Muslimanëve nuk u mjafton Kur’ani. Edhe pse e konsiderojnë Kur’anin një libër fisnik, udhëzues, edukues, ku i gjen të gjitha përgjigjet në të gjitha pyetjet: Prej lindjes e deri në vdekje, prej vdekjes e deri amshim, prej amshimit e deri në ringjallje.
Kur’ani e spjegon ditën e 40-të kur shpirti hyn në trupin e fëmijës në barkun e nënës; E spjegon fatin e shkruar në ballin e njeriut; Tregon që veshi krijohet përpara syve dhe përpara trurit, ndaj edhe shqisa e të dëgjuarit vdes e fundit.
Kur’ani jep përgjje për dashurinë, për jetën, për ëndrrat dhe për vdekjen. Për natën e parë të varrit. Për ditën e 40-të në varr, kur mbesin vetëm eshtrat. Për ndëshkimin në Ferr, për shpërblimin me Parajsë. Për ringjalljen, si milingonat.
Për ushqimin hyjnor: që fasuleja është e mirë për veshkat, sepse duket si veshkë; se domatja e ka pamjen e zemrës, prandaj e shëron zemrën; se Zoti u betua në ullinj dhe i bëri hurmat për ushqim hyjnor. Çdo ditë profeti Muhammed e niste me nga hurmë.
Pra, muslimanët besojnë se Kur’ani ka zgjidhje për të gjitha problemet e njerëzimit, pavarësisht se sa komplekse mund të jenë ato probleme dhe në çfarë periudhe kohore ndodhin ato.
Kur’ani jep përgjje për dashurinë, për jetën, për ëndrrat dhe për vdekjen. Për natën e parë të varrit. Për ditën e 40-të në varr, kur mbesin vetëm eshtrat. Për ndëshkimin në Ferr, për shpërblimin me Parajsë. Për ringjalljen, si milingonat.
Për ushqimin hyjnor: që fasuleja është e mirë për veshkat, sepse duket si veshkë; se domatja e ka pamjen e zemrës, prandaj e shëron zemrën; se Zoti u betua në ullinj dhe i bëri hurmat për ushqim hyjnor. Çdo ditë profeti Muhammed e niste me nga hurmë.
Pra, muslimanët besojnë se Kur’ani ka zgjidhje për të gjitha problemet e njerëzimit, pavarësisht se sa komplekse mund të jenë ato probleme dhe në çfarë periudhe kohore ndodhin ato.
Por, muslimanët kërkojnë më shumë nga kjo jetë, më shumë seç ofron Kur’ani, prandaj regjistrohen në shkollat agnostike, në shkollat ateiste, laike të shtetit laik, ku nuk mësohet për Zotin, por mësohet për politikë, për muzikë, për pikturë, për gjeografi, për histori, për kriminologji, për fizkulturë, për t’u bërë i suksesshëm, dikushi.
Ani që fati është i shkruar në ballin tonë.
Në shkollat laike nuk mësohet vetëm dashuria dhe besimi. Nuk të mëson askush se si duhet të veprosh kur të fyejnë, kur të nënçmojnë, kur të vdes i dashuri, kur mbetesh jetim, kur të dhemb shpirti, kur të gjithë të braktisin…!
Ani që fati është i shkruar në ballin tonë.
Në shkollat laike nuk mësohet vetëm dashuria dhe besimi. Nuk të mëson askush se si duhet të veprosh kur të fyejnë, kur të nënçmojnë, kur të vdes i dashuri, kur mbetesh jetim, kur të dhemb shpirti, kur të gjithë të braktisin…!
Nxënës dhe studentë të shkollave laike, muslimanët e Kosovës e kanë të ndaluar të mbajnë shami në kokë. Shamia të mbron nga të ftohtit; përdoret nga të sëmurit kur u bien flokët; shamia shërben për të fshirë djersët, për modë, dhe është simbol religjioz, jo vetëm i muslimanëve.
Udhëzimi administrativ i Ministrisë së Arsimit të Kosovës, që ua ndalon vajzave muslimane dhe djemve që të vënë shami dhe kapela në kokë, tani do të ndryshohet nga kryeministri Hashim Thaçi.
Pas protestave sporadike të muslimanëve të pakënaqur, përpara zgjedhjeve të vjeshtës, Hashim Thaçi e ka formuar një Komision kryesuar nga deputeti i Partisë së Drejtësisë, Amir Ahmeti për të rregulluar çështjen e shamisë dhe kapelave muslimane.
Udhëzimi administrativ i Ministrisë së Arsimit të Kosovës, që ua ndalon vajzave muslimane dhe djemve që të vënë shami dhe kapela në kokë, tani do të ndryshohet nga kryeministri Hashim Thaçi.
Pas protestave sporadike të muslimanëve të pakënaqur, përpara zgjedhjeve të vjeshtës, Hashim Thaçi e ka formuar një Komision kryesuar nga deputeti i Partisë së Drejtësisë, Amir Ahmeti për të rregulluar çështjen e shamisë dhe kapelave muslimane.
Shamia është basmë, tekstil, lesh, që shërben për të mbuluar flokët. Flokët janë simbol i bukurisë femërore. Nëse janë të bukura flokët e femrës mund të zgjojnë kureshtjen e djemve e burrave. Ndoshta edhe vajzave.
Zoti nuk e ka fshehur bukurinë që e ka krijuar vet. Nuk e ka fshehur prej nesh oqeanin, lumin, hënën, që ta ruaj bukurinë e shenjtë të qiellit nga sytë tanë mëkatarë. Por, ne fshehemi nga njëri-tjetri. Shamia është e mirë sepse e fsheh edhe shëmtinë.
Planetin e vdekjes-Saturni, Zoti e çoi larg nesh, që të mos na rikujtohetet vdekja sa herë shikojmë yjet në qiell.
Zoti nuk e ka fshehur bukurinë që e ka krijuar vet. Nuk e ka fshehur prej nesh oqeanin, lumin, hënën, që ta ruaj bukurinë e shenjtë të qiellit nga sytë tanë mëkatarë. Por, ne fshehemi nga njëri-tjetri. Shamia është e mirë sepse e fsheh edhe shëmtinë.
Planetin e vdekjes-Saturni, Zoti e çoi larg nesh, që të mos na rikujtohetet vdekja sa herë shikojmë yjet në qiell.
Udhëzimi administrativ për kodin e veshjes ndalon edhe mini-fundin, papuçet e plazhës (me një gisht), pantallonat e ngushtë e të shkurtër, flokët e kuqe apo ngjyrë vjollce, grimin hard-metalik, eye-liner-in alla Kleopatra.
Udhëzimi administrativ për ndalimin e shamisë nëpër shkollat e Kosovës e popullarizoi shaminë e harruar të Kosovës. Shaminë që deri para 15 vitesh e gjeje në të gjitha fshatrat e Kosovës. Por, edhe sot kultivohet nga ansamblet folklorike shtetërore. Edhe sot plakat e Kosovës si edhe plakat e Rusisë vënë shami në kokë, e lidhin rreth qafës, jo për të mbuluar bukurinë, por për të mbuluar rënien dhe vdekjen e flokut që shamia ua la pa frymë.
Udhëzimi administrativ për ndalimin e shamisë nëpër shkollat e Kosovës e popullarizoi shaminë e harruar të Kosovës. Shaminë që deri para 15 vitesh e gjeje në të gjitha fshatrat e Kosovës. Por, edhe sot kultivohet nga ansamblet folklorike shtetërore. Edhe sot plakat e Kosovës si edhe plakat e Rusisë vënë shami në kokë, e lidhin rreth qafës, jo për të mbuluar bukurinë, por për të mbuluar rënien dhe vdekjen e flokut që shamia ua la pa frymë.
S’ke pse frikësohesh prej shamisë. Ajo së pari u bë për të fshirë djersët, e pastaj u shfrytëzua për të mbuluar djersët.
Atë që nuk ia ndaloi nanës së tij (mbajtjen e shamisë në kokë), kryeministri ua ndaloi nxënësve muslimanë.
Atë që nuk ia ndaloi nanës së tij (mbajtjen e shamisë në kokë), kryeministri ua ndaloi nxënësve muslimanë.
Shqiptarët si edhe rusët babushkave, u kanë kënduar shamisë. Por, shamia shqiptare ka qenë simbol kombëtar.
Kënduam:
“Kam qëndisur një shami’e-rreth me shronja kuq e zi’e (2x)
Rreth e m’rreth e shkruajtur me shkronja-në mes saj valon shqiponja (2x)”
“Kam qëndisur një shami’e-rreth me shronja kuq e zi’e (2x)
Rreth e m’rreth e shkruajtur me shkronja-në mes saj valon shqiponja (2x)”
Simboli i shqiponjës ka interpretim edhe religjioz. Shqiponja gjithmonë e ha breshkën.
Nxënësit e pakënaqur shqiptarë si kundërpërgjigje ndaj shamisë (hijab) së vajzave muslimane dhe kapelës (kufi) për djemtë, mund t’i vënë në kokat e tyre shamitë dhe plisat me simbolin kombëtar të shqiponjës .Le të vënë shaminë e qëndisur me shkronja kuq e zi, dhe me shqiponjën që valon në mes.
Ta shohim sa shqiponja po bëhen!
Ta shohim sa shqiponja po bëhen!
Rregullorja e re nënkupton lejimin e të gjitha shamive dhe kapelave religjioze nëpër shkolla: shamia hebreje (tichel), ortodokse (babushka), katolike …përveç sheshirit dhe kapelave westerne të John Wein style dhe jeans-et që përgjithmonë i ndalon shteti.
Edhe jeans-et janë copë tekstili, prej të cilave, si prej shamisë frikësohet shteti. Farmerkat janë veshja më modeste në botë, ndaj duhet të lejohen edhe në shkolla, sikurse shamia.
Edhe jeans-et janë copë tekstili, prej të cilave, si prej shamisë frikësohet shteti. Farmerkat janë veshja më modeste në botë, ndaj duhet të lejohen edhe në shkolla, sikurse shamia.
Kënduam:
M’u në mesin e shamisë’e-kam vu shqipen e lirisë’e (2x)
Do ta ruaj si sytë e ballit-siç është besa e shqiptarit (2x)
M’u në mesin e shamisë’e-kam vu shqipen e lirisë’e (2x)
Do ta ruaj si sytë e ballit-siç është besa e shqiptarit (2x)
2. Enver Hoxhaj flet me vetulla
Ministri i Jashtëm, Enver Hoxhaj, kurrë njuk i ka çuar vetullat e pjerrta më përpjetë e më lart se dje, kur iu drejtua përfaqësuesve politik të Luginës së Preshevës.
U tregoi atyre zotërinjëve që t’i drejtohen Beogradit për ndihmë, dhe që të zhvillojnë dialog politik me zyrtarë shtetëror në Beograd.
U tregoi atyre zotërinjëve që t’i drejtohen Beogradit për ndihmë, dhe që të zhvillojnë dialog politik me zyrtarë shtetëror në Beograd.
Enver Hoxhaj, duke folur kryesisht me vetulla, u tha përfaqësuesve politikë të Preshevës që lirinë e tyre ta kërkojnë nga ata që ua kanë marrë me zor lirinë-nga Serbia.
Se, veç ai që ta ka marrë mund të ta kthej lirinë. Nuk i udhëzoi që t’i drejtohen Tiranës, por Beogradit. Presheva nuk kërkon të bashkohet me Shqipërinë, por me Kosovën.
Ndërsa, Kosova kërkon të bashkohet me Shqipërinë, Shqipëria kërkon që të bashkohet me Evropën. Ndërsa, vetëm Serbia është e qartë në kërkesat e saj, dëshiron dhe lufton që të mbajë me zor Kosovën dhe Kosovën Lindore.
Figura të çuditshme, tha për shqiptarët Tadiqi.
Se, veç ai që ta ka marrë mund të ta kthej lirinë. Nuk i udhëzoi që t’i drejtohen Tiranës, por Beogradit. Presheva nuk kërkon të bashkohet me Shqipërinë, por me Kosovën.
Ndërsa, Kosova kërkon të bashkohet me Shqipërinë, Shqipëria kërkon që të bashkohet me Evropën. Ndërsa, vetëm Serbia është e qartë në kërkesat e saj, dëshiron dhe lufton që të mbajë me zor Kosovën dhe Kosovën Lindore.
Figura të çuditshme, tha për shqiptarët Tadiqi.
Enver Hoxhaj, i ofendoi përfaqësuesit e vetmuar të Luginës. U tha që me instrumentin e dialogut (pra, dialogun e quan instrument), do të diskutohej me serbë avancimi i pozitës së shqiptarëve atje.
Duke e ditur edhe vet që po flet palidhje, Enver Hoxhaj shtoi: “Unë e di që kjo që po them nuk është populiste por duhet të ketë një dialog politik, se si të avancohet përmes dialogut politik pozita e shqiptarëve atje”.
Enver Hoxhaj, ministër i ngushëllimeve rajonale, nuk iu drejtua Beogradit që ka paralizuar jetën e shqiptarëve në Luginën e Preshevës, por iu drejtua viktimave shqiptare dhe i këshilloi viktimat që t’i drejtohen agresorit të tyre- Serbisë, dhe ta lusin që t’i pranojë që të bisedojë me ta.
Ik more.
Enver Hoxhaj, ministër i ngushëllimeve rajonale, nuk iu drejtua Beogradit që ka paralizuar jetën e shqiptarëve në Luginën e Preshevës, por iu drejtua viktimave shqiptare dhe i këshilloi viktimat që t’i drejtohen agresorit të tyre- Serbisë, dhe ta lusin që t’i pranojë që të bisedojë me ta.
Ik more.
Edhe preshevarët kanë faj. i drejtohen për ndihmë Kosovës, kërkojnë shpëtim nga Kosova, në kohën kur Kosova po ia jep veten Serbisë.
Më 11 Shkurt 2013 ministri i Punëve të Jashtme të Kosovës, Enver Hoxhaj ka thënë se në Statutin e ri të Partisë Demokratike është vendosur mbrojtja e interesave të shqiptarëve që jetojnë në rajon.
Enver Hoxhaj, 3 muaj më vonë nuk i erdh marre dhe tha se “Kosova e ka të shkruar në Kushtetutën e saj se nuk ka pretendime territoriale ndaj ndonjë vendi tjetër”. Mashtruesi.
Kryeministri dje u përpjek ta luaj pishpirik kur (kishe) i ftoi deputetët (e vet) që të votojnë ndryshimet kushtetuese për të mirën e Preshevës, ku do të përfshihej edhe Presheva.
Ndryshimet kushtetuese bëhen për Serbinë, e Presheva është pjesë e Serbisë. Kjo është fora më transparente e Hashim Thaçit.
Kuvendi i Kosovës nuk ka guxuar nga Serbia që ta votojë Rezolutën për Luginën e Preshevës, prandaj më shumë se gjysma e deputetëve të Kosovës ikën nga salla kur erdhi moment për të votuar.
P.S. “Grupi i Drenicës” po mbahet në burg. Përpara burgut, 3 meshkuj kanë hyrë në grevë urie. Uria qytetare nuk e ndihmon Sami Lushtakun, Sulltanin e të tjerët që të dalin nga burgu.
Greva e urisë po tregon se sa pak veta janë në gjendje të durojnë urie për fatin e “zi” të milionerëve të rinj.
Greva e urisë po tregon se sa pak veta janë në gjendje të durojnë urie për fatin e “zi” të milionerëve të rinj.
Në Skenderaj u mbajt testi i maturës. Përpara se të hynin nëpër klasa, nxënësit u nxitën në protesta, por pastaj e morën urdhërin që menjëherë të zmbrapsen nga protesta për lirimin e “Grupit të Drenicës” dhe t’i kthehen shkollës.
Për herë të parë, në liri, profesorët që e udhëheqin procesin e provimit të maturës, nuk pritën që t’u hyjë në klasë, pa trokitur, Sami Lushtaku.
Për herë të parë, në liri, profesorët që e udhëheqin procesin e provimit të maturës, nuk pritën që t’u hyjë në klasë, pa trokitur, Sami Lushtaku.