Agjencioni floripress.blogspot.com
2024/05/19
Galeria kornizon në mënyrë të parashikueshme ekspozitën e saj të re rreth artit modern rreth Cézanne, Gauguin dhe Van Gogh. Por kishte gra që pikturonin në atë kohë – pra ku janë kontributet e tyre?
Grafiku është përqeshur gjerësisht për përshkrimin e lehtë për t’u ndjekur të lëvizjeve të artit që evoluojnë në një progresion fiks, pa marrë parasysh asnjë artist që punon jashtë avantgardës pariziane. Ekspozita e re e Galerisë Kombëtare, Pas Impresionizmit: Shpikja e Artit Modern, ndihet si të ecësh nëpër këtë diagram të zhdukur.
Kur galeria shpalli ekspozitën vitin e kaluar, përdoruesit e Twitter kritikuan inkuadrimin e saj rreth tre “figurave kryesore” të Paul Cézanne, Paul Gauguin dhe Vincent van Gogh, dhe mungesën e punës së saj nga gratë. Galeria u përgjigj me një pretendim se më shumë vepra “të mëdha” nga gratë do të shpalleshin në kohën e duhur. Në ekspozitën përfundimtare janë gjithsej pesë vepra të grave: piktura nga Paula Modersohn-Becker, Sonia Delaunay dhe Broncia Koller-Pinell, dhe skulptura nga Camille Claudel dhe Käthe Kollwitz. Ekspozita përfshin gjithsej 94 piktura dhe skulptura, që do të thotë se 5% e ekspozitës është nga gra – në fakt një përmirësim pesëfish i koleksionit të përhershëm të Galerisë Kombëtare, nga të cilat 1% e objekteve janë bërë nga gra.
Përfshirja e punës nga artistet femra vetëm për të shënuar kutitë nuk është një arsye e mjaftueshme për ta bërë këtë; në fakt, është një arsye e keqe. Por kjo shfaqje ka të bëjë me periudhën 1886-1914, në të cilën gratë ishin më shumë se burrat në shkollat e artit në të gjithë Evropën dhe Britaninë dhe në të cilën ato morën pjesë gjithnjë e më shumë në ekspozita, si avangarde, ashtu edhe të sponsorizuara nga shteti. Ekspozita e Galerisë Kombëtare është e paplotë pa përfaqësuar këta artistë. Duke e inkuadruar rreth tre gjenive meshkuj, duke përfshirë një ngacmues të fëmijëve (Gauguin), kuratorët kanë përjetësuar narrativën tradicionale dhe patriarkale të historisë së artit që e sheh atë si një histori të artistëve individualë që punojnë në izolim të shkëlqyer, duke nxjerrë në pah gjuhë pamore krejtësisht origjinale që papritmas prishin mënyrën e krijimit të artit. Vetë impresionistët, në ndikimin e jashtëzakonshëm të të cilëve kjo shfaqje, dhe arti modern në përgjithësi, vendoset vazhdimisht, punuan në bashkëpunim dhe kolektivisht – dhe ekspozitat e tyre përfshinin punë nga tre gra: Berthe Morisot, Marie Bracquemond dhe Mary Cassatt.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Vdiç akademik prof.Fatos Mehdi Daci ,historiani dhe "mjeshtri i madh" i Dibrës
Me dhimbje të thellë njoftohet ndarja nga jeta e Fatos Mehdi Dacit , gazetari, historiani dhe Mjeshtri i Madh, një prej figurave më të shq...
-
Genci Gora NË SHKOLLË TEK SHTRIGA Shkarko falas Begzat Rrahmani VALËT E GURRËS Shkarko falas Mehmet Bislim...
-
Search inside image Shkruan Akademik prof.dr.Flori Bruqi, PHD Search inside image Pak biografi për t’mos ju ardhtë mërzi…. Search inside ...
-
Akademik Prof. Kujtim Mateli Pak histori derisa nisa t ë shkruaj librin “E vërteta për Dodonën dhe Epirin” (Pjesa e parë e para...
-
Kërko brenda në imazh Vrasja e Haki Tahës dhe heshtja e turpshme Haki Taha, u lind n...
-
Shkruan Akademik Flori Bruqi, PHD. Në historinë e popujve të Evropës, vështirë se mund të gjendet ndonjë popull që...
-
"Zëra nga burime të nxehta" mbetet një libër i veçantë i shkrimtarit Sabri Godo . Ai vjen për të dëshmuar se ka autorë dhe vepr...
-
Organizatorët e protestave antiqeveritare në Serbi kërkuan nga presidenti serb, Aleksandar Vuçiq, që të paraqesë planin e tij për Kosovën ...
-
Shkruan Akademik Prof. Dr. Flori Bruqi, PHD AAAS. Në Arkivin Qendror të Shtetit, Tiranë, në Fondin 144 – Koleksioni i hartav...
-
Kërko brenda në imazh Nga Flori Bruqi Ismail Kadare (28 janar 1936 - 1 korrik 2024) ishte akademik, politikan, ish-deputet i Kuvendit Popull...
-
Kush është Koço Kokëdhima ? Koço Kokëdhima nga Qeparoi i Himarës është njëri ndër biznesmenët më të pasur dhe të suksesshëm në...
No comments:
Post a Comment