Lexova ne Revisten Drini shkrimin “Fërgim Demiri: S`është lehtë me qenë shqiptar në Manastir” ( http://www.revistadrini.com/2011/07/10/fergim-demiri-seshte-lehte-me-qene-shqiptar-ne-manastir/ ).
Autori
i ketij shkrimi, si shume turkofila te tjere te cilet kohet e fundit po
publicizojne per Perandorine turk-osmane dhe
nepermjet kesaje bajne politiken e Turqise ne Ballkan, kerkojne te
perhapin falsifikime historike tue paraqite se ne Ballkan Pushtuesit
aziatik turq-osman kan sjelle kulture, perparim dhe zhvillim.
Se pari,
po te kishin sjelle kulture, perparim dhe zhvillim turqit-osman, lind
pyetja: Pse atehere populli shqiptar me shumice muslimane asht populli
ma injorant dhe ma i mbrapambetun ne Europe ,ne nji kohe qe popujt fqij
kristjan jane ma me kulture dhe ma te perparuem se shqiptart?
Se dyti, ka
shume te dhana historike se Manastiri apo Bitola, kjo qender banimi ne
Ballkan ka eksiztue shume shekuj perpara pushtimit osman. Manastiri ose
ndryshe Bitola ,asht themelue nga Filipi i Madh, i cili ka jetue 382-336
vite para Krishtit. Vete emni i qytetit “MANASTIR”, tregon se se aty ka
qene nji MANASTIR kristjan, te cilin sigurisht qe nuk e kan themelue
turqit musliman, siç falsifikon artikull shkruesi.
Se
treti, Zhvillimi i xhamijave dhe ndalimi i riparimit te
kishave dhe manastireve kristjane ne rrenim e siper si dhe ndalimi i
ndertimeve te kishave dhe te manastireve te reja kristjane asht ndalue
nga turqit ne baze te –“Kushtet” e Kalifit Omar ibn al-Khattàb per kristjant- . Lexo ne shkriminhttp://www.revistadrini.com/2011/03/27/pregatiti-paul-tedeschini-kushtet-e-kalifit-omar-ibn-al-khattab-per-kristjant/ . Prandej
nuk ka se si autori tu atribuoje turqve-osmane zhvillimin e qytetit te
MONASTIRIT, por duhet tu atribuoje osmanizimin e qytetit ballkanik
kristjan te MANASTIRIT. Ky asht haptas nji falsifikim tendencioz politik
i Histrorise dhe nuk asht shkence, sepse shkenca nuk bazohet ne
falsifikime.
Se katerti, perçamja
e shqiptarve ne trojet shqiptare, pra edhe ne pjesen shqiptare te
Maqedonise, ka linde qyshe me pushtimin turk-osman kur disa renegat
kuisling shqiptar u bashkuen me pushtuesin turk-osman aziatik, i cili i
islamizoi, ndersa disa te tjere nuk u bashkuen me pushtuesin turk-osman,
por luftuen kundra tyne dhe nuk u islamizuen. Pose kesaj, ne trojet
shqiptare prà edhe ne MANASTIR, turku solli kolon afro-aziatik,
pas-ardhesit e te cilve edhe sot flasin neper shtepijat e tyne gjuhen
turke, ndersa jashte familjes flasin shqip. Keto nuk jane me gjak
shqiptar.
Se pesti,
asht krejte logjike qe maqedonsit ortodoks te jene kunder shqipfolsve
musliman osmanofil, sepse shumica e muslimanve shqipfoles osmanofil jane
aleat te turqve, te pushtuesve te maqedonsve dhe te krejte ballkanasve.
Se gjashti, perçamja
e shqiptarve asht logjike, sepse disa shqiptar musliman, me gjake te
mirefillte shqiptar, jane pro kultures
europiane, se ciles i perkasin. Ndersa nji pjese tjeter e shqipfolsve
musliman ne Maqedoni me gjak jo shqiptar, jane mbeshtetes te kultures
turk-osmane se ciles i perkasin.
Ketu rruget jane te ndame nji here e pergjithmone.
Publikue ne http://kosova.albemigrant.com/?p=32293