From: Vedat Shehu <ved_shehu@yahoo.com>
To: "ymerieshref@gmail.com" <ymerieshref@gmail.com>; "Sterkala@yahoogroups.com" <Sterkala@yahoogroups.com>; "floribruqi@yahoo.com" <floribruqi@yahoo.com>; "anuro@albemigrant.com" <anuro@albemigrant.com>
Cc: "alb-shkenca-request@alb-net.com" <alb-shkenca-request@alb-net.com>; "cameria@yahoogroups.com" <cameria@yahoogroups.com>
Sent: Sunday, 6 October 2013, 18:16
Subject: [Sterkala] Fw: Alb-Shkenca Digest, Vol 132, Issue 1
To: "ymerieshref@gmail.com" <ymerieshref@gmail.com>; "Sterkala@yahoogroups.com" <Sterkala@yahoogroups.com>; "floribruqi@yahoo.com" <floribruqi@yahoo.com>; "anuro@albemigrant.com" <anuro@albemigrant.com>
Cc: "alb-shkenca-request@alb-net.com" <alb-shkenca-request@alb-net.com>; "cameria@yahoogroups.com" <cameria@yahoogroups.com>
Sent: Sunday, 6 October 2013, 18:16
Subject: [Sterkala] Fw: Alb-Shkenca Digest, Vol 132, Issue 1
Te nderuar dhe te dashur kolege
E konsideroj shume te rendsishme ceshtjen e unitetit kombetar prandaj ju ve ne dijeni, shkurt se Alb-Shkenca : Per here te trete Albshkenca riboton pseudo shkencen qe mbeshtet percarjen fetare dhe jo argumentimin e kunderte shkencor te praqitur nga une ne numurin e saj te meparshem 131.
Veshtrojeni vete ne materialin qe po ua ripercjell juve te arsyetimit dhe logjikes shkencore. Shpresoj ne qendrimin tuaj qe te mos mohohet shkenca nga “Alb-shkenca”.
Me respekt
Vedat Shehu.
Shenim komenti im i bllokuar eshte ne vjolce.
Alb-SXhkenca”nuk publikoi komentin tim te argumentuar shkencerisht.
From: Vedat Shehu< ved_shehu@yahoo.com>
To: "alb-shkenca@alb-net.com" <alb-shkenca@alb-net.com>
Sent: Saturday, October 5, 2013 1:34 PM
Subject: Re: Alb-Shkenca Digest, Vol 132, Issue 1
To: "alb-shkenca@alb-net.com" <alb-shkenca@alb-net.com>
Sent: Saturday, October 5, 2013 1:34 PM
Subject: Re: Alb-Shkenca Digest, Vol 132, Issue 1
Sugjerim per prejardhjen e emerit Alban -Arber
Në shekullin e 2, Ptolemeu, gjeografi dhe astronomi nga Aleksandria, hartoi një hartë, ku tregohet edhe qyteti Albanopoli (i vendosur verilindje të Durrësit, mbase ne Kruje). Ne tekst, Ptolemeu përmend edhe fisin ilir me emrin Albanoi, qe shtrihej ne nje treve të kosiderueshme rreth qytetit Alban (“-oi” eshte mbares e perngjashme me shqipen e sotme “–aj“ qe tregon fiseri, qe mbahet edhe sot si mbiemer, si psh. “Perkolgjinajt” ne te shquaren). Fakt ështe që Ilirët e asj epoke, të atj territori i thoshnin vetes ne dy dialekte: Arban dhe “Arbën”dhe“Arbër” . Per veshin e nje te huaji shpesh “r”-ja degjohet si “l”.Rrjedhimisht“Alban” te huajte kane quajtur popullin e shqiperise se mesme qe veten e quante ne dy dialekte “Arban dhe “Arbër”. Konkluzioni: emeri “Arbër”cileson banorin e vendit para se te behet kristian, pra banorin e një epoke prakristiane dhe s’ka asgje te perbashket me banorin qe u be i krishter disa shekuj më vonë. Shpiegimi i emërit arbër si gjoja i banorit të krishter nuk mbeshtet ne të pakten n jë argument te vetem. Ka shume mundesi qe emeri“shqiptar” e vjen prej banorit qe flete shqip, te jete perdorur fillimisht per ata qew flisnin gegerisht qe e cilsonin veten sipas te folmes dhe jo sipas shqipfolesve të territorit që shtrihej në jug dhe përfshinte tërë mbiz Toskerinë. Eshte nje hamendje pa asnje argument. Sic me duket mua, eshte hamendje e te krishtereve ortodoks fundamentaliste per te ngritur emerin e te qenurit i krishter mbi ate te te qenujrit myslyman dhe mbeshtet, si ideologji, ndarjen ne turq e grek te shqiptareve. Per mua kjo ide eshte percarese dhe si e tille antishqiptare.
Për më shumë vështroni këtu:
Prof. Asoc. Dr. THANAS L. GJIKA
SQARIM PER EMRIN SHQIPTAR
Ne shkencat albanologjike per sqarimin e emrit SHQIPTAR ka mbizoteruar shpjegimi qe kane dhene prof. Eqerm Cabej, Osman Myderizi, Shaban Demiraj dhe tani se fundi Kristo Frasheri. Sipas tyre emri SHQIPTAR u krijua nga fundi i shekullit te XVII-te dhe dokumentohet per te paren here ne fillim te shek XVIII ne vepren Kuvendi i Arberit me 1703, ku shkruhet: ?JEMI MBLEDHUR ARBER DHE SHQIPETARE?. Me fjalen ARBER quheshin, si dhe me pare, banoret e krishtere te Arberise, kurse me fjalen SHQIPETARE quhen per te paren here, me sa dihet deri me sot, arberoret e konvertuar ne myslimane. Nga fundi i shek XVIII ose nga fillimi i shek XIX, kur arberoret qe kishin ruajtur besimin e krishtere perbenin pakicen e popullsise se Arberise, dhe jetonin jo ne nje territor kompakt, por te shperndare disa fshatra, disa fise, ose disa lagje (mehalle) ketu e disa atje ne mes te arberoreve myslimane, te cilet e quanin veten SHQIPETARE, pranuan ta quanin veten edhe ata SHQIPETARE. Keshtu gjate shek. XVIII-XIX u perhap fjala SHQIPETAR / SHQIPTAR per te emeruar gjithe banoret e Arberise, myslimane dhe te krishtere bashke. Kurse vendi ku ata banonin u quajt SHQIPERI. Keshtu humben fjalet Arber, ARBERISHT dhe ARBERI, te cilat u zevendesuan me fjalet SHQIPTAR, SHQIP,
SHQIPERI.
Persa i perket fjaleformimit te fjales SHQIPETAR / SHQIPTAR studjuesit e lartpermendur shpjegojne se ajo u krijua per te nenkuptuar banoret qe flisnin shqip, qe flisnin gjuhen e vendit, gjuhen e kuptueshme per te gjithe vendalinjte. Kete fjale e krijuan SHQIPTARET myslimane per te treguar se ata vertet e nderrruan fene dhe nuk mund te quheshin me ARBER per shkak te besimit te ri, por ishin po ata banore te vendit qe flisnin po ate gjuhe, gjuhen e perbashket qe e kuptonin te gjithe vendasit. Pra fjala SHQIPETAR / SHQIPTAR u krijua per te nenkuptuar te gjithe perdoruesit e gjuhes SHQIPE. Gjate shek XVIII-XIX prej rrenjes SHQIP (GJUHA SHQIPE) u krijua emri SHQIPTAR, per te nenkupotuar banorin qe fliste gjuhen SHQIPE; dhe fjala SHQIPERI per te nenkuptuar emrin e vendit ku flitej gjuha SHQIPE.
Mirepo, z. Aristotel Mici, pa njohur keto shpjegime, pa pyetur asnje historian a historian te gjuhes shqipe, shkroi e botoi me vrap ne kuadrin e 100-vjetorit te pavaresise nje permbledhje me disa esse, ku
vendin qendror e ze esseja MBI EMRIN SHQIPTAR. Ne kete esse ai shpjegon sipas mendimit te vet origjinen e fjales SHQIPETAR /
SHQIPTAR sikur ajo eshte krijuar per te emeruar banoret e vendit tone me qe ata mbanin shqiponjen si simbol ne gjokset e tyre dhe ne flamur. Pra sipas tij SHQIPTAR do te thote, jo perdorues i gjuhes SHQIPE, por mbajtes i shqiponjes. Mirepo dihet se kjo fjale u krijua ne fund te shek. XVII-te kur flamuri dhe shqiponja si simbole te te pareve tane ishte shdukur prej pushtuesve osmane.
Ne rast se z. Mici do te kishte kerkuar nje opinion prej studjuesve te Tiranes per ta botuar si parathenie te vepres, ose si vleresim ne kapakun e prame te vepres se tij, do te kishte marre pergjigjen e
duhur dhe nuk do ta kishte botuar vepren me kete shpjegim vulgar te sajuar prej hamendjes se tij.