Xhirimet e këtij filmi janë realizuar në muajin nëntor të vitit të 2014 në Shalë të Bajgorës.
Filmi është i vendosur gjatë periudhës së luftës në Kosovë, kur vendi ishte nën okupimin e Serbisë. Këtu sprovohen kufijtë e miqësisë mes dy fëmijëve të cilët luftojnë për të mbijetuar gjatë luftës në Kosovë.
Në këtë film luajnë: Lum Veseli, Andi Bajgora, Melihate Qena, Aurita Agushi, Eni Cani, Armond Morina, Eshref Durmishi, Sunaj Raca, Luan Kryeziu, Astrit Kabashi, Xhevdet Jashari, Kushtrim Sheremeti, Fisnik Ademi, Besnik Krapi etj.
Asistente e regjisë është regjisorja kosovare Blerta Basholli ndërsa drejtor i fotografisë është skocezi Philip Robertson.
Filmi është i mbështetur nga Qendra Kinematografike e Kosovës dhe është prodhim i shtëpisë filmike Eagle Eye Films Kosova me producent Eshref Durmishi dhe Eagle Eye Media Ltd me producent Harvey Ascott.
Floripress/Flori Bruqi
Nga: Ben Andoni
Lajmi i orëve të fundit për nominimin e filmit me metrazh të shkurtër “Shok”, produksionit të përbashkët kosovaro-britanik, ka ngjallur shumë emocione në Kosovë. Për hir të së vërtetës, jo shumë në Shqipëri, që duket se vuan pak nga xhelozia artistike. Filmi “Shok” është nominuar për Oskar në kategorinë e filmave të shkurtër, por megjithatë vetë kosovarët megjithë çmimet e mëdha që ka marrë deri më tani filmi, kanë mbetur të befasuar. Kurse Ministria e tyre e Kulturës gati e ka tepruar, kurse i ka shtuar në nderimin e vet emrit të filmit edhe një “u”, duke e bërë “Shoku”, atë që do ta përfaqësojë në galanë botërore kinematografinë kosovare.
Lum Veseli dhe Andi Bajgora, dy aktorët kryesorë të filmit “Shok”, përballen me sfida gjatë luftës së Kosovës. Trajtimi është shumë interesant dhe tejet i thjeshtë dhe ka ardhur me regji dhe skenar të Jamie Donoughue, kurse producentët e filmit janë Eshref Durmishi dhe Harvey Ascott. Falë këtij ekipi, më 28 shkurt në Los Anxhelos, Kosova do ketë një motiv më shumë për të ndjekur mbrëmjen e madhe të Oskar-ëve.
Por ndërsa Kosova kulturore megjithë shqetësimet politike, buxhetet e pakta përballet me sfida dhe ka rezultate, Shqipëria në kinematografi është futur në qerthull pa rrugëdalje sa i përket fondeve dhe politikave të saj artistike tejet të kufizuara. Mbi të gjitha tematikat, ku mbizotëron një lloj stereotipi grotesk alla-shqip, ekzotizëm dhe humorin e zi…
E megjithatë edhe këto duken pak, pasi sot Shqipëria, vuan dhe mungesën e gjetjes së formave nga ku mund të shpërthejë energjia krijuese e brezave të tërë, ndër të cilët edhe ata që mund të kontribuojnë në artin kinematografik. Ka shkolla arti, Akademi, ka shkolla gazetarie, por s’ka produkt, pasi Qendra Kombëtare e Kinematografisë dhe Institucionet e tjera kulturore kanë dështuar të bëjnë plane me këtë produkt. Mungon krejt klima artistike, kurse pjesa më e madhe e artistëve kanë krijuar një klimë që vetëm artistike nuk është.
Që në vitin 1997, kur u formua Qendra Kombëtare e Kinematografisë, përgjegjëse e menaxhimit të fondeve publike për subjektet kinematografike, fondet zakonisht shkojnë për jo më shumë se tre filma: me metrazh të gjatë, artistik me metrazh të shkurtër, dokumentar dhe vizatimor. I gjithë ky angazhim bëhet gati me të njëjtin buxhet prej vitesh, e gjithnjë e me më pak vizion për lidhjen me vendet e rajonit (që janë me buxhet më të mirë se ne) etj.
E të mendosh se kinemaja shërben si një nga elementët kryesorë për identifikimin kulturor të një vendi, atëherë bindesh se sa shumë peshon indiferenca e autoriteteve për filmin, por edhe panjohja e problemit për gjetjen e rrugëve për zhvillimin e tij. Të kujtojmë se ato filma që kanë mbetur nga e shkuara janë ende sot e kësaj dite trashëgimia më e mirë për të njohur kulturën dhe historinë në shërbim të brezave të tërë. Dhe, seriozitetin, por edhe kulturën për të bashkëpunuar si mësim na e dha me subjektin e vet edhe filmi “Shok”, që u nominua këtë të enjte për Oskar.
*****
Five Films Score Oscar Qualifying Wins At Aspen Shortsfest
Filmi është i vendosur gjatë periudhës së luftës në Kosovë, kur vendi ishte nën okupimin e Serbisë. Këtu sprovohen kufijtë e miqësisë mes dy fëmijëve të cilët luftojnë për të mbijetuar gjatë luftës në Kosovë.
Në këtë film luajnë: Lum Veseli, Andi Bajgora, Melihate Qena, Aurita Agushi, Eni Cani, Armond Morina, Eshref Durmishi, Sunaj Raca, Luan Kryeziu, Astrit Kabashi, Xhevdet Jashari, Kushtrim Sheremeti, Fisnik Ademi, Besnik Krapi etj.
Asistente e regjisë është regjisorja kosovare Blerta Basholli ndërsa drejtor i fotografisë është skocezi Philip Robertson.
Filmi është i mbështetur nga Qendra Kinematografike e Kosovës dhe është prodhim i shtëpisë filmike Eagle Eye Films Kosova me producent Eshref Durmishi dhe Eagle Eye Media Ltd me producent Harvey Ascott.
Floripress/Flori Bruqi
Nga: Ben Andoni
Lajmi i orëve të fundit për nominimin e filmit me metrazh të shkurtër “Shok”, produksionit të përbashkët kosovaro-britanik, ka ngjallur shumë emocione në Kosovë. Për hir të së vërtetës, jo shumë në Shqipëri, që duket se vuan pak nga xhelozia artistike. Filmi “Shok” është nominuar për Oskar në kategorinë e filmave të shkurtër, por megjithatë vetë kosovarët megjithë çmimet e mëdha që ka marrë deri më tani filmi, kanë mbetur të befasuar. Kurse Ministria e tyre e Kulturës gati e ka tepruar, kurse i ka shtuar në nderimin e vet emrit të filmit edhe një “u”, duke e bërë “Shoku”, atë që do ta përfaqësojë në galanë botërore kinematografinë kosovare.
Lum Veseli dhe Andi Bajgora, dy aktorët kryesorë të filmit “Shok”, përballen me sfida gjatë luftës së Kosovës. Trajtimi është shumë interesant dhe tejet i thjeshtë dhe ka ardhur me regji dhe skenar të Jamie Donoughue, kurse producentët e filmit janë Eshref Durmishi dhe Harvey Ascott. Falë këtij ekipi, më 28 shkurt në Los Anxhelos, Kosova do ketë një motiv më shumë për të ndjekur mbrëmjen e madhe të Oskar-ëve.
Por ndërsa Kosova kulturore megjithë shqetësimet politike, buxhetet e pakta përballet me sfida dhe ka rezultate, Shqipëria në kinematografi është futur në qerthull pa rrugëdalje sa i përket fondeve dhe politikave të saj artistike tejet të kufizuara. Mbi të gjitha tematikat, ku mbizotëron një lloj stereotipi grotesk alla-shqip, ekzotizëm dhe humorin e zi…
E megjithatë edhe këto duken pak, pasi sot Shqipëria, vuan dhe mungesën e gjetjes së formave nga ku mund të shpërthejë energjia krijuese e brezave të tërë, ndër të cilët edhe ata që mund të kontribuojnë në artin kinematografik. Ka shkolla arti, Akademi, ka shkolla gazetarie, por s’ka produkt, pasi Qendra Kombëtare e Kinematografisë dhe Institucionet e tjera kulturore kanë dështuar të bëjnë plane me këtë produkt. Mungon krejt klima artistike, kurse pjesa më e madhe e artistëve kanë krijuar një klimë që vetëm artistike nuk është.
Që në vitin 1997, kur u formua Qendra Kombëtare e Kinematografisë, përgjegjëse e menaxhimit të fondeve publike për subjektet kinematografike, fondet zakonisht shkojnë për jo më shumë se tre filma: me metrazh të gjatë, artistik me metrazh të shkurtër, dokumentar dhe vizatimor. I gjithë ky angazhim bëhet gati me të njëjtin buxhet prej vitesh, e gjithnjë e me më pak vizion për lidhjen me vendet e rajonit (që janë me buxhet më të mirë se ne) etj.
E të mendosh se kinemaja shërben si një nga elementët kryesorë për identifikimin kulturor të një vendi, atëherë bindesh se sa shumë peshon indiferenca e autoriteteve për filmin, por edhe panjohja e problemit për gjetjen e rrugëve për zhvillimin e tij. Të kujtojmë se ato filma që kanë mbetur nga e shkuara janë ende sot e kësaj dite trashëgimia më e mirë për të njohur kulturën dhe historinë në shërbim të brezave të tërë. Dhe, seriozitetin, por edhe kulturën për të bashkëpunuar si mësim na e dha me subjektin e vet edhe filmi “Shok”, që u nominua këtë të enjte për Oskar.
*****
Filmi është xhiruar edhe në Mitrovicë dhe tregon jetën e dy fëmijëve në këtë kohë të vështirë për popullin e Kosovës, të gjendur përballë një gjenocidi ushtruar nga Serbia.
Sot, përderisa Kosova ishte në festë për nominimin e parë në Oscar, sukses që e arriti filmi “Shok” me ekipin e tij kosovar dhe regjisorin e talentuar Jamie Donoughue, gazeta Kurir nga Serbia ka shkruar lajmin me titull “Propaganda shqiptare në Hollivud: Filmi kosovar mbi luftën merr nominim në Oscar”.
Kuriri ka cituar Arben Zharkun nga Qendra Kinematografike e Kosovës, dhe vetë regjisorin i cili thotë se filmi është i lidhur direkt me luftën e fundit në Kosovë.
Filmi është xhiruar edhe në Mitrovicë dhe tregon jetën e dy fëmijëve në këtë kohë të vështirë për popullin e Kosovës, të gjendur përballë një gjenocidi ushtruar nga Serbia.
Kuriri ka cituar platformën mediale Balkan Insight. Ceremonia kur do të shihet nëse Kosova do ta marrë statujën e Oscarit, mbahet me 28 shkurt 2016.
Shok”, filmi më i mirë për luftën e Kosovës
Filmi kosovar “Shok” sot gjatë ditës është nominuar për çmimin Oscar në kategorinë e filmit më të mirë të shkurtër.
Për të përshkruar këtë moment dhe rrugëtimin e këtij filmi pas këtij nominimi të rëndësishëm i ftuar në Kosova Direkt të emisionit Ora e Fundit në Klan Kosova ishte Arben Zharku, drejtori i Qendrës Kinematografike të Kosovës.
Ai është shprehur se lajmi për nominimin për çmimin Oscar është një lajm i mrekullueshëm.
“Definitivisht është prej lajmeve më të mira që kemi pasur në fushën e kinematografisë, na ka gëzuar neve dhe gjithë shqiptarët gjithandej”.
“Reagimet dhe komentet që kanë bërë ata që e dojnë filmin kosovar na kanë bërë krenarë për punën që jemi duke bërë”.
Zharku është shprehur se ky film do të jetë prezantimi më i mirë për kinematografinë kosovare.
“Ky film për shkak të tregimit që e shtjellon na bën të mburremi dhe që të prezantojmë kinematografinë kosovare në mënyrën më të mirë të mundshme në botë”.
Ai ka treguar se pothuajse gjithë ekipi i filmit “Shok” u mboldhën sot në një lokal të Prishtinës për të pritur lajmin .
“Kur ka ardhur momenti i dëgjimit të emrit të nominuar ka ekzituar një stres i madh, më pas erdhi një shpërthim shumë i madh dhe ky shpërthim besoj se do ta ndërrojë fytyrën e kinematografisë kosovare”.
I pari i Qendrës Kinematografike të Kosovës ka treguar edhe për temën që shtjellon ky film.
“Filmi “ShoK” tregon histroinë e dy të rinjve, filmi më i mirë që është bërë ndonjëherë për luftën e Kosovës dhe ky nominim për neve ka një rëndësi të veçantë edhe për këtë arsye”.
“Filmi “Shok” është filmi më i mirë që është bërë për luftën në Kosovë”.
Ai gjithashtu ka treguar se janë bërë të gjitha përgaditjet që nëse filmi do të nominohej, i njejti të promovohej nëpër botë .
“Ne kemi bërë përgaditjet për promovimin por sot ka ndodhur diçka, ka pasur shumë interesim nga institucionet për mbështetje të promovimit dhe filmit nëpër botë”.
“Promovimi i këtij filmi është edhe promovim i kulturës në Kosovë”.
Zharku ka treguar se kanë pasur të garantuar 60 mijë euro për promovimin e filmit.
“Sa më shumë mjete financiare që kemi është më mirë për filmin dhe në këtë moment sado që investohet në promovimin e filmit është njohje dhe vlerësim i gjithë kontributit dhe njerëzve që kanë përjetuar këtë kohë”.
Pothuajse gjithë ekipi i filmit “Shok” u mboldhën sot në një lokal të Prishtinës për të pritur lajmin nëse filmi i tyre dominohet për Oscar.
E sapo dëgjuan lajmin festa e tyre filloi .
Nominimin për Oscar të filmit që bëri Kosova, të gjithë e përshkruajnë si histori.
Ky film bazohet në ngjarje të vërtetë e për këtë projekt u punua 3 vjet.
Astrit Kabashi aktor në këtë film shpreson që nominimi i “Shok-ut” për Oscar do u hap dyer filmave të tjerë kosovar.
Kronikë nga Klan Kosova.
Aktorët kryesorë të filmit kosovar me metrazh të shkurtër të titulluar “Shok” që sot u dominua për çmimin Oskar për kategorinë “filmi më i mirë i metrazhit të shkurtër”, Lumi Bajgora dhe Andi Veseli, thanë se e patën të vështirë që të performojnë në ato role, për shkak se ata s’e kanë përjetuar luftën.
Po ashtu në emisionin Ora e Pasdites në Klan Kosova, ata u shprehën se janë shumë të lumtur që punuan me ekipin që e realizoi filmin “Shok”.
“Unë dhe Andi e kem pasur të vështirë se as nuk e kem përjetuar luftën, por me ndihmën e Eshrefit dhe prindërve e kem pasur më lehtë”, thotë Lumi, ndërsa Andi, tha se është gëzuar shumë kur e kuptoi se filmi në të cilin luan është dominuar për çmimin Oscar.
Five Films Score Oscar Qualifying Wins At Aspen Shortsfest
- ASPEN, COLO.
- --
Five shorts earned Oscar-qualifying wins at the Aspen Shortsfest International Competition:Dissonance, from Germany’s Till Nowak, which toped the Animation category; Two Dosas, directed by Sarmad Masud of the UK, which was named Best Comedy; The Champion, a U.S. entry which garnered Best Documentary distinction for Patrick McGowan and Brett Garamella; Shok, winner of Best Drama for Jamie Donoughue of the UK and Kosovo; and The Girlfriend Experience, named Best Short Short, from Mark Kunerth of the U.S. Each winner received a $2,500 prize--except for the Best Short Short honoree who was awarded $1,000.
Best Drama honoree Shok also won Audience Special Recognition and Youth Jury Prize Awards at the overall Aspen Shortsfest.
Aspen Film, a year-round film arts and education organization, announced and honored the winners of the Shortsfest International Competition during an awards ceremony on Sunday, April 12, after six days of screenings.
The Oscar-qualifying International Competition, reflected the incredible diversity and creativity of today’s short filmmaking in drama, comedy, animation and documentary. Over 3,100 submissions from around the world were considered, and 70 short films, representing more than 30 countries--over a third of them premieres--were ultimately selected for this year’s International Competition.
“What I love about Shortsfest is that, through the work of talented filmmakers, it opens windows into the rapidly changing world of international cinema. This is my second tour as a member of the jury, and I’m honored to be here,” said Elias Davis, International Competition jury member and award-winning comedy screenwriter. Other members of the jury included Lisa Kennedy (Denver Post film and theater critic), Kevin Ott (communications director for the Writers’ Guild Foundation) and Laurence Andries (screenwriter).
Over 50 international film guests from a dozen countries traveled to Aspen to participate in public screenings, in-depth conversations, and informal networking opportunities. Shortsfest also hosts a significant education component in which over 1,800 students and teachers from over a dozen schools and youth arts programs participated.
Here’s a full rundown of 2015 Aspen Shortsfest winners:
INTERNATIONAL COMPETITION JURY AWARDS
BEST ANIMATION $2,500
DISSONANCE
(Till Nowak, Germany)
DISSONANCE
(Till Nowak, Germany)
BEST COMEDY $2,500
TWO DOSAS, North American Premiere
(Sarmad Masud, UK)
TWO DOSAS, North American Premiere
(Sarmad Masud, UK)
BEST DOCUMENTARY $2,500
THE CHAMPION, World Premiere
(Patrick McGowan and Brett Garamella, USA)
THE CHAMPION, World Premiere
(Patrick McGowan and Brett Garamella, USA)
BEST DRAMA $2,500
SHOK, World Premiere
(Jamie Donoughue, UK/Kosovo)
SHOK, World Premiere
(Jamie Donoughue, UK/Kosovo)
BEST SHORT SHORT $1,000
THE GIRLFRIEND EXPERIENCE, World Premiere
(Mark Kunerth, USA)
THE GIRLFRIEND EXPERIENCE, World Premiere
(Mark Kunerth, USA)
BEST STUDENT FILM $1,000
Sponsored by KQED
MEND AND MAKE DO
(Bexie Bush, UK)
Sponsored by KQED
MEND AND MAKE DO
(Bexie Bush, UK)
BEST SHORT SHORT $1,000
THE GIRLFRIEND EXPERIENCE, World Premiere
(Mark Kunerth, USA)
THE GIRLFRIEND EXPERIENCE, World Premiere
(Mark Kunerth, USA)
SPECIAL JURY RECOGNITION
DE SMET
(Thomas Baerten and Wim Geudens, Belgium/Netherlands)
(Thomas Baerten and Wim Geudens, Belgium/Netherlands)
LISTEN
(Hamy Ramezan and Rungano Nyoni, Denmark/Finland)
(Hamy Ramezan and Rungano Nyoni, Denmark/Finland)
LUCY
(Zoe Lubeck, USA)
(Zoe Lubeck, USA)
RABBIT
(Laure de Clermont-Tonnerre, France/USA)
(Laure de Clermont-Tonnerre, France/USA)
RUN FAST
(Anna Musso, USA)
(Anna Musso, USA)
WE CAN’T LIVE WITHOUT COSMOS
(Konstantin Bronzit, Russian Federation)
(Konstantin Bronzit, Russian Federation)
AWARDS DETERMINED BY OTHER JURIES
AUDIENCE AWARD $500
HOW I DIDN’T BECOME A PIANO PLAYER
(Tommaso Pitta, UK)
HOW I DIDN’T BECOME A PIANO PLAYER
(Tommaso Pitta, UK)
AUDIENCE SPECIAL RECOGNITION
SHOK, World Premiere
(Jamie Donoughue, UK/Kosovo)
SHOK, World Premiere
(Jamie Donoughue, UK/Kosovo)
THE ELLEN $2,500
BOOGALOO AND GRAHAM
(Michael Lennox, UK)
BOOGALOO AND GRAHAM
(Michael Lennox, UK)
YOUTH JURY PRIZE $500
SHOK, World Premiere
(Jamie Donoughue, UK/Kosovo)
SHOK, World Premiere
(Jamie Donoughue, UK/Kosovo)
Category: