim nga zoti, ndaj mbi gurin e saj jane thyer rrufete. Ajo ka patur nje bashkejetese te paperseritshme me breznite. Ata kane nje jete te gjate bashke, kane nje lindje, nje dasem, nje dhimbje dhe nje ze, qe flet me kohen dhe me qiellin. Lulash Palushaj, qe e ngrosh muzen ne vatren e Lisit te Tamlit dhe te Lisit te Zjarrit, ne librin e tij i zberthen rrejdhshem e ne menyre emocionale, si plaku i mocem ne oden e madhe te miqve te larget, duke i vene gacen e ndezur cibukut te duhanit,  i cel bukur fjala.  


          Se si jetuan shekujve kullat malsore! E kush ua dha zanin e mire, na e tregon biri i saj, Lulash Palushaj, bashke me tiparet dhe botekuptimin e saj, si nje lidhje guresh. Nuk ta jepte bijen per nuse nese keto cilesi nuk kalonin ne siten e imte te arsyes se maleve dhe te zakonit te saj. Se nusja lind djalin e bashke me te merr per te mire edhe zanin.
    Ne kete linje, Lulash Nika Palushaj me plugun e vlugut te penes se tij, i shkon ngjitas ares se shkronjave te shkrimtarit Martin Camaj. Zani ishte kodi i krenarise se kulles se malsorit. Po Lulash Palushaj ka nje mendim te fisshem qe e nxjerr karakterin e malsores, te ndritur ne logun e Malsise, per tu gezuar lendina e saj, per kete krijese mbi te cilen peshuan vujtjet , sic peshojne acaret mbi dege pemesh. E autori shkruan:
      “Bjeshket e maleve tona linden zana. Botekuptimi i rodit te fisit ka qene me marre bijen e malesorit nga oxhaku me ze te mire…!”
       Lindja e djalit ne kulle, cante kulmin e shtepise per tu pritur ne preherin e perendise!
    Me ndryshim nga disa autore te tjer,e qe trajtojne temen e tradites, bazuar ne kenget dhe rrefimet e popullit, ne himnizimet folklorike, Lulash Nika Palushaj, pasi e siguron lexuesin se me varken e tij mund te mberrish ne breg i suigurte, e fillon bashkebisedimin me lexuesin ne nje menyre praktike  jetesore, jashte idealizmave dhe stisjeve te komanduara pa bote emocionale, por pikerisht aty ku degjohet nje dore qe perkund djepin, aty ku degjohet nje klithme qe lyp dashuri, aty ku kjo klithme kthehet ne ze dhe malsorja kujdeset si shqipja per zogjt,e qe te marre krah, qe fryti i barkut te saj te jete sa me i vecante ne vezullimin e bores, mbi aromen e luleve te prillit dhe perjetesine ta marre nga ujvaret e Cemit. Te krenohet mes vashave, qe luajne buze lumit me sterkalat, duke vjedhur dashurine e syve te tyre.

       
 Ne kohe te shkuara jeta ne Malesi nuk ka patur nje dinamike te madhe. Qe nga lindja e deri tek fara e mbire ne ara, qe nga dita e dasmes, kur nusja puthte pragun e shtepise e deri tek mosha e njome e burrit, qe behet trim kur ve armen mbi krah, nuk i ka shpetuar syrit te vemendshem te Lulash Palushajt, qe i nxjerr thesaret e kesaj jete te mbyllur ne kater muret e kulles nga guri i mpire i shekujve, duke e vrojtuar me driten e holle te miresise deri ne detaje, kete jete qe flet duke mos folur. Madje autori Palushaj pa syze lexon edhe mbishkrimet e varreve te harruara, te cilat mbajne eshtrat e atyre qe i dolen zot vendit dhe fort u rane kembanave te se dieles dhe te kushtrimit per liri te atdheut, duke mos kerkuar as me te voglin shperblim. Me kete veper them se shperblimi me i madh eshte kutjimi qe na e sjell Lulash Palushaj, me nje patriotizem te mbushur ne pulmone, per keta njerez te heshtur.
          Autori ne romanin e tij flet per njerez, si nje kapitull i dhimbshem ne flete e ikjeve biblike, qe shkojne ngjitas me fatin e autorit, qe ne rrethana te padeshiruara braktis  atdheun me lotin qe nuk iu tha kurre. Po, loti I penes se tij u be lume e lumi drite, qe mbi lirine e fjales vec shendrit.

           Lulash N. Palushaj


        “…Keshtu flitnin vellezeritme vete e me njeri tjetrin. Me nga nje tas qumeshti ne dore qe u ka kishte dhene Katrina, bije e Vermoshit, po flasin me shume per Pretin me ulje zeri. Zkoni e ka patur se kur flisnin burrat grate nuk perziheshin…nuk shkon larg  kuvendi vellazeror dhe kola shkeshorti I Katrines I drejtohet bacit, duke u munduar ta largonte pak shallin nga buzet e gojes “si u be puna e gjergjit, bac a kemi ndonje fjale te mire? Viti kaloi dh e ta prifte zoti shendosh per ty e ti e ke deren plot e zoti e din ma mire kthimin e tij…!”
           Personazhet e romanit “Malsorja e Bjeshkeve Tona” nuk jane krijese e autorit Palushaj, as pjelle e fantazise se tij, por jane malsore e malesore te gjalla, me tipare e zakone te vecanta, per te cilet ne kete jete te shkurter nga vendlindja ne emigrim, i ka rene barra te kujdeset per ta, si atehere kur ishin ne bankat e shkolles dhe pergjohej se  mos kalonte oren informuese edhe kur ata u bene burra si zogj te trembur, e  ne mergate lypnin nje ndihme . Dhe profesori i papertuar i njom me keshillime, me fjale te embela, si bleta e malsise dhe me optimizem..  
      Filozofia e refimit te Lulash Palushajt na vjen me drite.  “Nje here emigranteve u nevoitet streha , pastaj vatra e zjarrit familjar, aty ku ndizet ndjenja e vatanit dhe tradira malesore, pastaj ura e lidhjeve me njeri-tjetrin dhe vendlidjen per te menduar per kthimin!”  Atje eshte nje amanet qe na e kujton Lulash Nika Palushaj, sic na e kujton Ernest Koliqi gjithe filozofine e mallit per Shkodren e tij, kur i kendon te bijes kur te shkoje ne vendlidje ne lagjen e tij…

        Kullen e malesorit, nuk e tunden nga themeli fortunate e e dimrave te eger, as rrufete nuk e cane dot gurin e saj, por nje thike pas shpine europiane ne vitin 1913 e preu ne mes Malisine e Madhe, vellane me vella, token me lumin, varret me kryqin  e zanin e malit me zanin e malit perballe. E shkrimtari tashme i afrimuar ne panteonin e krijimtarise artistike te kombit tone, Lulash Palushaj, nuk leshon vetem zerin e vet, por e bashkon ate me te gjithe zerat e proves si fortesi bese e amaneti me kullat e tjera te fisit, per te mos e harruar kete pabesi te madhe.
     Katrina ka kaluar shume pranvera, por kur po e ndjente plakejn ne ajrin e paket i merr nipat e mbesat dhe del maje nje kodre, prej nga shihej Kelmendi e Vukli. Ajo ngre doren e djathe dhe syte e femijeve kureshtar ndjekin flurudhen e refimit te tokes se saj, ku kishte lindur dhe nuk e kishte pare qe diten kur kishte dale nuse me duvak e vaje. Lotet, eh lotet i mekin zerat…Fytyra e Katrines eshte rrudhur nga dhimbjet, ku atje ne dheun e ndare prehen shtate vellezerit e saj!
          Figura e femres malsore eshte pershkruar nga Lulash Palushaj me linja te holla, me ndjesi poetike dhe artistike, por edhe me pathos te madh, per keto mbartese te shtigjeve te gjata, shpesh nen syte e balleve te vrenjtura te zakoneve te ashpera, si vete hijet e nates. Shpirti i autorit Palushaj, duket se eshte gatuar me duart e fort a te patosit kreshnik. Ai ne asnje veper te tij nuk mund te dale nga kjo bote dhe ne magjen e ketij brumi malesor ka dhimbje e dashuri, shprese e optimizem pozitiv, ndaj dhe darka ne vatren malesore ka nje shije te embel shqiptare, ne drute e ndezura te bujarise dhe mikpritjes.

              Linja e pershkrimit te ngjarjeve nga romancieri Palushaj, i perngjn nje treni qe ecen shpejt, por i duhet te ndaloje ne stacionet e Malsise te marre pasagjere te rinje, qe me jeten, dramen dhe dhimbjen e tyre e pasqyrojne vepren, duke i dhene mesazhit nje force magjike ne fytyren e optimizmit dhe te mbijeteses.
   Pikenisjen e jetes malsores, kesaj figure te skalitur me dashuri nga dalta e shpirtit krijues te Lulash Nika Palushajt, e capit ne nje kulle me emer te mire ne krahine, ne pragun ku lexohet emiri “Dul Gjeloshi”
        Trajtimi i temes se femres ne jeten e tradites dhe dokeve te vjetra te koheve te shkuara, nderkohe qe kane ndodhur tranfromime rrenjesore, kerkon jo vetem nje guxim e pjekuri artistike, por edhe maturi, talent e durim, ne menyre qe ti shpetosh plagjatures dhe interferimeve te moderns, qe jane bere e drejte qytetare edhe ne Malsi, per ta paraqitur para brezave qe vijne me nje realizem te plote dhe me kroje interesante, qe te rrembejne te njomesh buzet e etura per vendin tend.
          Kete besoj se Lulash Palushaj e ka arritur. Pervoja e tij studiuse dhe hulumtuese, mbeshtetur edhe ne gojetarine e popullit gjate takimve te tij me ta, ka qene nje arme per ti skalitur personazhet dhe per te na i paraqitur triumfalisht me gjithe origjinalitetin e tyre. Ne trenin e jetes malsore dhe shqiptare, Lulash Palushaj nuk eshte nje pasagjer i rastesishem. Ai me vemendjen dhe perkushtimin e tij i perngjan nje minatoi,y qe kur ne siperfaqe dallon nje xeheror, ai aty ndalet te zbuloje minjeren e visareve te cmuara te kombit te tij.

          Keto ishin disa nga impresionet e mia, kur lexova romanin e Lulash Nika Palushajt  “Malesorja e Bjeshkeve Tona”. Sigurisht, dhe per kete jam i bindur se kur lexuesi do ta kete lexuar kete roman do te kete me shume perjetime per ti shprehur me miq dhe krijues.
       Le te jene keto shenime edhe si nje urim per Lulashin dhe vellane e tij Shtjefnin, per konributin e shkolles shqipe ne Detroit dhe per trajtesen e figures se femres malsore ne kete tete mars!
       Detroit, 7-8 mars, dita e mesuesit dhe e nenave,  2013   


http://www.albdreams.net/lisi-i-tamlit-dhe-i-zjarrit-ne-fisnikerine-e-shkrimtarit/

ËNDËRR PARAJSE


 
Vullnet Mato
 
ËNDËRR PARAJSE
 
Mbrëmë gjatë një shiu 
të zgjatur netëve me radhë,
pashë një ëndërr të kundërt 
me këqësimin e motit. 
Sikur agoi papritur
një mëngjes parajse i bardhë
dhe u zgjova gazmor
te mrekullia hyjnore e zotit... 
 
Por në kulmimin e atij 
ngazëllimi të madh qiellor,
shtanga krejt i befasuar 
me trompeta në zemër,
kur pashë të strukur 
mes shpirtmëdhenjve tokësor,
një nga xhelatët më kriminel 
të kohës së egër...
 
Një nga ata jagot e dredhave
që arritën më vonë, 
gjer në foltoren e parlamentit, 
dhe aty publikisht,
për të drejtat e njeriut 
buçitën me zërin jehonë,
duke luajtur martirin e pafajshëm, 
vetmohuesin si Krisht.
 
Mes luleve vigane 
ku ligjëronin zogjtë këngëtar
ai qeshte e lozte me shpirtrat, 
në kulmin e haresë,
ndërsa mua më dukej 
sikur në atë vezullim të paparë
vallëzonte në rrjetën e vet 
një marimangë e zezë.
 
Fort i mahnitur mendova, 
si ka mundësi të jetë futur,
te ky mjedis me pranverë 
të përjetshme perëndie,
frymëvrasësi i shpirtrave 
në moshën e frymës së bukur, 
viktimave të tij edhe në qiell 
t’u bëjë përsipër hije?....
 
Atëherë bërtita fort, 
nëpër gjumin e mesnatës:
O zot i madh, kontrollo 
sejmenët e tu të besuar,
kur zgjedhin shpirtrat 
në dyert e parajsës,
se paske edhe mes tyre 
ryshfetçi të korruptuar!... 
 
Të lutem, të paktën 
këtu ku buron drita jote,
mos lejo të shkelen 
parimet e shenjta të qiellit, 
duke shkaktuar pakënaqësi 
dhe zemërime toke,
për kodet e marrëveshjes 
që ke me njerëzit!...
 
Dhe si e pashë që aty, 
nuk m’u përgjigj askush,
zbrita shkallët e qiellit 
një nga një mjaft i zemëruar.
Shkova të hedh shpirtin 
në ferr, mes zjarrit prush,
dhe atë çast brofa 
nga shtrati tepër i tmerruar... 

Pritet plasaritja më serioze brenda PDK-së?...



Pritet plasaritja më serioze brenda PDK-së dhe zyrtarisht lindja e grupimit të ri të prirë nga Fatmir Limaj e Jakup Krasniqi.

Ndërsa, Hashim Thaçi pritet t’i ftoj në mbledhje anëtarët e Këshillit të Përgjithshëm, hiq këtu Jakup Krasniqin, Fatmir Limajn dhe ndonjë tjetër, shkruan Bota Sot.

Këta pritet të përjashtohen nga të qenit anëtarë të Këshillit të Përgjithshëm dhe anëtar të kryesisë qendrore të PDK-së. E do të zëvendësohen nga Isni Kilaj (kryetar i Malishevës) dhe Sokol Bashota (kryetar i Klinës).

Sipas kësaj gazete, lirimi nga burgu dhe dhënia e masës së arrestit shtëpiak për deputetin Fatmir Limaj është pritur me ankth nga krerët e PDK-së.

Dje asnjëri nga krerët e PDK-së s’doli ta përshëndeste Fatmir Limajn derisa kalonte në rrugicën përreth selisë PDK-së në sheshin “Nëna Tereze” duke ecur drejt banesës së tij aty afër. Vetëm ca të rinj dhe disa këshilltarë të Limajt u panë aty duke brohoritur dhe përshëndetur.

Web faqja “Zemra shqiptare.net” është një blog antishqiptar

Web faqja “Zemra shqiptare.net” është një blog antishqiptar që editohet nga njëfarë ekstremisti dhe terroristi antishqiptar nga Shkodra, m...