Agjencioni floripress.blogspot.com

2017/04/17

A mund të dyshohet Edita Tahiri për tradhti kombëtare?!

Shkrimtari   më i guximshëm në letersisë moderne shqiptare është Zoteri  Reshat Sahitaj* .

Ai në romanet dhe publikimet e tija të ndryshme merret me temat më të ndjeshme të cilat po e godasin shoqërinë shqiptare, e për të cilat të tjerët nuk kanë guxim të shkruajnë.

Kjo është cilësia që e dallon dhe e bënë Reshat Sahitaj-n të veçantë ndaj të tjerëve. Për këtë arsye disa lexues evropian e quajnë atë 'Viktor Hygo i letërsisë shqiptare'.(Floripress)


Reshat Sahitaj ka lindur më

Nga Reshat Sahitaj 


Çuditërisht Edita Tahiri, si zakonisht, di të rrëshqasë në akull e të notojë në ujëra, madje edhe të turbullta, çfarëdo qofshin ato. Të gjithë analistët dhe opozita e akuzojnë Qeverinë, pa guxuar asnjëri t'i drejtohen ministres për Dialog. Qeveritarët tanë, të papërgjegjshëm, nënshkruajnë marrëveshjet e Editës pa i lexuar fare, e kur të analizohen nga opozita deklarohen se nuk i kanë lexuar dhe nuk kanë ditur se çka kanë nënshkruar, duke i besuar Editës në mënyrë miope.

Image

Edita Tahiri 

Edita Tahiri, një emër i njohur për të gjithë skamnorët e trojeve shqiptare, pa të cilën nuk mund të zhvillohen negociatat Kosovë-Serbi, duke mos e përjashtuar edhe Blerim Shalën, që këta të dy bashkë e krijojnë tandemin e pazëvendësueshëm për çdo qeveri të Kosovës që shkon e vjen. E pamundur, do të reagojë ndonjë lexues, duke menduar se nuk ka njeri të pazëvendësueshëm, andaj edhe ky çift mund të ndryshohet. Jo. Asnjë kryetar shteti, e as kryeministër i Kosovës, e asnjë kryetar i Kuvendit tonë, nuk mund të bëjë ndryshime në kryesuesit për dialogun me Serbinë.

A mund të dyshohet Edita Tahiri për tradhti kombëtare?!

Ekipi negocues shqiptaro-serb 

Paaftësi e jokompetencë, apo mungesë patriotizmi e atdhedashurie gjatë dialogut?

Nuk ka rëndësi se në zgjedhje partia e Editës nuk mund të fitojë, sepse ajo do të jetë gjithnjë ministre e Dialogut me Serbinë. Po ashtu nuk është me rëndësi se a do të fitojë partia ku do të gjendet Blerim Shala, sepse ai do ta ndërrojë partinë për të shkuar te partia fituese, e cila do të formojë Qeverinë, e Blerimin të gjithë e fusin në cilëndo parti që ka qejf dhe postin për dialog e ka të garantuar. A thua pse dhe nga kush vjen propozimi!?



Blerim Shala nuk posedon aftësi e shkathtësi si Edita, që të mundet ta themelojë një parti të re, por pasuri sa "shefja " e tij ka, e ndoshta edhe më shumë. Tema e këtij shkrimi nuk është pasuria e tyre, por aftësitë e tyre që dinë t'u përvidhen e serviren partive, e të qëndrojnë në majat më të larta, ose aty afër, të qeverive tona të kaluara, të tashme dhe të ardhshme, nga njëra anë. Pastaj do t'i shohim paaftësitë e tyre evidente profesionale për të dialoguar, si dhe nuk dihet se a do të zhvillohej dialogu i mëtejmë Kosovë -Serbi, nëse runa Zot rrëzohet aeroplani dhe këta të dy vdesin, nga ana tjetër. Që nga fillimi i negociatave e deri më sot Kosova nuk ka parë ndonjë ndryshim radikal ku pala serbe ka aplikuar marrëveshjet e arritura në Bruksel, përveç këmbënguljes së tyre për zyrtarizimin e flluskës pranë emrit Kosova, si dhe aplikimin e 'Zajednicës' ose thënë ndryshe krijimin e një mini-Serbie në zemër të Kosovës, apo një leopard të madh në Kosovën mundësisht sa më të vogël, siç u nënshkrua në Bruksel, e jo siç do të rekomandonte më vonë Gjykata Kushtetuese.


Pse lëmosha ?

Kërkesa e Editës për t'iu njohur stazhi për aktivitete nën sundim

Edita Tahiri karrierën e saj politike e filloi në LDK, duke u shoqëruar me Edi Shukriun e pastaj me Melihate Tërmkollin, përmes së cilave arriti ta shoqëronte Ibrahim Rugovën dhe Fehmi Aganin në takime të ndryshme brenda dhe jashtë vendit tonë. Për shërbimet që ua kishte bërë Ibrahim Rugovës dhe Fehmi Aganit, që mos të mërziten rrugëve të gjata me aeroplan, Edita Tahiri para pak kohësh kërkoi t'i njihet stazhi dhe të shpërblehet e të quhet edhe heroina shqiptare e diplomacisë.


Ekipi negocues në Bruxel 

Që 17 vjet Edita zhvat Kosovën në të gjitha format dhe metodat, e tani po kërkuaka t'i numërohen ato vite stazh që ka kontribuar për Kosovën?! Sa për ilustrim po ia rikujtoj Editës se unë, Reshat Sahitaj (që kontributi i Editës për Kosovën nuk mund të afrohet as të thembra ime), ende atdheu im nuk e po e gjen një copë letër ku shkruan "mirënjohje për kontribut". Ende asnjë personalitet politik nuk më ka pranuar në takim, duke filluar nga të gjithë kryetarët e Kosovës e deri te Thaçi, sepse ata janë nxënë me "patriotë" që u kanë shërbyer ambasadave jugosllave në Perëndim!



Negocime se jo mahi !...

 Unë dhe ekipi im, që kemi lobuar për internacionalizimin e dramës kosovare, jo me vite si Edita, por me dekada, dhe ende qeveritë e Kosovës njëra pas tjetrës as nuk na pranojnë së paku për këshilltar pa pagesë, sepse ne gjithnjë kemi punuar pa u paguar nga askush, e ju keni zhvatur nga fondi 3%.


Akademik Ibrahim Rugova dhe Behare Rexhepi-Sahiti

Ti ke qenë shoqëruese, e unë kam vepruar, ku minimum i kam sponsorizuar mbi njëzet rezoluta në Parlamentin Evropian në favor të Kosovës, një rezolutë në Senatin e Belgjikës e vetmja rezolutë në Evropë për Kosovën, ku në Konferencën e Paqes mbi ish-Jugosllavinë sektorin për Kosovë e kam hapur unë me Behare Rexhepin, e ti për herë, e shoqëruar nga Gazmend Zajmi etj., ke ardhur në takimin e parë të Konferencës së Paqes dhe në minutat e parë ke kërkuar nga Ahrens-i që të largohemi ne, për të pasur mundësi ta vazhdoni bisedën në gjuhën serbishte.
Sahitaj, Reshat Biography

 Diplomatja e parë kosovare   :Behare Rexhepi

Keni insistuar që ne mos të jemi pjesë e delegacionit (por jo edhe Gazmend Zajmi që ishte me ju dhe Veton Surroi), në mënyrë që të mos jemi dëshmitarë të manipulimeve tuaja edhe të atëhershme në disfavor e dëm të Kosovës. Për këtë që po them ekziston ende Veton Surroi që është gjallë dhe mund ta konfirmojë tërë ecurinë mbi këtë ishKonferencë.

Fotografia e Unioni Shkrimtarëve

Tre diplomatë shqiptar : Gani Azemi,Behare Rexhepi dhe Enver Hadri(Hero i Popullit)

Në takimet ku e përcillnit Rugovën, më kujtohet shumë mirë që ju qëndronit e heshtur, e sidomos në takimin e Grupit Interparlamentar të zotit La Malfa, të cilin e kisha rregulluar unë. Ju tani që kërkoni stazh diplomatik, as nuk mbanit fare shënime asnjëri nga ju, nuk mbanit një letër përpara, së pakut të lënit përshtypjen se po shënoni, përderisa unë më zë të ulët e këshillova dhe e luta Avni Spahiun të bëhej sikur po shkruan. Ju nuk flisnit fare , as kur thoshte I. Rugova se UÇK-ja është dorë e zgjatur e Serbisë, e as kur thoshte La Malfa se pa u derdhur gjaku nuk ka konferencë internacionale për Kosovën. Ky është stazh diplomatik që po ia kërkoni qeverisë tuaj tash? E unë që më dekada pandashëm kam lobuar për Kosovën. Çka të kërkoj unë? Çka të kërkoj unë që për një takim kisha ngarend dy muaj, vetëm e vetëm që Ibrahim Rugova të vinte aty ku duhej dhe ta konfirmonte gjendjen e rëndë në Kosovë, edhe atë në grupin më prestigjioz të Parlamentit Evropian?!


Gorazhd Cvetiqi


Gorazhd Cvetiqi dhe Edita, në përpjekje për takime të dyfishta

Por, të kthehemi pak edhe më larg në vite, e posaçërisht në shtatorin e vitit 1991, kur lexuesit e sotëm e të ardhshëm të gazetës do të informohen me ngjarje edhe më katastrofike. Strasburg. Në Parlamentin Evropian. Fillim shtatori i vitit 1991. Në kafenenë e katit përdhes, të shoqëruar nga Veton Surroi, Behare Rexhepi, Qamil Zekolli, pinim kafe pas takimit me shefin e Grupit LDR Wilie De Clerk, për të pritur takimin e radhës më zonjën Kazamanjano Cerreti, shefe e Politikës së Jashtme në PE, siç ishte deri para pak kohe zonja Ashton, e tash aktualisht, Mogherini. Në një tavolinë jo shumë afër nesh, qëndronit ti dhe Hafiz Gagica, të shoqëruar me një burrë rreth të dyzetave, apo më shumë. Zonja Doris Pack posa më pa u afrua në tavolinën ku isha unë dhe pa një pa dy më pyeti se kush janë Gorazhd Cvetiqi dhe njëfarë Edita Tahiri. Asokohe nuk ishe emër dhe nuk të njihnin, e sa i përket emrit të Gorazhdit as që kisha dëgjuar ndonjëherë. Por u informova shpejt nga zonja Pack dhe Lydia se në çdo takim që ne shkonim me Vetonin ju e detyronit apo Gorazhd Cvetiqi ju detyronte që të bënit konfuzitet për takime të dyfishta me eurodeputetët.

Fotografia e profilit të Doris Pack

Doris Pack 

Zonjën D. Pack e luta t'ju pranonte sepse kishe ardhur nga Kosova dhe nuk doja të ktheheshe e zhgënjyer pa asnjë takim. Takimet e dyfishta janë destruktive, andaj që të mos ktheheshe duarthatë në Kosovë, unë të propozova që edhe ti të ishe në takimet tona, por jo edhe Gorazhd Cvetiqi juaj. Takimi me shefen e politikës së Jashtme ishte në ora 15:00, ju futa brenda në zyrë: Behare Rexhepin, Veton Surroin dhe ty, ndërsa unë qëndrova te dera, e pasi Cvetiqi nuk dukej askund u largova. Ai si serb hesapi, më kishte përcjellë dhe kur unë isha larguar nga dera e zyrës, ai ishte futur me shpejtësi në atë takim. Kur Gorazhd Cvetiqi prezantohet, shefja e Politikës së Jashtme nuk e lejon të jetë pjesë e takimit, mirëpo ti, zonja Editë, ke reaguar dhe ke thënë se edhe ai është pjesë e delegacionit kosovar. A është kështu? Nga hyrja e Gorazhdit në atë takim, shefja për Politikë të Jashtme nuk ka folur asgjë më për Kosovën.


 Të kujtohet fare mirë se kur në fund të takimit, zonja Kazamanjano Cerreti, pasi përshëndetet me ty dhe Vetonin e tjetrin i kërkon Behare Rexhepit të ndalet për të biseduar pa ju brenda. Beharja i tregon të vërteten se G. Cvetiqi nuk ishte pjesë e delegacionit, por ai kishte vepruar më urdhrin tuaj, Editë, apo ju me urdhrin e tij, kjo gjë mbetet të dihet e deshifrohet vetëm kur të hapën dosjet. Porosia e Kazamanjano Cerretit që ia dha Beharës ka qenë që për biseda mbi Kosovën me delegacionin shqiptar nuk duhet të ishte prezent njeriu nga Beogradi, se po të donte ajo kishte pasur mundësi të ftonte vetë Milosheviqin, e jo përmes jush të kuptonte Serbia esencën e diskutimeve dhe ju ta ngrini pazarin para autoriteteve serbe ne Beograd. Serbia i ka ditur sekretet brendashqiptare, por nuk i ka ditur sekretet se çka mendojnë ndërkombëtarët e përmes disave nga ju është njoftuar rregullisht edhe për këto mendime të ndërkombëtarëve. Ky është realiteti shumë i hidhur por i vërtetë, e Veton Surroi është ende gjallë nëse do për të ta konfirmuar në rikujtesë.

Gorazhd Cvetiqi nuk ishte me kroatët e as me sllovenët, çfarë kërkonte ai te shqiptarët?

Nuk më interesonte përgatitja profesionale e tij sa më intrigonte origjina, motivi dhe arsyeja e G. Cvetiqit që të jetë i pranishëm në diskutime me palën ndërkombëtare, të informonte përmes boletinit në botën e jashtme për ngjarjet në Kosovë. Më shqetë- sonte fakti se pas një aktiviteti të suksesshëm me vite të tëra në Parlamentin Evropian dhe institucione të tjera ndërkombëtare, Byroja Informative e Kosovës kishte krijuar një emër të besueshëm, tani po ndërhynte një individ me origjinë sllave dhe atë në emër të qeverisë sonë po kërkonte e bënte takime të dyfishta. Gorazhd Cvetiqi ishte njeri i pabesueshëm për eurodeputetët, mirëpo i paguar dhe i besuar nga Bujar Bukoshi, Hafiz Gagica dhe ndoshta edhe nga Xhafer Shatri. Ti dhe Hafizi më thoshit se ai ishte kroat. Për ta vërtetuar këtë e ftova përfaqësuesin e Kroacisë, Antuan Pinteroviq, i cili më tha se po të ishte kroat dhe kishte aftësi, ai do punonte në vendin tim e jo t'i shërbente Kosovës. Një javë më vonë e takova përfaqësuesin e Sllovenisë, z. M. Opreznik, i cili e konfirmoi se nuk ishte slloven. Më vonë u informova se një pjesë e intelektualëve tanë aktualisht profesorë të Universitetit pa e ditur asnjë fjalë gjermanisht kishin mbrojtur temën e diplomës me ndihmën e Cvetiqit. Buletini Informativ për Kosovën, që e nxirrte Gorazhd Cvetiqi dhe që ua dërgonte me postë eurodeputetëve, ishte një shkarravinë e shkruar më makinë shkrimi dhe i përmirësuar me dorë. Nuk e di pse ia kërkoje ndihmën e Gorazhd Cvetiqit kur Byroja Informative e Kosovës me seli në Bruksel ishte aktive në të gjitha institucionet?! Pse paguhej G. Cvetiqi dhe të gjitha shpenzimet e harxhimeve tjera, kur ishte Byroja Informative e Kosovës e autorizuar dhe si institucion legal i Kosovës pranë Parlamentit Evropian?! Çfarë kërkoje ti dhe Hafiz Gagica nga Cvetiqi, kur ne kishim bërë takime të mëparshme për Ibrahim Rugovën, Bujar Bukoshin e të gjitha personalitetet e tjera kosovare?! Nuk do ishte keq të tregonit se a ishit të kushtëzuar e detyruar nga Serbia, apo ju e kushtëzonit Milosheviqin se nuk do ia vazhdoni pasaportën për të dalë jashtë Beogradit?!


Kërkesat tuaja për Kosovën ishin jo më të zgjeruara se informatat e vet "Tanjug-ut"

Takimet që i keni zhvilluar duke e shoqëruar Ibrahim Rugovën ishin më shumë takime spekulative dhe manipuluese për opinionin tonë, por gjithsesi jodiplomatike, siç ke deklaruar se nga Rugova e Agani ke mësuar diplomaci. Jo. Në fakt, në ato takime nuk është folur asgjë më shumë sesa informatat që i jepte "Tanjug-u" dhe asnjëherë nuk keni kërkuar ndonjë zgjidhje konkrete për të dalë nga tutela jugosllave. Me siguri që do t'ju kujtohet ardhja juaj në Parlamentin Evropian në Bruksel me një vonesë tepër të ekzagjeruar e të pashembullt, e unë duke ju kërkuar në ato ndërtesa u takuam në lift, gjersa unë po zbrisja, ndërsa ti, Ibrahim Rugova dhe Skënder Hyseni bëheshit gati të ngjiteni lart. Tepër i nervozuar u shpreha banalisht me këto fjalë: " Ku k.. keni humbur, bre? A po e dini se kaluan mbi tridhjetë minuta që e kemi pasur takimin?!". Nga fjalët e mia ti mbete e shtangur, e Skënder Hyseni e shikoi Rugovën dhe pyeti se cili isha unë që shprehesha ashtu. Rugova e njihte fort mirë karakterin tim që nga shumë takimet e mëparshme dhe Skënderit i tha të shpejtonte të hynte në lift se Reshati ka të drejtë që flet kështu. Nëse ke harruar, Skënderi ende është gjallë. Andaj ne kemi zhvilluar gjithmonë lobing serioz dhe diplomaci të mirëfilltë për dramën kosovare, ndërsa ju keni zhvilluar vizita turistike në emër të vuajtjeve të popullit tonë kosovar. Ju na keni kontrolluar, keni vjedhur kontaktet dhe keni folur kundër nesh që institucionet ndërkombëtare ta humbin besimin nga ne. Për ju, e keqja më e madhe ishte se eurodeputetët dhe personalitetet tjera kurrë nuk ju kanë besuar, sepse kishin informata se posa ktheheshit në Prishtinë shumica prej jush ishit të detyruar t'i raportoni autoriteteve serbe atje, në të kundërtën s'ka pasaportë. Me kalimin e kohës Jugosllavia u shpartallua, me luftë e pa luftë u krijuan shtete të reja, e në Kosovë gjendja u ashpërsua tmerrësisht. Në skenë doli UÇK-ja.


Geert Ahrens në librin e tij "Diplomacia mbi tehun e thikës " faqe 368, shkruan: "Të dyja palët kishin një interes në të paktën për disa përmirësime në terren. Beogradi për shkak se donte t'i jepte fund izolimit ndërkombëtar… Ndërsa Rugova dhe përkrahësit e tij i trembshin një rrëshqitjeje drejt dhunës masive, që mund ta dëmtonte pozitën e tyre". Këtë javë në portale të ndryshme po shpërndahet kritika e një "analistit" tonë që ia bëri një analizë librit të Ahrensit duke u përpjekur të manipulonte me fjalët e shkruara të Ahrens-it, pikërisht kësaj fjalie të lartshënuar. Në fakt, unë në "Kosova Sot" të datave 25,26,27,28 korrik 2014 e kisha trajtuar këtë temë. Ahrens-i haptas rrëfen se Milosheviqi është detyruar nga ndërkombëtarët të bëjë disa koncesione me Kosovën, por pala shqiptare çka kërkonte? Bujar Bukoshi kërkonte lirimin e Rexhep Osmanit. Edita Tahiri e frikësuar nga përhapja masive e UÇK-së i kishte kërkuar Ahrens-it t'i thoshte Serbisë se nëse LDK-ja nuk shpërblehej së paku me hapjen e shkollave apo diçka të ngjashme, rrezikojmë se do të fitonte krahu i luftës dhe krahu pacifist, siç quhej aso kohe, nuk do kishte mundësi dhe fuqi ta kontrollonte popullin tonë. Kjo ishte kërkesa e Editës e bërë Ahrens-it në Shkup. Andaj Edita nuk kërkon zgjidhje politike konkrete të problemit të Kosovës, por zgjidhje konkrete për zgjatjen e jetës së krahut pacifist dhe komforit të tyre në këtë mes. Me shkallëzimin e dhunës, kërkesat e Editës evoluojnë gjithnjë, por asnjëherë për zgjidhje definitive të krizës kosovare.

Mostransparenca janë arti dhe shpëtimi i Editës

Takimet e ndryshme, negociatat, bisedat konfidenciale, janë shumë efikase në politikën e çdo shteti. Mirëpo kur ato negociata dëmtojnë interesat e popullit për të cilin je i/e autorizuar të negociohet, janë tragjike, sepse herët a vonë ato do të bëhen transparente. Pala serbe nuk nënshkruan dhe nuk negocion asgjë pa logjikuar se si do jetë shumë vite më vonë. Pala ndërkombëtare dëgjon, shfaqin mendimin e tyre dhe mbajnë shënime. Pala shqiptare, nënshkruan, paguhen, dhe nuk u intereson se çka do të ndodhë pas shumë vitesh kur protagonistët nuk do jenë në jetë. Qe nga ajo kohë Edita e ka ushtruar mjeshtërinë për t'i hedhur pluhur syve opinionit shqiptar dhe ende si mjeshtër e shkathtë e për të manipuluar po vazhdon të mos jetë transparente, duke harruar se të gjithë ndërkombë- tarët mbajnë shënime dhe e shkruajnë historinë e plotë të ngjarjeve. Në librin e tij, Gert Ahrensi shkruan se si letra e Ibrahim Rugovës drejtuar BE-së, Konferencës së Paqes, nuk ka të drejtë të bëhet publike për pesëdhjetë vitet e ardhshme.


Në negociata pa program, pa propozime e pa kërkesa, por me duar në xhepa!

Negociatat aktuale Kosovë-Serbi janë të domosdoshme, por në këto bisedime nuk shkohet me duar në xhepa, siç jeni duke shkuar që nga fillimi e deri sot. Të vetme janë dhe mbeten vetëm dokumentet e palës serbe që merren në shqyrtim të cilat: korrigjohen, shtohen, shlyhen e zbukurohen. A e dini që "ekspertët" e Kosovës që shkojnë në Bruksel, dhe qëndrojnë më orë të tëra pa guxuar të lëvizin nga vendi, derisa Edita dhe Blerimi të dalin nga takimi me palën serbe?! Shoqëruesit e Editës dhe Blerimit ftohen vetëm kur çdo gjë ka përfunduar. Në një rast, Gani Azemi ishte nervozuar duke i shikuar "ekspertët" tanë duke pritur në korridor pa guxuar të shkonin as deri në WC, andaj i kishte dërguar në një restorant. Kur janë kthyer, Ganiun e kishte kritikuar me fjalë të ashpra njëra nga zonjat që kujdesej për "ekspertët". Si mund të quhet negociatore e mirë kur me punën e veprimet nënshtruese dhe nënshkrimin e Editës u krijua 'Zajednica', që është një mini-shtet serb në zemër të Kosovës?! Si mund të quhet diplomate e mirë kur Gjykata Kushtetuese deklarohet se disa nene të statusit të 'Zajednicës' janë të papranueshme, sepse atyre u jepet pavarësi shtetërore në fushat më të ndjeshme dhe rrezikohet seriozisht vetë e ardhmja e Kosovës?!



Po të kishte shtet të mirëfilltë ligjor në Kosovë dhe po të kishim një AKI shqiptare e Prokurori të pavarur, vetëm për përpilimin e nënshkrimin për themelimin e 'Zajednicës', Edita Tahiri tanimë do të ishte arrestuar për tradhti kombëtare! Çuditërisht Edita Tahiri si zakonisht di të rrëshqasë në akull, e të notojë në ujëra madje edhe të turbullta çfarëdo qofshin ato. Të gjithë analistët dhe opozita e akuzojnë qeverinë pa guxuar asnjëri t'i drejtohen ministres për Dialog.

Qeveritarët tanë të papërgjegjshëm nënshkruajnë marrëveshjet e Editës pa i lexuar fare, e kur të analizohen nga opozita deklarohen se nuk i kanë lexuar dhe nuk kanë ditur se çka kanë nënshkruar, duke i besuar Editës në mënyrë miope. Gjatë bisedave shpesh ka rastisur të shtronim pyetjen: Nëse rrëzohet aeroplani dhe vdesin Edita më Blerimin, a do të ketë edhe më tutje negociata?! Një gjë e tillë nuk ndodh, por edhe sikur të ndodhte, do të kalonte një kohë e gjatë që të gjendet një tandem i tillë për të negociuar me Serbinë. A e dini se është vështirë të gjendet një ministër i ri, i cili do të kishte pranuar flluskën pranë emrit Kosova? GJND-ja na ka dhënë të drejtë të jemi shtet, e Edita ia jep Serbisë e pa fije turpi deklaronte e mashtronte popullin se deri në pranverë do shkrihet flluska.


*****

* Reshat Sahitaj , lindi në fshatin Sopi, Therandë(1952) ,  nga një familje fshatare që nuk ishin as të pasur e as të varfër, si pjesa dërmuese e popullsisë sonë të atyre viteve ku i lumtur ishe po të siguroje kafshatën e gojës.

Nëse arrije ta siguroje bukën e misrit për një vit, sistemi “kujdesej” që edhe atë pak kënaqësi ta shndërronte në vuajtje , siç i ndodhi Shaqirit (babait) që të korrurat i kishte futur nën një grop të fshehura nën stivën e druve.

Kur komisioni i percjellë me forca policore ia bastisin shtëpinë dhe nuk gjetën rezerva të tepërta të drithit, nisën të shkonin. Policët, të inatosur që Shaqiri kishte dashur t’i mashtronte, e rrahin në sy të gruas dhe të bijëve dhe e arrestojnë duke e denuar tre vjet burg, që i vuan në burgun e Nishit.

Reshati e kaloi një fëmijëri skajshmërisht të varfër. Në moshën katërvjeçare më 1956, 'vdes' në një aksident nga disa kuaj të harlisur. Në lokalet e një kishe katolike, pas gjashtë muajve nën përkujdesjen e motrave kishtare, u ringjall.

Babai kishte qenë pjesëmarrës në të gjitha luftërat që u zhvilluan në territorin tonë, (plus dy vjet i burgosur në burgun e Tiranës, ku bashkë me disa shokë dhe me vëllanë e tij Hazirin, kthehen këmbë në Kosovë).

Përvoja jetësore e kishte armatosur me guxim e krenari, por gjatë tërë periudhës së pas Luftës së Dytë Botërore policia e kishte shndërruar në një njeri të urtë. Kurrë nuk fliste për dajak e tortura që i kishte përjetuar, siç flisnin disa të burgosur të tjerë politikë. Kurrë nuk guxonte të krenohej se kishte qenë edhe bashkëluftëtar i Shaban Polluzhës. Kurrë, ama kurrë nuk fliste kundër shtetit në praninë e mysafirëve.

Babai nuk u tregua i lumtur edhe atëherë kur ia komunikuan lajmin e ringjalljes së Reshatit. Ringjallja e të birit do t’i shfaqte probleme të reja: një frymë më tepër për ta ushqyer, një problem më shumë me qeverinë, i kishte thënë bashkëshortes pas aktit seksual, i shtrirë në kokërr të shpinës.

Ramadanin vëllain e tretë, për shkak të babait që trajtohej ish i burgosur politik (e që nuk kishte lidhje me politikë) kurrë nuk arriti të regjistrohej në asnjë shkollë të mesme.

Deri në përfundim të Shkollës Normale, Reshati do t’i ndihmonte prindërve në punët e ndryshme bujqësore.

Për ta përfunduar Normalen, duheshin pesë vjet, por Reshati i bëri shtatë, sepse si adoleshent që ishte, ishte i parehatshëm, prandaj profesori i muzikës, Xheladin Kastrati, ia vuri një njësh të kuq, që aso kohë i tha se ia dha një “kërrabë” për të mbledhur bari gjatë verës (njëshit i thoshte kërrabë, ndërsa kërraba shërbente për te nxjerrë sanë). Po kështu veproi edhe profesori i artit figurativ, veprimin e të cilit e ndoqi edhe Nail Koro; duke ia mbyllur një “kërrabë” në kimi.

Asnjëherë në historinë e shkollës Normale nuk kishte rastisur që dikush ta përsëriste vitin nga muzika dhe arti figurativ, kur të gjitha notat tjera i kishte pesëshe dhe katërshe. Kurrë! Tre profesorët veten e konsideronin prizrenas të vjetër dhe ndienin urrejtje ndaj fëmijëve fshatarë.

Disa vjet më vonë Reshati do të luajë rolin kryesor në dramën “Sfinga e gjallë” në regji të Sefo Bejta Krasniqit, pastaj në RTP në radiodramën “Vdekja e Gjergjezit” si dhe në filmin televiziv “Rropullari” të RTVP etj.

Në pranverën e vitit 1979 u detyrua të ikte nga Kosova për më shumë se njëzet vjet rresht. Për një kohë të gjatë te të gjithë njerëzit që e kanë njohur dominoi mendimi se ai tashmë kishte vdekur.

Shërbëtorët e Shërbimit Sekret, të shoqëruar nga forcat policore, më 1981, më 1983 dhe më 1989, në mungesë të tij, ia rrethuan shtëpinë duke ia keqtrajtuar prindërit nën pretekstin se djalin e tyre e mbanin të strehuar. Nga këto bastisje të kota (që më shumë kishin qëllim të futnin frikë) si dhe botimit të një artikullit në “Duga” ( me 1982, në faqet e së cilës shkruhej se u arrestua terroristi), familja e kuptoi se i biri i tyre nuk kishte vdekur, por jetonte ende.

Mendime të disa qytetarëve, ish-bashkëpunëtorë të okupuesit, të disa shokëve xhelozë, të disa pseudointelektualëve, të disave që përpiqen t’i fshehin veprat e tyre të ndyta :

Dikush diku shkruan: “Reshati ka qenë paranojak, destruktiv, përçarës. Musa Hoti e Reshati u organzuan dhe ia arritën qëllimit – e shkatërruan Keshillin Kombëtar para se…”
Një tjetërkush shkruan: “Reshati nuk e ka mbajtur alltinë se ka qenë frikacak, por Beharja e ka mbajtur ne çantën e saj”

Pop Cvetki i Mushtishtit 1978 ( të cilin Reshati si fëmijë me një shkop e kishte rrëxuar prej biçiklete dhe të cilin e shohim personazh ne romanin “Jeta e dyfishtë”): “Ljudi to je çudo! I Reshat radi kao uçitelj, nema vishe drzhave! ( Njerëz kjo është për t’u habitur! Edhe Reshati punon mësues, nuk ka më shtet!)”.

Huda Leskovcaliu nënshkruan udhëresën të vënë ne derë të shtëpisë së kulturës në Prizren: “U ndalohet hyrja e aktorëve: Sefo Beta Krasniqi, Reshat Sahitaj, Samedin Latifi, Alush Sahitaj e Bejtullah Krasniqi” Kjo ndalesë u vu me 1978-1982.

Dikush nga errësira: “Shpifni ato që janë dhe ato që nuk janë. Përhapeni fjalën se është spiun, dhunes, i çmendur, gënjeshtar, çdo veti të keqe që ekziston shpifni ! Ju jemi ata që populli ju beson, ai do te mbetët nën hijen tuaj. Duhet larguar nga çdo aktivitet politik. Duhet ta injoroni! «


Mendime të disa shokëve dhe miqve të mi shumë të sinqertë:

Enver Maloku : Pranoni të dhënat e mbledhura në terren mbi agresivitetin e forcave serbe në Kosovë. Pershendetje Enveri.¨

Adem Demaçi : Vëlla Reshat, po ta dergoj biografinë time , por mos u lodh shumë se çmimin Saharov, ata nuk ma japin mue.

Ibrahim Rugova gjatë një bisede private korrik 1990: Bravo Reshat, ia arrite të aprovohet rezoluta për Kosovën !

Reshati : Ishte e meritë e përbashkët.
Rugova : Hahahaha…..

Rexhep Qosja : (Në Parlamentin Evropian) Ke bërë një vepër të shkelqyeshme, të lumtë !

Veton Surroi : (Para dyerëve te Konferencës se Paqjes në Bruksel, 1992) Kërkoj falje, por LDK-ja ma ka kushtëzuar pjesëmarrjen : nëse ti je, ata nuk marrin pjesë dhe nuk m’i paguajnë shpenzimet.

Nevzat Halili : Në mbledhjen e Kryesisë së PPD, Reshat Sahitaj, autorizohet të jetë koordinator i të gjitha kontakteve me institucionet evropiane.

Haçif Mulliqi: Ke shkruar një roman të mrekullueshëm.

Hajrullah Gorani : Ju falënderojmë shumë për ndihmën tuaj me sindikata evropiane.

Rexhep Smajlaj: Na duket se Reshat Sahitaj ka kaluar nëpër shkollën e Stefan Cvajgut, sepse me një mjeshtri të rrallë artistike e shpie lexuesin në psikologjinë e personazhëve dhe zbërthen aspektin e botës kuptimore të tyre

Rushit Ramabaja: Me gjetjen artistike të çmitizimit të historiesë me aq patetikë e me aqë idolatri të rreme, vepra e Reshatit ta kujton romanin e Tolstoit “Lufta dhe Paqja”: të gjitha etnitë kanë të përbashkëtën e vetëshkatërrimit, të prerjes së fatit të vetë…

Prend Buzhala : Aty, sikur ngërthehet ideja letrare borhesiane për labirintin letrar, si mbizotëruesja kryesore e poetikës së narracionit, do të thotë që rikthimi te paradigma tematike e romaneve, tash në trajtën e fikcionit tregimtar, mund të lexohet si rishkrim i tekstit, për të cilin parim krijues Roland Barthes thoshte se përbën mbizotëruesen e palimpsestit letrar.

Arben Haxhiymeri prof. dr./ Elbasan.: Reshati u bën apel bashkëqytetarëve të tij për një refleksion të sinqertë mbi veten, mbi atë çfarë dinë se janë dhe çfarë të tjerët thonë për ta, mbi temat dhe problemet themelore te jetës, të individit e të shoqërisë, pse jo, edhe mbi çeshtje ekzistenciale, si jeta dhe vdekja, e moralshmja dhe e pamoralshmja, e natyrshmja dhe hyjnorja, e lavdishmja dhe e palavdishmja, për miqtë e mire dhe ata të këqij, armiqtë më të këqij dhe ata pak më të mire.

Adem Gashi: Vepra e Reshat Sahitajt më nxjerr një tjetër yrt. Them se është fjala për poetikën moviste. E ulta, e shëmtuara, banalja është e veshur me rrobat e magjishme të artit letrar. Pikërisht këtë e konsideroj sa veçanti të artit të tij, po aq edhe vlerë letrare nga të rrallat.

Nebih Bunjaku: Aktualiteti dhe origjinaliteti i stilit tuaj buron dhe gurgullon si një ujëvarë e mrekullueshme, që të magjeps dhe të mrekullon me tema dhe motive nga më të ndryshmet. Veprimet e personazheve si dhe karakteret e tyre nuk janë thjesht fryt i fantazisë imagjinatave, por të njerëzve që veprojnë e flasin shqip. Stili yt krejt origjinal mban vulën e intelektualit që quhet Reshat Sahitaj.

Abdyl Kadolli: Në këtë rrugë të përgjakshme jeta merr kuptimin e ekzistencës. Këtu thyhet miti totalitar i pushtimit dhe lind miti i qëndresës.

Demir Gjergji / Tiranë: Romani mendoj se është një autopsi tjetër për Kosovën e sotme në përpëlitjet e saj për të gjetur identitetin në këtë botë të qytetëruar e njëherësh barbare në luftën e saj fund e krye plot grykësi për ekzistencë e mirëqenie.

Janë të shumta emocionet që më krijon proza juaj, por nuk mund të rri pa vlerësuar zgjuarsinë tuaj si shkrimtar e intelektual, të shkrirë gjithë finesë mes rreshtave të saj.

Agim Vinca: Nëpërmjet përsonazheve të tij, të krijuara mbi bazë reale, autori mëton të tregojë zgjimin e ndërgjegjës kombëtare në Kosovë.

Sadri Fetiu: Si roman i ri, në kuptimin e mirëfilltë të teorisë së romanit, ndonëse flet, rrëfen, për ngjarje bashkëkohore, mund të thuhet edhe për të sotmen e drejtpërdrejtë, për njerëzit që janë në jetë dhe në skenën e politike, autori ka meritë të veçantë, sepse e ka ruajtur me shumë sukses distancën emocionale, qetësinë karakteristike dhe paanësinë që e karakterizon eposin. Ai pothuajse në asnjë rast nuk i vlerëson drejtpërdrejt heronjtë e veprës së tij, por vetëm rrëfen për ta, për veprimet, për botën e tyre shpirtërore, për mendësinë dhe pasionet e tyre.

Rexhep Qosja: Ky nuk është roman historic tradicional. Jo. Ky është roman, në të cilin shprehet përvoja e romanit postmodern, në të cilin, në të vërtetë, dokumenti dhe fiksioni herë gërshetohën e herë këmbehën.


Reshat Sahitaj dekada të tëra kishte kontribuar në internacionalizimin e dramës kosovare e sidomos në Parlamentin Evropian, në NATO dhe në Qeverinë Belge. Menjëherë pas Lufte u kthye në Kosovë.

Reshat Sahitaj ka interpretuar në teatër dhe film: në dramën “Sfinga e gjallë”, në regji të Sefo Beta Krasniqit, 1977; “Vdekja e Gjergjezit”-radiodramë për RTP,1978; “Rropullari”- film televiziv i RTP-së, 1978; “Procesi” – autor Jusuf Gërvalla, film televiziv 1984; “Prilli i thyer”- film franko-amerikan, Francë 1986; “AD” –film ne regji të Isa Qosjes, ku luajnë Iliri Shaqiri e Reshat Arbana, 1997; “Zemër e vetmuar”- seri televizive TV21,2004; “Krim pa krisma” –film nga Halil Budakova.
“Nëntoka e Kosovës II” , film nga Halil Budakova , maj 2008 Der më tash ka botuar këto libra:“Rojtari i Shqipërisë së harruar” –tregime, 1982;“Rruga pa kthim”-roman ,1983; “Mali i ndaluar”- roman , 2003;“Ëndrra e nuses”- tregime, 2004; “Jeta e dyfishtë”- roman, 2005;“7 Minutat e fundit”- roman, 2007; Përktheu nga frëngjishtja “Munuali i luftëtarit te dritës”, nga Paulo Coelho etjAutor i emisionit letrar “ Labirintet e fjalës” RTK 2006 Autor i filmave dokumentar:“Atdheu mbi të gjitha”“Kosova është gjaku ynë që nuk falet”“Miftar Hasani-legjendë apo realitet...? “ RTK 2007
“Musli Dumoshi” RTK 2008 etj

Ka shkruar disa skenarë te filmit dokumentar dhe artistik“Krim pa krisma” film artistik nga Halil Budakova“Mësuesi i malit”- artistik “Kosova është gjaku ynë që nuk falet”- dokumentar për jetën dhe vrasjen e Enver Hadrit Atdheu mbi të gjitha” – dokumentar për jetën dhe vrasjen e Vehbi Ibrahimit RTK“Miftar Hasani-legjendë apo realitet” dokumentar për jetën dhe pushkatimine M.Hasanit- RTK“Musli Dumoshi” RTK etj.

Edhe pse me grupin e tij në Bruksel kishte kontribuar në njohjen e çështjes sonë, u detyrua të “vdesë” më 2007, por njëkohësisht shihet duke shëtitur nëpër Prishtinë.

Çdo vit e boton nga një roman. Shkruan në gazeta ditore dhe herë pas here duke përgatitur emisione në televizion.(Floripress).

Nga Flori Bruqi : Dua Dugagjin Lipa e thjeshtë,brilante dhe me namë botëror


Bukuria shastisëshe e 22-vjeçares shqiptare nga Londra të ngatërron fillimisht me imazhin elegant të një super modeleje, por kur dëgjon muzikën e saj, kupton se ke të bësh me një këngëtare me zë të vërtetë.
Dua Lipa e thjesht (Foto)

Prindërit e saj, janë shqiptarë nga Kosova, të cilët janë larguar nga Prishtina në vitet 1990. Në mesin e shkollave ajo ka ndjekur është Sylvia Young Theatre School.Ajo u zhvendos me familjen e saj në Kosovë në vitin 2008, viti kur vendi shpalli pavarësinë nga Serbia. Në moshën 15 vjeçare, ajo u kthye në Londër dhe jetonte me miqtë e saj, sepse ajo donte të ndërtojë një karrierë në muzikë. Ajo filloi të punonte si modele në moshën 16 vjeçare.

Lipa(22 gusht 1995) u rrit duke dëgjuar babain e saj të këndojë, këngëtarin rock Dukagjin Lipa. Në moshën 14 vjeçare ajo filloj të publikojë në YouTube, covers të këngëve të saj të preferuara nga artistët si Christina Aguilera dhe Nelly Furtado.]

Këngëtarja shqiptare me famë botërore nuk ndalet së postuari foto në Instagram ku së fundi ka postuar disa foto ku e dëshmojnë thjeshtësin e saj.

dua 1



Dua jo vetëm me postime të fotove që nuk ndalet por ajo nuk e ka ndërmend të ndal as karrieren e saj, ku emri i saj po vazhdon të ngjitet në kulmet e muzikës, falë punës së saj.

Tingulli i këngëve të Dua Lipa duket se ka ngacmuar jo vetëm veshët e publikut të mërzitur nga muzika ordinere ‘pop’, por edhe kritikët e muzikës në Britaninë e Madhe, të cilët e kanë klasifikuar shqiptaren Dua Lipa, si një prej artistëve më premtues të vitit 2016.

 Kur ishte 11 vjeç, Dua transferohet në Prishtinë, deri në moshën 15-vjeçare, kur vendos të rikthehet në Londër për të ndjekur pasionin e saj për muzikën.

dua 2

Si gjithë adoleshentët në perëndim, ajo punoi fort për të përballuar shpenzimet personale. Për shkak të punës si mikpritëse në dyert e klubebve të natës, Dua Lipa u frymëzua nga ajo çka shihte, për ta hedhur në tekstet e këngëve të saj. “Dramat, ana e errët e jetës së natës, u bënë temat për të cilat doja të shprehesha”, thotë 22-vjeçarja.



Frymëzimi më i madh i këngëtares së re ishte babai i saj, Dukagjini, i njohur në Kosovë me bandën e tij të muzikës rock, ODA.
Fotografia e Dua Lipa
Dua Lipa punoi për këngën e saj të parë “New Love” me Andrew Wyatt dhe Emile Hayne, producentë që kanë bashkëpunuar edhe me Lana Del Rey.


‘Single’i i dytë “Be the One” është një rrëfim i këngëtares për veten. “Për mua ‘Be The One’ ka të bëjë me vetëbesimin, këmbënguljen dhe luftën për atë çfarë do. Kjo është ajo çka unë dua të bëj në jetën time dhe mënyra se si dua të prezantohem”, shprehet artistja e re në një intervistë për revistën e njohur NYLON.
Fotografia e Dua Lipa
Në vitin 2015, Lipa filloj të punojë në albumin e saj debutues për Warner Bros. Records. Në gusht 2015 ajo lëshoi këngën e saj të parë "New Love", me prodhim të Emile Haynie dhe Andrew Wyatt.Ajo e lëshoj këngën e dytë "Be the One," të shkruar nga Lucy "Pawws" Taylor në tetor 2015.Lipa ka thënë se "Be the One është kënga e vetme në albumin tim që unë nuk e kam shkruar ...

Fotografia e Dua Lipa

Viti 2016 duket se do t’i japë një tjetër dimension ëndrrës së Dua Lipa. “BBC”, rrjeti mediatik i famshëm e me influencë në publik, e ka vendosur këngëtaren e re në listën e atyre artistëve që i quan, “Sound of 2016.
Fotografia e Dua Lipa


 Zëri me ngjyrë të errët, i ngjashëm me legjendat e muzikës soul dhe jazz, i ka dhuruar adoleshentes me pamjen engjëllore, atributet e një ylli të vërtetë që pritet të shkëlqejë në botën muzikore.

*******



 Dua Lipa By Daniel Åhs Karlsson.jpg




Lipa e përshkruan stilin e saj muzikor si "pop i errët"("dark pop"). On 30 November 2015, she was revealed as one of the acts on the BBC Sound of...2016 long list. Turneu i saj i parë në Mbretërinë e Bashkuar dhe në Evropë ka filluar në janar 2016.Albumi i saj debutues është planifikuar për të dalë në vitin 2016.[5]

TË LUMTË PRESIDENT DONALD TRUMP !


Shtetet e Bashkuara "nuk kanë zgjedhje tjetër”, përveçesë të fuqizojnë ushtrinë, ka thënë Donald Trump, pasi Uashingtoni ekspozoi armët e tij të luftës, gjatë javës së kaluar.

Image result for RAKETA TOMAHAWK

Trump autorizoi sulmet me 59 raketa në bazën e armëve kimike në Siri, e cila u ndoq nga hedhja e "Nënës të të gjitha bombave" në Afganistan, shkruan "Reuters"


"Ushtria jonë po ndërtohet duke u bërë më të fortë se kurrë më parë - shkroi në Tëitter presidenti amerikan të dielën - Sinqerisht, ne nuk kemi zgjedhje tjetër!"

Image result for RAKETA TOMAHAWK

Më 7 prill 2017 SHBA-ja nisi 59 raketa Tomahaëk nga Deti Mesdhe në bazën ajrore të Sirisë. Trump urdhëroi sulmin e bujshëm në përgjigje të sulmit me armë kimike në Khan Shaykhun më 4 prill, nga regjimi sirian.

Trump gjithashtu paralajmëroi se është duke dërguar një armatë shumë të fuqishme në gadishullin Korean, pak pasi Koreja e Veriut kërcënoi SHBA-në me pasoja katastrofike për shkak të mbëritjes së luftanijeve amerikane.

2017/04/16

Kaosi i miliardave

Brikenda Rexhepi

Brikenda  F. Rexhepi

Shumë para janë dhënë për sektorin që do të duhej të mbante nën tension qytetarët. T’i bënte ata aktivë e kërkues. Ta bënte pushtetin frikacak karshi tyre. Sot një protestë kundër korrupsionit nuk t’i mbledhë as 20 veta në një vend. Raportimet e mediave për hajni, dallavere, keqpërdorim, gënjeshtra të njerëzve që na udhëheqin... e irritojnë qytetarin. “Edhe ju mediat veç zi po shkruni”, kjo është fjala që më së shumti e dëgjoj prej tyre, dhe mendoj me vete në çfarë monstrumi jemi shndërruar kështu. Disa madje thonë: “As s’po lexoj gazeta, as s’po dëgjoj lajme... kryt rahat”. Këta janë qytetarët. Kjo është shoqëria e Kosovës së 10 mijë organizatave të shoqërisë civile

Sektori i qytetarëve është po aq, në mos më shumë kaotik se pushteti. Miliardat kanë kaluar nëpër duart e organizatave joqeveritare, të huaja e vendore, që nga paslufta në njëfarë rendi që reflekton kahun nga ka ecur Kosova. Para të mëdha janë dhënë për rehabilitim e rindërtim emergjent në vitet e para, kur organizatat e huaja patën vërshuar vendin. Një periudhë kur humanizmi dhe keqpërdormi i tij kanë ecur dorë për dore. Nuk ka pasur atëherë dhe nuk ka as tash një mekanizëm që do të hetonte gjithë ato muhabete që njerëzit i tregojnë sot më shlirshëm për dallaveret që janë bërë mbi kurrizin e të pastrehëve e të uriturve. Njerëzit, të cilëve asokohe mund t’u ketë kushtuar me jetë po të tentonin t’i drejtonin punët. Ata që kanë punuar për të marrë rroga të mira nga organizatat humanitare që dikur kanë qenë në Kosovë e sot anembanë botës.

Derisa po rehabilitohej e rindërtohej Kosova, nisi edhe themelimi i OJQ-ve vendore. Lista e atyre që janë regjistruar sot e kalon numrin 10 mijë. A funksionojnë të gjitha apo jo, s’ka lidhje. Me rëndësi është se ato kanë ekzistuar në një periudhë, për aq sa kanë gjetur një burim të parave. Dhe kështu nisi faza e dytë, ajo e fondeve për paqe e pajtim. Fushata artificiale, aktivitete për qielli, projekte utopike pa kurrfarë ndikimi në gjendjen reale në terren, ku askush nuk mërzitej as për t’i numëruar viktimat e luftës, as për t’ua shëruar shpirtin grave, vajzave e djemve të dhunuar, për të kërkuar të zhdukurit, për të përllogaritur dëmet. Punohej në pajtim pa as më të voglën përpjekje të institucioneve për t’i kërkuar e çuar para drejtësisë kriminelët që i kishin bërë ato. Me gojën plot pajtim sot e asaj dite udhëheqësit politikë u janë laritur ndërkombëtarëve, OJQ-të kanë marrë pare, e populli ka kërkuar drejtësi – kushti i parë që do t’ua qetësonte zemrat e do t’i bënte të gatshëm për të dëgjuar një gjuhë tjetër pa drojën se atë po e flet një kriminel.

Pa e përmbushur ende asnjë detyrë, në mos jo institucionale, bile morale, karshi atyre që kanë pësuar në luftë, presidenti i Kosovës ka rikthyer sërish pajtimin në agjendë, edhe pse si temë i ka takuar fillimit të 2000-tave. Ndërkohë, gjatë këtyre 15 vjetëve OJQ-të kanë kaluar në fazën e aktiviteteve për demokratizimin, sundimin e ligjit, transparencën, luftimin e korrupsionit... kap njërën mëshoji tjetrës. Sot Kosova vuan për sundim të ligjit e për transparencë. Demokracia ka marrë një formë të çoroditur të cilën as themeluesit e saj nuk do të dinin t’i binin në fije, e për korrupsion Kosova është betonuar në top-listat në mos botërore, evropiane po se po. Nuk bën fare pa u përmendur gratë – të drejtat e tyre, etj. Një fushë shumë e dashur për donatorët dhe rrjedhimisht për OJQ-të. “Kanagjeqe”, kurse për frizere a për qëndisje, shëtitje poshtë e nalt, numërim grash në atë apo këtë institucion, konferenca e seminare, raporte qindrafaqeshe... derisa strehimoret për viktimat e dhunës mbahen sot për nesër në mungesë të një qasjeje dinjitoze institucionale ndaj tyre; derisa gratë poshtërohen në spitalin ku jetët e reja i sjellin në jetë; derisa vetë partitë politike i shpërfillin ato; derisa mentaliteti mbetet po ai që e kemi njohur përherë.

Shumë para janë dhënë për sektorin që do të duhej të mbante nën tension qytetarët. T’i bënte ata aktivë e kërkues. Ta bënte pushtetin frikacak karshi tyre. Sot një protestë kundër korrupsionit nuk t’i mbledhë as 20 veta në një vend. Raportimet e mediave për hajni, dallavere, keqpërdorim, gënjeshtra të njerëzve që na udhëheqin... e irritojnë qytetarin. “Edhe ju mediat veç zi po shkruni”, kjo është fjala që më së shumti e dëgjoj prej tyre, dhe mendoj me vete në çfarë monstrumi jemi shndërruar kështu. Disa madje thonë: “As s’po lexoj gazeta, as s’po dëgjoj lajme... kryt rahat”. Këta janë qytetarët. Kjo është shoqëria e Kosovës së 10 mijë organizatave të shoqërisë civile.

Se sa para të huaja janë derdhur në Kosovë nuk dihet e as që do të dihet ndonjëherë. Donatorët as sot nuk kanë një mekanizëm koordinues mes vete. Disa sektorë marrin më shumë e disa më pak, disa projekte dyfishohen e disa nuk përkrahen, disa OJQ janë mbresëlënëse e disa bëjnë dëm. Ato më të mirat funksionojnë në Prishtinë dhe në ndonjë qytet tjetër. Sa më larg qyteteve, aq më shumë zvarriten. Masa – ata, fjala e të cilëve bën ndryshimin, mbetet e paarritshme. Fjala e tyre është vota e qytetarit.

Derisa paratë e taksapaguesve të shteteve mike për sektorin bien gradualisht, e ato të taksapaguesve kosovarë shtohen, del në pah një kaos i llojit të vet. 28 milionë të buxhetit të shtetit në dy vjetët e fundit u kanë shkuar organizatave joqeveritare pa një sistem, pa kritere e procedura, pa bazë të dhënash. Vetë fakti që Qeveria ka refuzuar me vite të tëra t’u përgjigjet thirrjeve të OJQ-ve që merren me këtë sektor për të evidentuar e publikuar të dhënat për financimin e organizatave, tregon që kaosi ka qenë i qëllimshëm. Kjo deri diku e sqaron edhe 10-mijëshin e OJQ-ve dhe vërteton raportimet për lidhjet mes njerëzve të pushtetit dhe “OJQ”-ve të caktuara. Grantet, shërbimet e subvencionet në të njëjtin thes të Qeverisë, të cilin shkaku i presionit të BE-së u detyrua ta hapë vetëm këtë muaj. Sa milionë ka në thesin e viteve paraprake një zot e di. Publikimin e raportit për financimin e OJQ-ve dhe pranimin e faktit që nuk ka pasur sistem për shpërndarjen e parave, Qeveria sot e prezanton si një hap të sajin drejt transparencës. Një hap që për qejfin e vet kurrë nuk do ta kishte bërë.

Kështu duke kaluar nga faza në fazë, zyrtarët e BE-së që merren me këtë sektor ka kohë që kanë nisur të flasin për një periudhë të re. Atë të transformimit të shoqërisë civile në rrugë drejt BE-së. Meqë Kosova u rehabilitua e u rindërtua dhe derisa po pajtohet e po demokratizohet, donatorëve të huaj po u humb interesimi. Tashti duhet ndërruar mendësia për shoqërinë civile të donacioneve e ndihmave. OJQ-të duhet të nisin të ofrojnë shërbime dhe të garojnë në një konkurrencë të barabartë me shërbimet publike e private. Një model i shtrembëruar i kësaj ideje mund të gjendet në ndonjë rast te raporti i Qeverisë për financimin e OJQ-ve, ku shihet se miliona janë dhënë për shërbime paralele me ato publike pa kritere, pa konkurrencë, paushall.

Ajo që kemi mësuar më së miri deri tash në këtë vend ku po jetojmë është se kur diçka nis mbrapsht, vazhdon edhe më mbrapsht. Mbetet vetëm për t’u shpresuar që OJQ-të do t’ia dalin ta shpëtojnë sektorin e vet në rrugën drejt BE-së; që mendësia e re e shërbimeve të shoqërisë civile të mos vihet në shërbim të kaosit institucional.

Topi i rrumbullakët, Allahu në qiell, xhamia në vend

Nga Enver Robeli 


Enver Robelli


Mbi keqpërdorimin e futbollit për propagandë fetare


Kushtetuta e Kosovës e garanton lirinë e besimit. Secili njeri mund t’i besojë Krishtit, Muhamedit, makaronave fluturuese (ose shpagetave), Budës, Burdushit. Njerëzit kanë të drejtë edhe të mos besojnë në asgjë, të jenë ateistë. Kjo nuk i bën ata më pak të ndershëm, më pak të mirë se ata që falen pesë herë në ditë ose ata që çdo të diel shkojnë në kishë. Ndërsa disa futbollistë ndiejnë nevojë të bëjnë kryqin në fushën e blertë, duke shpresuar se një fuqi hyjnore do t’u ndihmojë të japin gola, askush nuk ka të drejtë t’i stigmatizojë ata lojtarë që i falen ndonjë idhulli tjetër dhe këtë e demonstrojnë publikisht.

Problemet fillojnë të shfaqen dhe të bëhen publike kur lojtarët e keqpërdorin fenë për propagandë, për të dëshmuar një lloj epërsie ndaj feve të tjera, kur nuk e dallojnë rolin e tyre privat dhe publik, kur e ngatërrojnë besimin me mision. Askush nuk i ka atakuar futbollistët shqiptarë (të Shqipërisë dhe të Kosovës) përse i besojnë këtij apo atij Zoti. Por me disa sjellje absurde, provokuese disa prej lojtarëve kanë braktisur detyrën e tyre dhe më shumë po prodhojnë tituj me gjeste fetare se sa me gola.

Para ndeshjes së fundit kundër Islandës, Milot Rashica, lojtari i ekipit apo kombëtares së Kosovës (quajeni si të doni), e pa të udhës të postojë në mediat sociale një fotografi, ku shihej një grumbull vrapuesish pas topit të ulur mbi qilimin e një xhamie në Shkodër. Është e drejtë e futbollistëve që gjatë kohës së lirë të shkojnë ku të duan (për aq sa i lejon trajneri dhe për aq sa kjo është çështje e tyre private).

Por si përfaqësues të një ekipi shtetëror (dhe Kosova është shtet, nëse këtë nuk e ka të qartë Rashica apo ndonjë shok i tij), futbollistët janë të obliguar të respektojnë disa rregulla: së pari Kosova është republikë laike, neutrale ndaj çdo feje, së dyti simbolet shtetërore, me të cilat stolisen Rashica dhe shokët e tij, nuk janë stema private, rrjedhimisht ato s’mund të (keq)përdoren për ushtrimin e aktiviteteve fetare, së treti nuk janë të gjithë shqiptarët myslimanë, andaj theksimi agresiv i një feje automatikisht u sugjeron bashkëkombësve të tjerë se vendi i tyre është diku në periferi. Para Kampionatit Evropian të Futbollit në Francë futbollisti i ekipit nacional të Shqipërisë, Mërgim Mavraj, refuzoi të vishej me fanellën me një reklamë të një birre të njohur kosovare. Federata Shqiptare e Futbollit lëshoi pe dhe kështu krijoi një rast precedent. Nesër një lojtar katolik apo ortodoks mund të refuzojë një fanellë me ngjyrë jeshile me arsyetimin se simbolizon «ngjyrat e islamit», «Perandorinë Osmane», «pushtuesit barbarë turq», «hordhitë orientale».

E udhës do të ishte që të dyja federatat e futbollit (e Kosovës dhe e Shqipërisë) t’ua bëjnë të qartë lojtarëve se bindjet e tyre fetare respektohen maksimalisht, por nuk do të tolerohet asnjë propagandë fetare siç është pozimi nëpër xhami, ndezja e polemikave mbi birrën, tallja me fe të tjera etj. Të njëjtët futbollistë që në Kosovë dhe në Shqipëri sillen si gjoja myslimanë të devotshëm, në ekipet e tyre në Evropë nuk bëzajnë fare kur bartin fanella me reklama të birrës apo mishit të derrit. Janë të njëjtët që pastaj tallen me fe të tjera, ndërsa mbrojnë ngjyrat e një kombi me tri fe.

Rashica dhe shokët e tij kanë mundur të vizitojnë në Shkodër Muzeun e Marubit, ku gjendet fondi më i rëndësishëm i fotografive të historisë së Shqipërisë dhe Kosovës; kanë mundur të kujtojnë Komitetin e Kosovës, i cili nga Shkodra përpiqej të organizonte rezistencën kundër pushtuesve serbë; pas vizitës në xhami kanë mundur lojtarët e Kosovës të vizitojnë edhe Katedralen e Shkodrës, simbol jo vetëm i besimit në Zot, por edhe qendër e veprimtarisë së shquar atdhetare. Rashica me shokë, ndërkaq, preferojnë të bëjnë një selfie në xhami për t’i sugjeruar publikut mysliman se topi është i rrumbullakët, Allahu në qiell, faltorja në vend.

U mbetet futbollistëve të Kosovës dhe të Shqipërisë vetëm të mësohen të luajnë futboll. Pasi në fushën e blertë po tregohen amatorë, ata kanë gjetur rrugë të tjera për të treguar zellin e tyre: demonstrimin e ndjenjave të tyre fetare si kompensim të shkathtësisë futbollistike. Kjo mund t’u sjellë pak vëmendje jo vetëm në mediat sociale, por njëkohësisht tregon se jo pak lojtarë, sidomos ata që luajnë në Perëndim, nuk arrijnë as të integrohen në shoqëritë mikpritëse, as të krijojnë një bazament vlerash përtej atyre fetare, as të bëhen personalitete shembulldhënëse për shoqërinë. Të besosh në Zot është e drejtë individuale, por kjo s’të bën automatikisht njeri më të vlefshëm për shoqërinë.

Rashica dhe rrogëtarët e tjerë që vrapojnë pas topit do të duhej ta kuptonin se paradat fetare nuk i zëvendësojnë ato sportive; se individët nuk e përbëjnë ekipin; se fuqia e supozuar hyjnore nuk e zëvendëson fuqinë e këmbëve; se ende nuk është zbuluar asnjë hoxhë, prift apo dervish që me shkop magjik mbyll portën vendore dhe hap atë të kundërshtarit. Kështu ka qenë prej se njerëzit kanë filluar të luajnë futboll. Kështu do të jetë edhe në ndeshjen e radhës, kur të luajnë Kosova, Shqipëria, Franca, Anglia, Andorra, San Marino, por edhe Islanda e mallkuar dhe Kroacia e tmerrshme.

48 orë ndalesë për serbin që demoloi xhaminë në Llabjan të Novobërdës

Një serb ka demoluar sot xhaminë në fshatin Llabjan të Novobërdës.

I njëjti dyshohet se ka dëmtuar një shtëpi private dhe një shkollë, ndërsa ende nuk dihen motivet.

I është caktuar masa e ndalimit për 48 orë, serbit i cili demoloi brenda dhe jashtë xhaminë në fshatin Llabjan të Novobërdës.

Lajmin e ka konfirmuar për portalin Koha.net, zëdhënësi në Policinë e Kosovës për rajonin e Gjilanit, Ismet Hashani.

Nuk dihet ende për motivet që e kanë shtyrë qytetarin e Kosovës me kombësi serbe, me inicialet B. F., i lindur më 1992.

Demolimi i xhamisë nga ana e këtij personi kishte ndodhur në orët e pasdites, menjëherë pas së cilës është njoftuar Policia e Kosovës.

“Njësitet patrolluese kanë dalë me urgjencë dhe nga hetimet e para është parë që në xhaminë e fshatit ka disa dëme në brendi të xhamisë, janë thyer disa orendi aty brenda, është thyer jashtë një matës i rrymës”, ka thënë Hashani, teksa ka treguar se shpejt është identifikuar i dyshuari, i cili më pas është ndaluar nga zyrtarët policorë.

“I njëjti besohet se është i involuar në raste të njëjta për dëmtim pronë, në një shkollë në Llabjan, së paku dy-tri shtëpi, të gjitha këto dyshohet se lidhen me këtë person”, ka shtuar ai.

Një serb i moshës 25-vjeçare pasditen e sotme ka demoluar brenda dhe jashtë xhaminë në fshatin Llabjan të Novobërdës më pas ka thyer dyert e shkollës “Asdreni” e po ashtu ka dëmtuar edhe dy-tri shtëpi private.

Policia ka dalë në vendin e ngjarjes dhe më pas ka arrestuar serbin me inicialet B. F.

“Ende nuk dihet motivet që e kanë shtyrë atë të kryejë një akt të tillë, ndërsa me urdhër të prokurorit i është caktuar masa e ndalimit policor për 48 orë ka”, thënë zëdhënësi i Policisë së Kosovës për rajonin e Gjilanit, Ismet Hashani.

Rastin e ka dënuar nënkryetari i komunës së Novobërdës, Bajrsh Ymeri i cili ka thënë se banorët e fshatit Llabjan janë të shqetësuar nga ky akt vandal.

“Ne kemi pasur raporte të mira mes komuniteteve, kemi pas situatë të qetë dhe stabile në komunën tonë, por ky rast e ka zbehë atë...Nuk duamë të paragjykojmë asgjë por kërkojmë nga organet e drejtësisë që sa më parë të zbardhet ky rast dhe akterët të sillen para drejtësisë për të marrë dënimin e merituar”, ka thënë Ymeri.

Aktin e ka dënuar edhe shefi i grupit parlamentar të AAK-së, Pal Lekaj, i cili ka thënë se komunitetet në Kosovë pa dallim feje e nacionaliteti duhet të jenë në mirëkuptim e në harmoni të plotë.

“Kosova nuk e ka në traditë të sulmohen kultet fetarë të askujt edhe në kohët më të vështira kjo është vërtetuar. Prandaj nuk duhet toleruar që këto veprime të bëhen përditshmëri”, ka thënë ai.

Në Graçanicë arrestohen tre serbë që ilegalisht po kërkonin qypin e arit


Në fshatin Gushtericë e Ulët, të Graçanicës, më 14.04.2017 rreth orës 23:10, janë arrestuar tre të dyshuar meshkuj serbë.

Policia e Kosovës njofton se të njëjtit nga njësiti policor janë vërejtur se ishin duke qarkulluar në një arë me automjetin me traga vendore në mes të fshatit Gushtericë dhe Dobratin.

“Gjatë kontrollit në automjetin e tyre është gjetur dhe konfiskuar një Sprej si dhe detektor për kërkimin e metaleve. Gjatë intervistimit të dyshuarit kanë deklaruar se në lokacionin e cekur kanë dal për kërkimin e një qypi të arit sipas tyre të fshehur kohë më parë”, thuhet në raportin 24 orësh.

“Gjatë verifikimit është konstatuar se njëri nga të dyshuarit kërkohet nga Gjykata në Prishtinë andaj i njëjti dërgohet në vuajtje të dënimit, ndërsa dy të dyshuarit tjerë me urdhër të prokurorit lirohen në procedurë të rregullt”.

Web faqja “Zemra shqiptare.net” është një blog antishqiptar

Web faqja “Zemra shqiptare.net” është një blog antishqiptar që editohet nga njëfarë ekstremisti dhe terroristi antishqiptar nga Shkodra, m...