Facebook
ka njoftuar se së shpejti përdoruesit e rrejtit social Facebook do të
kenë mundësi të komunikojnë edhe nëpërmjet videos me miqtë e tyre.
Në faqen e njoftimeve të kompanisë nuk bëhet i ditur lajmi por thjeshtë njoftohet orari për lëshimin e një shërbimi të ri.
Sipas
Fox News ky shërbim do të ofrohet në bashkëpunim me Skype duke hedhur
poshtë idenë fillestare që bënte fjalë për një prodhim të krijuar nga
vetë Facebook, pasi mesa duket teknikët e rrjetit social nuk ia kanë
arritur të krijojnë një plug-in të tillë.
Ndryshimi kryesor ka të bëj me rrëshqitjen e faqjes: kur të bëjmë scroll down, do të zbresë vetëm news feed-i dhe jo e gjithë faqja.
Kështu, funksionet e krahut të majtë, siç janë mesazhet, fotografitë, groups, events etj., do të jenë gjithnjë të posedueshme.
Të
palëvizëshme do të jenë edhe reklamat e krahut të djathtë dhe kjo do të
bëj që fitimet nga to, të bëhen akoma më të mëdha, për shkak të kohës
më të gjatë që do të publikohen.
Aktualisht Facebook-un e përdorin 750 milionë vetë dhe pikësynimi është të arrijë në 1 miliardë(!).
Për momentin, ende nuk dihet koha e ndryhsimeve në fjalë.
Facebook lançoi opsionin e ri të
passwordit të përkohshëm i cili zgjat vetëm 20 minuta dhe e bën shumë më
të sigurtë logimin në llogarinë tuaj tek nje kompjuter jo i juaji.
Ky
opsion është shumë i nevojshëm veçanërisht kur shkohet në Internet
Caffe’ ku ka shumë mundësi që dikush përmes një keyloggeri të
regjistrojë passwordin tuaj.
Procedura
është e tillë: Ju dërgoni një SMS me fjalën “opt” në numrin 32665 dhe
menjëherë Facebooku do t’ju dërgojë me SMS një password të përkohshëm që
zgjat vetëm 20 minuta.
Ky password i përkohshëm nuk e ndryshon passwordin tuaj origjinal.
Për
ta aktivizuar këtë shërbim ju duhet të lidhni profilin tuaj me
celularin tuaj dhe më pas ta regjistroni numrin për këtë shërbim.
Enciklopedia më e vizituar në web mundëson së shpejti të tregoni mirënjohjen tuaj me anë të zgjedhjes “Love”.
Wikipedia vendosi të vlerësojë dhe të stimulojë redaktorët e saj duke shtuar zgjedhjen “Love”, duke pasuar Facebook-un me butonin “Like” dhe tashmë edhe Google me butonin “+1”.
Statistikat tregojnë se redaktorët e Wikipedia nuk po ndihen të vlerësuar për artikujt që ata vullnetarisht publikojnë prej dhjetë vitesh.
78%
e tyre pohoi se komplimentet e marra nga publiku ishin një motivuese
për punën e tyre dhe e vetmja që i frymëzonte të punonin mbi artikuj të
tjerë.
Me anë të këtij butoni çdo redaktor vullnetar do të marrë prej lexuesve vlerësimin që meriton.
Kompania e kërkimit në internet, www.Google.com për sa i përket numrit të vizitorëve në faqet e saj, që arriti në 1 miliardë vetë.
Të dhënat statistikore të kompanisë së analizave “ComScore” tregojnë për herë të parë në historinë e internetit, një kompani të arrijë një numër kaq të madh vizitorësh.
Të dhënat statistikore të kompanisë së analizave “ComScore” tregojnë për herë të parë në historinë e internetit, një kompani të arrijë një numër kaq të madh vizitorësh.
Në
këtë përllogaritje nuk përfshihen klikimet e shpeshta të të njëjtit
person. Shifra-rekord prej 1 miliardë vizitorësh është 8 % e lartë ose
100 milionë vizitorë më tepër se për kompaninë tjetër Microsoft, për të njëjtin muaj.
Rjeti i komunukimit shoqëror Facebook u rendit i treti me rreth 700 milionë vizitorë.
Rjeti i komunukimit shoqëror Facebook u rendit i treti me rreth 700 milionë vizitorë.