2010-12-17

RAMIZ LUSHAJ:AZEM HAJDARI, SHEMBELLIM FRYMEZIMI E ...

...PERNGJASUES ME GJERGJ ELEZ ALINE

image Ramiz LUSHAJ



                                                                                                                 
   

  Në fëmijërinë e rininë e tij të hershme, në dije e karakter, u formua edhe me Eposin e Kreshnikëve, me legjendat e Mujit e të Halilit dhe atë të Gjergj Elez Alisë, që në  traditën etno-historike të Malësisë së Gjakovës janë aq shumë të brumuara, të prekshme e të ndjeshme  saqë të duken të besueshme e frymëzuese, kur të tregojnë  me pasion e emocion se ku shtrihen Lugjet e Verdha, Lugu i Zanave, Varri i Omerit etj., kur të  thonë se mbledhësit e folklorit shqiptar Kangen e Gjergj Elez Alisë e kanë gjetë në këto vise dhe  legjendat e percjellin betejen e tij me Bajlozin e Zi bash aty ku bashkohet Drini me Valbonen, aty ku, sipas nje europiani te shekullit te kaluar, njerzit flasin me Perendite e Eskilit , etj.
          Vet emni Azem, si shpjegim, vjen nga gjuha arabe, që domethanë “Kollos”,përndryshe merr edhe kuptimin “Kreshnik”. Kjo duket diçka si e dhanë hyjnore nga lart ose (para)ndjenjat prindërore ishin ato që e pagëzuan kështu, pasi vetë jeta e tij ishte e tillë.
         Në memorien e kohës ka mbetur i tillë: si kollos, si kreshnik modern.  Veçanarisht në vitin 1990 në përmbysjen e komunizmit;  në vitin 1997 në përballje me rebelimin e armatosur komunist;  në vitin 1998 në priten e Milotit (14 shkurt 1998) etj. dhe së fundit, më 12 shtator 1998, kur në pushkatimin e tij politik, (sipas publikimeve të shumta), morën pjesë 125 vetë; nga këta 25 veta me uniforma policie, dy prej tyre, megjithëse të  deklaruar e dënuar për vrasje, (madje kishin bërë vrasje edhe brenda policisë katër muaj më parë), qëllimisht ishin veshur e graduar, për të marrë pjesë në këtë vrasje politike e tragjike.                                                                           
             Duket sikur te Azem Hajdari shembëllehet një frymëzim përngjasues me Gjergj Elez Alinë, jo veç për faktin se lideri historik i shqiptarëve, Prof. Dr. Sali Berisha, e cilëson si “legjenda e demokracisë shqiptare”, por edhe për disa përkime rastësore:
           Nëse te Gjergj Elez Alia flitet për “Bajlozin e Zi”, Azem Hajdari jo rrallë e përdorte shprehjen “Bajlozi i Kuq”, me të cilin u ndesh triumfalisht në ditët e Dhjetorit ’90 si lider i Lëvizjes Studentore.
          Nëse Gjergj Elez Alia lëngonte nandë vjet në shtrat me nandë plagë në trup e ia behi si kreshnik në duel me “Bajlozin e Zi”, Azem Hajdari luftoi nandë vjet kalendarike (1990-1998) kundër “Bajlozit të Kuq”, me plagë në trup edhe nëpër prita e atentate si ato në plagosjen në Parlament (18 shtator 1997) e në ekzekutimin e tij politik para selisë së PD-së (12 shtator 1998), biles, siç thuhet në mënyrë simbolike  në disa vargje poetike, ndrroi jetë  me “90 plagë në trup”.
             Ndonëse kurrë nuk e ka ndie askush, astenjiherë, ta krahasojë veten me Gjergj Elez Alinë, tashti, kur nuk e kemi mes nesh fizikisht, mund t’i themi botërisht:  “Azem,
Ti  je një Gjergj Elez Alia i kohëve moderne“.
              E s’ka se si të jetë ndryshe.

Pas Covid-19, liderët botërorë ranë dakord të punojnë së bashku për të forcuar sistemet globale shëndetësore, por negociatat për një marrëveshje të re kanë ngecur.

Nga Flori Bruqi Është folur shumë në internet se Kina po lufton me një tjetër epidemi pas shumë postimesh në mediat sociale ku supozohet se ...